Heyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Hello, hebben jullie mij gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En belangrijker: heb ik iets gemist de afgelopen dagen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi hetzelfde oh gelukkigquote:
Ik ben er weer Tomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vast een stomme vraag, maar hoever ben je in je opleiding enzo, Dizer?
En Leonie: ik mis je iedere seconde dat je niet aan mijn zijde bent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Conclusie: jullie hebben me gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
Sterker nog, we hebben geloof ik 2 dagen met 1 topic gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus! Kon je geen leukere foto vindenquote:
how about: eerst een jaar iets anders en daarna die school doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik studeer over een kleine maand af.
Ik heb het over mijn vervolgopleiding. Ik was/ben van plan om hierna nog 2 jaar universiteit te gaan doen.
Dude, die postte ik net in SPTquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen en overmorgen mijn laatste mondeling en dan heb ik vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken mijzelf... ik zal ws niet meer teruggaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef timbob het volgende:
[..]
how about: eerst een jaar iets anders en daarna die school doen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Nee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daarna gelijk die maandag aan me vakantie baantjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er weer Tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Conclusie: jullie hebben me gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@mark_03: jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leuke nieuwe modJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We denken wel een je hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Oh... MissBliss heeft me al verwelkomt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En daarna gelijk die maandag aan me vakantie baantjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat brengt dan wel weer 450 euro opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat brengt dan wel weer 450 euro opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Oh... MissBliss heeft me al verwelkomt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Can't fight the moonlightquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
hoe heet dat nummer en zo van leann rimes van coyote ugly? geen zin om te googelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Can't fight the moonlight.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
hoe heet dat nummer en zo van leann rimes van coyote ugly? geen zin om te googelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop