Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
! "Zoveel werk."
.
Binnen 2 min. ben je er klaar mee..
We zitten toch al in ronde 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?
Beev heeft daar zelfs op gestemd ... wat een topper hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?
Je smiley, wat doe je?!quote:
ik voorzie daar geen problemen inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
Ik wil je knuffelen, timbob.
Fijn.quote:
maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
Opeen realiseerde ik me dat ik niet meer wil werken bij mijn part-time baan... en tot kort betekende het zoveel voor me.. Ik weet niet meer wat ik moet doen
En ik twijfel of ik verder wil studeren...
Ik weet het niet....quote:
Ik zag altijd maar: spijt is wat de koe schijtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Denk er eerst goed over na voor je een beslissing neemt, Dizer. Je kan er zomaar spijt van krijgen.
Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Zeg ik ook al tegen mijnzelf... maar goed..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
hoi ja neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Hello, hebben jullie mij gemist?
En belangrijker: heb ik iets gemist de afgelopen dagen?
Ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik studeer over een kleine maand af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vast een stomme vraag, maar hoever ben je in je opleiding enzo, Dizer?
Heyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
hoi hetzelfde oh gelukkigquote:
Ik ben er weer Tomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vast een stomme vraag, maar hoever ben je in je opleiding enzo, Dizer?
En Leonie: ik mis je iedere seconde dat je niet aan mijn zijde bent..
Conclusie: jullie hebben me gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
Sterker nog, we hebben geloof ik 2 dagen met 1 topic gedaan
how about: eerst een jaar iets anders en daarna die school doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik studeer over een kleine maand af.
Ik heb het over mijn vervolgopleiding. Ik was/ben van plan om hierna nog 2 jaar universiteit te gaan doen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen en overmorgen mijn laatste mondeling en dan heb ik vakantie
Ik ken mijzelf... ik zal ws niet meer teruggaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef timbob het volgende:
[..]
how about: eerst een jaar iets anders en daarna die school doen?
En daarna gelijk die maandag aan me vakantie baantjequote:
Ja hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er weer Tom!
[..]
Conclusie: jullie hebben me gemist
@mark_03: jaleuke nieuwe mod
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En daarna gelijk die maandag aan me vakantie baantje![]()
Maar dat brengt dan wel weer 450 euro opquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat brengt dan wel weer 450 euro op![]()
Uhuhquote:
Can't fight the moonlightquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
hoe heet dat nummer en zo van leann rimes van coyote ugly? geen zin om te googelen
Can't fight the moonlight.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
hoe heet dat nummer en zo van leann rimes van coyote ugly? geen zin om te googelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |