Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! "Zoveel werk."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Binnen 2 min. ben je er klaar mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zitten toch al in ronde 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beev heeft daar zelfs op gestemd ... wat een topper hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je smiley, wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik weer alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik voorzie daar geen problemen inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
Ik wil je knuffelen, timbob.
Fijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:02 schreef timbob het volgende:
[..]
ik voorzie daar geen problemen inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
Opeen realiseerde ik me dat ik niet meer wil werken bij mijn part-time baan... en tot kort betekende het zoveel voor me.. Ik weet niet meer wat ik moet doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik twijfel of ik verder wil studeren...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet....quote:
Ik zag altijd maar: spijt is wat de koe schijtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Denk er eerst goed over na voor je een beslissing neemt, Dizer. Je kan er zomaar spijt van krijgen.
Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Zeg ik ook al tegen mijnzelf... maar goed..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
hoi ja neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Hello, hebben jullie mij gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En belangrijker: heb ik iets gemist de afgelopen dagen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Hello, hebben jullie mij gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En belangrijker: heb ik iets gemist de afgelopen dagen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik studeer over een kleine maand af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vast een stomme vraag, maar hoever ben je in je opleiding enzo, Dizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop