Ik heb gisteren mijn favoriete aflevering nog een keer gekeken (seizoen 1 met die stroomstoringquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga nog ff Friends kijken
(alsof ik nog niet alles 4x gezien heb)
Oké, zal ik doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tel ze maar na, Beev gebruikt hem vaker![]()
Niet, muts.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tel ze maar na, Beev gebruikt hem vaker![]()
Dit is wel de slechtste grap die je ooit gemaakt hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel, sok.
Sjongejonge wat intelligent weer![]()
Ja, die is zooo grappig. Als Joey & Chandler gaan bellenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn favoriete aflevering nog een keer gekeken (seizoen 1 met die stroomstoring)
Je mag niet slecht praten over Tania!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit is wel de slechtste grap die je ooit gemaakt hebt
Ik ben altijd heel eerlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet slecht praten over Tania!!!!!
Maar het is wel zo.![]()
I knowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit is wel de slechtste grap die je ooit gemaakt hebt
I'm trapped in an ATM vestibule with Jill Gdyhfuirfoodacrequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, die is zooo grappig. Als Joey & Chandler gaan bellen
Je Monica imitatie is dan wel weer subliemquote:
Hihi, met dat kauwgomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I'm trapped in an ATM vestibule with Jill Gdyhfuirfoodacre
Bedankt, Tania. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik op dit niveau beland hoor![]()
Echt geweldig. En ook met Ross en die kat op het balkonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, met dat kauwgom
Ik slinger 'm d'r zo ook maar weer s inIs verder toch niks op tv
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Mijn godsgruwelijkgeniaalgoede niveau zullen jullie nooit ofte nimmer bereiken, stelletje aardlingen!!! [afbeelding]
*insert evil laugh*
Over 10 jaar praten jullie hier niet meer over Friends-DVD's, maar over Bupatih-DVD's!!!
Mijn wraak zal zoet zijn!
Ohjaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt geweldig. En ook met Ross en die kat op het balkon
Zoooo overratedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Mijn godsgruwelijkgeniaalgoede niveau zullen jullie nooit ofte nimmer bereiken, stelletje aardlingen!!! [afbeelding]
*insert evil laugh*
Over 10 jaar praten jullie hier niet meer over Friends-DVD's, maar over Bupatih-DVD's!!!
Mijn wraak zal zoet zijn!
Nee, Tania, niks rustig!!!quote:
Hmm, acteren kan ik al.quote:
Spaar maar vast voor een ladder om naar mijn niveau te klimmenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Tania, niks rustig!!!
Het zit me gewoon allemaal tot hier!!
Ik kan er niet meer tegen, jullie zijn gewoon té ver gegaan deze keer. [afbeelding].
Maar ik laat het er niet op zitten! Ik zal terugkomen.
En hoe! Groter, beroemder en beter dan ooit tevoren! Jullie zullen om mijn handtekening smeken. Jullie zullen mijn naam scanderen tijdens mijn fan- en tourdagen!
Mijn wraak zal mierzoet zijn!
*MUWAHAHAHAHAHA*
Een ladder zonder sporten zeker? Zodat ik meteen naar jouw 'niveautje' kelder.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Spaar maar vast voor een ladder om naar mijn niveau te klimmenTania zit daar al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |