Ach, voor hetzelfde geld was Tanya verdwenen, dan maar zo.quote:
Deed Ludo dit niet 1,5 keer meer dan Nick?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick.![]()
Gaat hij ook nog eens door met de vete met Jack op zo'n dag?
Die gast snapt echt niet hoe ongepast dat is.
En Nina ziet eruit als een stripper.
Ludo ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deed Ludo dit niet 1,5 keer meer dan Nick?
Jack ziet er ook een beetje vermoeid uit, het is tijd voor een andere rechercheur.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoera voor Jack, hij was er alleen op het juiste moment, voor de rest doet dit niks af aan zijn karakter
'mijn collega's zijn er over 10 minuten'quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld was Tanya verdwenen, dan maar zo.
Dan had die plumpudding van een Jack maar niet moeten komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo ook.
Het is gewoon zo ontzettend respectloos tegenover Rosa.
Nee, je gedraagt je gewoon niet zo op een begrafenis, vecht alles maar in je eigen tijd uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had die plumpudding van een Jack maar niet moeten komen.
Hij kwam om Lorena te steunen. Sjors daarentegen had wel haar mond mogen houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had die plumpudding van een Jack maar niet moeten komen.
Ditquote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet ergens op slaan dat men Jack verantwoordelijk houdt voor Wiet.
Ik zou gtst.nl eens mailen, ze weten daar meer van dit soort dingen dan van hun eigen seriequote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vond Gigi in het begin zo ontzettend slecht acteren dat ik echt het idee had dat ze er alleen maar inzat voor de lekkere-wijven-factor... Maar ze doet het écht heel goed nu
Ik moét haar blazer trouwens hebben, iemand een idee waar ie vandaan kan komen?
Ik heb niet echt op haar kleding gelet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vond Gigi in het begin zo ontzettend slecht acteren dat ik echt het idee had dat ze er alleen maar inzat voor de lekkere-wijven-factor... Maar ze doet het écht heel goed nu
Ik moét haar blazer trouwens hebben, iemand een idee waar ie vandaan kan komen?
Klopt, hij was niet eens meer haar voogd geloof ik en ze woonde ook niet meer bij hem, maar in Toko.quote:
Eerlijk gezegd snap ik dat dus wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet ergens op slaan dat men Jack verantwoordelijk houdt voor Wiet.
whatshesaidquote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat het Jacks pistool was, maar wat heeft Jack volgens jou nog meer fout gedaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik dat dus wel.
Daarom snap ik ook niet dat Ludo en ik hierin van mening verschillenquote:Maar ja, grote geesten denken hetzelfde.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Lekker veilig opgeborgen dat pistool. Jack is gewoon totaal ongeschikt als agentje, dus laat Ludo daar maar wat aan doen. Maar zoveel hoeft hij er eigenlijk toch niet eens aan te doen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat het Jacks pistool was, maar wat heeft Jack volgens jou nog meer fout gedaan dan?
Mijn zwager werkt ook bij de politie maar heeft geen pitool in huis volgens mij. Is dat normaal dat je het mee naar huis neemt?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker veilig opgeborgen dat pistool. Jack is gewoon totaal ongeschikt als agentje, dus laat Ludo daar maar wat aan doen. Maar zoveel hoeft hij er eigenlijk toch niet eens aan te doen?
Het zat in een kluis en als je je pistool elke dag in en uitlaad lijkt het me moeilijk om dat verborgen te houden voor iemand die een jaar bij je woont.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker veilig opgeborgen dat pistool. Jack is gewoon totaal ongeschikt als agentje, dus laat Ludo daar maar wat aan doen. Maar zoveel hoeft hij er eigenlijk toch niet eens aan te doen?
Het zal natuurlijk niet zo zijn dat hij Jack op een bootje naar Afrika zet, maar ik snap wel als hij ervoor wil zorgen dat Jack niet meer bij de politie aan de bak komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo ziet alweer een reden om wraak te nemen. Ik heb het in mijn vorige post nog aangehaald. Die man zijn hele leven hangt samen van wraaknemen. Gelukkig heeft ie nu wel een geldige reden.
Doet me denken aan die achtervolging van een paar maanden terug volgens mij. Was dat niet een inbraak bij een GWK of iets? En toen ging de politie achter ze aan maar omdat de daders wapens bij hadden hebben ze de achtervolging gestaakt. Daar had Jack tussen kunnen zittenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef Frey het volgende:
Zouden er in het echt ook zulke agenten rondlopen? Wat een veiligheid dan.
Mee eens~!!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme dit speelt Gigi toch onwijs knap en geloofwaardig hoor... ik krijg er zelfs kippenvel van
Nee, Jack zou gewoon in zijn eentje verder zijn gegaan met de achtervolging.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef loezzzje het volgende:
Doet me denken aan die achtervolging van een paar maanden terug volgens mij. Was dat niet een inbraak bij een GWK of iets? En toen ging de politie achter ze aan maar omdat de daders wapens bij hadden hebben ze de achtervolging gestaakt. Daar had Jack tussen kunnen zitten
Iddquote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Jack zou gewoon in zijn eentje verder zijn gegaan met de achtervolging.
Antwoord zou nog wel eens snel kunnen komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef Sk00p het volgende:
TanjaIk irriteer me mateloos aan dat mens. Te veel spanning ook eigenlijk, want we weten nog helemaal niks na al die weken. Hoop zo dat er snel antwoord komt.
Ik weet niet hoe het bij agenten zit, maar ik ken ook iemand die wel zijn wapen meeneemt (weet niet of hij toen motorpolitie of al rechercheur was) maar volgens mij ook toen hij bloot agent was.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn zwager werkt ook bij de politie maar heeft geen pitool in huis volgens mij. Is dat normaal dat je het mee naar huis neemt?
Saillant detail, deze zangeres is ook al overleden op jonge leeftijd aan borstkanker (ik dacht 30 jr).quote:The falling leaves drift by my window
The falling leaves of red and gold
I see your lips, the summer kisses
The sunburned hands I used to hold
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall
(Instrumental for 1 minute)
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
I miss you most of all, my darling
Ja, volgens mij heeft hij hem nooit bij. Ofwel, en ik zie het nooit omdat hij wel subtiel met zijn wapen isquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij agenten zit, maar ik ken ook iemand die wel zijn wapen meeneemt (weet niet of hij toen motorpolitie of al rechercheur was) maar volgens mij ook toen hij bloot agent was.
Hij deed dan zijn schouderholster af en haalde dan zijn magazijn leeg, want die mag niet geladen zijn. Weet niet of hij hem altijd standaard meenam.
Heel geliefd? In mijn ogen werd ze, zeker door Ludo en Nina, gewoon behandeld als de huishoudster.quote:Op donderdag 15 september 2011 02:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vergeet niet dat Janine en Lucas nog steeds in coma liggen en Rosa - door hen zeer geliefd- het loodje heeft gelegd, ik vraag me af in hoeverre je nog van hen kunt verwachten dat ze zich volgens de gebruikelijke conventies opstellen.
Ludo en Rosa hebben echt mooie en emotionele scènes gehad hoor. Ze was hem zeker heel dierbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel geliefd? In mijn ogen werd ze, zeker door Ludo en Nina, gewoon behandeld als de huishoudster.
Ze was dus absoluut wel geliefd, zeker door Ludo, dat liet ie ook vaak op z'n typisch Ludo's merken vond ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg NinaZo van, wat zal ik eens aandoen bij een begrafenis? Ik weet het, ik doe gewoon m'n pin up girl-look
[..]
Heel geliefd? In mijn ogen werd ze, zeker door Ludo en Nina, gewoon behandeld als de huishoudster.
Ik kan me nog herinneren dat hij Rosa een keer ontsloeg tijdens een woede uitbarsting en dat Rosa met tranen in de ogen op het punt stond te vertrekken. Ludo kreeg al snel spijt en hij maakte het weer goed met haar, waarna Rosa met een lach naar de keuken ging om het eten te maken. Ook toen Ludo begin seizoen 15 alles kwijt was, nam hij op emotionele wijze afscheid van Rosa.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze was dus absoluut wel geliefd, zeker door Ludo, dat liet ie ook vaak op z'n typisch Ludo's merken vond ik.
Youtube kan ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef loezzzje het volgende:
Morgen laatste aflevering van gtst die ik kan zienDan ben ik 3 weken op vakantie. Hoop dat ik het ergens kan downloaden later, rtl gemist vind ik zo irritant.
Voordeel is wel dat als ik terugkom, 15 afleveringen achter elkaar kan kijken
In sommige situaties is het niet te voorkomen dat je dit ziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft hij hem nooit bij. Ofwel, en ik zie het nooit omdat hij wel subtiel met zijn wapen is
Ik ben ook benieuwd hoe het met Danny gaat, zou hij 3 maanden op vakantie gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft hij hem nooit bij. Ofwel, en ik zie het nooit omdat hij wel subtiel met zijn wapen is
Ik ben ook benieuwd hoe het met Danny gaat, zou hij 3 maanden op vakantie gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Die hebben in het begin toch al wat met elkaar gehad? Chemie hebben ze volgens mij welquote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Nick & lorena wel leuk bijelkaar
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Youtube kan ook.
http://www.youtube.com/user/GTST#g/c/82E342F0EFAEB9C7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook wel. Maar ik ben bang dat Charlie en Nick elkaars gezelschap meer gaan opzoeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Nick & lorena wel leuk bijelkaar
Ach ja, hij gedraagt zich tenminste als een echte puber.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een dramaqueen is Edwin ook.
ditquote:
quote:
Pushen werkt nou eenmaal gewoon niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin.![]()
![]()
Die Bouwhuiskinderen hebben echt een schop onder hun kont nodig.
Laten we afwijken van de monogame relaties!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef leilab het volgende:
Heb liever Sjors en Danny dan Sjors en Bing
Sjors, Danny én Bing?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laten we afwijken van de monogame relaties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |