Ach, voor hetzelfde geld was Tanya verdwenen, dan maar zo.quote:
Deed Ludo dit niet 1,5 keer meer dan Nick?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick.![]()
Gaat hij ook nog eens door met de vete met Jack op zo'n dag?
Die gast snapt echt niet hoe ongepast dat is.
En Nina ziet eruit als een stripper.
Ludo ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deed Ludo dit niet 1,5 keer meer dan Nick?
Jack ziet er ook een beetje vermoeid uit, het is tijd voor een andere rechercheur.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoera voor Jack, hij was er alleen op het juiste moment, voor de rest doet dit niks af aan zijn karakter
'mijn collega's zijn er over 10 minuten'quote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld was Tanya verdwenen, dan maar zo.
Dan had die plumpudding van een Jack maar niet moeten komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo ook.
Het is gewoon zo ontzettend respectloos tegenover Rosa.
Nee, je gedraagt je gewoon niet zo op een begrafenis, vecht alles maar in je eigen tijd uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had die plumpudding van een Jack maar niet moeten komen.
Hij kwam om Lorena te steunen. Sjors daarentegen had wel haar mond mogen houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had die plumpudding van een Jack maar niet moeten komen.
Ditquote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet ergens op slaan dat men Jack verantwoordelijk houdt voor Wiet.
Ik zou gtst.nl eens mailen, ze weten daar meer van dit soort dingen dan van hun eigen seriequote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vond Gigi in het begin zo ontzettend slecht acteren dat ik echt het idee had dat ze er alleen maar inzat voor de lekkere-wijven-factor... Maar ze doet het écht heel goed nu
Ik moét haar blazer trouwens hebben, iemand een idee waar ie vandaan kan komen?
Ik heb niet echt op haar kleding gelet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vond Gigi in het begin zo ontzettend slecht acteren dat ik echt het idee had dat ze er alleen maar inzat voor de lekkere-wijven-factor... Maar ze doet het écht heel goed nu
Ik moét haar blazer trouwens hebben, iemand een idee waar ie vandaan kan komen?
Klopt, hij was niet eens meer haar voogd geloof ik en ze woonde ook niet meer bij hem, maar in Toko.quote:
Eerlijk gezegd snap ik dat dus wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet ergens op slaan dat men Jack verantwoordelijk houdt voor Wiet.
whatshesaidquote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat het Jacks pistool was, maar wat heeft Jack volgens jou nog meer fout gedaan dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik dat dus wel.
Daarom snap ik ook niet dat Ludo en ik hierin van mening verschillenquote:Maar ja, grote geesten denken hetzelfde.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Lekker veilig opgeborgen dat pistool. Jack is gewoon totaal ongeschikt als agentje, dus laat Ludo daar maar wat aan doen. Maar zoveel hoeft hij er eigenlijk toch niet eens aan te doen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat het Jacks pistool was, maar wat heeft Jack volgens jou nog meer fout gedaan dan?
Mijn zwager werkt ook bij de politie maar heeft geen pitool in huis volgens mij. Is dat normaal dat je het mee naar huis neemt?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker veilig opgeborgen dat pistool. Jack is gewoon totaal ongeschikt als agentje, dus laat Ludo daar maar wat aan doen. Maar zoveel hoeft hij er eigenlijk toch niet eens aan te doen?
Het zat in een kluis en als je je pistool elke dag in en uitlaad lijkt het me moeilijk om dat verborgen te houden voor iemand die een jaar bij je woont.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker veilig opgeborgen dat pistool. Jack is gewoon totaal ongeschikt als agentje, dus laat Ludo daar maar wat aan doen. Maar zoveel hoeft hij er eigenlijk toch niet eens aan te doen?
Het zal natuurlijk niet zo zijn dat hij Jack op een bootje naar Afrika zet, maar ik snap wel als hij ervoor wil zorgen dat Jack niet meer bij de politie aan de bak komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo ziet alweer een reden om wraak te nemen. Ik heb het in mijn vorige post nog aangehaald. Die man zijn hele leven hangt samen van wraaknemen. Gelukkig heeft ie nu wel een geldige reden.
Doet me denken aan die achtervolging van een paar maanden terug volgens mij. Was dat niet een inbraak bij een GWK of iets? En toen ging de politie achter ze aan maar omdat de daders wapens bij hadden hebben ze de achtervolging gestaakt. Daar had Jack tussen kunnen zittenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef Frey het volgende:
Zouden er in het echt ook zulke agenten rondlopen? Wat een veiligheid dan.
Mee eens~!!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme dit speelt Gigi toch onwijs knap en geloofwaardig hoor... ik krijg er zelfs kippenvel van
Nee, Jack zou gewoon in zijn eentje verder zijn gegaan met de achtervolging.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef loezzzje het volgende:
Doet me denken aan die achtervolging van een paar maanden terug volgens mij. Was dat niet een inbraak bij een GWK of iets? En toen ging de politie achter ze aan maar omdat de daders wapens bij hadden hebben ze de achtervolging gestaakt. Daar had Jack tussen kunnen zitten
Iddquote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Jack zou gewoon in zijn eentje verder zijn gegaan met de achtervolging.
Antwoord zou nog wel eens snel kunnen komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef Sk00p het volgende:
TanjaIk irriteer me mateloos aan dat mens. Te veel spanning ook eigenlijk, want we weten nog helemaal niks na al die weken. Hoop zo dat er snel antwoord komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |