en dat voor een zakenman. De geloofwaardigheid spat wel weer van het scherm af.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Peter Kelder zijn Nieuwe topic knop is kapot?
Het duurde zo langquote:
Komt misschien nog.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het duurde zo lang![]()
Geen Ludo die huilt ?
Hopelijk komt ook dat nog op haar begrafenis/crematie.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk wacht ik nog steeds op een compilatie van Rosa-momentjes.
Sjoerd riep wel 60x dat het belachelijk was dat ze het niet gemerkt heeft. Ik zou ook boos zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een man, die kerel is ook gewoon geschrokken.Rikki moet niet gelijk weglopen.
Dat viel echt wel mee. Iedereen reageert weleens bot.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Sjoerd riep wel 60x dat het belachelijk was dat ze het niet gemerkt heeft. Ik zou ook boos zijn
En Ludo's engels is idd heel goed.
Ik hoopte dat Sjoerd zou zeggen: nou lekker dan, die zegt het natuurlijk zo tegen Rik.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
"Alleen aan Charlie en die houdt haar mond"
Charlie houdt alleen haar mond als ze vreemdgaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Charlie die haar mond houdt, dream on.
Staat op de RTL site, geloof zo'n 10 minuten lang.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk wacht ik nog steeds op een compilatie van Rosa-momentjes.
Dat zouden ze gewoon moeten uitzenden.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Staat op de RTL site, geloof zo'n 10 minuten lang.
hypocriet eigenlijk, RTL dumpt haar er zelf uit en rouwt er nog om ook.
En toch: als hij het doet, overtuigt hij me altijd wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing die een keer iets slims zegt. Da's zeldzaam.
overtuigt met een D?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch: als hij het doet, overtuigd hij me altijd wel.
Mijn vriend zei precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing die een keer iets slims zegt. Da's zeldzaam.
Inderdaad waar bemoeit dat wijf zich mee. Niet liegen tegen Rik ooh nu opeens wel ?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef James1988 het volgende:
Wiet had beter moeten richten.
Charlie
Doet ze alleen als ze weer buiten de deur gewipt heeft.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad waar bemoeit dat wijf zich mee. Niet liegen tegen Rik ooh nu opeens wel ?
Goedzo, drama mag wel met een D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie weer gezien.Is de shortie een beetje te bekijken of duurt het 20 minuten voordat je hem helemaal gezien hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Huilende Lorena.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik heb vandaag GTST gemist, wat heb ik allemaal gemist?
Die lopen bij mij gelukkig nog wel vloeiend.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is de shortie een beetje te bekijken of duurt het 20 minuten voordat je hem helemaal gezien hebt?
Ik ook nietquote:
Ze is afgescheept met een lulverhaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Elly de Graaf NU op Radio 1!!!!
Wat dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze is afgescheept met een lulverhaal.
vertelquote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze is afgescheept met een lulverhaal.
Dat het voor ieder personage een keer de tijd is of zo.quote:
EN LAURA DAN HE? NOU?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat het voor ieder personage een keer de tijd is of zo.
WTFquote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
leeft Laura ondertussen ook nog ergens of is zij gedegradeerd tot figurant?quote:
-____________-'''quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Subtiele Sjoerdquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik heb vandaag GTST gemist, wat heb ik allemaal gemist?
Zo ver denken ze nooit bij GTSTquote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
NIEMAND DIE STEFANO BELT ? Hey eeum je zoon ligt in coma , Je ex vrouw heeft een kogel in der hoofd .
"En de liefste huishoudster van Nederland is overleden"quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
NIEMAND DIE STEFANO BELT ? Hey eeum je zoon ligt in coma , Je ex vrouw heeft een kogel in der hoofd .
Zelfde toen Sil Rutger vermoord bleek te hebben. Niemand die Robert even belt/mailt hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo ver denken ze nooit bij GTST
Tja, als je tijd is gekomen, is je tijd gekomen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wordt niet in beeld gezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfde toen Sil Rutger vermoord bleek te hebben. Niemand die Robert even belt/mailt hoor
In Amerikaanse soaps zit dat toch beter in elkaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo ver denken ze nooit bij GTST
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat wordt niet in beeld gezet.
Er wordt nooit getoond dat Laura naar de WC gaat,
denk je dan ook per direct dat Laura het al 21 jaar ophoudt?
Omdat Robert eruit is en Wilbert Gieske geen zin heeft om 5 minuten terug te keren voor dit sappige schandaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietMaar in het geval van Sil had ik dat toch wel netjes gevonden, dat Laura vertelt dat Robert zelfs wil over komen uit Japan om Sil te steunen of zoiets. Want nu was het wel héél onrealistisch: "Ja, dat joch heeft iemand vermoord, maar nee, we melden dat niet aan zijn in het buitenland wonende vader."
en dat nog wel in een prachtige geruite broek.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
Robert is inmiddels helemaal binnen en is nu aan het rentenieren.
[ afbeelding ]
Woont hij al naast Adriaan in Spanje ?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
Robert is inmiddels helemaal binnen en is nu aan het rentenieren.
[ afbeelding ]
Dat hoeft dan weer niet, want Laura kan gerust Robert buiten beeld bellen/mailen. Het gaat mij erom dat Robert in die periode niet eens 1 keer is genoemdquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Omdat Robert eruit is en Wilbert Gieske geen zin heeft om 5 minuten terug te keren voor dit sappige schandaal.
Het is ook raar en het is ook een slechte serie op dat front.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet, want Laura kan gerust Robert buiten beeld bellen/mailen. Het gaat mij erom dat Robert in die periode niet eens 1 keer is genoemd
Ik denk dat die het nog steeds niet weetquote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfde toen Sil Rutger vermoord bleek te hebben. Niemand die Robert even belt/mailt hoor
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat die het nog steeds niet weet
Of de schrijvers weten al niet meer wie Robert is.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat die het nog steeds niet weet
tja wie de vader van wie is, of al dan niet een stiefvader halfbroer of hoe ingewikkeld zij het ook gemaakt hebben. dan zou ik zulke dingen ook kunnen vergeten. ze maken het zichzelf ook niet gemakkelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of de schrijvers weten al niet meer wie Robert is.
Ze krijgt haar eigen serie: "Rosa"quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
genoeg gelachen voor vandaag.
waar zou Rosa nog aan de bak komen? als je het mij vraagt, zijn haar acteertalenten niet alles. wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of de schrijvers weten al niet meer wie Robert is.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Robert?... Wie was dat ook alweer... oh ja, ik weet het weer... Wanneer hij uit de serie is gegaan...? Volgens mij een jaar of 3 geleden, of nee, eerder zelfs... ging hij er al niet uit in seizoen 1?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat wordt niet in beeld gezet.
Er wordt nooit getoond dat Laura naar de WC gaat,
denk je dan ook per direct dat Laura het al 21 jaar ophoudt?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze krijgt haar eigen serie: "Rosa"
nog beter: ze neemt die oma van 'Hoe schoon is jouw huis?' over als zij met pensioen gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Goede Tijden, Rosa Tijden
Geniaal!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
nog beter: ze neemt die oma van 'Hoe schoon is jouw huis?' over als zij met pensioen gaat.
Moet je As The World Turns eens zien ... volgens mij zijn daar meer personages zonder huis dan met huis.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Het is ook raar en het is ook een slechte serie op dat front.
Alleen al dat de halve bevolking in een hotel woont.
Op dit moment valt het mee, maar er zijn tijden geweest dat de helft in de Rozenboom woonde.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Wordt gezellig in huize Sanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie weer gezien.Heb hem ook gekeken. EdwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Moet je As The World Turns eens zien ... volgens mij zijn daar meer personages zonder huis dan met huis.
[..]Daar wonen ze allemaal in de farm !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb hem ook gekeken. EdwinNouja, mijn vader heeft een hersenbloeding gehad, maar die is ook nooit meer geworden zoals hij daarvoor was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Frey het volgende:
De vele tranen om Rosa veroorzaakten net zelfs een aardbeving.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al dan niet omdat Proper uit woede om Rosa's vertrek zijn vuist iets te hard op het spreekkatheder sloeg.
Ja, maar volgens mij bedoelde hij het heel anders. Tenminste zo klonk het welquote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, mijn vader heeft een hersenbloeding gehad, maar die is ook nooit meer geworden zoals hij daarvoor was.
Mwa, vond ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij bedoelde hij het heel anders. Tenminste zo klonk het wel
Ze doet ook gewoon wat haar uitkomt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad waar bemoeit dat wijf zich mee. Niet liegen tegen Rik ooh nu opeens wel ?
Ach ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zielig want hij is voor de eerste keer verliefd![]()
Kon dat ook maar gelden voor deze schrijvers....quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij moet echt nooit meer zeiken over de familie Sanders.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef Liquidist het volgende:
Ben ik de enige die Sjors een egoïstische trol vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |