EN LAURA DAN HE? NOU?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat het voor ieder personage een keer de tijd is of zo.
WTFquote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
leeft Laura ondertussen ook nog ergens of is zij gedegradeerd tot figurant?quote:
-____________-'''quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Subtiele Sjoerdquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik heb vandaag GTST gemist, wat heb ik allemaal gemist?
Zo ver denken ze nooit bij GTSTquote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
NIEMAND DIE STEFANO BELT ? Hey eeum je zoon ligt in coma , Je ex vrouw heeft een kogel in der hoofd .
"En de liefste huishoudster van Nederland is overleden"quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
NIEMAND DIE STEFANO BELT ? Hey eeum je zoon ligt in coma , Je ex vrouw heeft een kogel in der hoofd .
Zelfde toen Sil Rutger vermoord bleek te hebben. Niemand die Robert even belt/mailt hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo ver denken ze nooit bij GTST
Tja, als je tijd is gekomen, is je tijd gekomen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wordt niet in beeld gezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfde toen Sil Rutger vermoord bleek te hebben. Niemand die Robert even belt/mailt hoor
In Amerikaanse soaps zit dat toch beter in elkaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo ver denken ze nooit bij GTST
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dat wordt niet in beeld gezet.
Er wordt nooit getoond dat Laura naar de WC gaat,
denk je dan ook per direct dat Laura het al 21 jaar ophoudt?
Omdat Robert eruit is en Wilbert Gieske geen zin heeft om 5 minuten terug te keren voor dit sappige schandaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietMaar in het geval van Sil had ik dat toch wel netjes gevonden, dat Laura vertelt dat Robert zelfs wil over komen uit Japan om Sil te steunen of zoiets. Want nu was het wel héél onrealistisch: "Ja, dat joch heeft iemand vermoord, maar nee, we melden dat niet aan zijn in het buitenland wonende vader."
en dat nog wel in een prachtige geruite broek.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
Robert is inmiddels helemaal binnen en is nu aan het rentenieren.
[ afbeelding ]
Woont hij al naast Adriaan in Spanje ?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
Robert is inmiddels helemaal binnen en is nu aan het rentenieren.
[ afbeelding ]
Dat hoeft dan weer niet, want Laura kan gerust Robert buiten beeld bellen/mailen. Het gaat mij erom dat Robert in die periode niet eens 1 keer is genoemdquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Omdat Robert eruit is en Wilbert Gieske geen zin heeft om 5 minuten terug te keren voor dit sappige schandaal.
Het is ook raar en het is ook een slechte serie op dat front.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet, want Laura kan gerust Robert buiten beeld bellen/mailen. Het gaat mij erom dat Robert in die periode niet eens 1 keer is genoemd
Ik denk dat die het nog steeds niet weetquote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfde toen Sil Rutger vermoord bleek te hebben. Niemand die Robert even belt/mailt hoor
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat die het nog steeds niet weet
Of de schrijvers weten al niet meer wie Robert is.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat die het nog steeds niet weet
tja wie de vader van wie is, of al dan niet een stiefvader halfbroer of hoe ingewikkeld zij het ook gemaakt hebben. dan zou ik zulke dingen ook kunnen vergeten. ze maken het zichzelf ook niet gemakkelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of de schrijvers weten al niet meer wie Robert is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |