quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef shmoopy het volgende:Vraagje.
Die tonertabs, hé?
Haske leuk allemaal, maar ik heb geen geduld voor zo'n stoombadje, tenzij noodgevalletje huidterrorisme.
Hullie van Lush zeggen dat je het water van een gebruikte tonertab een paar dagen kan bewaren om afgekoeld te gebruiken, maar als ik zo'n ding gewoon oplos in schoon water, koel wegzet, dan kan ik die toch gewoon minstens een paar weken als toner gebruiken?
Herkenbaar, ik hang 2 minuten boven die bak en dan ben ik het alweer zat
Het lijkt mij wel, ik neem het eerlijk gezegd niet zo nauw met de houdbaarheidsadviezen (leuk scrabblewoord) van Lush. Spullen gaan bij mij wel langer mee en ik merk dan geen verschil. Zeker als je afgekoeld gekookt water gebruikt zou dat goed moeten gaan lijkt me.
Gisteren grote bestelling geplaatst in de U.K. Ik zat te twijfelen omdat ik eind april zelf alweer ga maar toch gedaan. Ik heb dringend behoefte aan maskers maar aangezien ik dan van mezelf alleen maar lege potjes mag inleveren en ik wat krap zit momenteel vind ik het zonde van de benzine. Ik ga wel als de bestelling binnen is, dan is de koopzucht wat minder (ijdele hoop, maar toch

)