Hoe regel ik dat?quote:
Gister met 5-1 gewonnen, en alle doelpunten gemaakt door een spits die daarvoor nog niet had gescoordquote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren twee hattricks in één wedstrijd.
Ik sta nu tweede en op één staat een bot team. Dan ben ik toch kampioen aan het einde van de rit??
Volgens mij werkt dat helaas niet zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik sta nu tweede en op één staat een bot team. Dan ben ik toch kampioen aan het einde van de rit??
Hmzzz een beetje raar allemaal. Zo kom ik ook aan mn 1e plaats. Een combi van geluk mijn kant op en pech voor mn tegenstanders. Al heb ik nu wel tegen alle 3 mn concurenten gewonnen. moet wel zeggen dat ik er 2 nog krijg voor de 2e keer en 1 heb ik nu van gewonnen en een klein beetje onterecht thuis van verloren.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. De nummer 2 van vorig seizoen presteerd het om nu laatste te worden. Om de een of andere reden is zijn team niet meer goed. De nummer 1 van vorig seizoen heeft 3 naaipartijen aan zijn broek hangen en heeft zelfs getwijfeld om te stoppen. Maar deze staat nu 4e.
Gijs heeft in het begin geluk gehad dat hij zijn wedstrijden won. Maar het brengt wel spanning in de competitie, en dat is altijd leuk.
Daarnaast kan ik nog steeds kampioen worden, dus ik ben nog steeds titelkandidaat.
Ja daar kwam ik ook de VI mee in (Competitie plaats: 117 / 1024) en ik ben vorig seizoen verrassend 2e geworden en sta nu nog verrassender 1e.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Dynia het volgende:
Ik snap soms mijn team niet helemaal...:) vorig seizoen wel ongeslagen kampioen geworden, maar het ging toch echt niet makkelijk....Nuspeel ik een nivo hoger en lijkt mijn team wel ineens vele malen beter...Ik sta ongeslagen eerste in VII en sta 6 punten voor op de nummer 2..Dit weekend ook weer met 7-0 gewonnen...hatstats op normaal spel 210. Zou ik me daar een beetje mee kunnen redden in VI?
Ah ha das waar. Dat verklaart ook waarom ik 1e sta.quote:
Nee je zal dat bot team moeten inhalen anders wordt je geen kampioen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Armageddon het volgende:
quote:
quote:Luke Zeeman [playerid=278506580]
17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 06-06-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 01-03-2010 (10/41), )
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 610 ¤/week 9 760 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
oeh! Jammer van zn zwak passen maar verder is ie erug lekkah!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef GotC het volgende:
Ik heb m'n toppertje van de jeugd gepromoveerd!En ik ga m zelf verder trainen
[..]
Ik zou er voor tekenen!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Das erg zeg.Van de 5 ben ik er bij 4 betrokken en dan 3 voor mij positief.
Tegen mn directe concurrenten.
Vooral die 0-4, hoe is dat in hemelsnaam mogelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Das erg zeg.Van de 5 ben ik er bij 4 betrokken en dan 3 voor mij positief.
Tegen mn directe concurrenten.
Counteraanvallen die heel goed uitpakken !quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vooral die 0-4, hoe is dat in hemelsnaam mogelijk
Ok Flap je weet wat je te doen staat dus!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef GotC het volgende:
Oh ja mannen, als je je vriendin voor eeuwig dankbaar wil maken:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Na een paar zinnetjes lezen dacht ik aan die liposuctie zeep uit Fight Club... en heb ik er maar van afgezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef GotC het volgende:
Ik kan niet mee doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef GotC het volgende:
ikke ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan niet mee doen.
Ohw, crew mag voor de verandering eens wel meedoen... Eerst lezen, dan typen...![]()
Dat laatste heb ik je de afgelopen 2 seizoenen al vaker horen zeggen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs, als je volgende week van Serp wint, dan sta je waarschijnlijk bovenaan. Normaal gesproken zou ik namelijk van Ajax moeten winnen met gemak nu.
Ik zag het jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs, als je volgende week van Serp wint, dan sta je waarschijnlijk bovenaan. Normaal gesproken zou ik namelijk van Ajax moeten winnen met gemak nu.
Ik ben vorig seizoen toch echt kampioen geworden hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik je de afgelopen 2 seizoenen al vaker horen zeggen.
Daar doelde ik niet op. Je roept wel vaker dat je makkelijk zou moeten winnen en dan wordt je genaaid op de 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen toch echt kampioen geworden hoor.
Net als dat jij vaak zegt te gaan verliezen en je uiteindelijk wint!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Je roept wel vaker dat je makkelijk zou moeten winnen en dan wordt je genaaid op de 1 of andere manier.
Ja klopt. Ik haal mindere stats dus dan is t logies dat ik denk te verliezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Net als dat jij vaak zegt te gaan verliezen en je uiteindelijk wint!
En hoe zit het met promoveren dan? Een bot team promoveert toch niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee je zal dat bot team moeten inhalen anders wordt je geen kampioen.
Mijn vriendin die ik daar geen plezier mee. Die gaat over haar nek als ze langs die winkel in Den Haag loopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:38 schreef GotC het volgende:
Lush is heerlijk!
* GotC wijst naar kast vol met Lush
Er is idd wel één en ander veranderd met betrekking tot bots en 'gratis promotie' is wel degelijk mogelijk in sommige gevallen. Dat betekent alleen niet dat als je tweede wordt achter een bot promoveert. Dan kijken ze namelijk over alle competities op een niveau wie het eerst voor in aanmerking komt voor die promotieplek, zo zou het dus kunnen zijn dat de bot die kampioen wordt niet promoveert, maar voor hem in de plaats iemand die tweede is geworden in een heel andere competitie (wel van hetzelfde niveau).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En hoe zit het met promoveren dan? Een bot team promoveert toch niet?
Daar zal m'n collega dan niet zo blij mee zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er is idd wel één en ander veranderd met betrekking tot bots en 'gratis promotie' is wel degelijk mogelijk in sommige gevallen. Dat betekent alleen niet dat als je tweede wordt achter een bot promoveert. Dan kijken ze namelijk over alle competities op een niveau wie het eerst voor in aanmerking komt voor die promotieplek, zo zou het dus kunnen zijn dat de bot die kampioen wordt niet promoveert, maar voor hem in de plaats iemand die tweede is geworden in een heel andere competitie (wel van hetzelfde niveau).
Tenminste, zo begrijp ik het uit de regels.
Met nog 5 wedstrijden te gaan en de wetenschap dat jullie beiden nog tegen rob international spelen is de kans ook nog wel aanwezig dat óók hij rob international nog inhaalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar zal m'n collega dan niet zo blij mee zijn.
Zie competitie 62900. Ik ben Spring en hij is Kokolishi...... wij dachten dus dat als we 2 en 3 werden dat wij auto zouden promoveren.
En ik haal hogere stats dus dan is het logisch dat ik denk te winnen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik haal mindere stats dus dan is t logies dat ik denk te verliezen.
Ik denk inderdaad dat hij de pineut is..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar zal m'n collega dan niet zo blij mee zijn.
Zie competitie 62900. Ik ben Spring en hij is Kokolishi...... wij dachten dus dat als we 2 en 3 werden dat wij auto zouden promoveren.
Ja dat is inderdaad ook nog mogelijk. Hij laat wat steekjes vallen nu hij een bot team is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met nog 5 wedstrijden te gaan en de wetenschap dat jullie beiden nog tegen rob international spelen is de kans ook nog wel aanwezig dat óók hij rob international nog inhaalt.
In theorie moet je als 'gewoon' team nogal moeite doen om van een bot-team te verliezen, vraag maar aan Flap of MrMoon.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook nog mogelijk. Hij laat wat steekjes vallen nu hij een bot team is.
Ja DBSTF is er zo één en daar heeft m'n collega zondag van verloren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In theorie moet je als 'gewoon' team nogal moeite doen om van een bot-team te verliezen, vraag maar aan Flap of MrMoon.![]()
En aangezien er nog meer menselijk bestuurde teams in jullie teams zitten is de kans groot dat het botje wel zakt, dan moeten jij en je collega natuurlijk wel die teams achter jullie houden!
Het was ook geen kritiek ik bedoelde enkel pas op je woorden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik haal hogere stats dus dan is het logisch dat ik denk te winnen...
Waarom denk je dat ik zeg: "normaal gesproken zou"?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was ook geen kritiek ik bedoelde enkel pas op je woorden.
quote:Moederclubgeld
Je team heeft 36 680 ¤ gekregen, omdat Simeon Bekius (243669188), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 1 834 000 ¤.
hehe ja ik ga daar zondag nog een hele kluif aan hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In theorie moet je als 'gewoon' team nogal moeite doen om van een bot-team te verliezen, vraag maar aan Flap of MrMoon.![]()
hell yeahquote:Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Freddy Silvis heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Vleugelspel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Huh? Bizarre prijs ook... gewoon die gast eens pm'en om te vragenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Gijs_ het volgende:
Deze oud jeugdspeler van me staat nu echt al drie weken te koop of zo voor dit bedrag, vraag me af wat daar de bedoeling van is.
Dat heb ik ook maar even gedaan ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Bizarre prijs ook... gewoon die gast eens pm'en om te vragen
Hij overschat SH in ieder geval behoorlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar even gedaan ja!De eerste keer dacht ik dat ie een typfoutje gemaakt had of zo, maar dat lijkt toch niet zo te zijn.
Ja, als dat zijn reden isquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij overschat SH in ieder geval behoorlijk
Dat gaat voor zo'n bedrag echt niet gebeuren...zou een koei-for-life betekenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, als dat zijn reden isOf hij hoopt gewoon dat één of ander figuur het per ongeluk betaald, al schat ik die kans wel heel erg klein in voor dat bedrag.
En als er een luchtje aan zou zitten was ie waarschijnlijk al verkocht. Maar ik houd het in de gaten, heb al eens eerder gehad dat een oud speler van me met briljant pm en goed passen voor 5 miljoen verkocht werd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat voor zo'n bedrag echt niet gebeuren...zou een koei-for-life betekenen
Heb 'm even op 650k gezet, +- 75% van de laagste tvgl..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef Flappekz het volgende:
Wie kan me helpen aan een vroeg bod?
Ik ben op zoek naar een bod van zo'n 7 ton, of iets in die buurt.
Het gaat om Xavier Descamps (109282744), en dit is zijn transfervergelijking:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb 'm even op 650k gezet, +- 75% van de laagste tvgl..
Goeie keus, en welkomquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Helmpje het volgende:
ga ook maar aan dit spel beginnen.
zal me benieuwen
onlinesoccermanager is niks meer aan
staat me dus nog wat te wachtenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Robar het volgende:
Hoi.
Redelijk saai Hattrick in den beginne
Moet er nog steeds even in komen, dit weekend net te laat mijn opstelling aangepast voor de wedstrijd . . . ;')
Ach, alle begin is moeilijk.
Heb je het ooit eerder gespeeld?quote:
Het is verstandig om je wat in te lezen, en vooral om veel adviezen te vragen. Zowel hier, als op andere foraquote:
Welkom!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Helmpje het volgende:
ga ook maar aan dit spel beginnen.
zal me benieuwen
onlinesoccermanager is niks meer aan
dat zag ik ja toen ik inlogdequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom!
En OSM is niet te vergelijken met Hattrick. OSM is gewoon een kinderspelletje als je naar Hattrick kijkt
Je mag alles vragenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Helmpje het volgende:
[..]
dat zag ik ja toen ik inlogdemaar met dit topic en zelf prutsen moet ik toch hopelijk wel een heel eind komen.
Je kleine rakkers waren lekker bezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is verstandig om je wat in te lezen, en vooral om veel adviezen te vragen. Zowel hier, als op andere fora
Ik zie het ja.quote:
foeiquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Tweede keer op rij dat ik een opstelling vergeet te maken trouwens...de Hattrick-verloedering slaat toe bij me
Ach ja...quote:
ik heb ook niet zo veel in mn jeugd..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja...
En voor mn jeugd maakt t nu al helemaal niet uit, want daar loopt momenteel niets boeiends tussen.
Heb wel een leuke nieuwe spits gekocht vandaag
Deze, maar hij gaat dus niet meer getraind wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo veel in mn jeugd..
oeh.. nieuwe spits.. stats? zelf vorige week ook een leuke spits gekocht.. die ga ik eerst passen trainen en daarna scoren trainen
quote:Mason Tan [playerid=144777183]
27 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 10-06-2010
Geboren in: USA
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-03-2010 (10/41), )
Total Skill Index (TSI): 64 610
Loon: 46 428 ¤/week inclusief 20% bonus 742 848 ¤ / seizoen
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: uitstekend
dat is zeker niet onaardigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze, maar hij gaat dus niet meer getraind worden
[..]
Tijden veranderen ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
Al een halve dag geen posts, dat kan toch niet
quote:
Dat moet te forceren zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De moed niet laten zakken en wachten op de onvermijdelijke volgende hoogconjunctuur ;-)
Yep. Wakker worden!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Bespeur ik weer activiteit in het topic
Hehe ken het stukje, mooi als ie er ook bij gaat springen.quote:
Intussen een matig/matig positiespel/verdedigen gepromoveerd. Hopen dat ik hem verkoop, en dat tie een beetje getraind wordt dan kan hij in de toekomst nog wat geld opleveren...quote:Scout Comment
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Lionel Menheer and he is 16 years old.
Right now I would say his Playmaking capabilities are around the inadequate level. With his inadequate overall skills, this might be the player for us. Given the chance to improve his Scoring skills, this guy might well reach weak in that department.
Do we sign him, boss?
Ik ken dat probleemquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
Mijn scouts komen echt al weeeeeeeeeken lang met rommel aan....het is dat ik de komende seizoenen van mn jeugdopleiding allang heb terugverdiend...
Ach, probleem is een groot woord...het scheelt weer moeite doen voor de jeugdopstellingenquote:
En dan kijk je naar je training en pull je ditquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, probleem is een groot woord...het scheelt weer moeite doen voor de jeugdopstellingen
Da's voorwaar nieteens superslechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan kijk je naar je training en pull je dit
Wiljan van Duren [playerid=278673191]
17 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 10-04-2010
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 04-03-2010 (10/30), )
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 310 ¤/week 4 960 ¤ / seizoen
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Gooi m dan in een postpakketje mijn kant op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
Godverdomme, ik word echt helemaal schijtziek van die tyfuslaptop....geheugen schiet helemaal vol als ik ook maar iets in chrome of firefox doe.. Heb de neiging om m van 6 hoog naar beneden te flikkeren, en misschien ga ik dat nog wel doen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in zn +7 afwezigheid een andere trainie gekocht en nu is hij eigenlijk overbodig.
idd.. ik heb al heel lang niks fatsoenlijks meer gehad van mn scouts.. gelukkig zit er nog 1 talentje in mn jeugd.. maar verder is het huilen met de (frituurvet)pet op..quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
Goedenavond allemaal! Eindelijk thuis
Mijn scouts komen echt al weeeeeeeeeken lang met rommel aan....het is dat ik de komende seizoenen van mn jeugdopleiding allang heb terugverdiend...
@1: Zet 'm voor een marktconforme prijs op de lijst en wacht af of er geboden wordt? En zo ja, haal een jongere/betere vervanger.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:32 schreef Dynia het volgende:
Ik heb wat moeite met beslissingen nemen...Met name in de verkoop van 2 spelers...of niet
[..]
quote:
Deze is ook leuk :quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef MrMoon het volgende:
mijn 18 jarige utimuntende middenvelder naar uitstekend passen.. Daarnaast nog 2 aangekochte spitsjes bij hun eerste training naar matig passen..
quote:Gied Bastin
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het huilen met de (frituurvet)pet op..
ik hou het wat dichterbij.. ik ga naar Liechtenstein..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga naar Moldavië woensdag met mn Bteam
komt u maar....quote:Stijn Oostenrijk heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Bart Heemskerk is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens waardeloos kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij waardeloos.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Zou fijn zijn als hij nog wat keepen erbij blijkt te hebbenquote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15 years old and is called Riewerd Duursma.
This player has inadequate Keeper at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of inadequate Defending before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
hij is inadequate qua keepen en jij hoopt dat ie nog wat keepen erbij blijkt te hebben?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als hij nog wat keepen erbij blijkt te hebben
15j75d overigens.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Driekus van der Molen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Nee. Ik bedoel keepen. Inadequate heb ik toch niks aan, en er wordt niks vermeld over meer potentie. Redelijk keepen of zelfs goed keepen met matig verdedigen zou dus top zijn!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hij is inadequate qua keepen en jij hoopt dat ie nog wat keepen erbij blijkt te hebben?Spelhervatten bedoel je zeker?
Das idd wel heul ergquote:Op zondag 7 maart 2010 14:52 schreef kristyle het volgende:
Met 100 Ht stats minder, overklast worden in alle linies en toch nog 2-2 spelen. ik had 2% kans om 1 of 3 punten te pakken.
Ik denk dat ik me nu geen zorgen meer moet maken over degradatie.
Zit de Hun bij jou in de competitie?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd wel heul ergNouja deste leuker voor jou toch!
Ik moet nog tegen 2 kampioens kandidaten. Waar van er 1 (de kampioen van vorig seizoen Catwyck) een tussen seizoen heeft ingelast en zn mid nu nergens meer is. Maar zn aanval en verdediging zijn van dien aard dat hij nog steeds mee doet. De ander (Pauljax) is en blijft een gevaar. Ik sta op alle bij 4 punten voor maar dat kan dus zo veranderen. Ik heb dan wel van hun gewonnen de 1e helft van t seizoen maar dat zegt niets. Ook de andere teams kunnen zomaar winnen van me want veel verschil zit er niet tussen de teams in mijn div. Mocht ik kampioen worden is dat echt totaal onverwacht en eigenlijk onterecht. Ik ben nl de nr 4 van onze div.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
Ehhm wie is de HUN?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zit de Hun bij jou in de competitie?
Een matig keep met matig verdedigen is heel goed verkoopbaar hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel keepen. Inadequate heb ik toch niks aan, en er wordt niks vermeld over meer potentie. Redelijk keepen of zelfs goed keepen met matig verdedigen zou dus top zijn!
Voor 10k ja.....quote:Op zondag 7 maart 2010 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een matig keep met matig verdedigen is heel goed verkoopbaar hoor.
quote:
ja en dan voor een paar miljoen (na een paar seizoenen training) doorverkocht worden. Waardoor je een paar ton vangtquote:
Maar je zei gewonnen van 'hun'.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de 2 kampioens kandidaten ei!
Al vergeet ik voor t gemak de nr 4. Daar heb ik uit van gewonnen en thuis van verloren maar die kan natuurlijk ook nog steeds kampioen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat is speculatief en die paar ton vang je later ook als je een keeper eerst voor 5 ton zelf verkoopt ;-)quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en dan voor een paar miljoen (na een paar seizoenen training) doorverkocht worden. Waardoor je een paar ton vangt
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je zei gewonnen van 'hun'.Wat is er mis met gewonnen van hun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ik ben lesdycties maar wtf?
![]()
klopt maar je kan niet altijd t beste verlangen. Ik heb al heul wat matig keepers verkocht en krijg zo nu en dan toch weer wat leuks omdat ze weer zijn door verkocht.quote:Tja, dat is speculatief en die paar ton vang je later ook als je een keeper eerst voor 5 ton zelf verkoopt ;-)![]()
Hun is bezittelijk vnw... hen is aanwijzend..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewonnen van hun?![]()
Ok ik ben lesdycties maar wtf?
![]()
![]()
![]()
En?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Hun is bezittelijk vnw... hen is aanwijzend..
ja.. het is überhaupt fout dat je wint van teams die beter zijn dan jijquote:Op zondag 7 maart 2010 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En?Ik heb gewonnen van hun is dus fout?
Dat zal je me ook niet horen ontkennen!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja.. het is überhaupt fout dat je wint van teams die beter zijn dan jij
Kijk ik dacht al!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik geloof dat het oneigenlijk gebruik van "hun" tegenwoordig wel wordt gedoogd...zoiets was een paar weken geleden in het nieuws ofzo
Je bent niet de enige die die fout maakt...juist omdat bijna iedereen die fout schijnt te maken, mag het ineens. Ofzo..quote:
hmzz dat maakt t dus eigenlijk nog fouter dan fout......quote:Op zondag 7 maart 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die die fout maakt...juist omdat bijna iedereen die fout schijnt te maken, mag het ineens. Ofzo..
Er is een beweging van taalwetenschappers die beargumenteert dat het zou moeten, het is nog niet zo.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik geloof dat het oneigenlijk gebruik van "hun" tegenwoordig wel wordt gedoogd...zoiets was een paar weken geleden in het nieuws ofzo
ach daar ken hij ook niks aan doenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er is een beweging van taalwetenschappers die beargumenteert dat het zou moeten, het is nog niet zo.
Outpost: Ik hoop niet voor je dat het bij kennen en kunnen al mis gaat met je
Dat ken wel zo zijn, maar het is toch handig als je de regels kant.quote:
Geen angst ik kan t verschil tussen kennen, kannen en kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er is een beweging van taalwetenschappers die beargumenteert dat het zou moeten, het is nog niet zo.
Outpost: Ik hoop niet voor je dat het bij kennen en kunnen al mis gaat met je
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen angst ik kan t verschil tussen kennen, kannen en kunnen.
Mwoah, zodra je centrumaanval niet dramatisch is lijkt me dit nog steeds niet onverstandig.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Btw, kut. Speel met sterke vleugels, vergeet ik vleugelaanval
Hij is zwakquote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah, zodra je centrumaanval niet dramatisch is lijkt me dit nog steeds niet onverstandig.
Wedstrijden spelen, daar krijgen ze punten.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Merson het volgende:
Hoe kan je ervaring omhoog krijgen bij je spelers?
Al 2 SE's achter, dus 2-0.. Zondequote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah, zodra je centrumaanval niet dramatisch is lijkt me dit nog steeds niet onverstandig.
Elke 14 wedstrijden (competitie) gaan je spelers 1 lvl omhoog..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Merson het volgende:
Ik sta nu 3-0 voor. Waar ik het enkele weken geleden met nog slechts 1 punt had opgegeven sta ik nu virtueel 5de met 10 punten en een in de wolken teamgeest na de wedstrijd.quote:
Das balen. Ik heb met 5-3 en ook PIC gewonnen. Volgende week eens kijken of ik normaal of ook PIC speel.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Gijs_ het volgende:
2-0 winst met PIC en nu zelfs op de eerste plek!![]()
Alleen volgende week wel twee schorsingen...
Dankje! Ik had het ook absoluut niet verwacht, vechten tegen directe degradatie was niet voor niets het doel. Maar ik verwacht niet er over 4 weken nog te staan eigenlijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Das balen. Ik heb met 5-3 en ook PIC gewonnen. Volgende week eens kijken of ik normaal of ook PIC speel.
En feli met je 1e plek natuurlijk. Had ik niet gedacht vooraf gezien, maar ik gun het je van harte.
lekkerquote:Op zondag 7 maart 2010 22:16 schreef GotC het volgende:
Ik heb onterecht gewonnen!2-3 tegen de koploper. Ik had voor de wedstrijd 3,3% kans om te winnen
Doe mij ook zo'n competitie... Je had altijd 28 punten nodig, competitiewedstrijd was 1 punt, beker 2, friendly 0,1 en int. friendly 0,2.. In het oude systeem was er 1/3 kans op 3x de punten. En als de speler genoemd werd in het verslag was het 1x de daarvoor geldende punten. Zoiets.. Anyways, het systeem is met introductie van de wissels op de schop gegaan, minute-based geworden. Geen idee dus of die verdriedubbelaar er nog in zit en of het nog steeds 28 punten, etc. zijn. Per 14 competitiewedstrijden ga je er echter niet komen, daar geloof ik niets van..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Elke 14 wedstrijden (competitie) gaan je spelers 1 lvl omhoog..
Heeft ie een specialiteit? Als het regende en hij is krachtig of als het zonnig was en hij is technisch dan is het daar aan te verklaren!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:19 schreef Dynia het volgende:
Ik heb ook weer gewonnen. 5-0 van de nummer 2. Kampioenschap kan me bijna niet meer ontlopen lijkt me. 9 punten voor en nog 4 wedstrijden te gaan.
Wat me wel verbaasde is dat een van mijn spitsen (formidabel scoren) altijd goed voor 3,5 / 4 sterren was, nu ineens 6 sterren haalde...Met nog een donkere ster (wat klinkt dat ranzig eigenlijk...haha) De andere oude spits (37 jaar) heeft er weer 2 inliggen, en heeft in 6 wedstrijden toch al weer 11 keer gescored...
Ik heb hetzelfde probleem, en ik denk dat als we de beslissing nemen een trainingsswitch te houden, we degradatie voor lief moeten gaan nemen. Ik ga dat volgend seizoen in ieder geval waarschijnlijk wel doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:27 schreef elby1988 het volgende:
Wat nu doen?
Ik zit in VI divisie nu. Handhaaf me makkelijk, maar kans op promotie maak ik helemaal nooit meer. Ik train nu positiespel, en heb 3 middenvelders (21 jaar, 40 dagen, net wereldklasse positiespel en goed passen) Daarnaast train ik een jeugdspeler (uitstekend, 17 jaar en 60 dagen) en een verdediger (uitmuntend verdedigen, formidabel positiespel) en een tDFW (uitmunten scoren, uitstekend positiespel)
Het liefst zou ik overgaan op passentraining. Hier heb ik echter veel te weinig geld in kas voor (2 miljoen) Waarom wil ik dat? Zodoende kan ik mijn middenvelders toch wat meer waarde meegeven (hoger trainen op positiespel heeft geen zin qua geld) en kom ik toch met wat meer kwaliteit te zitten. Daarnaast kan ik ook goede jonge verdedigers en aanvallers kopen, welke ik op passen kan trainen. Vooral dat laatste zie ik veel heil ik.
Wat moet ik nu doen? Mijn middenvelders verkopen, jonge middenvelders kopen en deze nog even doortrainen op positiespel? (geheid dat ik dan degradeer volgend seizoen...) Kan evt. ook 18-19 jarige formidabel/uitmuntend middenvelders kopen, dan kan ik deze nog 1-2 seizoenen doortrainen in de hoop dat ik dan wel geld zat heb..
1 woord: Helup...
Iemand ideeen?
Wat ga je trainen dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, en ik denk dat als we de beslissing nemen een trainingsswitch te houden, we degradatie voor lief moeten gaan nemen. Ik ga dat volgend seizoen in ieder geval waarschijnlijk wel doen.
Probeer ervoor te zorgen dat je niet al je trainees tegelijk moet verkopen zodat je ratings niet enorm kelderen als je gaat verjongen. Dus in plaats van alle drie nu verkopen, verkoop je er 1, welke je vervangt door een jonge speler, en zodra deze een redelijk niveau haalt verkoop je de volgende. Met dit roulatiesysteem kun je goed doortrainen zonder dat je middenveld er enorm onder zal lijdenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wat ga je trainen dan?
Ik ga denk ik nog 1 keer positiespel generatie trainen (dus 17 jarig jong kopen met goed/goed) Dat nog 3 seizoenen, en dan vol er tegenaan..
Dat is inderdaad wel een ideale situatie....Stel, je hebt 10 trainees, dan zorg je er voor dat je 2 trainees van 17 hebt, 2 van 18, 2 van 19, 2 van 20 en 2 van 21.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Probeer ervoor te zorgen dat je niet al je trainees tegelijk moet verkopen zodat je ratings niet enorm kelderen als je gaat verjongen. Dus in plaats van alle drie nu verkopen, verkoop je er 1, welke je vervangt door een jonge speler, en zodra deze een redelijk niveau haalt verkoop je de volgende. Met dit roulatiesysteem kun je goed doortrainen zonder dat je middenveld er enorm onder zal lijden
Dat is zeer zeker zo, maar met de 3 middenvelders die ik nu heb is dat lastig. Doortrainen tot en met hun 23,24 word denk ik te duur (krijg je reusachtig etc. ook totaal niet nodig in mijn klassen meen ik) Of moet ik er nu gewoon 2 verkopen, en dan 2 optrainen, om vervolgens over 2 jaar de laatste te verkopen.?..quote:Op maandag 8 maart 2010 12:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Probeer ervoor te zorgen dat je niet al je trainees tegelijk moet verkopen zodat je ratings niet enorm kelderen als je gaat verjongen. Dus in plaats van alle drie nu verkopen, verkoop je er 1, welke je vervangt door een jonge speler, en zodra deze een redelijk niveau haalt verkoop je de volgende. Met dit roulatiesysteem kun je goed doortrainen zonder dat je middenveld er enorm onder zal lijden
Door ze wedstrijden te laten spelenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Merson het volgende:
Je kan ze ook verkopen en 2 17 jarigen en 2 19 jarigen (van een hoger niveau) terugkopen, zo beperk je het verlies in ratings ook enigszinsquote:Op maandag 8 maart 2010 12:56 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker zo, maar met de 3 middenvelders die ik nu heb is dat lastig. Doortrainen tot en met hun 23,24 word denk ik te duur (krijg je reusachtig etc. ook totaal niet nodig in mijn klassen meen ik) Of moet ik er nu gewoon 2 verkopen, en dan 2 optrainen, om vervolgens over 2 jaar de laatste te verkopen.?..
Ja, denk dat ik gewoon nu 2 19 jarige koop, 2 21 jarige verkoop.. En dan aan het eind van het seizoen nog 1 17 jarige koop..quote:Op maandag 8 maart 2010 13:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Je kan ze ook verkopen en 2 17 jarigen en 2 19 jarigen (van een hoger niveau) terugkopen, zo beperk je het verlies in ratings ook enigszins
Eigenlijk passen, maar ik heb nog niet een beginkapitaal hoog genoeg om dat met goede ratings te doen (= 3 goede mids plus 1 of 2 goede vleugels en 2 of 3 goede spitsen die ik op passen ga trainen + B trainees.)quote:Op maandag 8 maart 2010 12:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wat ga je trainen dan?
Ik ga denk ik nog 1 keer positiespel generatie trainen (dus 17 jarig jong kopen met goed/goed) Dat nog 3 seizoenen, en dan vol er tegenaan..
Ik koop denk ik na zondag 2 spelers van 18 jaar met formidabel middenveld en matig passen. Deze train ik dan 2 seizoenen op positiespel, en daarna ga ik met heel het team passen trainen.. Ik de hoop dat ik dan meer geld hebquote:Op maandag 8 maart 2010 14:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eigenlijk passen, maar ik heb nog niet een beginkapitaal hoog genoeg om dat met goede ratings te doen (= 3 goede mids plus 1 of 2 goede vleugels en 2 of 3 goede spitsen die ik op passen ga trainen + B trainees.)
Dus zit te twijfelen of ik een counterhufter trainer ga worden met mn huidige 2 spitsen of spitsen trainer met (grotendeels) mijn huidige verdediging.
Vind spitsen trainen wel leuker maar denk dat er veel meer geld in verdedigers zit.
Dat zijn juist spelers waar je mee kunt beginnen met passen trainen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik koop denk ik na zondag 2 spelers van 18 jaar met formidabel middenveld en matig passen. Deze train ik dan 2 seizoenen op positiespel, en daarna ga ik met heel het team passen trainen.. Ik de hoop dat ik dan meer geld heb
Ik kan toch best de formidabel doortrainen tot briljant/wonderbaarlijk en dan daarna passen trainen? Of is dat niet slim ?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat zijn juist spelers waar je mee kunt beginnen met passen trainen.
Spelers met veel positiespel laag in passen en deze dan optrainen. Echter, spelers met uitmuntend/briljant positiespel of hoger met matig/redelijk passen van onder de 20 kosten nog al wat.
Ligt eraan wanneer je wilt overstappen. Ik wil eigenlijk eind van dit seizoen al overstappen. Ik zal dan moeten beginnen met B trainees. Behalve dus als ik spitsen ga trainen, en ik denk dat dat wel gunstig is voor de ratings.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik kan toch best de formidabel doortrainen tot briljant/wonderbaarlijk en dan daarna passen trainen? Of is dat niet slim ?
Ik denk dat ik nu 2 nieuwe middenvelders koop van 17 jaar goed. Dan verkoop ik 2 goede middenvelders. Vervolgens koop ik eind volgend seizoen een speler van 18 met formidabel middenveld. Vervolgens train ik alle spelers nog 1 seizoen door. Daarna koop ik wat technische spelers en zet die in de spits en ga vervolgens vol op passen trainen... In het vervolg op de seizoenen koop ik dan wat jonge goede verdedigers die ik in mijn B team kan trainen op passen..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je wilt overstappen. Ik wil eigenlijk eind van dit seizoen al overstappen. Ik zal dan moeten beginnen met B trainees. Behalve dus als ik spitsen ga trainen, en ik denk dat dat wel gunstig is voor de ratings.
Ja, de prijzen kelderen weer, de uitverkopen na week 10 lijken weer te beginnen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:22 schreef Flappekz het volgende:
Bah, een trainee voor zo'n 4 ton te weinig verkocht
Yep. Tijd om te gaan kopen dusquote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, de prijzen kelderen weer, de uitverkopen na week 10 lijken weer te beginnen!
ach.. ik heb er van verloren met 2 - 5quote:Op maandag 8 maart 2010 08:42 schreef Robar het volgende:jeuj gewonnen . . . . van een onbeheerd team
mag ook wel eens na al die onterechte overwinningenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Enig sinds onterecht gelijk gespeeld gister. Gelukkig scored mn spits nog in de 89e minuut de 2-2. Nu wel meteen gezakt onder de directe promotie streep....
Die waren gewoon terecht door een goede tactiek. Daarbij heb ik dit seizoen ook al een keer onterecht verloren.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mag ook wel eens na al die onterechte overwinningen
surequote:Op maandag 8 maart 2010 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die waren gewoon terecht door een goede tactiek. Daarbij heb ik dit seizoen ook al een keer onterecht verloren.
Nu ziet iedereen die op promotiestatus klikt je wel!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Enig sinds onterecht gelijk gespeeld gister. Gelukkig scored mn spits nog in de 89e minuut de 2-2. Nu wel meteen gezakt onder de directe promotie streep....
Je was helaas simpelweg je counterkansen kwijt omdat je counter speelde terwijl je mid hoger was.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Das waarquote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu ziet iedereen die op promotiestatus klikt je wel!![]()
En als je blijft winnen promoveer je wel als je er nu zo dicht op zit!
Klopt. Ik had dan ook niet verwacht zo een hoog mid te halen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je was helaas simpelweg je counterkansen kwijt omdat je counter speelde terwijl je mid hoger was.
ik doelde meer op die zogenaamd goeie taktieken van je als we weer eens onterecht wintquote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
yup bij mij thuis van Coen 11. Check t maar na.
Counter is een heule goede tactiek!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik doelde meer op die zogenaamd goeie taktieken van je als we weer eens onterecht wint
dat zegt nog niks over onterecht winnenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Counter is een heule goede tactiek!
Als je wint met counter is t niet meteen onterechtquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zegt nog niks over onterecht winnen
dus ook niet als je met counter verliestquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je wint met counter is t niet meteen onterecht
Klopt. Tenzij je ratings beter warenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus ook niet als je met counter verliest
maar niet als je middenveld beter is.. dan heb je gewoon de verkeerde taktiek gekozen en dus terecht verlorenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je ratings beter waren
Je ratings waren niet zo zeer beter. Alleen op je middenveld, maar dat voordeel zet je zelf om in een nadeel door te gaan counteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je ratings beter waren
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopenquote:10:29 Pé Cleveringa has been transferlisted
Okee, het is wat laat maar:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopen![]()
En hij reageert maar niet op m'n vraag van waarom ie hem er al twee weken lang voor dat bedrag op blijft zetten.
Klopt maar we hadden t toch niet over afgelopen zondag?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar niet als je middenveld beter is.. dan heb je gewoon de verkeerde taktiek gekozen en dus terecht verloren
Ik weet t. Maar volgens mij hadden Moon en ik t niet over afgelopen zondag. Die counter was een tactische fout. Al vraag ik t me af of ik wel gewonnen zou hebben als ik bv ca had gespeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je ratings waren niet zo zeer beter. Alleen op je middenveld, maar dat voordeel zet je zelf om in een nadeel door te gaan counteren.
Dat heb ik ook gehad. (reageren ho maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopen![]()
En hij reageert maar niet op m'n vraag van waarom ie hem er al twee weken lang voor dat bedrag op blijft zetten.
Deze knakker lijkt er zelfs nog elke keer een ton bij op te doen. Nu is ie met z'n wonderbaarlijk SP en goed leiderschap wel iets meer waard dan de tv aangeeft, maar 2,5 miljoen bij lange na niet! Nou ja, we zullen het merken, misschien idd over 4 maanden dat ie verkocht wordt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook gehad. (reageren ho maar.)Die gast had m er echt 2 maanden op staan en toen ging ie m pas 1 ton lager er op zetten en dat terwijl hij dik 2 mil boven zn tv zat.
Uiteindelijk is ie na 4 maanden verkocht voor de vraag prijs die net een paar eu boven zn tv zat.
Gelukkig is mn sh nog goddelijk!quote:Roberto Belmonte
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van spelhervattingen terug van magisch naar mythisch.
Idd een hele nuttige verandering!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
HULDE VOOR HATTRICK, DAT ZE EINDELIJK HET ZO HEBBEN AANGEPAST DAT JE DIRECT EEN LINK KAN KLIKKEN! HULDE!
Dat is idd erg handig. Ik stond er ook al van te kijken!quote:
Idd maar dan wel volgens een marktconforme prijs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze knakker lijkt er zelfs nog elke keer een ton bij op te doen. Nu is ie met z'n wonderbaarlijk SP en goed leiderschap wel iets meer waard dan de tv aangeeft, maar 2,5 miljoen bij lange na niet! Nou ja, we zullen het merken, misschien idd over 4 maanden dat ie verkocht wordt!
Eindelijk neem ik weer wat afstand van constant een bankrekening te hebben van rond de 1 ton.quote:09-03-2010 (11/41) Je ontvangt voor deze speler: 36 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
09-03-2010 (11/41) Je hebt een speler verkocht en 159 283 ¤ ontvangen.
09-03-2010 (11/41) Je hebt een speler verkocht en 2 031 260 ¤ ontvangen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden t toch niet over afgelopen zondag?
idd... ik ben ook benieuwd wanneer ze eens wat gaan doen met het idee dat ik enkele maanden geleden al heb ingestuurd en vervolgens ook nog eens naar het Engels moest gaan vertalen..quote:
maar goed nooit meer wat van gehoord, nadat ik het heb ingestuurd..quote:Idee:
de bookmark van een jeugdspeler nadat hij gepromoveerd is omzetten naar een bookmark voor een gewone speler en een bericht sturen zoals wanneer een gebookmarkte speler op de transferlijst komt.. op de huidige manier heb je geen zak aan de bookmark van die jeugdspeler.. in de jeugd kan je em niet kopen en als je em dan eindelijk kunt kopen dan is de bookmark nutteloos..
Die is matig idd.. Nouja, een p/d'tje is op zich ook niet verkeerd ivm inkomsten en extra training. Je bent wel veilig tov p7 en je ratings zijn goed genoeg om je normaal gesproken in een thuiswedstrijd geen zorgen te hoeven maken. Of wil je toch nog voor p4 (of hoger) gaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef ScudRaket het volgende:
Weer een mooie pot verloren
Dat was al nummer 4 dit seizoen
feliquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Ik geef op, ik kan gewoon niet winnen, ook al ben ik verreweg de betere. Moet als ik terugben (juni) mijn team maar eens goed onder de loep nemen. Voor nu speel ik het seizoen gewoon uit, en zie ik wel of ik een P/D moet spelen. Handhaving moet normaliter wel mogelijk zijn, maar goed, dat zeg ik ook van het winnen van wedstrijden waar ik 30-60 hatstats meer hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is matig idd.. Nouja, een p/d'tje is op zich ook niet verkeerd ivm inkomsten en extra training. Je bent wel veilig tov p7 en je ratings zijn goed genoeg om je normaal gesproken in een thuiswedstrijd geen zorgen te hoeven maken. Of wil je toch nog voor p4 (of hoger) gaan?
Zit je trouwens nog steeds aan de andere kant van de grote plas?
Feli-flap-staartquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:40 schreef Lyzio het volgende:
Kan een speler die je eventueel als trainer wilt gaan gebruiken daarna nog altijd opgenomen worden in de Eregalerij?
SWEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:
vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Staartjequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Beter! Koop of huur?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:
vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Daar wil ik dan wel eens op bezoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
Heb inmiddels een vriendje in Ecuador open voor friendlies
thnxquote:
idd. ben er ook erg blij meequote:
uhm.... nou... geen idee...quote:
huur...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter! Koop of huur?
Eindelijk van die gare internetverbinding af!
quote:Gerry Zwetsloot [playerid=279187853]
17 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 05-04-2010
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 11-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 330 ¤/week 5 280 ¤ / seizoen
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Que Chévere (936801)quote:
quote:Lennaert Schaars (262102250)
18 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 23-05-2010
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 11 590
Loon: 1 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Zelfs het douchen was niet tofquote:
Nee maar iedereen houdt zijn onderbroek maar aan tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig aan vrouwenvoetbal dan?
Sinds je uit de kast bent zeker?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar iedereen houdt zijn onderbroek maar aan tegenwoordig
Ja zo flauw... ik had daarvoor ook altijd al een stijve en toen deden ze niet moeilijkquote:
Misschien hebben ze het verschil tussen "in rust" en stijf nog niet gevonden bij je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zo flauw... ik had daarvoor ook altijd al een stijve en toen deden ze niet moeilijk
Ik weet niet of dit nou een compliment is of nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het verschil tussen "in rust" en stijf nog niet gevonden bij je?
Mooi, dan is ie goed aangekomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou een compliment is of niet
Doe eens aardig tegen mijquote:
Mindgamesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien was ie wel heel aardig bedoeld
Beetje scherp blijven hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mindgames![]()
Ik weet toch niet wat ik je aan heb nu
Da's waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje scherp blijven he
Ik zou toch niet naar tegen jou gaan doen, mn waarde vrind
Vind je het gek... je komt ook maar niet langs hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt aan me twijfelt....kwetst me wel een beetje hoor
I know...heb t druk de laatste weekenden...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind je het gek... je komt ook maar niet langs he
`quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
I know...heb t druk de laatste weekenden...
De voordeur?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
`
Nou vooruit dan maar... maar de deur staat altijd open voor jullie he
Wat jij wilquote:
Dat klinkt wel goedkoop... ik hou het ook al 7 maanden met dezelfde uit hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de moeilijkste he
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goedkoop... ik hou het ook al 7 maanden met dezelfde uit hoor
Dat hoop ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef MrMoon het volgende:
Nou laat ik dan maar weer eens ontopic posten
Deze stijger blijft, komt ook uit eigen jeugdquote:Giovanni Blasi [playerid=236873728]
20 years and 50 days, Next birthday: 13-05-2010
Born in: Italia
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 21-03-2009 (8/38), 3s 2wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 19 540
Wage: 5 532 ¤ (4 610 ¤) /week including 20% bonus 88 512 ¤ /season
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: solid
Winger: weak Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: inadequate
quote:Arvid Dijns [playerid=250727386]
19 years and 42 days, Next birthday: 21-05-2010
Born in: Nederland
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has wretched experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 05-07-2009 (7/39), 2s 3wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 9 480
Wage: 1 430 ¤/week 22 880 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: solid
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: poor Set pieces: disastrous
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, dus jouw leven is voorbij. Gediskwalificeerd
Ik win nooit watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Weer een vlaggetje gewonnen, Liechtenstein dit keer
ben ik toevallig afgelopen week geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Weer een vlaggetje gewonnen, Liechtenstein dit keer
Word je een keer genaaid door een gozer, is t nog niet goed...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik win nooit wat
Zelfs geen Fok Cup
Ik had me er meer van voorgesteldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Word je een keer genaaid door een gozer, is t nog niet goed...
Ik nog lang niet, ik mis in Europa nog:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik toevallig afgelopen week geweestop noord-ierland en wales na heb ik Europa compleet
Slechte beurt dus..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had me er meer van voorgesteld
Probeer met m te regelen dat je de week daarna bij hem speelt, zo heb ik t ook al een paar keer kunnen regelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb Malta!
Maar ik zag toen ik m geaccepteerd had, dat het bij mij is
Ja ik word nooit serieus genomenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik toevallig afgelopen week geweestop noord-ierland en wales na heb ik Europa compleet
44 hier en heb Europa "bijna" compleet. Zitten gewoon fucking veel landen in Europa.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik nog lang niet, ik mis in Europa nog:
Belgie, Tsjechie, Turkije, Montenegro, Andorra, Estland, Faroer Eilanden, Armenie, Griekenland, Oekraine, Slovenie, Albanie, Roemenie, Noord Ierland en Oostenrijk
Best veel eigenlijk...en toch heb ik al 55 vlaggen, Liechtenstein meegerekend
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Probeer met m te regelen dat je de week daarna bij hem speelt, zo heb ik t ook al een paar keer kunnen regelen
of een leuke fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?
Yepquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?
In Afrika wonen ook bijna alleen maar zwarte mensen dus op zich logischquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas krijgen we ook in hattrick nooit de hele wereld groen.
Ik zag m. Weet alleen t antwoord nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is trouwens een vraag in t VJ \ GL topic
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Afrika wonen ook bijna alleen maar zwarte mensen dus op zich logisch
Maakt me niet uit ik wist niet of je t al gezien had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zag m. Weet alleen t antwoord niet
Toch maar beantwoord...zo goed?
Jawel, thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit ik wist niet of je t al gezien had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |