hehe ja ik ga daar zondag nog een hele kluif aan hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In theorie moet je als 'gewoon' team nogal moeite doen om van een bot-team te verliezen, vraag maar aan Flap of MrMoon.![]()
hell yeahquote:Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Freddy Silvis heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Vleugelspel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Huh? Bizarre prijs ook... gewoon die gast eens pm'en om te vragenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Gijs_ het volgende:
Deze oud jeugdspeler van me staat nu echt al drie weken te koop of zo voor dit bedrag, vraag me af wat daar de bedoeling van is.
Dat heb ik ook maar even gedaan ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Bizarre prijs ook... gewoon die gast eens pm'en om te vragen
Hij overschat SH in ieder geval behoorlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar even gedaan ja!De eerste keer dacht ik dat ie een typfoutje gemaakt had of zo, maar dat lijkt toch niet zo te zijn.
Ja, als dat zijn reden isquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij overschat SH in ieder geval behoorlijk
Dat gaat voor zo'n bedrag echt niet gebeuren...zou een koei-for-life betekenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, als dat zijn reden isOf hij hoopt gewoon dat één of ander figuur het per ongeluk betaald, al schat ik die kans wel heel erg klein in voor dat bedrag.
En als er een luchtje aan zou zitten was ie waarschijnlijk al verkocht. Maar ik houd het in de gaten, heb al eens eerder gehad dat een oud speler van me met briljant pm en goed passen voor 5 miljoen verkocht werd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat voor zo'n bedrag echt niet gebeuren...zou een koei-for-life betekenen
Heb 'm even op 650k gezet, +- 75% van de laagste tvgl..quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef Flappekz het volgende:
Wie kan me helpen aan een vroeg bod?
Ik ben op zoek naar een bod van zo'n 7 ton, of iets in die buurt.
Het gaat om Xavier Descamps (109282744), en dit is zijn transfervergelijking:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb 'm even op 650k gezet, +- 75% van de laagste tvgl..
Goeie keus, en welkomquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Helmpje het volgende:
ga ook maar aan dit spel beginnen.
zal me benieuwen
onlinesoccermanager is niks meer aan
staat me dus nog wat te wachtenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Robar het volgende:
Hoi.
Redelijk saai Hattrick in den beginne
Moet er nog steeds even in komen, dit weekend net te laat mijn opstelling aangepast voor de wedstrijd . . . ;')
Ach, alle begin is moeilijk.
Heb je het ooit eerder gespeeld?quote:
Het is verstandig om je wat in te lezen, en vooral om veel adviezen te vragen. Zowel hier, als op andere foraquote:
Welkom!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef Helmpje het volgende:
ga ook maar aan dit spel beginnen.
zal me benieuwen
onlinesoccermanager is niks meer aan
dat zag ik ja toen ik inlogdequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom!
En OSM is niet te vergelijken met Hattrick. OSM is gewoon een kinderspelletje als je naar Hattrick kijkt
Je mag alles vragenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Helmpje het volgende:
[..]
dat zag ik ja toen ik inlogdemaar met dit topic en zelf prutsen moet ik toch hopelijk wel een heel eind komen.
Je kleine rakkers waren lekker bezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is verstandig om je wat in te lezen, en vooral om veel adviezen te vragen. Zowel hier, als op andere fora
Ik zie het ja.quote:
foeiquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Tweede keer op rij dat ik een opstelling vergeet te maken trouwens...de Hattrick-verloedering slaat toe bij me
Ach ja...quote:
ik heb ook niet zo veel in mn jeugd..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja...
En voor mn jeugd maakt t nu al helemaal niet uit, want daar loopt momenteel niets boeiends tussen.
Heb wel een leuke nieuwe spits gekocht vandaag
Deze, maar hij gaat dus niet meer getraind wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo veel in mn jeugd..
oeh.. nieuwe spits.. stats? zelf vorige week ook een leuke spits gekocht.. die ga ik eerst passen trainen en daarna scoren trainen
quote:Mason Tan [playerid=144777183]
27 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 10-06-2010
Geboren in: USA
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-03-2010 (10/41), )
Total Skill Index (TSI): 64 610
Loon: 46 428 ¤/week inclusief 20% bonus 742 848 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: uitstekend
dat is zeker niet onaardigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze, maar hij gaat dus niet meer getraind worden
[..]
Tijden veranderen ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
Al een halve dag geen posts, dat kan toch niet
quote:
Dat moet te forceren zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De moed niet laten zakken en wachten op de onvermijdelijke volgende hoogconjunctuur ;-)
Yep. Wakker worden!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Bespeur ik weer activiteit in het topic
Hehe ken het stukje, mooi als ie er ook bij gaat springen.quote:
Intussen een matig/matig positiespel/verdedigen gepromoveerd. Hopen dat ik hem verkoop, en dat tie een beetje getraind wordt dan kan hij in de toekomst nog wat geld opleveren...quote:Scout Comment
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Lionel Menheer and he is 16 years old.
Right now I would say his Playmaking capabilities are around the inadequate level. With his inadequate overall skills, this might be the player for us. Given the chance to improve his Scoring skills, this guy might well reach weak in that department.
Do we sign him, boss?
Ik ken dat probleemquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
Mijn scouts komen echt al weeeeeeeeeken lang met rommel aan....het is dat ik de komende seizoenen van mn jeugdopleiding allang heb terugverdiend...
Ach, probleem is een groot woord...het scheelt weer moeite doen voor de jeugdopstellingenquote:
En dan kijk je naar je training en pull je ditquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, probleem is een groot woord...het scheelt weer moeite doen voor de jeugdopstellingen
Da's voorwaar nieteens superslechtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan kijk je naar je training en pull je dit
Wiljan van Duren [playerid=278673191]
17 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 10-04-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 04-03-2010 (10/30), )
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 310 ¤/week 4 960 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |