dat zegt nog niks over onterecht winnenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Counter is een heule goede tactiek!
Als je wint met counter is t niet meteen onterechtquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zegt nog niks over onterecht winnen
dus ook niet als je met counter verliestquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je wint met counter is t niet meteen onterecht
Klopt. Tenzij je ratings beter warenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus ook niet als je met counter verliest
maar niet als je middenveld beter is.. dan heb je gewoon de verkeerde taktiek gekozen en dus terecht verlorenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je ratings beter waren
Je ratings waren niet zo zeer beter. Alleen op je middenveld, maar dat voordeel zet je zelf om in een nadeel door te gaan counteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je ratings beter waren
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopenquote:10:29 Pé Cleveringa has been transferlisted
Okee, het is wat laat maar:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopen![]()
En hij reageert maar niet op m'n vraag van waarom ie hem er al twee weken lang voor dat bedrag op blijft zetten.
Klopt maar we hadden t toch niet over afgelopen zondag?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar niet als je middenveld beter is.. dan heb je gewoon de verkeerde taktiek gekozen en dus terecht verloren
Ik weet t. Maar volgens mij hadden Moon en ik t niet over afgelopen zondag. Die counter was een tactische fout. Al vraag ik t me af of ik wel gewonnen zou hebben als ik bv ca had gespeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je ratings waren niet zo zeer beter. Alleen op je middenveld, maar dat voordeel zet je zelf om in een nadeel door te gaan counteren.
Dat heb ik ook gehad. (reageren ho maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopen![]()
En hij reageert maar niet op m'n vraag van waarom ie hem er al twee weken lang voor dat bedrag op blijft zetten.
Deze knakker lijkt er zelfs nog elke keer een ton bij op te doen. Nu is ie met z'n wonderbaarlijk SP en goed leiderschap wel iets meer waard dan de tv aangeeft, maar 2,5 miljoen bij lange na niet! Nou ja, we zullen het merken, misschien idd over 4 maanden dat ie verkocht wordt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook gehad. (reageren ho maar.)Die gast had m er echt 2 maanden op staan en toen ging ie m pas 1 ton lager er op zetten en dat terwijl hij dik 2 mil boven zn tv zat.
Uiteindelijk is ie na 4 maanden verkocht voor de vraag prijs die net een paar eu boven zn tv zat.
Gelukkig is mn sh nog goddelijk!quote:Roberto Belmonte
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van spelhervattingen terug van magisch naar mythisch.
Idd een hele nuttige verandering!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
HULDE VOOR HATTRICK, DAT ZE EINDELIJK HET ZO HEBBEN AANGEPAST DAT JE DIRECT EEN LINK KAN KLIKKEN! HULDE!
Dat is idd erg handig. Ik stond er ook al van te kijken!quote:
Idd maar dan wel volgens een marktconforme prijs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze knakker lijkt er zelfs nog elke keer een ton bij op te doen. Nu is ie met z'n wonderbaarlijk SP en goed leiderschap wel iets meer waard dan de tv aangeeft, maar 2,5 miljoen bij lange na niet! Nou ja, we zullen het merken, misschien idd over 4 maanden dat ie verkocht wordt!
Eindelijk neem ik weer wat afstand van constant een bankrekening te hebben van rond de 1 ton.quote:09-03-2010 (11/41) Je ontvangt voor deze speler: 36 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
09-03-2010 (11/41) Je hebt een speler verkocht en 159 283 ¤ ontvangen.
09-03-2010 (11/41) Je hebt een speler verkocht en 2 031 260 ¤ ontvangen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden t toch niet over afgelopen zondag?
idd... ik ben ook benieuwd wanneer ze eens wat gaan doen met het idee dat ik enkele maanden geleden al heb ingestuurd en vervolgens ook nog eens naar het Engels moest gaan vertalen..quote:
maar goed nooit meer wat van gehoord, nadat ik het heb ingestuurd..quote:Idee:
de bookmark van een jeugdspeler nadat hij gepromoveerd is omzetten naar een bookmark voor een gewone speler en een bericht sturen zoals wanneer een gebookmarkte speler op de transferlijst komt.. op de huidige manier heb je geen zak aan de bookmark van die jeugdspeler.. in de jeugd kan je em niet kopen en als je em dan eindelijk kunt kopen dan is de bookmark nutteloos..
Die is matig idd.. Nouja, een p/d'tje is op zich ook niet verkeerd ivm inkomsten en extra training. Je bent wel veilig tov p7 en je ratings zijn goed genoeg om je normaal gesproken in een thuiswedstrijd geen zorgen te hoeven maken. Of wil je toch nog voor p4 (of hoger) gaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef ScudRaket het volgende:
Weer een mooie pot verloren
Dat was al nummer 4 dit seizoen
feliquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |