dus ook niet als je met counter verliestquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je wint met counter is t niet meteen onterecht
Klopt. Tenzij je ratings beter warenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dus ook niet als je met counter verliest
maar niet als je middenveld beter is.. dan heb je gewoon de verkeerde taktiek gekozen en dus terecht verlorenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je ratings beter waren
Je ratings waren niet zo zeer beter. Alleen op je middenveld, maar dat voordeel zet je zelf om in een nadeel door te gaan counteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je ratings beter waren
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopenquote:10:29 Pé Cleveringa has been transferlisted
Okee, het is wat laat maar:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopen![]()
En hij reageert maar niet op m'n vraag van waarom ie hem er al twee weken lang voor dat bedrag op blijft zetten.
Klopt maar we hadden t toch niet over afgelopen zondag?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar niet als je middenveld beter is.. dan heb je gewoon de verkeerde taktiek gekozen en dus terecht verloren
Ik weet t. Maar volgens mij hadden Moon en ik t niet over afgelopen zondag. Die counter was een tactische fout. Al vraag ik t me af of ik wel gewonnen zou hebben als ik bv ca had gespeeld.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je ratings waren niet zo zeer beter. Alleen op je middenveld, maar dat voordeel zet je zelf om in een nadeel door te gaan counteren.
Dat heb ik ook gehad. (reageren ho maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij blijft het maar proberen m'n oud-jeugdspeler te verkopen![]()
En hij reageert maar niet op m'n vraag van waarom ie hem er al twee weken lang voor dat bedrag op blijft zetten.
Deze knakker lijkt er zelfs nog elke keer een ton bij op te doen. Nu is ie met z'n wonderbaarlijk SP en goed leiderschap wel iets meer waard dan de tv aangeeft, maar 2,5 miljoen bij lange na niet! Nou ja, we zullen het merken, misschien idd over 4 maanden dat ie verkocht wordt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook gehad. (reageren ho maar.)Die gast had m er echt 2 maanden op staan en toen ging ie m pas 1 ton lager er op zetten en dat terwijl hij dik 2 mil boven zn tv zat.
Uiteindelijk is ie na 4 maanden verkocht voor de vraag prijs die net een paar eu boven zn tv zat.
Gelukkig is mn sh nog goddelijk!quote:Roberto Belmonte
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van spelhervattingen terug van magisch naar mythisch.
Idd een hele nuttige verandering!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
HULDE VOOR HATTRICK, DAT ZE EINDELIJK HET ZO HEBBEN AANGEPAST DAT JE DIRECT EEN LINK KAN KLIKKEN! HULDE!
Dat is idd erg handig. Ik stond er ook al van te kijken!quote:
Idd maar dan wel volgens een marktconforme prijs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Deze knakker lijkt er zelfs nog elke keer een ton bij op te doen. Nu is ie met z'n wonderbaarlijk SP en goed leiderschap wel iets meer waard dan de tv aangeeft, maar 2,5 miljoen bij lange na niet! Nou ja, we zullen het merken, misschien idd over 4 maanden dat ie verkocht wordt!
Eindelijk neem ik weer wat afstand van constant een bankrekening te hebben van rond de 1 ton.quote:09-03-2010 (11/41) Je ontvangt voor deze speler: 36 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
09-03-2010 (11/41) Je hebt een speler verkocht en 159 283 ¤ ontvangen.
09-03-2010 (11/41) Je hebt een speler verkocht en 2 031 260 ¤ ontvangen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden t toch niet over afgelopen zondag?
idd... ik ben ook benieuwd wanneer ze eens wat gaan doen met het idee dat ik enkele maanden geleden al heb ingestuurd en vervolgens ook nog eens naar het Engels moest gaan vertalen..quote:
maar goed nooit meer wat van gehoord, nadat ik het heb ingestuurd..quote:Idee:
de bookmark van een jeugdspeler nadat hij gepromoveerd is omzetten naar een bookmark voor een gewone speler en een bericht sturen zoals wanneer een gebookmarkte speler op de transferlijst komt.. op de huidige manier heb je geen zak aan de bookmark van die jeugdspeler.. in de jeugd kan je em niet kopen en als je em dan eindelijk kunt kopen dan is de bookmark nutteloos..
Die is matig idd.. Nouja, een p/d'tje is op zich ook niet verkeerd ivm inkomsten en extra training. Je bent wel veilig tov p7 en je ratings zijn goed genoeg om je normaal gesproken in een thuiswedstrijd geen zorgen te hoeven maken. Of wil je toch nog voor p4 (of hoger) gaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef ScudRaket het volgende:
Weer een mooie pot verloren
Dat was al nummer 4 dit seizoen
feliquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Ik geef op, ik kan gewoon niet winnen, ook al ben ik verreweg de betere. Moet als ik terugben (juni) mijn team maar eens goed onder de loep nemen. Voor nu speel ik het seizoen gewoon uit, en zie ik wel of ik een P/D moet spelen. Handhaving moet normaliter wel mogelijk zijn, maar goed, dat zeg ik ook van het winnen van wedstrijden waar ik 30-60 hatstats meer hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is matig idd.. Nouja, een p/d'tje is op zich ook niet verkeerd ivm inkomsten en extra training. Je bent wel veilig tov p7 en je ratings zijn goed genoeg om je normaal gesproken in een thuiswedstrijd geen zorgen te hoeven maken. Of wil je toch nog voor p4 (of hoger) gaan?
Zit je trouwens nog steeds aan de andere kant van de grote plas?
Feli-flap-staartquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:40 schreef Lyzio het volgende:
Kan een speler die je eventueel als trainer wilt gaan gebruiken daarna nog altijd opgenomen worden in de Eregalerij?
SWEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:
vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Staartjequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Beter! Koop of huur?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef MrMoon het volgende:
vandaag de sleutel van mn nieuwe appartement gekregen
Daar wil ik dan wel eens op bezoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
Heb inmiddels een vriendje in Ecuador open voor friendlies
thnxquote:
idd. ben er ook erg blij meequote:
uhm.... nou... geen idee...quote:
huur...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter! Koop of huur?
Eindelijk van die gare internetverbinding af!
quote:Gerry Zwetsloot [playerid=279187853]
17 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 05-04-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 11-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 330 ¤/week 5 280 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Que Chévere (936801)quote:
quote:Lennaert Schaars (262102250)
18 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 23-05-2010
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 11 590
Loon: 1 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Zelfs het douchen was niet tofquote:
Nee maar iedereen houdt zijn onderbroek maar aan tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig aan vrouwenvoetbal dan?
Sinds je uit de kast bent zeker?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar iedereen houdt zijn onderbroek maar aan tegenwoordig
Ja zo flauw... ik had daarvoor ook altijd al een stijve en toen deden ze niet moeilijkquote:
Misschien hebben ze het verschil tussen "in rust" en stijf nog niet gevonden bij je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zo flauw... ik had daarvoor ook altijd al een stijve en toen deden ze niet moeilijk
Ik weet niet of dit nou een compliment is of nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het verschil tussen "in rust" en stijf nog niet gevonden bij je?
Mooi, dan is ie goed aangekomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou een compliment is of niet
Doe eens aardig tegen mijquote:
Mindgamesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien was ie wel heel aardig bedoeld
Beetje scherp blijven hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mindgames![]()
Ik weet toch niet wat ik je aan heb nu
Da's waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje scherp blijven he
Ik zou toch niet naar tegen jou gaan doen, mn waarde vrind
Vind je het gek... je komt ook maar niet langs hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt aan me twijfelt....kwetst me wel een beetje hoor
I know...heb t druk de laatste weekenden...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind je het gek... je komt ook maar niet langs he
`quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
I know...heb t druk de laatste weekenden...
De voordeur?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
`
Nou vooruit dan maar... maar de deur staat altijd open voor jullie he
Wat jij wilquote:
Dat klinkt wel goedkoop... ik hou het ook al 7 maanden met dezelfde uit hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de moeilijkste he
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goedkoop... ik hou het ook al 7 maanden met dezelfde uit hoor
Dat hoop ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef MrMoon het volgende:
Nou laat ik dan maar weer eens ontopic posten
Deze stijger blijft, komt ook uit eigen jeugdquote:Giovanni Blasi [playerid=236873728]
20 years and 50 days, Next birthday: 13-05-2010
Born in: Italia
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 21-03-2009 (8/38), 3s 2wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 19 540
Wage: 5 532 ¤ (4 610 ¤) /week including 20% bonus 88 512 ¤ /season
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: solid
Winger: weak Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: inadequate
quote:Arvid Dijns [playerid=250727386]
19 years and 42 days, Next birthday: 21-05-2010
Born in: Nederland
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has wretched experience and wretched leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 05-07-2009 (7/39), 2s 3wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 9 480
Wage: 1 430 ¤/week 22 880 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: solid
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: poor Set pieces: disastrous
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, dus jouw leven is voorbij. Gediskwalificeerd
Ik win nooit watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Weer een vlaggetje gewonnen, Liechtenstein dit keer
ben ik toevallig afgelopen week geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Weer een vlaggetje gewonnen, Liechtenstein dit keer
Word je een keer genaaid door een gozer, is t nog niet goed...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik win nooit wat
Zelfs geen Fok Cup
Ik had me er meer van voorgesteldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Word je een keer genaaid door een gozer, is t nog niet goed...
Ik nog lang niet, ik mis in Europa nog:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik toevallig afgelopen week geweestop noord-ierland en wales na heb ik Europa compleet
Slechte beurt dus..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had me er meer van voorgesteld
Probeer met m te regelen dat je de week daarna bij hem speelt, zo heb ik t ook al een paar keer kunnen regelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb Malta!
Maar ik zag toen ik m geaccepteerd had, dat het bij mij is
Ja ik word nooit serieus genomenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik toevallig afgelopen week geweestop noord-ierland en wales na heb ik Europa compleet
44 hier en heb Europa "bijna" compleet. Zitten gewoon fucking veel landen in Europa.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik nog lang niet, ik mis in Europa nog:
Belgie, Tsjechie, Turkije, Montenegro, Andorra, Estland, Faroer Eilanden, Armenie, Griekenland, Oekraine, Slovenie, Albanie, Roemenie, Noord Ierland en Oostenrijk
Best veel eigenlijk...en toch heb ik al 55 vlaggen, Liechtenstein meegerekend
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Probeer met m te regelen dat je de week daarna bij hem speelt, zo heb ik t ook al een paar keer kunnen regelen
of een leuke fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?
Yepquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?
In Afrika wonen ook bijna alleen maar zwarte mensen dus op zich logischquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas krijgen we ook in hattrick nooit de hele wereld groen.
Ik zag m. Weet alleen t antwoord nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is trouwens een vraag in t VJ \ GL topic
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Afrika wonen ook bijna alleen maar zwarte mensen dus op zich logisch
Maakt me niet uit ik wist niet of je t al gezien had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zag m. Weet alleen t antwoord niet
Toch maar beantwoord...zo goed?
Jawel, thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit ik wist niet of je t al gezien had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |