quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, dus jouw leven is voorbij. Gediskwalificeerd
Ik win nooit watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Weer een vlaggetje gewonnen, Liechtenstein dit keer
ben ik toevallig afgelopen week geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Weer een vlaggetje gewonnen, Liechtenstein dit keer
Word je een keer genaaid door een gozer, is t nog niet goed...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik win nooit wat
Zelfs geen Fok Cup
Ik had me er meer van voorgesteldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Word je een keer genaaid door een gozer, is t nog niet goed...
Ik nog lang niet, ik mis in Europa nog:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik toevallig afgelopen week geweestop noord-ierland en wales na heb ik Europa compleet
Slechte beurt dus..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had me er meer van voorgesteld
Probeer met m te regelen dat je de week daarna bij hem speelt, zo heb ik t ook al een paar keer kunnen regelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb Malta!
Maar ik zag toen ik m geaccepteerd had, dat het bij mij is
Ja ik word nooit serieus genomenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik toevallig afgelopen week geweestop noord-ierland en wales na heb ik Europa compleet
44 hier en heb Europa "bijna" compleet. Zitten gewoon fucking veel landen in Europa.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik nog lang niet, ik mis in Europa nog:
Belgie, Tsjechie, Turkije, Montenegro, Andorra, Estland, Faroer Eilanden, Armenie, Griekenland, Oekraine, Slovenie, Albanie, Roemenie, Noord Ierland en Oostenrijk
Best veel eigenlijk...en toch heb ik al 55 vlaggen, Liechtenstein meegerekend
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Probeer met m te regelen dat je de week daarna bij hem speelt, zo heb ik t ook al een paar keer kunnen regelen
of een leuke fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?
Yepquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Door gewoon een berichtje te sturen ofzo?
In Afrika wonen ook bijna alleen maar zwarte mensen dus op zich logischquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas krijgen we ook in hattrick nooit de hele wereld groen.
Ik zag m. Weet alleen t antwoord nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is trouwens een vraag in t VJ \ GL topic
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Afrika wonen ook bijna alleen maar zwarte mensen dus op zich logisch
Maakt me niet uit ik wist niet of je t al gezien had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zag m. Weet alleen t antwoord niet
Toch maar beantwoord...zo goed?
Jawel, thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit ik wist niet of je t al gezien had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |