Gooi m dan in een postpakketje mijn kant op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
Godverdomme, ik word echt helemaal schijtziek van die tyfuslaptop....geheugen schiet helemaal vol als ik ook maar iets in chrome of firefox doe.. Heb de neiging om m van 6 hoog naar beneden te flikkeren, en misschien ga ik dat nog wel doen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in zn +7 afwezigheid een andere trainie gekocht en nu is hij eigenlijk overbodig.
idd.. ik heb al heel lang niks fatsoenlijks meer gehad van mn scouts.. gelukkig zit er nog 1 talentje in mn jeugd.. maar verder is het huilen met de (frituurvet)pet op..quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
Goedenavond allemaal! Eindelijk thuis
Mijn scouts komen echt al weeeeeeeeeken lang met rommel aan....het is dat ik de komende seizoenen van mn jeugdopleiding allang heb terugverdiend...
@1: Zet 'm voor een marktconforme prijs op de lijst en wacht af of er geboden wordt? En zo ja, haal een jongere/betere vervanger.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:32 schreef Dynia het volgende:
Ik heb wat moeite met beslissingen nemen...Met name in de verkoop van 2 spelers...of niet
[..]
quote:
Deze is ook leuk :quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef MrMoon het volgende:
mijn 18 jarige utimuntende middenvelder naar uitstekend passen.. Daarnaast nog 2 aangekochte spitsjes bij hun eerste training naar matig passen..
quote:Gied Bastin
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het huilen met de (frituurvet)pet op..
ik hou het wat dichterbij.. ik ga naar Liechtenstein..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga naar Moldavië woensdag met mn Bteam
komt u maar....quote:Stijn Oostenrijk heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Bart Heemskerk is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens waardeloos kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij waardeloos.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Zou fijn zijn als hij nog wat keepen erbij blijkt te hebbenquote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15 years old and is called Riewerd Duursma.
This player has inadequate Keeper at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of inadequate Defending before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
hij is inadequate qua keepen en jij hoopt dat ie nog wat keepen erbij blijkt te hebben?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als hij nog wat keepen erbij blijkt te hebben
15j75d overigens.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Driekus van der Molen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Nee. Ik bedoel keepen. Inadequate heb ik toch niks aan, en er wordt niks vermeld over meer potentie. Redelijk keepen of zelfs goed keepen met matig verdedigen zou dus top zijn!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hij is inadequate qua keepen en jij hoopt dat ie nog wat keepen erbij blijkt te hebben?Spelhervatten bedoel je zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |