Gooi m dan in een postpakketje mijn kant op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
Godverdomme, ik word echt helemaal schijtziek van die tyfuslaptop....geheugen schiet helemaal vol als ik ook maar iets in chrome of firefox doe.. Heb de neiging om m van 6 hoog naar beneden te flikkeren, en misschien ga ik dat nog wel doen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in zn +7 afwezigheid een andere trainie gekocht en nu is hij eigenlijk overbodig.
idd.. ik heb al heel lang niks fatsoenlijks meer gehad van mn scouts.. gelukkig zit er nog 1 talentje in mn jeugd.. maar verder is het huilen met de (frituurvet)pet op..quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Flappekz het volgende:
Goedenavond allemaal! Eindelijk thuis
Mijn scouts komen echt al weeeeeeeeeken lang met rommel aan....het is dat ik de komende seizoenen van mn jeugdopleiding allang heb terugverdiend...
@1: Zet 'm voor een marktconforme prijs op de lijst en wacht af of er geboden wordt? En zo ja, haal een jongere/betere vervanger.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:32 schreef Dynia het volgende:
Ik heb wat moeite met beslissingen nemen...Met name in de verkoop van 2 spelers...of niet
[..]
quote:
Deze is ook leuk :quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef MrMoon het volgende:
mijn 18 jarige utimuntende middenvelder naar uitstekend passen.. Daarnaast nog 2 aangekochte spitsjes bij hun eerste training naar matig passen..
quote:Gied Bastin
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het huilen met de (frituurvet)pet op..
ik hou het wat dichterbij.. ik ga naar Liechtenstein..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga naar Moldavië woensdag met mn Bteam
komt u maar....quote:Stijn Oostenrijk heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Bart Heemskerk is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer rampzalig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens waardeloos kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij waardeloos.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Zou fijn zijn als hij nog wat keepen erbij blijkt te hebbenquote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15 years old and is called Riewerd Duursma.
This player has inadequate Keeper at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of inadequate Defending before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
hij is inadequate qua keepen en jij hoopt dat ie nog wat keepen erbij blijkt te hebben?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als hij nog wat keepen erbij blijkt te hebben
15j75d overigens.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Driekus van der Molen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Nee. Ik bedoel keepen. Inadequate heb ik toch niks aan, en er wordt niks vermeld over meer potentie. Redelijk keepen of zelfs goed keepen met matig verdedigen zou dus top zijn!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hij is inadequate qua keepen en jij hoopt dat ie nog wat keepen erbij blijkt te hebben?Spelhervatten bedoel je zeker?
Das idd wel heul ergquote:Op zondag 7 maart 2010 14:52 schreef kristyle het volgende:
Met 100 Ht stats minder, overklast worden in alle linies en toch nog 2-2 spelen. ik had 2% kans om 1 of 3 punten te pakken.
Ik denk dat ik me nu geen zorgen meer moet maken over degradatie.
Zit de Hun bij jou in de competitie?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd wel heul ergNouja deste leuker voor jou toch!
Ik moet nog tegen 2 kampioens kandidaten. Waar van er 1 (de kampioen van vorig seizoen Catwyck) een tussen seizoen heeft ingelast en zn mid nu nergens meer is. Maar zn aanval en verdediging zijn van dien aard dat hij nog steeds mee doet. De ander (Pauljax) is en blijft een gevaar. Ik sta op alle bij 4 punten voor maar dat kan dus zo veranderen. Ik heb dan wel van hun gewonnen de 1e helft van t seizoen maar dat zegt niets. Ook de andere teams kunnen zomaar winnen van me want veel verschil zit er niet tussen de teams in mijn div. Mocht ik kampioen worden is dat echt totaal onverwacht en eigenlijk onterecht. Ik ben nl de nr 4 van onze div.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
Ehhm wie is de HUN?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zit de Hun bij jou in de competitie?
Een matig keep met matig verdedigen is heel goed verkoopbaar hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel keepen. Inadequate heb ik toch niks aan, en er wordt niks vermeld over meer potentie. Redelijk keepen of zelfs goed keepen met matig verdedigen zou dus top zijn!
Voor 10k ja.....quote:Op zondag 7 maart 2010 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een matig keep met matig verdedigen is heel goed verkoopbaar hoor.
quote:
ja en dan voor een paar miljoen (na een paar seizoenen training) doorverkocht worden. Waardoor je een paar ton vangtquote:
Maar je zei gewonnen van 'hun'.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de 2 kampioens kandidaten ei!
Al vergeet ik voor t gemak de nr 4. Daar heb ik uit van gewonnen en thuis van verloren maar die kan natuurlijk ook nog steeds kampioen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat is speculatief en die paar ton vang je later ook als je een keeper eerst voor 5 ton zelf verkoopt ;-)quote:Op zondag 7 maart 2010 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en dan voor een paar miljoen (na een paar seizoenen training) doorverkocht worden. Waardoor je een paar ton vangt
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je zei gewonnen van 'hun'.Wat is er mis met gewonnen van hun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ik ben lesdycties maar wtf?
![]()
klopt maar je kan niet altijd t beste verlangen. Ik heb al heul wat matig keepers verkocht en krijg zo nu en dan toch weer wat leuks omdat ze weer zijn door verkocht.quote:Tja, dat is speculatief en die paar ton vang je later ook als je een keeper eerst voor 5 ton zelf verkoopt ;-)![]()
Hun is bezittelijk vnw... hen is aanwijzend..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewonnen van hun?![]()
Ok ik ben lesdycties maar wtf?
![]()
![]()
![]()
En?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Hun is bezittelijk vnw... hen is aanwijzend..
ja.. het is überhaupt fout dat je wint van teams die beter zijn dan jijquote:Op zondag 7 maart 2010 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En?Ik heb gewonnen van hun is dus fout?
Dat zal je me ook niet horen ontkennen!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja.. het is überhaupt fout dat je wint van teams die beter zijn dan jij
Kijk ik dacht al!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik geloof dat het oneigenlijk gebruik van "hun" tegenwoordig wel wordt gedoogd...zoiets was een paar weken geleden in het nieuws ofzo
Je bent niet de enige die die fout maakt...juist omdat bijna iedereen die fout schijnt te maken, mag het ineens. Ofzo..quote:
hmzz dat maakt t dus eigenlijk nog fouter dan fout......quote:Op zondag 7 maart 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die die fout maakt...juist omdat bijna iedereen die fout schijnt te maken, mag het ineens. Ofzo..
Er is een beweging van taalwetenschappers die beargumenteert dat het zou moeten, het is nog niet zo.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik geloof dat het oneigenlijk gebruik van "hun" tegenwoordig wel wordt gedoogd...zoiets was een paar weken geleden in het nieuws ofzo
ach daar ken hij ook niks aan doenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er is een beweging van taalwetenschappers die beargumenteert dat het zou moeten, het is nog niet zo.
Outpost: Ik hoop niet voor je dat het bij kennen en kunnen al mis gaat met je
Dat ken wel zo zijn, maar het is toch handig als je de regels kant.quote:
Geen angst ik kan t verschil tussen kennen, kannen en kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er is een beweging van taalwetenschappers die beargumenteert dat het zou moeten, het is nog niet zo.
Outpost: Ik hoop niet voor je dat het bij kennen en kunnen al mis gaat met je
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen angst ik kan t verschil tussen kennen, kannen en kunnen.
Mwoah, zodra je centrumaanval niet dramatisch is lijkt me dit nog steeds niet onverstandig.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Btw, kut. Speel met sterke vleugels, vergeet ik vleugelaanval
Hij is zwakquote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah, zodra je centrumaanval niet dramatisch is lijkt me dit nog steeds niet onverstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |