Ze waren geen items vergeten, ze waren vergeten te hechtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus?. Met alle infectie ed van dien enzo? Ik vroeg me ook altijd af hoe dat soort dingen er doorheen slippen, zeker als je alle protocollen en telprocedures en whatnot meemaakt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze waren geen items vergeten, ze waren vergeten te hechtenhet líjkt mij dat je daar even op let voor je verband aanbrengt... niet dus
Asielactievlooienmarktslowchat toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
En ik wacht nog op de OP. Geen idee in welk topic ik nu zit.![]()
wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze waren geen items vergeten, ze waren vergeten te hechtenhet líjkt mij dat je daar even op let voor je verband aanbrengt... niet dus
Ik wed dat het eenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik dacht een WGR topic: hoe klaag ik mijn ziekenhuis aan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Asielactievlooienmarktslowchat toch?
Flink gebloed, flinke infectie, lelijk litteken en 10 jaar later bleek dat er ook allemaal littekenweefsel was gaan groeien naar binnen toe om mn darmen heen die daardoor afgekneld raakten. Moest ik weer geopereerd worden. Maar 'dat kan de beste overkomen' aldus ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wed dat het eenco-assistent
was! Die buttwipes hebben de helft van de tijd geen flauw benul van waar hun kop en hun reet zit.
Maar goed, dan heb je waarschijnlijk flink nagebloed. Wel goedgekomen verder?.
De OP is weer skitterend!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaja, hier issie al. Ik moest de wiki aanpassen
.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Flink gebloed, flinke infectie, lelijk litteken en 10 jaar later bleek dat er ook allemaal littekenweefsel was gaan groeien naar binnen toe om mn darmen heen die daardoor afgekneld raakten. Moest ik weer geopereerd worden. Maar 'dat kan de beste overkomen' aldus ziekenhuis.
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
miss_d, ontzettend bedankt! Echt lief van je, ik was zo verrast, ik heb als cadeautje voor mezelf 2x gorgeous gesmeerd vandaag.
Ik ben nu onderweg, over een krap uur weten we het. En ik heb net te horen gekregen dat ik mijn vriendje minimaal twee weken niet mag zien omdat z'n broertje de mexicaanse pestpleuris heeft en dat niet samengaat met mijn fragiele patiëntjes, dus beter heeft TNT wat afgeleverdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef Dipkip het volgende:
Clums, heb je al wat?
Het wordt erger: geen pakketjequote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik las op het LushForum dat veel dames hun zeepjes van de m.o. nawegen, en dat het vaak onder het gewicht zit.
Nooit bij stilgestaan, ga ik voortaan toch ook maar doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Het Lush NL forum begint steeds meer op Fok te lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dat las ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Ik ben een realistische pessimist.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat bot, shmoops. Je gaat uit van het slechtste van de mens... je lijkt mij wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ben een realistische pessimist.
En ja, clums, als je echt Lushverslaafd bent, ga je er vanzelf lezen.
In het begin dacht ik ook: die wijven zijn knetter, hoe kan je nou een heel forum vullen met geouwehoer over zeepjes, maar ik heb ontdekt: het kan.
Ben niet geregistreerd, maar een beetje lurken en tips opdoen is handig, heur.
Als ik mijn adres er op had gezet misschien welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt erger: geen pakketje. Stel dat het nou toch niet paste, of de bezorger was te lui om flink te duwen, zouden ze dan niet een briefje achterlaten dat ik het op moet halen op het postkantoor? Of zouden ze het terugsturen naar jou?
Dat extra betalen, moest je dat dan bij de bezorger doen of op het kantoor? Ik loop vanmiddag als ik op tijd ben in ieder geval wel ff langs het kantoor, misschien heb ik het ophaalbriefje gemist ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ik mijn adres er op had gezet misschien wel![]()
Maar volgens mij moeten ze het gewoon naar jou doen en dan extra kosten rekenen. En ik heb het in zo'n officiele oranje gleuf gedouwt, je weet wel zo'n postzak hebben ze dan hangen met zo'n ding er boven. Volgens het postmannetje is dat de maatstaf. Alleen moest ik wel een beetje duwen, want de parfum ging dwars zitten, als ik die goed deed paste het wel gewoon.
Als ik iets verstuurd krijg en mn oma is weer eens postzegels vergeten te plakken krijg ik het ook gewoon alleen moet ik dan alsnog die 44 cent betalen. Dus lijkt me dat dat hiermee ook moet kunnen??
Zou het misschien gescheurd zijn ofzo? Ik heb wel veel plakband gebruikt tegen het scheuren.... He echt klote dit, hopelijk komt ie morgen ofzo
Volgens mij krijg je alleen een gratis masker bij 5 lege potjes hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik was vergeten mn potje vanishing cream dicht te doen.... vorige week woensdag voordat ik op vakantie ging. Nu kan ik hem zo ongeveer uit het potje bikken.
*gaat naar lushwebsite en mandje vult*
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Olle. het volgende:
ik ben hier door stefan naar toe gestuurd.
dankjewel ik was het even helemaal vergeten maar dus:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet even erbij zeggen dat:
Je het meisje pas sinds kort beter kent
Dat je haar heel erg leuk en lief vindt
Je weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Je wilt iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat je haar heel erg leuk vindt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet even erbij zeggen dat:
Je het meisje pas sinds kort beter kent
Dat je haar heel erg leuk en lief vindt
Je weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Je wilt iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat je haar heel erg leuk vindt.
whaha ja die sexxxxbomb maar even nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Heeft ze een bad of alleen een douche? Heb je enig idee van welke geuren ze houdt?
Ik denk dat de Sexxxxxbomb ballistic sowieso wat overdreven is in deze fase.![]()
Lief (en romatisch!) dat je haar iets wil geven!
DA producten geef je als je 15 jaar bent getrouwd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef Olle. het volgende:
Ik kom uit Ommen dus niet echt een Lush Winkel in de buurt!
Kan wel eens gaan kijken bij de DA zometeen als ik vrij ben
uuuh mja ach 15 euro?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef Stefan het volgende:
Olle, hoe duur mag t worden? Lush is niet goedkoop, maar je geeft wel iets origineels.Je kunt t maar 1x goed doen natuurlijk.
Goeie combi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Olle. het volgende:
Nice!![]()
denk dat ik dan maar
Honey In washed the kids
Miranda zeep
Sweetie pie Jelly
doe
beetje goeie comby?
dan zal ik die vanavond eens bestellen
dankje!
Meh, die gaan naar elkaar ruiken en de zeepjes verkleuren. Vind ik persoonlijk nooit zo'n goede kennismaking met Lush.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef shmoopy het volgende:
Dan zou ik 1 van deze pakketjes doen:
http://www.lush.nl/sunny-hunny.2572.html
http://www.lush.nl/sweetie-stack.2575.html
Heb je 3 zeepjes in 1 pakje, en redelijk gepijsd.
mja ach wat bespaar ik er mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Stefan het volgende:
Als ik er heenga kan ik t ook wel kopen hoor. Je hebt btw ook leuke zeep die glinstertjes achterlaat
Ouwe zemelaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meh, die gaan naar elkaar ruiken en de zeepjes verkleuren. Vind ik persoonlijk nooit zo'n goede kennismaking met Lush.
nou als jij zegt dat het een goede comby is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie combi.(tis trouwens Honey I washed the Kids)
Als je bij Lush bestelt wordt het wel altijd pakketpost, zij doen niet aan vloppen. In de winkel kan je luuuurrrvemessenger vragen om een plat stukje zeep wat in een vlop past, en de jelly zou hij dan uit het potje moeten halen en in een zakje moeten doen.
Heb je geen OV kaart? anders gewoon middagje Amsterdam doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja ach wat bespaar ik er mee.
zadel jou met werk op
en het is nog niet eens zeker dat je gaat.
wel tof dat je het aanbied
ben deze week net begonnen met werkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je geen OV kaart? anders gewoon middagje Amsterdam doen
thnx!quote:
Je bedoelt: bij de Shower jellies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef Olle. het volgende:
http://www.lush.nl/sweetie-pie-100g.2380.html
heb hem door denk ik
die staat bij de Shower Smoothie
Ik stond er echt even van te kijken, ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:25 schreef Stefan het volgende:
Offtopic Shmoopy
ZIe je, ik help een user ipv m af te maken
Krijg ik een positieve note van je?
waarom krijg ik dat nooit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
toen ik pas een tas vol Lush kreeg van
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:25 schreef Stefan het volgende:
Offtopic Shmoopy
ZIe je, ik help een user ipv m af te maken
Krijg ik een positieve note van je?
*kijkt*quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik stond er echt even van te kijken, ja.
We zijn al een half uur verder!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Over tien minuten weet ik of m'n pakketje er is.
*spanning*
Wat een lompe boer die vriend van jou zegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom krijg ik dat nooit?
en ja, da's een duidelijke hint
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik stond er echt even van te kijken, ja.
Ik was flauwgevallen van gelukquote:
Mijn eerste Lush product was ook en Sweetie Stack. Heerlijk! Lief roze ook! En van alles wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ouwe zemelaar.![]()
Ik had daar met mijn stapeltje helemaal geen last van, maar ik ben dan ook nog een Lush-newbie.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was flauwgevallen van geluk.
.
Tis een klein envelopje met spul, maar ik word er kinderlijk blij van. The Godmother ruikt echt sterk zeg! Heerlijk!
Ik krijg zo bezoek en moer opruimen, maar zit te twijfelen of ik niet even snel kan douchen').
Ik had een ontzettend moeilijk jaar achter de rug, hij wilde me proberen wat beter te laten voelen.. Dat is hem gelukt, want ik heb zitten huilen van blijdschapquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom krijg ik dat nooit?
en ja, da's een duidelijke hint
goed bezig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:26 schreef Dipkip het volgende:
Even over het meisje met Lyme, als ze nog last heeft van de erythma migrans (de huiduitslag die je vaak hebt bij Lyme) dan zou ik haar er wel bij zeggen op die plekken deze producten NIET te gebruiken. Dat gaat gegarandeerd mis namelijk.
*Lush én Lyme kenner is*
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:39 schreef mmascha het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je alleen een gratis masker bij 5 lege potjes hoor.![]()
Wel balen zeg!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Het wordt zelfs bezocht door stalkerts!
Ik heb dat topic ook even bijgelezen. Ik moet wel lachen om de buitengewoon verontwaardigde reacties op het moeten verwijderen van de foto's. De meelezers van een paar jaar geleden herinneren zich vast nog wel dat het Lush was die, vooruitlopend op de introductie van het NL forum, fansite Lushalicious sommeerde om de productfoto's te verwijderen. En dan nu verontwaardigd zijn als het je zelf overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roddels op het IFquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef Dipkip het volgende:
Er gaan roddels dat de party volgende week is...
Iemand heeft telefonisch bestelt en aan het mail order team gevraagd wanneer de party zou zijn en diegene aan de telefoon zei dat het onofficieel volgende week zou zijn (unconfirmed). Of dat zo is is natuurlijk afwachten...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:39 schreef River1 het volgende:
Roddels op het IFVertel pleeeaaaaase, alhoewel het keuze/wens-lijstje dat nu de ronde doet niet echt iets voor mij is....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Iemand heeft telefonisch bestelt en aan het mail order team gevraagd wanneer de party zou zijn en diegene aan de telefoon zei dat het onofficieel volgende week zou zijn (unconfirmed). Of dat zo is is natuurlijk afwachten...
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo niet? Stemronde is al een paar dagen dicht en ze doen made to order dus als het testproduct ok is kunnen ze de party toch gewoon doen?
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.
Oow, dat wist ik niet, heb het party verhaal niet meer zo gevolgd omdat ik dacht dat die voorlopig nog niet zou zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo niet? Stemronde is al een paar dagen dicht en ze doen made to order dus als het testproduct ok is kunnen ze de party toch gewoon doen?
Das waar ook, had ik alweer verdrongenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.
Wat bedoel je? Hoe die dingen ruiken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef River1 het volgende:
Oow, dat wist ik niet, heb het party verhaal niet meer zo gevolgd omdat ik dacht dat die voorlopig nog niet zou zijn.
Hmm, ik zou alleen evt voor een SG gaan, maar van de SG die in het rijtje staan, zou ik niet weten wat de geur is, en om op de gok en SG aan te schaffen....
Kan iemand helpen ?
Tnx.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Die A&C smoothy: ik heb hem maar ben hopeloos in het beschrijven van geuren. Iedere batch ruikt ook anders, de vorige vond ik niks aan, maar deze ruikt zacht zoet, hint van cocos maar vooral amandelen. Maar dan een stuk subtieler dan - zeg- Snowcake.
Werkt geweldig bij plekjes en vlekjes (eczeem, psoriasis, zonnebrand etc.)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de dream cream? Ik heb hem nu een paar dagen, maar merk nog niet zoveel. Misschien was mijn standaard heel hoog. :$
En antwoord dat ik binnen 7 dagen een nieuwe pot krijg toegestuurd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx.
Ik heb de reviews er ook al op nageslagen, maar die zurige lucht kom ik nergens tegen, dus het zal wel een verkeerde batch zijn, ik ga toch even mailen.
Thanks! Misschien komt het nog, of misschien moet je het niet iedere dag gebruiken. Hij ruikt wel heel erg lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Werkt geweldig bij plekjes en vlekjes (eczeem, psoriasis, zonnebrand etc.)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een goede week kunnen genieten van m'n comforter solid perfume, hij heeft gisteren degene die onze OK-pakken wast erg blij gemaakt.
Zeepjes drogen erg uit in hun papiertje. Als je het voor het kado zo ingepakt wil laten is dat geen probleem, maar ik zou dan wel aan de ontvanger zeggen ze in plastic te verpakken om te bewaren. Ik persoonlijk zou dat meteen al doen, maakt het toch net wat specialer, al die kleurtjes (wel naamkaartjes erop doen!) in een pakje. De jelly zit prima in zijn potje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Olle. het volgende:
Mensen,
ik heb de lush producten binnen
heb er nog zelfs een zeepje bij gekregen!![]()
zal eens even een mooi pakketje maken en dan aan haar geven.
Alleen uuh zoals die Jelly zit in een potje en die zeepjes zitten goed in gepakt. Kan ik dat beter zo laten?
Of maakt het niets uit en kun je dat mooi in een folie leggen?
de Jelly moet in het bakje blijven neem ik aan
en bedankt voor jullie hulp
ik zal het vanavond geven dus laat het je weten cat!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Zeepjes drogen erg uit in hun papiertje. Als je het voor het kado zo ingepakt wil laten is dat geen probleem, maar ik zou dan wel aan de ontvanger zeggen ze in plastic te verpakken om te bewaren. Ik persoonlijk zou dat meteen al doen, maakt het toch net wat specialer, al die kleurtjes (wel naamkaartjes erop doen!) in een pakje. De jelly zit prima in zijn potje.
Laat je hier nog weten hoe ze het vond?
het besef ging zo:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou het even overschrijven want die etiketten die vervagen snel.
@clums maar wat eerder die extra sp doen dan? Hij ligt voor je klaar
En de onderhandeling doe je met Dipkip.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
het besef ging zo:
'OH GODVERDEGODVERPOEPZOOI!'
*uitleg voor de mensen om me heen, omdat ik slecht ben in in stilte schelden*
In chronologische volgorde: woede, ontkenning (misschien zit hij nog in mijn tas! Gewoon harder zoeken!), en verdriet. De acceptatie kwam torn ik me bedacht dat jij er nog één had en ik weer kon ademen.
Overigens snap ik wel dat je 'm niet lekker vindt, hij is echt bizar zoet. Ik doe ook echt maar een heel klein vleugje op, anders raak ik high.
Eigenlijk had ik er meer dan 20 dus zo gek was het niet dat ik wonquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
oeh, tofheid! wat voor recept had je?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Welkom verslaafden!
Dipkip!Goede buit voor één avondje! Hoezo, recessie?
Batty barquote:Hello All.
Today we made some final decisions on the forum party products, so I thought that I would put the basic info up here - even though I don't yet have QI's, photos etc. But most of the stuff you need to know at the moment has been finalised today, so thought I would get it up here asap and follow up with the fine detail later.
So:
The product you voted to commemorate Euro Diva is:
Batty Cake Bubble Bar Slice. 100g £2.85
( fragranced with Marzibain and a new, specially created Fruity Jam frag )
All proceeds will be going to a charity that is close to Euro Divas heart - details to follow.
The two runner up products will also be made for the party.
Uluru Shower Gel. 500ml £13.95
Avoshower Gel 500ml £14.95
Products will be on sale for one day only. We will be making them to order, once all the orders are in.
Party will be Thurs Sept 10th.
Phones will be open 10am to 9pm
There will be a free 50g Charity Pot with each order ( whilst stocks last )
There will be a few leftovers - which we are still counting up, etc - so will announce at a later date.
We will also be offering Steam Cream ( shorter use by date ) for £4.95
MS Credits can be used as normal.
10% Vouchers do not apply on any of the Forum Special products but can be used against all Lush and Retro items.
Standard shipping rates apply (please see website for details).
That's pretty much it for now.
:thumbsup:
hilary @ Lush
Ik vind hem sinaasappelig wat ik normaal een heerlijke geur vind, maar deze was te sterk en scherp voor mijn smaak. Ik werd er niet echt kalm van maar voelde me meer alsof ik bekogeld werd met sinaasappelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Yay![]()
Avo lijkt me erg lekker maar Uluru ken ik nog nietga maar s beschrijvingen lezen op de site... Wat vind jij van die geur Cat?
Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:
Had jij niet ook iets tegen Happy 4 Sad? Lijkt ie daar enigzins op?
Lief van je vriendjes. En laat die tranen maar komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg van mijn liefste vrienden een flinke lush doos met de post zaterdag, om me een beetje te troosten met het verlies van mijn Fritsje.
Zepen , een jelly en de none of your beesewax ( die laatste is echt jummie).
Zo lief![]()
Ik moest er ook om huilen maar ik moet echt om alles huilen tegenwoordig
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt.Maar daar lijkt Uluru niet op. Vinnik.
En je MOET een meelul batty bar bestellen.![]()
[..]
Lief van je vriendjes. En laat die tranen maar komen.
Kannik maandag evengoed langskomen of is dat nu even niet handig?
Hij is dus nog sinaasappeliger dan H4S?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt.Maar daar lijkt Uluru niet op. Vinnik.
En je MOET een meelul batty bar bestellen.![]()
Daar lees ik niet, word ik jankig van. Sterkte moppie. *digiknuf*quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:Ja, ik heb mn vorige week maandag helaas in laten slapen...
Staat in het in memoriam topic in F & F
Top!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik moet alleen nog even kijken of ik zuurvlees zelf maak, want zondag zijn we wandelen in Soest.
Maar die afspraak staat gewoon hoor
H4S ruikt naar asbak. Geen sinaasappel in te bekennen. Punt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij is dus nog sinaasappeliger dan H4S?Maar dan ook kruidig ofzo? Njam.
Jij bent echt raaaaar, ik ruik helemaal geen rook er in en ik haaat rook sinds ik niet meer rook (quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
H4S ruikt naar asbak. Geen sinaasappel in te bekennen. Punt.
Oeiquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:Ja, ik heb mn vorige week maandag helaas in laten slapen...
Staat in het in memoriam topic in F & F
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
- kleine flying fox douchegel omdat ik ineens spontaan de geur heerlijk vond![]()
![]()
[..]
Dus ze begreep de stille hint wel. Nou, voor 20 euro ben je NIET op je bek gegaan en weet je WEL waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef Olle. het volgende:
Ik zal nog even een reactie plaatsen van mijn samengestelds cadeau, ze vond het super leuk en vond de zeepjes / douchegel heerlijk!
had een fotó gemaakt van het cadeau maar dat lukt nog niet helemaal
helaas heeft ze mij wel verteld dat ze mij niet het type vond wat bij haar past,
dus met andere woorden verkapt vertellen dat ze mij niet wil.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!![]()
Omdat ik de Lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb bij gebruik vaak anders (lekkerder) vind ruiken dan droog heb ik de FF toch een keer geprobeerd, maar ook bij gebruik vind ik 'm echt vies.Nou ja, deze ga ik dus echt niet opkrijgen. Liefhebbers?
quote:En verder kan ik dus niet wachten tot de Snowcake weer verkrijgbaar is. Met dank aan Cat22 en haar asielactie Lushkraam.![]()
Nee hoor, iedereen kan bellen met mailorder!quote:De Batty-cake lijkt me dus ook wel wat, maar ik begrijp dat je daarvoor geregistreerd moet zijn op het UK Lush Forum?
Leuk om nog wat ervan te horen! Fijn dat ze het pakketje lekker vond, wel jammer dat jij op liefdesgebied minder in de smaak viel. Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent en volgens mij heeft ze het gebaar heel erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef Olle. het volgende:
Ik zal nog even een reactie plaatsen van mijn samengestelds cadeau, ze vond het super leuk en vond de zeepjes / douchegel heerlijk!
had een fotó gemaakt van het cadeau maar dat lukt nog niet helemaal
helaas heeft ze mij wel verteld dat ze mij niet het type vond wat bij haar past,
dus met andere woorden verkapt vertellen dat ze mij niet wil.
preciesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus ze begreep de stille hint wel. Nou, voor 20 euro ben je NIET op je bek gegaan en weet je WEL waar je aan toe bent.
Zoeken? Spreek een Lush-date af met Ollequote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
* Cat22 gaat op zoek naar potentiële lover die ook Lush pakketjes samenstelt*
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ter overbrugging kun je een potje Smitten kopen (handcreme die ruikt naar Snowcake). Ik weet niet meer of ik die ook in jouw vlop had geduwd.
Dat issum! HaveANiceDay: JUMP!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...
* HaveANiceDay JUMPT van JOY!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...
Ja gek he, eerder vond ik m altijd vies en nu ineens vind ik m wel lekker. Maar een klein flesje is de verzendkosten niet waardquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef HaveANiceDay het volgende:
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!![]()
Omdat ik de Lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb bij gebruik vaak anders (lekkerder) vind ruiken dan droog heb ik de FF toch een keer geprobeerd, maar ook bij gebruik vind ik 'm echt vies.Nou ja, deze ga ik dus echt niet opkrijgen. Liefhebbers?
Morgen of overmorgen ben ik weer thuis, dan kijk ik ff hoeveel gram het is en laat ik nog weten over hoe en wat!quote:Op woensdag 2 september 2009 16:28 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
* HaveANiceDay JUMPT van JOY!!!![]()
![]()
![]()
Yes please. Ruilen voor een 100gr. flesje Flying Fox?![]()
Haha nee hoor, ik wil 'm sowieso héél graag van je overnemen!
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Ter overbrugging kun je een potje Smitten kopen (handcreme die ruikt naar Snowcake). Ik weet niet meer of ik die ook in jouw vlop had geduwd.
Omdat het naar Snowcake zou ruiken heb ik dus ook een pot Smitten gekocht vorige week, maar eerlijk gezegd vind ik Smitten veel meer pure marsepein dan de Snowcake. En laat ik nou niet echt van marsepein houden. Snowcake heeft in mijn beleving ook een zacht zeepgeurtje erbij en ik ruik er ook wel een soort cake(deeg) geur in. Apart, maar lekkerrr!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind Smitten niet lekker ruikenMaar ik krijg er wel gladde handen van, dus ik maak de pot wel even leeg
Oh dus ook voor niet-forummers is het mogelijk om te bestellen. Omdat het een forum-party heet dacht ik dat het alleen voor forummers is. Maar goed, ik heb net flink ingeslagenquote:Nee hoor, iedereen kan bellen met mailorder!![]()
Het is alleen zo dat de nieuwtjes en updates over speciale produkten alleen op het UK forum worden gezet. Maar er zijn genoeg fokkers die daar vaak rondhangen en het hier kunnen quoten.
Hmm ja, zo'n flesje past waarschijnlijk net niet door de brievenbus natuurlijk. Wat houdt een flopjesruil precies in dan? Ik heb nl. nog niet zo heel veel ruilmateriaal he, vorige week was m'n eerste Lush-uitspatting. Ruilen tegen wat snowcake vind ik natuurlijk ook prima.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:55 schreef Dipkip het volgende:
Ja gek he, eerder vond ik m altijd vies en nu ineens vind ik m wel lekker. Maar een klein flesje is de verzendkosten niet waardwe kunnen wel een flopjesruil doen als je dat leuk vindt, ik heb ook nog zat snowcake liggen. Mn moeder verklaarde het tot haar favoriete product dus ik heb heel voortvarend 7 stukken ingeslagen en toen ontdekte ze een week later karma en was snowcake ineens saai
VROUWEN
_!
Helemaal goed! Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef -Peach het volgende:
Morgen of overmorgen ben ik weer thuis, dan kijk ik ff hoeveel gram het is en laat ik nog weten over hoe en wat!
Flopjes --> dingen ruilen die in enveloppenpost kunnen, in het kader van we máken het passend worden BBSen verkruimeld en vloeibaar spul in dubbelverpakte en omgetapete ziplockzakjes gedaan (kun je gewoon kopen bij appie).quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef HaveANiceDay het volgende:
Hmm ja, zo'n flesje past waarschijnlijk net niet door de brievenbus natuurlijk. Wat houdt een flopjesruil precies in dan? Ik heb nl. nog niet zo heel veel ruilmateriaal he, vorige week was m'n eerste Lush-uitspatting. Ruilen tegen wat snowcake vind ik natuurlijk ook prima.![]()
Cathastrophe Cosmetic.quote:
Zoiets vermoedde ik al inderdaad, na de ervaring met Cat's proefjesflop. Haar ziplockzakjes werkten in ieder geval perfect, nu nog hopen dat ik net zo goed ben in verpakken als Cat. Ik ga er mijn best op doen!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
Flopjes --> dingen ruilen die in enveloppenpost kunnen, in het kader van we máken het passend worden BBSen verkruimeld en vloeibaar spul in dubbelverpakte en omgetapete ziplockzakjes gedaan (kun je gewoon kopen bij appie).
Met Dipkip's flop en -Peach's Snowcake kan ik wel even toe denk ik? Ben nog niet zo thuis in de hoeveelheden en het verbruik. Maar ik hou 't in gedachten en laat het je evt. weten. En sowieso bedankt voor het aanbod natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook nog snowcake liggen ik ben niet zo van de zeepjes dus als je die ook wilt laat maar even weten
Die is lekker!quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef HaveANiceDay het volgende:
Zoiets vermoedde ik al inderdaad, na de ervaring met Cat's proefjesflop. Haar ziplockzakjes werkten in ieder geval perfect, nu nog hopen dat ik net zo goed ben in verpakken als Cat. Ik ga er mijn best op doen!![]()
Mjn FF voor jouw Snowcake is onze ruil dan? Als je mij je adres PM't, stuur ik jou het mijne.
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef HaveANiceDay het volgende:
Die is lekker!Had er een proefje van meegekregen en we vonden 'm hier ook heerlijk. Staat dus op het wenslijstje voor een volgende bestelling of bezoek. Die plannen we dan mooi tegen half/eind oktober, als de seizoensproducten ook verkrijgbaar zijn. Ik heb tenminste begrepen dat ik met mijn Snowcake-liefde ook de Snow Fairy, Snow Jelly en/of Snow Showers moet binnen zien te halen?
Alle zwarte potjes met draaideksel tellen meequote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef HaveANiceDay het volgende:
Oh ja, nog een vraagje aan de ervaren Lushies hier, ik lees steeds over lege potjes inleveren. Hoe gaat dat precies in z'n werk, geldt dat voor alle potjes of alleen voor bepaalde producten? Voordat ik potjes ga weggooien die ik beter had kunnen bewaren.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee![]()
Snow Fairy ruikt naar suikerspin, snow jelly ís champagne snow showers (dus 1 product) maar dat ruikt naar citroen.
Je hebt een PM terug.quote:
Dank voor de uitleg! Marzibain klinkt goed en de Snow jelly heb ik inderdaad van Cat mogen proberen. Die rook zeker niet verkeerd.quote:Nee![]()
Snow Fairy ruikt naar suikerspin, snow jelly ís champagne snow showers (dus 1 product) maar dat ruikt naar citroen.
Je kunt wel marzibain nemen, dat is een BBS die naar snowcake ruikt.
Ah okay, dus m'n pot Smitten en de pot Curly Wurly moet ik bewaren. En dan, bij 5 lege potjes? Gratis opnieuw gevuld of korting?quote:Alle zwarte potjes met draaideksel tellen meegewoon schoonmaken en inleveren. Staat er ook op meestal
Dat is waar ook, die heb ik beide geprobeerd uit jouw vlop en bevielen me stukken beter dan de Flying Fox.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat zij zegt.
(Champagne) Snow Showers heb je in mijn vlop gehad. Da's dat flubberige brokje witte jelly.Er is ook een solid parfum van die ik ook in een paar vloppen heb gedouwd, maar ik weet niet of die bij jou erin zat. Ruikt hetzelfde: citroen met een beetje cognac.
Champagne mag er niet meer voor staan omdat een bepaalde streek in Frankrijk bezwaar maakte.
Subtiele glitters met de kerstdagen lijkt me op zich niet heel erg. Het is er in ieder geval wel het seizoen voor dan.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik haat mierzoet. Maar als ik in de stemming ben is Snowfairy best lekker. Maar dan ook weer niet zo geweldig dat ik voor een jaar meer dan 100 ml nodig heb.
Dipkip: die glitters in Snowfary zijn niet eng! Die blijven keurig op de bodem van de fles plakken en niet op jou!
Natuurlijk wil ik altijd wat nieuws proberen. Maar voel je niet verplicht hoor, ik ben al lang blij dat ik iemand blij kan maken met de Flying Fox, want hier staat het flesje toch maar stof te vangen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef Dipkip het volgende:
Wil je verder nog wat proberen? Misschien kan ik nog wat proefjes maken...
Ik ben dan niet Dipkip, maar ook een bathmeltfan.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Okee, Dipkip, leg me uit waarom bathmelts zo geweldig zijn.
Ik heb geen bad, maar een voetenbadje met een lekker geurtje is nooit weg natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef shmoopy het volgende:
Oh Cat, waarom dóe je dat nou?
Nu heb ik er weer een potentiele verslaving bij.
Dat was een verhaal apart.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:00 schreef shmoopy het volgende:
En waarom zijn die in papier drama?
Ik wil nu alles.
Daar bleef ze een beetje vaag over. Ze zei wel dat andere klanten nooit geklaagd hadden. Omdat mijn probleem boven verwachting goed werd opgelost en ik ze dus nooihooit meer ga bestellen heb ik het erbij gelaten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, wat een gedoe!
Maar zou het een foute melt zijn geweest, anders zouden die dingen toch onverkoopbaar zijn?
Niet precies geurkaars. Je gooit een melt in een houder van een oliebrandertje en daar zet je een waxinelichtje onder. Is lekker! Ik kan je wel wat toesturen als je wil?quote:Oh, en wat zijn waxmelts, zijn dat die dingen waar jij geurkaarsdingetjes van maakt?
Volgens mij he, als je nu nog zou mailen dan zou ze het ook nog voor je oplossen. Becky = liev.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik had ook moeten mailen, ik heb er ook één gebruikt en uiteindelijk het met een oude handdoek van me afgewrevenwat een zooi. Nu liggen de overgebleven melts me zielig aan te staren
![]()
Gelukkig heb ik nog een something wicked
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoequote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en wat zijn waxmelts, zijn dat die dingen waar jij geurkaarsdingetjes van maakt?
Maar die kun je dus ook gewoon kopen. Of Dipkip lief aankijken als die een heeeel lekkere geur heeft.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm misschien doe ik dat dan nog maar tis zo lang geleden al...
[..]
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoe
Ja, het ringde een belletje, maar ik wist niet meer precies hoe en wat.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm misschien doe ik dat dan nog maar tis zo lang geleden al...
[..]
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoe
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:Of omdat t een zeep is die je dr helemaal niet in moet leggen
Is het dan misschien een geurkaars? Of kun je er echt een waxinelichtje onder zetten? Als je de geur niet lekker vindt: even in de diepvries zetten en dan kun je de inhoud er zo uitwippen als het goed is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zat er al in toen ik het kocht.
Je snapt wel dat je niet moet wachten tot de was weg is?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef ferrari_rood het volgende:
zo'n oliehoudertje heb ik ook/ Ligt nu nog steeds is zeep/wax achtig in. Het duurt lang voor het op is. Kan ook komen doordat ik de geur niet zo lekker vind.
Maar dat is wat Dipkip zegt: die was gaat niet op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat weet ik ook wel. Maar als een waxinelichtje op is heb ik het idee dat er bijna niets van de wax weg is. terwijl ik de geur wel degelijk ruik. Het zal wel een extreem groot stuk geweest zijn dat ik erbij gekregen heb.
Zo ben weer thuis en heb gewogen: ik heb 160gr Snowcake in de aanbieding!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef HaveANiceDay het volgende:
Kijk maar wat je kunt missen, ik ben al heel erg blij met de Snowcake.![]()
En volgens mij vertonen we wel typisch verslaafd gedrag; alle superlatieven worden aangehaald om onze verslaving te rechtvaardigen.
Ik wil misschien wel meedoen. Ben ff aan het kijken wat ik zou willen (en of het ook wel echt nodig is allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga een groepsorder doen met de forumparty: zijn er hier mensen die mee willen doen? Dan kunnen we verzendkosten vanuit de UK delen.
Hmmm denk dat ik dan toch voor The Strokes ga. Wanneer wil je weten of ik meedoe of niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef Cat22 het volgende:
The Strokes.![]()
Hwametdemoeilijke naam werkt net zo goed maar ik vind hem stinken.
The Strokes ruikt naar donker bier.![]()
Ik hoor wel of je meedoet.
Zo snel mogelijk eigenlijk. Ik heb vanmorgen een topic geopend op het NL forum en daar hebben zich al 7 mensen aangemeld. Veel meer dan een vrouw of 10 wil ik het niet laten worden. Had ik al gezegd dat je ook gewone Lush kunt bestellen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmmm denk dat ik dan toch voor The Strokes ga. Wanneer wil je weten of ik meedoe of niet?
Okidoki, ik doe het toch meteen ff, anders vergeet ik het dadelijk weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik zet je erbij!
Je lijstje hoeft pas op 9 september binnen te zijn. Graag met produktnummers en een totaaloptelling in ponden.
Dat kun je het makkelijkst doen door een nepbestelling op de UK pagina te plaatsen.
Ik ben geheel nieuw met Lush dus heb geen idee van de straatwaarde van 160gr. Snow(cake).quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef -Peach het volgende:
Zo ben weer thuis en heb gewogen: ik heb 160gr Snowcake in de aanbieding!
Sommige dingen gaan misschien wel iets te snel op, maar niet begin november al lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef HaveANiceDay het volgende:
Ooh, dat is niet bepaald "snel op" dan. Dacht nl. zo iets gelezen te hebben op het Lush forum. Nou ja, hoef ik me dus te haasten.
ik wil dat in januari / februari doen als ze de New Year Offer hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Rond december ga ik een flinke stock aanleggen, heb ik besloten.
Als het een jasje aantrekt moet het naar buitenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens begint er op mijn coalface zich een wit fluffy laagje te vormen. Vreemd, want hij ligt hoog en droog in de woonkamer. Ik weet niet zo goe wat ik ermee aanmoet.
Veel baddingen inderdaad, maar ook solid perfume, zeep, lipbalm, douchegel, soms een massagebar en ze gooien in de grijpzakken vaak spullen die tegen de datum aangaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Maar het meest toch baddingen, Cat?
*geen bad heeft*
Oeh, slimme zet, clums.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ruilen we hier gewoon voor douche en smeerspullen smoep.
[sub]ik ben ZUU.[sub]
Okee, even resumé, want mijn voordeellampjes branden op volle sterkte nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel baddingen inderdaad, maar ook solid perfume, zeep, lipbalm, douchegel, soms een massagebar en ze gooien in de grijpzakken vaak spullen die tegen de datum aangaan.
Ook badlozen kunnen lol hebben van grijpzakken.
We zijn helemaal op de Hollandse aanbiedingentoerquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oeh, slimme zet, clums.![]()
En je was al ZUUr, nu dan echt.
(en ik heb een kopie van Donkey van een maand of 2, zomaar op straat gevindt.ik pm je een feuteu)
Mijn stash past niet in de koelkastquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben zo panisch voor bederf dat ik stukjes afsnijd en de rest in de koelkast bewaar.
Kijk Smoop: Dipkip steunt je aan de andere kant.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Okee, even resumé, want mijn voordeellampjes branden op volle sterkte nu.
Je krijgt grabbags als je in de winkel wat koopt, ook als je maar 1 of 2 dingetjes koopt bijv?
Hoe meer je koopt, hoe groter de bag?
En online geven ze je dingen bij je bestelling gratuit? Zijn dat ook grabbags of een paar artikelen, en is dat ook afhankelijk van je bestede bedrag, en zie je dat pas als het aankomt of al bij het bestellen?
Ja, ik wil nu alles weten, ik hou me helemaal aan jou vast.
Bedankt voor je heldere uitleg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Dipkip het volgende:
Nee, er zijn twee losse dingen
Grab bags zijn zakken van bijv. 25 euro waar voor 50 euro aan spullen in zit (verrassing wat er dan precies in zit, meestal losse kerstdingen en kerstcadeaupakketten maar ik heb er ook soap stacks uit gehaald). Dit is in de nederlandse winkels en de engelse winkels maar niet online.
New Year Offer is koop [bedrag] krijg [bedrag aan gratis spul, ook verrassing wat] gratis. Bijvoorbeeld geef 50 pond uit in de Lush webshop en krijg voor 20 pond aan kerst spullen en kerstcadeaus gratis er bij. Dit is online bij de engelse webshop.
[..]
Mijn stash past niet in de koelkast
Ik koop nú een slaapzak en ga m'n paspoort verlengen!quote:
Januari van dit jaar - geloof ik-. Daarna heb ik het niet meer op de foto durven te zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg.![]()
Heb jij zoveel?
Hebben jullie wel eens foto's hier geplaatst van je stash, zou ik best eens willen zien, zeker qua verpakking.
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik koop nú een slaapzak en ga m'n paspoort verlengen!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef shmoopy het volgende:
Oh my, respect!![]()
Ik zit nu ongeveer op een kwart daarvan, en ik hou jullie daar deels verantwoordelijk voor.
Oh my...! Jij hebt een aparte Lush-koelkast nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Januari van dit jaar - geloof ik-. Daarna heb ik het niet meer op de foto durven te zetten.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga met je mee.
Jij ook!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen moet een foto maken!
Please?
En dat ziet er dan ongeveer zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie denkt dat ik veel heb: copy paste van het UK forum. Onder een spoiler want het is een laaaange lijst.Dat is gewoon krankzinnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ziet er dan ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Serieus, hoeveel dezelfde massagebars kun je opmaken?
*toch jaloers is*
En morgen maak ik wel even een fotootje, doe ik er wel stiekem mijn verjaardagsbestelling bij, hoor, anders steekt het zo schril af.
Als het pannen van daken waait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Ik maakte me meer zorgen toen ik zagf dat ze 67 Guantanamo Gardens had. (bruisbal die inmiddels een discon is). Learn to say goodbye girl!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is gewoon krankzinnig.
Serieus, hoeveel dezelfde massagebars kun je opmaken?
Ja, want het is hier nu de keiharde competitie wie-het-meeste-geld-bij-Lush-achtergelaten heeft!quote:*toch jaloers is*
En morgen maak ik wel even een fotootje, doe ik er wel stiekem mijn verjaardagsbestelling bij, hoor, anders steekt het zo schril af.
Dat vergeet ik dus altijd, om jellies daarvoor te gebruiken. is vast ge-wel-dig! Maar ach, ik heb nog 40+ andere badderdingen die ik op wil maken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo mijn bad nog ff lekker volgooien, volgens mij heb ik nog maar 1 badbal![]()
Maar ik doe dr denk ik een jelly in , daar zijn ze echt fijn voor!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:MD mooie monoloog, ga nou maar gewoon, je bent het waard.
Ik heb ook 5 lege potjes en daar ga ik van de week echt alleeeeeeen maar een maskertje mee halen en niks meer.
We hebben de tijd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh dear. Dat gaat wel een paar uur duren vrees ik
Dus nu moet je terug, mét jongensquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Toen ik dan eindelijk ging betalen kwam ik erachter dat ik m'n 5 potjes thuis had laten staan
Nee nee, ik heb die 2 maskers gewoon genomen, die potjes komen nog wel een keerquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:23 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben mn foto's aan het uploaden. Wel eerlijk zeggen hoe belachelijk mn stash is he, niet stiekum via PM en dan hieroh valt best mee Dip
![]()
[..]
Dus nu moet je terug, mét jongens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook stash... Heb een badspul stash, een zeep & jelly stash en dit is de inhoud van de box waar al het andere in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeep en jelliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan alles wat ik in gebruik heb, beginnende bij wat er in mn nachtkastje ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen mn kleding liggen een aantal emotibombs... Ik denk 5, maar ze zijn lastig te zien achter mn andere verslaving![]()
Badkamer, inhoud van mn kastje, dit staat normaal allemaal op 1 plankje van 30x30oh ja en een paar dingen komen uit mn logeertas, de mini's van wat dubbel is en de steam cream en een lipbalm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan wat ik in de huiskamer heb rondslingeren... In de koelkast ligt nog een bijna lege crash course in skin care en een volle cosmetic warrior maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik...ik...*gasp*...maar...O...M...G..!Als het pannen van daken waait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Mja mn vriend is een stuk ouder, die heeft een hele goede baan... Als je af zou gaan op mijn student-zijn is het ook niet logisch dat ik in een huis met 4 slaapkamers woon hm (tenzij er dan 3 andere studenten zouden wonen LOL). Ik draag aan ons huishouden qua geld alleen alle boodschappen bij, verder betaal ik natuurlijk mn eigen dingen zoals studie, verzekeringen, kleding, bioscoop etc. maar het huis zelf betaal ik niet aan mee. Wel heeft mn vriend geen werkster meer en besteed ik dus in plaats daarvan de nodige tijd aan dat enorme huis poetsen. Zo hebben we het verdeelt, als het eerlijk had gemoeten hadden we gewoon niet kunnen samenwonen want mn vriend vertikt het in een tweekamerappartement te gaan wonenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik sluit me bij Shmoopy aan. Hoe combineer je dat met student zijn?
.
*jaloers
dus we betalen ieder een bepaald percentage van ons inkomen mee, wat dat betreft is het wel eerlijk. Maar ja dus ook best wel enorm luxe voor mij idd.
Hier zit trouwens relatief weinig bij wat ik voor de normale prijzen heb gekocht... Als ik wat koop is het uit engeland en vaak deel ik dan de verzendkosten met o.a. mn moeder en ik heb stapels 10% kortingsbonnen. Die komen uit de stápels New Year Offer kerstcadeaus die ik bij mn eerste echt grote bestelling kreeg - ik heb qua kerstproducten alleen 1 magic echt voor de normale prijs gekocht. De rest komt van de New Year Offer en uit de (engelse, dus veel betere) grab bags. Zoals je ziet is vrij veel van mn badspul kerstigverder heb ik bij de vorige party een aantal cadeaus voor de helft van de prijs gekocht, en ik heb laatst een Tropical Showers gewonnen dus dat is ook al een flink deel van mn stash. En als ik in nederland koop is het op de VIP avonden, daar komen o.a. mn glitterbugs en een deel van mn zepen vandaan. En bij bestellen uit de UK let ik ook op acties... Die 8 sample potjes lotion van de lotion offer laten zo'n foto ook meteen een heel stuk belachelijker ogen
![]()
![]()
Ik lees net een roddel op het IF van een MO lid dat er 13 nieuwe retro producten zullen zijn op tijd voor de party![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het pannen van daken waait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
*pesterig stemmetje*
Dip heeft meer dan mij-hij!
Neh-neh-neh-neh-neh-neh!
Smoopy: prachtige beginnersstash!Zo ben ik ook ooit begonnen.
![]()
Dit topic is bijna vol. Ik vind dat we de stash foto's ook in het nieuwe deeltje moeten zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ben mijn mentor voorbijgestreefd *stil* *mooi*quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef Cat22 het volgende:
*pesterig stemmetje*
Neh-neh-neh-neh-neh-neh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: