abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72172899
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:39 schreef River1 het volgende:
Roddels op het IF Vertel pleeeaaaaase, alhoewel het keuze/wens-lijstje dat nu de ronde doet niet echt iets voor mij is....
Iemand heeft telefonisch bestelt en aan het mail order team gevraagd wanneer de party zou zijn en diegene aan de telefoon zei dat het onofficieel volgende week zou zijn (unconfirmed). Of dat zo is is natuurlijk afwachten...
pi_72174269
Lijkt me dan niet om een party te gaan met die stemronde, krijgen ze nooit rond.
Maar misschien hebben ze al lang in gedachten wat ze willen maken enzo

Ik blijf nieuwsgierig
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Iemand heeft telefonisch bestelt en aan het mail order team gevraagd wanneer de party zou zijn en diegene aan de telefoon zei dat het onofficieel volgende week zou zijn (unconfirmed). Of dat zo is is natuurlijk afwachten...
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
pi_72177448
Hoezo niet? Stemronde is al een paar dagen dicht en ze doen made to order dus als het testproduct ok is kunnen ze de party toch gewoon doen?
pi_72177505
OK - I have read through the whole thread and all of your votes.

It is pretty much a landslide.
Batty Cake, with approx 90 votes.
Avobath Shower Gel with approx 21 votes.
Uluru Shower Gel with approx 10 votes.
Icon Bubble Bar with approx 5 votes.
Batty Cake Shower Gel with approx 5 votes.

We are now scuttling round the lab trying to work something out.
Will let you all know as soon as we have perfected one of these.

(gepost door degene die de party regelt)
pi_72178112
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo niet? Stemronde is al een paar dagen dicht en ze doen made to order dus als het testproduct ok is kunnen ze de party toch gewoon doen?
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 18:26:51 #106
43556 miss_dynastie
pi_72178170
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.
Dat mag ik hopen ja
pi_72179329
Mijn bestelling is trouwens maandag binnengekomen, de DHL-pipo liet dat pakket dus echt loodrecht uit de vrachtwagen op de straat vallen wat er bijna expres uitzag, dus ik heb 'm eerst een donderpreek gegeven en toen alles gecontroleerd voor ie weg mocht.
Moest stiekem aan jullie DHL-verhalen denken.

Alles is in orde, het staat veilig in de koelkast voor een maand (verjaardag ), maar ik heb uiteraard alles eerst besnuffeld en vond de Almond & Coconut smoothie wat zurig ruiken, is dat normaal?

Ander moet ik wel in de mail klimmen nu, want over een maand klagen heeft niet zo heel veel zin.
Wie heeft 'm en kan de geur een beetje omschrijven?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72179698
Ik heb hem niet, ik blijf weg bij alles wat naar kokos zou kunnen ruiken

@Cat dat is ook wel zo... hm.
pi_72182106
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Oow, dat wist ik niet, heb het party verhaal niet meer zo gevolgd omdat ik dacht dat die voorlopig nog niet zou zijn.
Hmm, ik zou alleen evt voor een SG gaan, maar van de SG die in het rijtje staan, zou ik niet weten wat de geur is, en om op de gok en SG aan te schaffen....

Kan iemand helpen ?
pi_72182191
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Das waar ook, had ik alweer verdrongen
pi_72182333
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef River1 het volgende:
Oow, dat wist ik niet, heb het party verhaal niet meer zo gevolgd omdat ik dacht dat die voorlopig nog niet zou zijn.
Hmm, ik zou alleen evt voor een SG gaan, maar van de SG die in het rijtje staan, zou ik niet weten wat de geur is, en om op de gok en SG aan te schaffen....

Kan iemand helpen ?
Wat bedoel je? Hoe die dingen ruiken?

Avodinges ruikt naar avobath bruisbal, citroengras, frissig. Dat Battycake spul is een nieuwe geur die niemand nog kent maar zal waarschijnlijk zoiets zijn als snowcake met mogelijk wat abrikoos er in. Icon en Uluru ken ik zelf ook nog niet maar de beschrijvingen staan wel op de site.
pi_72182595
Uluru ligt nog op Dipkip te wachten hier. En aangezien River zaterdag langskomt moet ze dan maar even door het zakkie heensnuiven.

Die A&C smoothy: ik heb hem maar ben hopeloos in het beschrijven van geuren. Iedere batch ruikt ook anders, de vorige vond ik niks aan, maar deze ruikt zacht zoet, hint van cocos maar vooral amandelen. Maar dan een stuk subtieler dan - zeg- Snowcake.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72183058
Zo mn huid was niet zo blij met me na lowlands geloof ik. Vanmiddag in Den Bosch even maskertje gehaald (had lege potjes ) en een kleine Breath of Fresh Air en een medium Olive branch, is bijna op.

Net dus mn gezicht even goed verzorgd: Dark Angels, Tonertab, Brazened Honey, afspoelen met tonertab water, BoFA sprayen en paradise regained op mn toet. Heeerlijk.
pi_72201999
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de dream cream? Ik heb hem nu een paar dagen, maar merk nog niet zoveel. Misschien was mijn standaard heel hoog. :$
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:48:34 #115
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72208565
Lol. Ik ga vanavond in bad met Mr. Butterball heb ik besloten (hoezo heb ik mijn stack eens doorgezocht wat er allemaal in zit?) En ik heb die beschimmelde Love Lettuce (die ik na het ontschimmelen in de vriezer heb gedonderd) weer tevoorschijn gehaald en een stukje laten ontdooien...geen schimpies meer!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_72208808
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef Cat22 het volgende:

Die A&C smoothy: ik heb hem maar ben hopeloos in het beschrijven van geuren. Iedere batch ruikt ook anders, de vorige vond ik niks aan, maar deze ruikt zacht zoet, hint van cocos maar vooral amandelen. Maar dan een stuk subtieler dan - zeg- Snowcake.
Tnx.
Ik heb de reviews er ook al op nageslagen, maar die zurige lucht kom ik nergens tegen, dus het zal wel een verkeerde batch zijn, ik ga toch even mailen.
pi_72210906
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de dream cream? Ik heb hem nu een paar dagen, maar merk nog niet zoveel. Misschien was mijn standaard heel hoog. :$
Werkt geweldig bij plekjes en vlekjes (eczeem, psoriasis, zonnebrand etc.)
pi_72213905
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Tnx.
Ik heb de reviews er ook al op nageslagen, maar die zurige lucht kom ik nergens tegen, dus het zal wel een verkeerde batch zijn, ik ga toch even mailen.
En antwoord dat ik binnen 7 dagen een nieuwe pot krijg toegestuurd.
Lush weet echt wat service is.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:05:28 #119
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_72214920
m'n sugar scrub is uit z'n bakje verdwenen.. x.x
hij zal wel _ergens_ op de grond liggen vvrees ik.. als er geen mieren mee vandoor zijn
pi_72215071
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Werkt geweldig bij plekjes en vlekjes (eczeem, psoriasis, zonnebrand etc.)
Thanks! Misschien komt het nog, of misschien moet je het niet iedere dag gebruiken. Hij ruikt wel heel erg lekker.
pi_72220794
Ik heb een goede week kunnen genieten van m'n comforter solid perfume, hij heeft gisteren degene die onze OK-pakken wast erg blij gemaakt .
pi_72221051
Oh, wat zonde, clums.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:07:28 #123
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72222839
Mensen,

ik heb de lush producten binnen
heb er nog zelfs een zeepje bij gekregen!
zal eens even een mooi pakketje maken en dan aan haar geven.
Alleen uuh zoals die Jelly zit in een potje en die zeepjes zitten goed in gepakt. Kan ik dat beter zo laten?
Of maakt het niets uit en kun je dat mooi in een folie leggen?

de Jelly moet in het bakje blijven neem ik aan

en bedankt voor jullie hulp
A man's got to do what a man's got to do
pi_72222971
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een goede week kunnen genieten van m'n comforter solid perfume, hij heeft gisteren degene die onze OK-pakken wast erg blij gemaakt .
Balen! Als ik de sp een keer me moet bestellen moet je het maar laten weten.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Olle. het volgende:
Mensen,

ik heb de lush producten binnen
heb er nog zelfs een zeepje bij gekregen!
zal eens even een mooi pakketje maken en dan aan haar geven.
Alleen uuh zoals die Jelly zit in een potje en die zeepjes zitten goed in gepakt. Kan ik dat beter zo laten?
Of maakt het niets uit en kun je dat mooi in een folie leggen?

de Jelly moet in het bakje blijven neem ik aan

en bedankt voor jullie hulp
Zeepjes drogen erg uit in hun papiertje. Als je het voor het kado zo ingepakt wil laten is dat geen probleem, maar ik zou dan wel aan de ontvanger zeggen ze in plastic te verpakken om te bewaren. Ik persoonlijk zou dat meteen al doen, maakt het toch net wat specialer, al die kleurtjes (wel naamkaartjes erop doen!) in een pakje. De jelly zit prima in zijn potje.

Laat je hier nog weten hoe ze het vond?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:23:59 #125
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72223209
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:

Zeepjes drogen erg uit in hun papiertje. Als je het voor het kado zo ingepakt wil laten is dat geen probleem, maar ik zou dan wel aan de ontvanger zeggen ze in plastic te verpakken om te bewaren. Ik persoonlijk zou dat meteen al doen, maakt het toch net wat specialer, al die kleurtjes (wel naamkaartjes erop doen!) in een pakje. De jelly zit prima in zijn potje.

Laat je hier nog weten hoe ze het vond?
ik zal het vanavond geven dus laat het je weten cat!
thnx voor je hulp! Zal het uit een papiertje halen en vervolgens in van dat doorzichtige folie verpakken.
en naamkaartjes? Die papiertjes die op het papier geplakt zijn toen ik ze binnen kreeg?
A man's got to do what a man's got to do
pi_72223780
Zou je kunnen doen, of je maakt zelf een kaartje met de naam en wijze van gebruik.
pi_72224603
Ik zou het even overschrijven want die etiketten die vervagen snel.

@clums maar wat eerder die extra sp doen dan? Hij ligt voor je klaar
pi_72234169
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou het even overschrijven want die etiketten die vervagen snel.

@clums maar wat eerder die extra sp doen dan? Hij ligt voor je klaar
het besef ging zo:
'OH GODVERDEGODVERPOEPZOOI!'
*uitleg voor de mensen om me heen, omdat ik slecht ben in in stilte schelden*
In chronologische volgorde: woede, ontkenning (misschien zit hij nog in mijn tas! Gewoon harder zoeken!), en verdriet. De acceptatie kwam torn ik me bedacht dat jij er nog één had en ik weer kon ademen .

Overigens snap ik wel dat je 'm niet lekker vindt, hij is echt bizar zoet. Ik doe ook echt maar een heel klein vleugje op, anders raak ik high.
pi_72234266
Als ik er aan ruik voel ik het trekken bij mn kaken, alsof je een suikerspin eet zeg maar

Zullen we 5 euro doen er voor incl. postzegel?
pi_72234555
Vind je dat niet weinig?

Ik kan het vanavond overmaken in ieder geval. Je bent een held .
pi_72234660
Nee joh is wel goed zo, maar niet weer kwijt maken he
pi_72235061
Ik bewaak 'm met m'n leven. Of ik niet 'm aan m'n been.

.
pi_72235829
waarschijnlijk heb je nog toegang tot zo'n mensendichtnietapparaat ook
pi_72236898
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

het besef ging zo:
'OH GODVERDEGODVERPOEPZOOI!'
*uitleg voor de mensen om me heen, omdat ik slecht ben in in stilte schelden*
In chronologische volgorde: woede, ontkenning (misschien zit hij nog in mijn tas! Gewoon harder zoeken!), en verdriet. De acceptatie kwam torn ik me bedacht dat jij er nog één had en ik weer kon ademen .

Overigens snap ik wel dat je 'm niet lekker vindt, hij is echt bizar zoet. Ik doe ook echt maar een heel klein vleugje op, anders raak ik high.
En de onderhandeling doe je met Dipkip.
pi_72249173
Ooooh man ik heb echt de beste VIP avond ooit gehad

Het was echt heel gezellig en ik heb een gezichtsmaskertje opgehad en ik ben gefilm terwijl ze dat deden door Wendy voor lushalicious oid (een of andere site, weet het niet precies) wat echt grappig was, telsell glimlach opgehouden terwijl het zowat in mn oog werd gesmeerd en tussen mn boobs geknoeid

Daarna geshopt, ik heb gekocht:
- snake oil scalp stinkende rommel die me van geirriteerde hoofdhuid af moet helpen
- pop in the bath BBS
- tinnetje haarspul (die zachte)
- emotibomb voor in mn kledingkast
- ickle baby angel voor een vriendin (nou ja voor haar beeb)
- kleine flying fox douchegel omdat ik ineens spontaan de geur heerlijk vond

Was rond de 27 euro dus goodiebag gehad die echt propvol zat
- proefje vanilla deelite lotion (ga ik aan mn vriendin geven, heb al een potje)
- proefje dark angels
- glitterbug massage bar
- ickle baby devil (die gaat dus ook naar de beeb, setje )
- halve creamy candy BBS
- flying fox solid perfume dus dat wordt zien of de liefde standhoudt volgens mij is het een oude, maar hij ruikt nog goed

En mijn lush recept heeft de loterij gewonnen

Dus ik won een Tropical showers pakket met:
- jungle conditioner
- lemslip buttercream
- sandstone zeep
- kokoszeep
- squeeky green shampoo bar
- buffy body butter
- sexy peel zeep
- happy hippy douchegel
- each peach massage bar

En dat voor 27 euro en een paar ideetjes, in nederland shoppen is zo duur nog niet
pi_72249188
oeh, tofheid! wat voor recept had je?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72249340
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
oeh, tofheid! wat voor recept had je?
Eigenlijk had ik er meer dan 20 dus zo gek was het niet dat ik won ik heb gewonnen met een recept om bruisballen interessanter te maken door er bijv. een stukje bubble bar of bath melt ofzo bij te doen, ik had 10 van die recepten op een A4tje gezet. Verder had ik nog een A4 met 5 recepten met sugar scrubs, een recept voor als je extra smerig bent geworden en extra schoon wil worden (bijv. hoe je verf het beste uit je haar krijgt met lush, dat was de klus inspiratie ), een recept hoe je het beste een klein toilettasje kan maken voor als je uit logeren gaat maar toch je lush wil gebruiken, en een recept hoe je je vriend aan de Lush kunt krijgen, die laatste gaan ze op facebook zetten ik weet eigenlijk niet wat facebook is maar het klonk wel leuk LOL.
pi_72249365
pi_72268944
De postbode had vandaag een pakje voor mij! Zojuist Honey I washed the kids geprobeerd. Oh, helemaal tevreden. Lip service is ook geweldig (alleen wel een beetje hard, maar dat schijnt normaal te zijn). Morgen de jelly eens proberen

Binnenkort eens langs de winkel in Amsterdam. Wil nu ook shampoo en body lotions en... en...

Uh oh...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_72268953
Ik ben ook verslaafd aan Lush.
pi_72269968
Welkom verslaafden!

Dipkip! Goede buit voor één avondje! Hoezo, recessie?
pi_72271659
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Welkom verslaafden!

Dipkip! Goede buit voor één avondje! Hoezo, recessie?
ik heb maar 27 euro uitgegeven!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 18:58:51 #143
43556 miss_dynastie
pi_72349217
Dipkip, hier sta je!
Geweldige lijst trouwens!

[ Bericht 70% gewijzigd door Mirjam op 01-09-2009 21:04:08 ]
pi_72353177
Mag die post weg, ik hoef niet met naam en gezicht op fok dankjewel.
pi_72353396
linkje op verzoek verwijderd
pi_72353482
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef Mirjam het volgende:
linkje op verzoek verwijderd
Dankje
pi_72357959
PAAAAARRRRTTTTYYYYYY!

Post van Hilary (Lush hobo):
quote:
Hello All.

Today we made some final decisions on the forum party products, so I thought that I would put the basic info up here - even though I don't yet have QI's, photos etc. But most of the stuff you need to know at the moment has been finalised today, so thought I would get it up here asap and follow up with the fine detail later.

So:

The product you voted to commemorate Euro Diva is:

Batty Cake Bubble Bar Slice. 100g £2.85
( fragranced with Marzibain and a new, specially created Fruity Jam frag )
All proceeds will be going to a charity that is close to Euro Divas heart - details to follow.

The two runner up products will also be made for the party.

Uluru Shower Gel. 500ml £13.95
Avoshower Gel 500ml £14.95

Products will be on sale for one day only. We will be making them to order, once all the orders are in.

Party will be Thurs Sept 10th.
Phones will be open 10am to 9pm

There will be a free 50g Charity Pot with each order ( whilst stocks last )

There will be a few leftovers - which we are still counting up, etc - so will announce at a later date.

We will also be offering Steam Cream ( shorter use by date ) for £4.95

MS Credits can be used as normal.
10% Vouchers do not apply on any of the Forum Special products but can be used against all Lush and Retro items.
Standard shipping rates apply (please see website for details).

That's pretty much it for now.

:thumbsup:

hilary @ Lush
Batty bar
Avo shower gel
pi_72358349
Yay

Avo lijkt me erg lekker maar Uluru ken ik nog niet ga maar s beschrijvingen lezen op de site... Wat vind jij van die geur Cat?
pi_72358535
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Yay

Avo lijkt me erg lekker maar Uluru ken ik nog niet ga maar s beschrijvingen lezen op de site... Wat vind jij van die geur Cat?
Ik vind hem sinaasappelig wat ik normaal een heerlijke geur vind, maar deze was te sterk en scherp voor mijn smaak. Ik werd er niet echt kalm van maar voelde me meer alsof ik bekogeld werd met sinaasappelen.

Dus.. geen vieze geur, maar niet iets waar ik nog een keer mee in bad wilde. Ik heb hem hier voor je liggen. Jammer dat de parteeeey op 10 september al is, anders had je hem nog kunnen snuffelen.

Of zal ik hem toch vast aan je opsturen?
pi_72358608
Oh ik houououououou van sinaasappelgeurtjes dus dan neem ik hem wel maar neem ik er één of twee....

Batty cake heb ik niet zo'n zin in, heb nog een paar marzibains en die lijken me lekkerder. Misschien ééntje om meer te kunnen lullen er over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')