Iemand heeft telefonisch bestelt en aan het mail order team gevraagd wanneer de party zou zijn en diegene aan de telefoon zei dat het onofficieel volgende week zou zijn (unconfirmed). Of dat zo is is natuurlijk afwachten...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:39 schreef River1 het volgende:
Roddels op het IFVertel pleeeaaaaase, alhoewel het keuze/wens-lijstje dat nu de ronde doet niet echt iets voor mij is....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Iemand heeft telefonisch bestelt en aan het mail order team gevraagd wanneer de party zou zijn en diegene aan de telefoon zei dat het onofficieel volgende week zou zijn (unconfirmed). Of dat zo is is natuurlijk afwachten...
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo niet? Stemronde is al een paar dagen dicht en ze doen made to order dus als het testproduct ok is kunnen ze de party toch gewoon doen?
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.
Oow, dat wist ik niet, heb het party verhaal niet meer zo gevolgd omdat ik dacht dat die voorlopig nog niet zou zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo niet? Stemronde is al een paar dagen dicht en ze doen made to order dus als het testproduct ok is kunnen ze de party toch gewoon doen?
Das waar ook, had ik alweer verdrongenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maken en testen van een produkt duurt bij Lush meer dan een paar dagen. En na de ontploffende YYY flessen zullen ze helemaal voorzichtig zijn voordat ze niet voldoende geteste produkten gaan verkopen.
Wat bedoel je? Hoe die dingen ruiken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef River1 het volgende:
Oow, dat wist ik niet, heb het party verhaal niet meer zo gevolgd omdat ik dacht dat die voorlopig nog niet zou zijn.
Hmm, ik zou alleen evt voor een SG gaan, maar van de SG die in het rijtje staan, zou ik niet weten wat de geur is, en om op de gok en SG aan te schaffen....
Kan iemand helpen ?
Tnx.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Die A&C smoothy: ik heb hem maar ben hopeloos in het beschrijven van geuren. Iedere batch ruikt ook anders, de vorige vond ik niks aan, maar deze ruikt zacht zoet, hint van cocos maar vooral amandelen. Maar dan een stuk subtieler dan - zeg- Snowcake.
Werkt geweldig bij plekjes en vlekjes (eczeem, psoriasis, zonnebrand etc.)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de dream cream? Ik heb hem nu een paar dagen, maar merk nog niet zoveel. Misschien was mijn standaard heel hoog. :$
En antwoord dat ik binnen 7 dagen een nieuwe pot krijg toegestuurd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx.
Ik heb de reviews er ook al op nageslagen, maar die zurige lucht kom ik nergens tegen, dus het zal wel een verkeerde batch zijn, ik ga toch even mailen.
Thanks! Misschien komt het nog, of misschien moet je het niet iedere dag gebruiken. Hij ruikt wel heel erg lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Werkt geweldig bij plekjes en vlekjes (eczeem, psoriasis, zonnebrand etc.)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een goede week kunnen genieten van m'n comforter solid perfume, hij heeft gisteren degene die onze OK-pakken wast erg blij gemaakt.
Zeepjes drogen erg uit in hun papiertje. Als je het voor het kado zo ingepakt wil laten is dat geen probleem, maar ik zou dan wel aan de ontvanger zeggen ze in plastic te verpakken om te bewaren. Ik persoonlijk zou dat meteen al doen, maakt het toch net wat specialer, al die kleurtjes (wel naamkaartjes erop doen!) in een pakje. De jelly zit prima in zijn potje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Olle. het volgende:
Mensen,
ik heb de lush producten binnen
heb er nog zelfs een zeepje bij gekregen!![]()
zal eens even een mooi pakketje maken en dan aan haar geven.
Alleen uuh zoals die Jelly zit in een potje en die zeepjes zitten goed in gepakt. Kan ik dat beter zo laten?
Of maakt het niets uit en kun je dat mooi in een folie leggen?
de Jelly moet in het bakje blijven neem ik aan
en bedankt voor jullie hulp
ik zal het vanavond geven dus laat het je weten cat!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Zeepjes drogen erg uit in hun papiertje. Als je het voor het kado zo ingepakt wil laten is dat geen probleem, maar ik zou dan wel aan de ontvanger zeggen ze in plastic te verpakken om te bewaren. Ik persoonlijk zou dat meteen al doen, maakt het toch net wat specialer, al die kleurtjes (wel naamkaartjes erop doen!) in een pakje. De jelly zit prima in zijn potje.
Laat je hier nog weten hoe ze het vond?
het besef ging zo:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou het even overschrijven want die etiketten die vervagen snel.
@clums maar wat eerder die extra sp doen dan? Hij ligt voor je klaar
En de onderhandeling doe je met Dipkip.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
het besef ging zo:
'OH GODVERDEGODVERPOEPZOOI!'
*uitleg voor de mensen om me heen, omdat ik slecht ben in in stilte schelden*
In chronologische volgorde: woede, ontkenning (misschien zit hij nog in mijn tas! Gewoon harder zoeken!), en verdriet. De acceptatie kwam torn ik me bedacht dat jij er nog één had en ik weer kon ademen.
Overigens snap ik wel dat je 'm niet lekker vindt, hij is echt bizar zoet. Ik doe ook echt maar een heel klein vleugje op, anders raak ik high.
Eigenlijk had ik er meer dan 20 dus zo gek was het niet dat ik wonquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
oeh, tofheid! wat voor recept had je?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Welkom verslaafden!
Dipkip!Goede buit voor één avondje! Hoezo, recessie?
Batty barquote:Hello All.
Today we made some final decisions on the forum party products, so I thought that I would put the basic info up here - even though I don't yet have QI's, photos etc. But most of the stuff you need to know at the moment has been finalised today, so thought I would get it up here asap and follow up with the fine detail later.
So:
The product you voted to commemorate Euro Diva is:
Batty Cake Bubble Bar Slice. 100g £2.85
( fragranced with Marzibain and a new, specially created Fruity Jam frag )
All proceeds will be going to a charity that is close to Euro Divas heart - details to follow.
The two runner up products will also be made for the party.
Uluru Shower Gel. 500ml £13.95
Avoshower Gel 500ml £14.95
Products will be on sale for one day only. We will be making them to order, once all the orders are in.
Party will be Thurs Sept 10th.
Phones will be open 10am to 9pm
There will be a free 50g Charity Pot with each order ( whilst stocks last )
There will be a few leftovers - which we are still counting up, etc - so will announce at a later date.
We will also be offering Steam Cream ( shorter use by date ) for £4.95
MS Credits can be used as normal.
10% Vouchers do not apply on any of the Forum Special products but can be used against all Lush and Retro items.
Standard shipping rates apply (please see website for details).
That's pretty much it for now.
:thumbsup:
hilary @ Lush
Ik vind hem sinaasappelig wat ik normaal een heerlijke geur vind, maar deze was te sterk en scherp voor mijn smaak. Ik werd er niet echt kalm van maar voelde me meer alsof ik bekogeld werd met sinaasappelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Yay![]()
Avo lijkt me erg lekker maar Uluru ken ik nog nietga maar s beschrijvingen lezen op de site... Wat vind jij van die geur Cat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |