Ik ben dan niet Dipkip, maar ook een bathmeltfan.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Okee, Dipkip, leg me uit waarom bathmelts zo geweldig zijn.
Ik heb geen bad, maar een voetenbadje met een lekker geurtje is nooit weg natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef shmoopy het volgende:
Oh Cat, waarom dóe je dat nou?
Nu heb ik er weer een potentiele verslaving bij.
Dat was een verhaal apart.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:00 schreef shmoopy het volgende:
En waarom zijn die in papier drama?
Ik wil nu alles.
Daar bleef ze een beetje vaag over. Ze zei wel dat andere klanten nooit geklaagd hadden. Omdat mijn probleem boven verwachting goed werd opgelost en ik ze dus nooihooit meer ga bestellen heb ik het erbij gelaten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, wat een gedoe!
Maar zou het een foute melt zijn geweest, anders zouden die dingen toch onverkoopbaar zijn?
Niet precies geurkaars. Je gooit een melt in een houder van een oliebrandertje en daar zet je een waxinelichtje onder. Is lekker! Ik kan je wel wat toesturen als je wil?quote:Oh, en wat zijn waxmelts, zijn dat die dingen waar jij geurkaarsdingetjes van maakt?
Volgens mij he, als je nu nog zou mailen dan zou ze het ook nog voor je oplossen. Becky = liev.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik had ook moeten mailen, ik heb er ook één gebruikt en uiteindelijk het met een oude handdoek van me afgewrevenwat een zooi. Nu liggen de overgebleven melts me zielig aan te staren
![]()
Gelukkig heb ik nog een something wicked
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoequote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en wat zijn waxmelts, zijn dat die dingen waar jij geurkaarsdingetjes van maakt?
Maar die kun je dus ook gewoon kopen. Of Dipkip lief aankijken als die een heeeel lekkere geur heeft.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm misschien doe ik dat dan nog maar tis zo lang geleden al...
[..]
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoe
Ja, het ringde een belletje, maar ik wist niet meer precies hoe en wat.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm misschien doe ik dat dan nog maar tis zo lang geleden al...
[..]
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoe
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:Of omdat t een zeep is die je dr helemaal niet in moet leggen
Is het dan misschien een geurkaars? Of kun je er echt een waxinelichtje onder zetten? Als je de geur niet lekker vindt: even in de diepvries zetten en dan kun je de inhoud er zo uitwippen als het goed is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zat er al in toen ik het kocht.
Je snapt wel dat je niet moet wachten tot de was weg is?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef ferrari_rood het volgende:
zo'n oliehoudertje heb ik ook/ Ligt nu nog steeds is zeep/wax achtig in. Het duurt lang voor het op is. Kan ook komen doordat ik de geur niet zo lekker vind.
Maar dat is wat Dipkip zegt: die was gaat niet op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat weet ik ook wel. Maar als een waxinelichtje op is heb ik het idee dat er bijna niets van de wax weg is. terwijl ik de geur wel degelijk ruik. Het zal wel een extreem groot stuk geweest zijn dat ik erbij gekregen heb.
Zo ben weer thuis en heb gewogen: ik heb 160gr Snowcake in de aanbieding!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef HaveANiceDay het volgende:
Kijk maar wat je kunt missen, ik ben al heel erg blij met de Snowcake.![]()
En volgens mij vertonen we wel typisch verslaafd gedrag; alle superlatieven worden aangehaald om onze verslaving te rechtvaardigen.
Ik wil misschien wel meedoen. Ben ff aan het kijken wat ik zou willen (en of het ook wel echt nodig is allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga een groepsorder doen met de forumparty: zijn er hier mensen die mee willen doen? Dan kunnen we verzendkosten vanuit de UK delen.
Hmmm denk dat ik dan toch voor The Strokes ga. Wanneer wil je weten of ik meedoe of niet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef Cat22 het volgende:
The Strokes.![]()
Hwametdemoeilijke naam werkt net zo goed maar ik vind hem stinken.
The Strokes ruikt naar donker bier.![]()
Ik hoor wel of je meedoet.
Zo snel mogelijk eigenlijk. Ik heb vanmorgen een topic geopend op het NL forum en daar hebben zich al 7 mensen aangemeld. Veel meer dan een vrouw of 10 wil ik het niet laten worden. Had ik al gezegd dat je ook gewone Lush kunt bestellen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmmm denk dat ik dan toch voor The Strokes ga. Wanneer wil je weten of ik meedoe of niet?
Okidoki, ik doe het toch meteen ff, anders vergeet ik het dadelijk weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik zet je erbij!
Je lijstje hoeft pas op 9 september binnen te zijn. Graag met produktnummers en een totaaloptelling in ponden.
Dat kun je het makkelijkst doen door een nepbestelling op de UK pagina te plaatsen.
Ik ben geheel nieuw met Lush dus heb geen idee van de straatwaarde van 160gr. Snow(cake).quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef -Peach het volgende:
Zo ben weer thuis en heb gewogen: ik heb 160gr Snowcake in de aanbieding!
Sommige dingen gaan misschien wel iets te snel op, maar niet begin november al lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef HaveANiceDay het volgende:
Ooh, dat is niet bepaald "snel op" dan. Dacht nl. zo iets gelezen te hebben op het Lush forum. Nou ja, hoef ik me dus te haasten.
ik wil dat in januari / februari doen als ze de New Year Offer hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Rond december ga ik een flinke stock aanleggen, heb ik besloten.
Als het een jasje aantrekt moet het naar buitenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens begint er op mijn coalface zich een wit fluffy laagje te vormen. Vreemd, want hij ligt hoog en droog in de woonkamer. Ik weet niet zo goe wat ik ermee aanmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |