abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72410389
Ik zal eens kijken, HIWTK heb ik volgens mij nog wel, misschien ook FF. Badmelts heb ik op het moment niet zo veel van maar die moet je gewoon nemen want die zijn fantabulous
pi_72410532
Kijk maar wat je kunt missen, ik ben al heel erg blij met de Snowcake.

En volgens mij vertonen we wel typisch verslaafd gedrag; alle superlatieven worden aangehaald om onze verslaving te rechtvaardigen.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_72414195
Okee, Dipkip, leg me uit waarom bathmelts zo geweldig zijn.
Ik heb geen bad, maar een voetenbadje met een lekker geurtje is nooit weg natuurlijk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72414601
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Okee, Dipkip, leg me uit waarom bathmelts zo geweldig zijn.
Ik heb geen bad, maar een voetenbadje met een lekker geurtje is nooit weg natuurlijk.
Ik ben dan niet Dipkip, maar ook een bathmeltfan.

Bathmelts ruiken gewoon heel sterk en zijn superverzorgend. Je krijgt zo'n olie-achtig laagje in het water waardoor je niet gerimpeld uit bad komt.

Lush heeft nu niet zoveel soorten, maar er staan een stuk of vier nieuwe melts op de planning. Blijkbaar zijn er problemen bij de produktie waardoor die wel nog wel een poos op zich laten wachten.

Gelukkig heb ik de melts van Purplesparkle crafts ontdekt. De Luxury cocoa butter bath melts dan, de andere - in het papiertje- zijn drahama. De hartvorminge melts zijn net zo fijn als de Lush melts, een stuk goedkoper en zij heeft veel meer geuren. Ik heb nu apple jack en chocolate truffle in huis. Njam!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72414743
Oh Cat, waarom dóe je dat nou?
Nu heb ik er weer een potentiele verslaving bij.
pi_72414776
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef shmoopy het volgende:
Oh Cat, waarom dóe je dat nou?
Nu heb ik er weer een potentiele verslaving bij.

Heb ik je al wat verteld over wax tarts?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72414812

En waarom zijn die in papier drama?
Ik wil nu alles.
pi_72415418
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:00 schreef shmoopy het volgende:

En waarom zijn die in papier drama?
Ik wil nu alles.
Dat was een verhaal apart.

Ze zagen er mooi uit en roken best lekker. Normaliter plemp je een melt in je bad terwijl het volloopt, dat ding lost braaf op en na een poosje glijd je als een godin in je verzorgende badje.

De melt deed dat niet. Toen ik na een poosje terugkwam dreef er een meltvormige klomp in mijn badwater. Niks geen oliën, niks geen godin! Ken beuren, dus ik hielp hem wat op gang door erin te knijpen en wat te roeren om hem helpen op te lossen. WRONG! Mijn handen waren bedekt met een witte vettige smurrie die er niet af te krijgen was.

Niet door warm water
Niet door heet water (auw!)
Niet door douchegel
Niet door shampoo
Niet door vochtig toiletpapier (uiterste nood, beide handen zaten onder en ik kon niks anders aanraken. Het haalde wel een beetje van de smurrie eraf)

Uiteindelijk heb ik mijn handen met Dreft (afwasmiddel dus) gewassen en daarmee loste het op. En the bath did not happen.

Ik heb de verkoopster gemaild en het is supergoed opgelost.
Geld terug en in totaal 3 pakketjes van de vormige melts gekregen. Gratis. En ben daar nu dus wel fan van.

Moraal van dit verhaal: hoed je voor de Shea butter en sluit je aan bij de Cocoa butter club!
pi_72415531
Jezus, wat een gedoe!
Maar zou het een foute melt zijn geweest, anders zouden die dingen toch onverkoopbaar zijn?
Oh, en wat zijn waxmelts, zijn dat die dingen waar jij geurkaarsdingetjes van maakt?
pi_72415535
Ik had ook moeten mailen, ik heb er ook één gebruikt en uiteindelijk het met een oude handdoek van me afgewreven wat een zooi. Nu liggen de overgebleven melts me zielig aan te staren

Gelukkig heb ik nog een something wicked
pi_72415742
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, wat een gedoe!
Maar zou het een foute melt zijn geweest, anders zouden die dingen toch onverkoopbaar zijn?
Daar bleef ze een beetje vaag over. Ze zei wel dat andere klanten nooit geklaagd hadden. Omdat mijn probleem boven verwachting goed werd opgelost en ik ze dus nooihooit meer ga bestellen heb ik het erbij gelaten.
quote:
Oh, en wat zijn waxmelts, zijn dat die dingen waar jij geurkaarsdingetjes van maakt?
Niet precies geurkaars. Je gooit een melt in een houder van een oliebrandertje en daar zet je een waxinelichtje onder. Is lekker! Ik kan je wel wat toesturen als je wil?
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik had ook moeten mailen, ik heb er ook één gebruikt en uiteindelijk het met een oude handdoek van me afgewreven wat een zooi. Nu liggen de overgebleven melts me zielig aan te staren

Gelukkig heb ik nog een something wicked
Volgens mij he, als je nu nog zou mailen dan zou ze het ook nog voor je oplossen. Becky = liev. Wellicht ga ik in december naar de UK en ga ik naar een evenement waar ze een stalletje heeft. En in die plaats is ook haar winkel.

Be still my heart!
pi_72415945
Hmmm misschien doe ik dat dan nog maar tis zo lang geleden al...
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef shmoopy het volgende:
Die dingen die ik maak waarvan jij zoiets had van jezus wat een gedoe
pi_72416099
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Maar die kun je dus ook gewoon kopen. Of Dipkip lief aankijken als die een heeeel lekkere geur heeft.
Het enige wat ik met die dingen doe is het pakketje openmaken, mijn voorraad dozen vullen en een melt in vieren snijden omdat die in zijn geheel te sterk is.
pi_72418312
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Ja, het ringde een belletje, maar ik wist niet meer precies hoe en wat.
Nu ik de plaatjes heb gezien zou ik ze zo willen bestellen, zo'n houdertje heb ik al.
pi_72419392
Ik ga binnenkort weer experimenteren met een nieuwe was, dus wellicht zoek ik dan proefknijntjens vinden jullie vast niet erg.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:58:24 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72424016
Nu de zomer voorbij begint te gaan en het weer vroeger donker wordt en de kaarsjestijd weer aangebroken is wil ik mss ook wel echt es wat waxmelts proberen. Zolang het maar geen zeepjes zijn
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72424510
_!
pi_72426219
zo'n oliehoudertje heb ik ook/ Ligt nu nog steeds is zeep/wax achtig in. Het duurt lang voor het op is. Kan ook komen doordat ik de geur niet zo lekker vind.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:48:21 #219
176471 oh-oh
pi_72426334
Of omdat t een zeep is die je dr helemaal niet in moet leggen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72427206
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Of omdat t een zeep is die je dr helemaal niet in moet leggen

En ik ben altijd bereid om Dipkip te helpen bij het testen van geuren.
pi_72427251
Het zat er al in toen ik het kocht.
pi_72427519
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zat er al in toen ik het kocht.
Is het dan misschien een geurkaars? Of kun je er echt een waxinelichtje onder zetten? Als je de geur niet lekker vindt: even in de diepvries zetten en dan kun je de inhoud er zo uitwippen als het goed is.
pi_72427850
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef ferrari_rood het volgende:
zo'n oliehoudertje heb ik ook/ Ligt nu nog steeds is zeep/wax achtig in. Het duurt lang voor het op is. Kan ook komen doordat ik de geur niet zo lekker vind.
Je snapt wel dat je niet moet wachten tot de was weg is?
pi_72428673
Ja dat weet ik ook wel. Maar als een waxinelichtje op is heb ik het idee dat er bijna niets van de wax weg is. terwijl ik de geur wel degelijk ruik. Het zal wel een extreem groot stuk geweest zijn dat ik erbij gekregen heb.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:29:19 #225
176471 oh-oh
pi_72428835
Maar die was gaat ook niet echt op hoor, toch?
( Groucho Marx )
pi_72429411
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat weet ik ook wel. Maar als een waxinelichtje op is heb ik het idee dat er bijna niets van de wax weg is. terwijl ik de geur wel degelijk ruik. Het zal wel een extreem groot stuk geweest zijn dat ik erbij gekregen heb.
Maar dat is wat Dipkip zegt: die was gaat niet op.

Ook niet een beetje. Blijft gewoon precies dezelfde hoeveelheid, alleen de geur gaat eraf. En die geurloze brok moet je dus gewoon weggooien.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:35:42 #227
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72430664
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef HaveANiceDay het volgende:
Kijk maar wat je kunt missen, ik ben al heel erg blij met de Snowcake.

En volgens mij vertonen we wel typisch verslaafd gedrag; alle superlatieven worden aangehaald om onze verslaving te rechtvaardigen.
Zo ben weer thuis en heb gewogen: ik heb 160gr Snowcake in de aanbieding!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_72431045
Ik ga een groepsorder doen met de forumparty: zijn er hier mensen die mee willen doen? Dan kunnen we verzendkosten vanuit de UK delen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:42:41 #229
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72432604
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga een groepsorder doen met de forumparty: zijn er hier mensen die mee willen doen? Dan kunnen we verzendkosten vanuit de UK delen.
Ik wil misschien wel meedoen. Ben ff aan het kijken wat ik zou willen (en of het ook wel echt nodig is allemaal )
Kan iemand me iets vertellen over H'suan wen hua en The strokes? Welke van de 2 bevalt beter???
pi_72432659
The Strokes.

Hwametdemoeilijke naam werkt net zo goed maar ik vind hem stinken.
The Strokes ruikt naar donker bier.

Ik hoor wel of je meedoet.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:00:47 #231
176471 oh-oh
pi_72433028
Ik vind beide even lekker / apart ruiken hoor.
Strokes heb ik nog niet geprobeerd, Hwasjingsjang deed het geweldig ieg
( Groucho Marx )
pi_72433410
The Strokes! Heerlijke geur en ik liet het zo een middag trekken.
Ik gebruik alleen geen haarproducten van Lush meer want het stript de verf uit mijn haar.
Go hard or go home
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:16:09 #233
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72433485
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef Cat22 het volgende:
The Strokes.

Hwametdemoeilijke naam werkt net zo goed maar ik vind hem stinken.
The Strokes ruikt naar donker bier.

Ik hoor wel of je meedoet.
Hmmm denk dat ik dan toch voor The Strokes ga. Wanneer wil je weten of ik meedoe of niet?
pi_72433689
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:16 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hmmm denk dat ik dan toch voor The Strokes ga. Wanneer wil je weten of ik meedoe of niet?
Zo snel mogelijk eigenlijk. Ik heb vanmorgen een topic geopend op het NL forum en daar hebben zich al 7 mensen aangemeld. Veel meer dan een vrouw of 10 wil ik het niet laten worden. Had ik al gezegd dat je ook gewone Lush kunt bestellen?
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:37:04 #235
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72434138
Haha nee, maar dat komt goed uit want ik heb niet eens naar de partyproducten gekeken Net ff gedaan, maar ik laat het maar voor wat het is, heb bij geen een product zoiets van Hebbennn!

Ik doe wel mee, PM mn lijstje wel even!
pi_72434258
Ik zet je erbij!

Je lijstje hoeft pas op 9 september binnen te zijn. Graag met produktnummers en een totaaloptelling in ponden.
Dat kun je het makkelijkst doen door een nepbestelling op de UK pagina te plaatsen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:45:22 #237
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72434380
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik zet je erbij!

Je lijstje hoeft pas op 9 september binnen te zijn. Graag met produktnummers en een totaaloptelling in ponden.
Dat kun je het makkelijkst doen door een nepbestelling op de UK pagina te plaatsen.
Okidoki, ik doe het toch meteen ff, anders vergeet ik het dadelijk weer
pi_72439164
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef -Peach het volgende:

Zo ben weer thuis en heb gewogen: ik heb 160gr Snowcake in de aanbieding!
Ik ben geheel nieuw met Lush dus heb geen idee van de straatwaarde van 160gr. Snow(cake).
Wat vraag je ervoor?
And they all fall down..
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:38:42 #239
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72439506
Ehhhmmm....geen idee? Ik weet ook echt niet wat het me heeft gekost (komt uit van die kerstactiezakken) dussehh....hmm. PM wel ff.
pi_72440087
Haha, wat een gewiekste (ver)koopmiepjes zijn we ook. Ik wacht je PM af.

Die kerstproducten he, die zijn vanaf oktober te bestellen dacht ik gelezen te hebben? Zijn ze rond diezelfde tijd ook in de shops verkrijgbaar of pas later en in dat geval, per wanneer dan?
And they all fall down..
pi_72440231
Op 20 oktober worden ze tijdens VIP partys in alle NL winkels geïntroduceerd. Ik denk dat ze de week erna te koop zijn.

In de UK zijn ze er al een paar weken eerder.
pi_72440969
Hetzelfde zal wel voor de Belgische winkels (Antwerpen) gelden neem ik aan? Omdat ik nog zo compleet nieuw ben met de kerstproducten zou ik het liefst persoonlijk gaan snuffelen enzo.

En is de winkelvoorraad kerstproducten echt zo snel op, oftewel: moet ik er echt snel bij zijn? Want rondom de 20e is m'n agenda eigenlijk al redelijk gevuld, dus begin november zou me stukken beter uitkomen.
And they all fall down..
pi_72441044
Het lijkt me dat ze wel tot kerst er zullen zijn
pi_72441210
Ooh, dat is niet bepaald "snel op" dan. Dacht nl. zo iets gelezen te hebben op het Lush forum. Nou ja, hoef ik me dus te haasten.
And they all fall down..
pi_72441288
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef HaveANiceDay het volgende:
Ooh, dat is niet bepaald "snel op" dan. Dacht nl. zo iets gelezen te hebben op het Lush forum. Nou ja, hoef ik me dus te haasten.
Sommige dingen gaan misschien wel iets te snel op, maar niet begin november al lijkt me
pi_72446873
Rond december ga ik een flinke stock aanleggen, heb ik besloten.

Overigens begint er op mijn coalface zich een wit fluffy laagje te vormen . Vreemd, want hij ligt hoog en droog in de woonkamer. Ik weet niet zo goe wat ik ermee aanmoet.
pi_72447160
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Rond december ga ik een flinke stock aanleggen, heb ik besloten.
ik wil dat in januari / februari doen als ze de New Year Offer hebben ik ben het expres zo aan het uitmikken dat er dan van alles ongeveer op is karma parfum enzo.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens begint er op mijn coalface zich een wit fluffy laagje te vormen . Vreemd, want hij ligt hoog en droog in de woonkamer. Ik weet niet zo goe wat ik ermee aanmoet.
Als het een jasje aantrekt moet het naar buiten
pi_72447624
Oeh, is dat een soort nieuwjaarsuitverkoop? Dan wacht ik daar ook wel op .

Kut zeg, het is echt nog een enorm blok .
pi_72447938
Ik ben zo panisch voor bederf dat ik stukjes afsnijd en de rest in de koelkast bewaar.
pi_72448034
Lush heeft de beste nieuwjaarsuitverkoop!

Veel gratis produkten of geschenkverpakkingen bij een aankoop, ook online in de UK. Grijpzakken in de UK en NL winkels waarin voor veel meer geld zit dan de prijs die je moet betalen etc. Echt de moeite van het wachten waard!
90% van mijn kerstvoorraad wordt na nieuwjaar opgebouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')