abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72046187
Zooo dat is klote zeg
pi_72046591
Er is nu op het IF een topic om te stemmen / discussieren over een party product om het leven van een lushie te eren die eerder dit jaar is overleden. Geen idee wat het is en ik vind het een beetje een vreemd plan eerlijk gezegd, maar goed. Wie weet wat het wordt.
pi_72047287
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Zooo dat is klote zeg
Het wordt erger: geen pakketje . Stel dat het nou toch niet paste, of de bezorger was te lui om flink te duwen, zouden ze dan niet een briefje achterlaten dat ik het op moet halen op het postkantoor? Of zouden ze het terugsturen naar jou?
pi_72050877
Ik las op het LushForum dat veel dames hun zeepjes van de m.o. nawegen, en dat het vaak onder het gewicht zit.
Nooit bij stilgestaan, ga ik voortaan toch ook maar doen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72050917
Oh, arme clums (en arme Litso).
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 19:56:49 #31
43556 miss_dynastie
pi_72051183
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik las op het LushForum dat veel dames hun zeepjes van de m.o. nawegen, en dat het vaak onder het gewicht zit.
Nooit bij stilgestaan, ga ik voortaan toch ook maar doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72051225
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Lush NL forum begint steeds meer op Fok te lijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72051425
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
SPOILER
Dat las ik ook!
SPOILER
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 20:03:47 #34
43556 miss_dynastie
pi_72051473
Wat bot, shmoops. Je gaat uit van het slechtste van de mens... je lijkt mij wel
pi_72051697
Goffer, moet ik dat forum nou ook al bijlezen? .
pi_72051850
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat bot, shmoops. Je gaat uit van het slechtste van de mens... je lijkt mij wel
Ik ben een realistische pessimist.

En ja, clums, als je echt Lushverslaafd bent, ga je er vanzelf lezen.
In het begin dacht ik ook: die wijven zijn knetter, hoe kan je nou een heel forum vullen met geouwehoer over zeepjes, maar ik heb ontdekt: het kan.
Ben niet geregistreerd, maar een beetje lurken en tips opdoen is handig, heur.
pi_72051862
Het wordt zelfs bezocht door stalkerts!
SPOILER
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72051897
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik ben een realistische pessimist.

En ja, clums, als je echt Lushverslaafd bent, ga je er vanzelf lezen.
In het begin dacht ik ook: die wijven zijn knetter, hoe kan je nou een heel forum vullen met geouwehoer over zeepjes, maar ik heb ontdekt: het kan.
Ben niet geregistreerd, maar een beetje lurken en tips opdoen is handig, heur.

Stiekemerd! Zomaar een wijvenforum lezen!
pi_72052498
Ik zag door de topics het bos al niet meer, en ben in de onrust m'n aardappeltjes vergeten, dus het huis staat blauw. Had ik nu maar m'n parfum, dat zou vast beter ruiken!

.
pi_72052802
Big+veganese gebruikt vanaaf Ik hoopte dat het prutzooi zou zijn, immers is fructis een stuk goedkoper Ik heb tot op heden nooit Lush shampoo gebruikt omdat ik het te duur vond.. Maar waar huan-haarmasker elke cent waard is denk ik dat big+veganese dat ook zijn
pi_72053135
Big
Veganese

Ook twee van mijn favorietjes!

Jammer voor je.
pi_72059693
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt erger: geen pakketje . Stel dat het nou toch niet paste, of de bezorger was te lui om flink te duwen, zouden ze dan niet een briefje achterlaten dat ik het op moet halen op het postkantoor? Of zouden ze het terugsturen naar jou?
Als ik mijn adres er op had gezet misschien wel

Maar volgens mij moeten ze het gewoon naar jou doen en dan extra kosten rekenen. En ik heb het in zo'n officiele oranje gleuf gedouwt, je weet wel zo'n postzak hebben ze dan hangen met zo'n ding er boven. Volgens het postmannetje is dat de maatstaf. Alleen moest ik wel een beetje duwen, want de parfum ging dwars zitten, als ik die goed deed paste het wel gewoon.

Als ik iets verstuurd krijg en mn oma is weer eens postzegels vergeten te plakken krijg ik het ook gewoon alleen moet ik dan alsnog die 44 cent betalen. Dus lijkt me dat dat hiermee ook moet kunnen??

Zou het misschien gescheurd zijn ofzo? Ik heb wel veel plakband gebruikt tegen het scheuren.... He echt klote dit, hopelijk komt ie morgen ofzo
pi_72062691
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als ik mijn adres er op had gezet misschien wel

Maar volgens mij moeten ze het gewoon naar jou doen en dan extra kosten rekenen. En ik heb het in zo'n officiele oranje gleuf gedouwt, je weet wel zo'n postzak hebben ze dan hangen met zo'n ding er boven. Volgens het postmannetje is dat de maatstaf. Alleen moest ik wel een beetje duwen, want de parfum ging dwars zitten, als ik die goed deed paste het wel gewoon.

Als ik iets verstuurd krijg en mn oma is weer eens postzegels vergeten te plakken krijg ik het ook gewoon alleen moet ik dan alsnog die 44 cent betalen. Dus lijkt me dat dat hiermee ook moet kunnen??

Zou het misschien gescheurd zijn ofzo? Ik heb wel veel plakband gebruikt tegen het scheuren.... He echt klote dit, hopelijk komt ie morgen ofzo
Dat extra betalen, moest je dat dan bij de bezorger doen of op het kantoor? Ik loop vanmiddag als ik op tijd ben in ieder geval wel ff langs het kantoor, misschien heb ik het ophaalbriefje gemist ofzo.

We keep hoping!
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:23:50 #44
43556 miss_dynastie
pi_72063861
Er zit zo'n kaartje op dan, clumsy, waarop je een postzegel moet doen. Maar ik vertik dat persoonlijk, als ik eerlijk ben Je krijgt er hooguit nog een herinneringskaartje van, maar verder niets.
pi_72069039
Ja zo'n kaartje en dan moet je postzegels plakken ofzo. Ik hoop dat ze meer weten op het postkantoor balen dit. Maar soms doet de post er gewoon bizar lang over he, oh-oh stuurde mij laatst iets en dat heeft er gewoon 5 dagen over gedaan terwijl het superplat was en voldoende gefrankeerd enzo, niks aan de hand.

Soms denk ik dat de PTT iedere keer als wij elkaar Lush sturen een terrorismewaarschuwing af laat gaan ofzo. Dat er grote neonletters met BIOHAZARD gaan knipperen en mannen met honden rond gaan rennen. En dat het dan wat langer duurt.

Ik kreeg net trouwens een 'pakketje' zonder verpakking een dik boek, het is echt voor mij en ik zat er op te wachten, maar er zat niets omheen met mn adres of de postzegels ofzo. Echt raar.
pi_72069915
Ik was vergeten mn potje vanishing cream dicht te doen.... vorige week woensdag voordat ik op vakantie ging . Nu kan ik hem zo ongeveer uit het potje bikken.
*gaat naar lushwebsite en mandje vult*
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:39:39 #47
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_72071287
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik was vergeten mn potje vanishing cream dicht te doen.... vorige week woensdag voordat ik op vakantie ging . Nu kan ik hem zo ongeveer uit het potje bikken.
*gaat naar lushwebsite en mandje vult*
Volgens mij krijg je alleen een gratis masker bij 5 lege potjes hoor.
Wel balen zeg!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:19:15 #48
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72072330
Hallo mensen,

ik ben hier door stefan naar toe gestuurd.
Een vriendin van mij heeft van de dokter te horen gekregen dat ze pfeifer heeft en Lyme.
Nu heb ik al een kaartje gestuurd maar wilde ik iets meer doen omdat ik het super kut voor haar vind wat ze heeft.
En iets met Lush was wel een goed idee!

Maar wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt!
A man's got to do what a man's got to do
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:37:11 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72072779
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Olle. het volgende:

ik ben hier door stefan naar toe gestuurd.

Je moet even erbij zeggen dat:

Je het meisje pas sinds kort beter kent
Dat je haar heel erg leuk en lief vindt
Je weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Je wilt iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat je haar heel erg leuk vindt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:40:48 #50
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72072865
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je moet even erbij zeggen dat:

Je het meisje pas sinds kort beter kent
Dat je haar heel erg leuk en lief vindt
Je weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Je wilt iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat je haar heel erg leuk vindt.
dankjewel ik was het even helemaal vergeten maar dus:
ik ken het meisje pas sinds kort beter
Ik vind haar heel erg leuk en lief vindt
Ik weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Ik wil haar iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat ik haar heel erg leuk vindt.
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')