Het wordt erger: geen pakketjequote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik las op het LushForum dat veel dames hun zeepjes van de m.o. nawegen, en dat het vaak onder het gewicht zit.
Nooit bij stilgestaan, ga ik voortaan toch ook maar doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Het Lush NL forum begint steeds meer op Fok te lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dat las ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Ik ben een realistische pessimist.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat bot, shmoops. Je gaat uit van het slechtste van de mens... je lijkt mij wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ben een realistische pessimist.
En ja, clums, als je echt Lushverslaafd bent, ga je er vanzelf lezen.
In het begin dacht ik ook: die wijven zijn knetter, hoe kan je nou een heel forum vullen met geouwehoer over zeepjes, maar ik heb ontdekt: het kan.
Ben niet geregistreerd, maar een beetje lurken en tips opdoen is handig, heur.
Als ik mijn adres er op had gezet misschien welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt erger: geen pakketje. Stel dat het nou toch niet paste, of de bezorger was te lui om flink te duwen, zouden ze dan niet een briefje achterlaten dat ik het op moet halen op het postkantoor? Of zouden ze het terugsturen naar jou?
Dat extra betalen, moest je dat dan bij de bezorger doen of op het kantoor? Ik loop vanmiddag als ik op tijd ben in ieder geval wel ff langs het kantoor, misschien heb ik het ophaalbriefje gemist ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ik mijn adres er op had gezet misschien wel![]()
Maar volgens mij moeten ze het gewoon naar jou doen en dan extra kosten rekenen. En ik heb het in zo'n officiele oranje gleuf gedouwt, je weet wel zo'n postzak hebben ze dan hangen met zo'n ding er boven. Volgens het postmannetje is dat de maatstaf. Alleen moest ik wel een beetje duwen, want de parfum ging dwars zitten, als ik die goed deed paste het wel gewoon.
Als ik iets verstuurd krijg en mn oma is weer eens postzegels vergeten te plakken krijg ik het ook gewoon alleen moet ik dan alsnog die 44 cent betalen. Dus lijkt me dat dat hiermee ook moet kunnen??
Zou het misschien gescheurd zijn ofzo? Ik heb wel veel plakband gebruikt tegen het scheuren.... He echt klote dit, hopelijk komt ie morgen ofzo
Volgens mij krijg je alleen een gratis masker bij 5 lege potjes hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik was vergeten mn potje vanishing cream dicht te doen.... vorige week woensdag voordat ik op vakantie ging. Nu kan ik hem zo ongeveer uit het potje bikken.
*gaat naar lushwebsite en mandje vult*
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Olle. het volgende:
ik ben hier door stefan naar toe gestuurd.
dankjewel ik was het even helemaal vergeten maar dus:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet even erbij zeggen dat:
Je het meisje pas sinds kort beter kent
Dat je haar heel erg leuk en lief vindt
Je weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Je wilt iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat je haar heel erg leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |