quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet even erbij zeggen dat:
Je het meisje pas sinds kort beter kent
Dat je haar heel erg leuk en lief vindt
Je weet niet hoe ze over jou denkt op die manier
Je wilt iets liefs geven waar ze hopelijk jou leuker van gaat vinden.
Maar t mag er ook niet te dik bovenop liggen dat je haar heel erg leuk vindt.
whaha ja die sexxxxbomb maar even nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Heeft ze een bad of alleen een douche? Heb je enig idee van welke geuren ze houdt?
Ik denk dat de Sexxxxxbomb ballistic sowieso wat overdreven is in deze fase.![]()
Lief (en romatisch!) dat je haar iets wil geven!
DA producten geef je als je 15 jaar bent getrouwd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef Olle. het volgende:
Ik kom uit Ommen dus niet echt een Lush Winkel in de buurt!
Kan wel eens gaan kijken bij de DA zometeen als ik vrij ben
uuuh mja ach 15 euro?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef Stefan het volgende:
Olle, hoe duur mag t worden? Lush is niet goedkoop, maar je geeft wel iets origineels.Je kunt t maar 1x goed doen natuurlijk.
Goeie combi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Olle. het volgende:
Nice!![]()
denk dat ik dan maar
Honey In washed the kids
Miranda zeep
Sweetie pie Jelly
doe
beetje goeie comby?
dan zal ik die vanavond eens bestellen
dankje!
Meh, die gaan naar elkaar ruiken en de zeepjes verkleuren. Vind ik persoonlijk nooit zo'n goede kennismaking met Lush.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:14 schreef shmoopy het volgende:
Dan zou ik 1 van deze pakketjes doen:
http://www.lush.nl/sunny-hunny.2572.html
http://www.lush.nl/sweetie-stack.2575.html
Heb je 3 zeepjes in 1 pakje, en redelijk gepijsd.
mja ach wat bespaar ik er mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Stefan het volgende:
Als ik er heenga kan ik t ook wel kopen hoor. Je hebt btw ook leuke zeep die glinstertjes achterlaat
Ouwe zemelaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meh, die gaan naar elkaar ruiken en de zeepjes verkleuren. Vind ik persoonlijk nooit zo'n goede kennismaking met Lush.
nou als jij zegt dat het een goede comby is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie combi.(tis trouwens Honey I washed the Kids)
Als je bij Lush bestelt wordt het wel altijd pakketpost, zij doen niet aan vloppen. In de winkel kan je luuuurrrvemessenger vragen om een plat stukje zeep wat in een vlop past, en de jelly zou hij dan uit het potje moeten halen en in een zakje moeten doen.
Heb je geen OV kaart? anders gewoon middagje Amsterdam doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja ach wat bespaar ik er mee.
zadel jou met werk op
en het is nog niet eens zeker dat je gaat.
wel tof dat je het aanbied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |