Ik denk dat heel veel mensen het geluid uit hebben staan omdat ze naar het concert van voor Hazes aan het kijken/luisteren zijn...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef BONG4002 het volgende:
Deze is nog steeds opendan zal het wel knettersaai zijn geweest op de streams
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen het geluid uit hebben staan omdat ze naar het concert van voor Hazes aan het kijken/luisteren zijn...
(ge bent ut nummerke vergeten in de titel)
het nieuwe deelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef b0ng het volgende:
welk deel is dit?
Verzin ff een titel dan, geen stream commentaren meer.quote:
dat was de titelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Verzin ff een titel dan, geen stream commentaren meer.
In ieder geval onbeperkt brood, hoorde ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen op de BB-blog op FOK dat BB is gezwicht en ze nu extra pindakaas+uien hebben gehad? Ik durf bíjna te wedden dat ze morgen weer een 'normaal' rantsoen hebben, deze groep krijgt het gewoon voor mekaar!
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was de titel
SC is StreamCommentaren
hoezo gezwicht? mogen ze geen extra pindakaas dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen op de BB-blog op FOK dat BB is gezwicht en ze nu extra pindakaas+uien hebben gehad? Ik durf bíjna te wedden dat ze morgen weer een 'normaal' rantsoen hebben, deze groep krijgt het gewoon voor mekaar!
En als er dan genoeg pindakaas is zou ik het zéker gaan redden...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In ieder geval onbeperkt brood, hoorde ik.
Dat is Roel die dus nu zijn VIJFDE sigaretje rookt....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Marrije het volgende:
Wie is/zijn dat op stream 4?
Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Marrije het volgende:
roel alleen met zn sigarettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Marrije het volgende:
Hmm...en straks ook nog onbeperkt pindakaasquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In ieder geval onbeperkt brood, hoorde ik.
ik zie geen rook Flugeltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Roel die dus nu zijn VIJFDE sigaretje rookt....
De teller gaat nu echt lopen![]()
Ik ook wel, een hele week zou zwaar worden maar dat gaat niet gebeuren, BB is veel te bang voor gevalletjes vitamine-gebrek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En als er dan genoeg pindakaas is zou ik het zéker gaan redden...
* flugeltje houdt wel van pindakaas
Ik hou niet van slowchat, ik hou het erop dat SC voor StreamCommentaar staatquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.
Wanneer waren 3 en 4?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1 op de wc gisteren na 00:00 en net 1 denken Flugel en ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wanneer waren 3 en 4?
1. Vannacht
2. Onder de douche
1. Vannacht in toiletquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wanneer waren 3 en 4?
1. Vannacht
2. Onder de douche
Geef ze dan vitamine-pillen ernaastquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
BB is veel te bang voor gevalletjes vitamine-gebrek.
Whaaaaaahahahaha, dat meen je niet! Zit ie daar onder die deken te roken?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders... Daarstraks lag hij daar ook... En als iemand maar ongeveer 10 minuten blijft liggen is dat volgens mij niet om een tukje te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Whaaaaaahahahaha, dat meen je niet! Zit ie daar onder die deken te roken?!![]()
Slecht hè.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
volledig offtopic maar dat concert voor Hazes : konden ze geen echte zanger/zangeressen vinden om die nummers te doen
Dan doen we het met deze TT.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hou niet van slowchat, ik hou het erop dat SC voor StreamCommentaar staat
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk niet dat Roel daar nu rookt, dat zou echt megaknap zijn zeker omdat ie volgens mij zeer vlakbij Rob en Nathalie zit dus die zouden dan iets kunnen ruiken lijkt me
Wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
volledig offtopic maar dat concert voor Hazes : konden ze geen echte zanger/zangeressen vinden om die nummers te doen
er zijn dus mensen die daar ¤ 38,00 voor betaald hebbenquote:
heel triest iddquote:
OKquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.
daar zijn idd andere topics voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
Ach extra potje pindakaas voor Dre juniorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er zijn dus mensen die daar ¤ 38,00 voor betaald hebben
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
tis dat ie geen graf heeft anders zou hij zich er in omdraaien![]()
Nu slaapt hij volgens mij ook, maar in het begin lag hij volgens mij écht te roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is Roel aan het voorslapen, zodat die vannacht op gemakje het pakje kan leegroken
Uienbrood is best lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
Menno is uien aan het bakken. Eens kijken of ze nog een beetje creatief worden met het rantsoen!
hij draait zich om in zijn vuurpijlquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
tis dat ie geen graf heeft anders zou hij zich er in omdraaien![]()
zie bovenstaand berichtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
tsja, slow chat he...
Ze hebben extra brood gekregen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
Menno is uien aan het bakken. Eens kijken of ze nog een beetje creatief worden met het rantsoen!
Ing is brood aan het roosteren. Het zout is al op!!!![]()
Ze hebben allemaal al wel meer dan 2 boterhammen op zeggen ze.![]()
Jaaaa, een tijdje terug hebben ze even uitgezoomd, maar ik keek te laat en dacht dat ik het niet goed had gezien.. Ik heb ook van die kleine schermpjesquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.
was meer bedoeld richting mods:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Knurkie het volgende:
zie bovenstaand berichtje
Heerenveen tegen NEC is dan ook niet erg boeiendquote:
ik snap nog steeds die uien niet, waarom geven ze dan geen appels ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Ze hebben extra brood gekregen.
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef newsman het volgende:
Chantal""je moet me de zwarte piet niet toespelen", nee Chan je bent zwartepiet.
dat zei ze gisteren tegen Lieske (toen ze overstuur was in de tuin)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)
Ooh dat was vanavond op tv flugelquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)
voetbal in het algemeen is niet boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heerenveen tegen NEC is dan ook niet erg boeiend
Wat heb jij liever een appel of een ui? Precies, ze zitten op rantsoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap nog steeds die uien niet, waarom geven ze dan geen appels ofzo?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en toen zei Rob dat z'n been stil moest zijn?
[..]
maar pindakaas is wel lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat heb jij liever een appel of een ui? Precies, ze zitten op rantsoen![]()
[..]
Als er op de streams geen nieuws is kun je wellicht iets doen met de reacties in de topics....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Flakkie01 het volgende:
offtopic: xander das al beter
op streams ist echt ruk geen nieuws voor BBlive
vandaag al een post in fake gezet maar ik moet wat te knutselen hebben ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er op de streams geen nieuws is kun je wellicht iets doen met de reacties in de topics....
Zie bijvoorbeeld de post boven die van jou eens... Zou je best iets leuks mee kunnen doen.
Kijk anders eens naar mijn reactie in Voer Voor Psychologen Misschien kun je de betreffende typetjes in elkaar knutselen op een leuke manier.... (Een klassenfoto ofzo)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
vandaag al een post in fake gezet maar ik moet wat te knutselen hebben ik ben verslaafd![]()
ik kan altijd wel wat verzinnen maar ze moeten wel goed zijn anders word het flauw![]()
??? wat zegt ze dan? (zit me te irriteren op NL2 ondertussen dus geluid staat uit)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Vaisha het volgende:
sorry post moest hier en niet in de streamverslagen
ik heb zo'n vermoeden dat tanja idd al precies weet wie er uit moet donderdag
zo komt het wel over iig...
laat maar heb streamverslagen gelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
??? wat zegt ze dan? (zit me te irriteren op NL2 ondertussen dus geluid staat uit)
Ik heb trouwens nóg wel een idee voor je.... Ik geef je alleen de titel, de rest kun je er zelf wel bij verzinnen denk ik zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef Flakkie01 het volgende:
het Fok gaat weer als slakken in remoliesaus![]()
lieske: weet je waar ik me op verheug als ik er uit moet donderdag? broodje frikandel speciaal!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
??? wat zegt ze dan? (zit me te irriteren op NL2 ondertussen dus geluid staat uit)
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef Vaisha het volgende:
[..]
lieske: weet je waar ik me op verheug als ik er uit moet donderdag? broodje frikandel speciaal!
tanja: dan moet ik je teleurstellen, jij gaat er niet uit, meer zeg ik niet
iemand anders: wie dan wel
tanja: roel.. tenminste dat denk ik
OEI! hoe durft ze Roel te noemen. Ik had nog sympathy voor haar, maar dat is nu dus ook verdwenen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef Vaisha het volgende:
[..]
lieske: weet je waar ik me op verheug als ik er uit moet donderdag? broodje frikandel speciaal!
tanja: dan moet ik je teleurstellen, jij gaat er niet uit, meer zeg ik niet
iemand anders: wie dan wel
tanja: roel.. tenminste dat denk ik
Nou ik hoop het toch niet zeg...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeft![]()
ja ze is echt niet te volgen, een heleboel uhm.. snap je.. intens, en ander overbodig gebrabbel tussendoor; ik denk dat als iemand haar daar op een normale manier op wijst dat er nog wel wat aan te redden is:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
Als je er op let, het is idd zo dat Lieske langdradig is, ze herhaalt halve zinnen telkens door ze anders te formuleren
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef __dani het volgende:
[..]
OEI! hoe durft ze Roel te noemen. Ik had noog sympathy voor haar, maar dat is nu dus ook verdwenen.
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Hoe weet jij dat zo zeker???quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.
we zullen zien donderdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugeltje denk aan je hartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Lindaquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
Ralph staat nu onderaan in de pollquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeft![]()
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Linda
Fok Poll had het goed
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
o vanmiddag nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...
quote:
20x 500quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef mazaru het volgende:
Als Roel er echt uit moet, dan hoop ik dat die in ieder geval dat hele pakje kan leegroken.
25x500 euro, plus 4500 startgeld, plus 100 euro per dag.
Dat is bij elkaar een kleine 20.000 eurootjes
Lekker verdienen in een maand tijd
daarom denk ik ook dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Wup het volgende:
[..]
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees dat ik vanaf donderdag m'n lekkertje kwijtben.
maar dan vind ik de verhouding aantal mannen - aantal vrouwen in het huis toch een betere theorie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef Knurkie het volgende:
daarom denk ik ook dat hij eruit gaat
misschien is het een bammetje met ui?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Dacht dat ze allergisch was
[afbeelding]
Tja, maar "als zij fucking pindakaas wilt eten, dan eet zij fucking pindakaas"quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Ja.... heb zo'n gevoel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik verwacht Ralph eruit, duidelijk het minst in 'beeld'.
Roel is een relaxte gozer en Lieske een geile tiener.
Lijkt me een makkelijke keuze voor kijkers die de streams niet volgen. Helaas.
kan je vast wennen aan de live uitzending uitslagen:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ja.... heb zo'n gevoel.
Die peiling op de talpa-site is trouwens volkomen belachelijk.
Ralph stond vanochtend nog keurig tweede, en nu ineens derde, op maarliefst 10% van Roel.
Oeps.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat Lieske toch echt wieberen hoor.
Oh neeeequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.
Lieske gaat heel ver komen.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????
Leuk idee van Joost met dat bestek onder de kussens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
gezellig spelletje memory
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieske gaat ff een rondje lopen buiten.
NSB'en.![]()
ja dat zal wel bij mij was het over met de ik haat zwangere vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Precies, hetzelfde rebelse, ik moest ook aan Bart denken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.
Tot 'ie geel ziet. Flink cashen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef D.Rose het volgende:
Roel slaapt ff bij zodat ie vannacht flink kan gaan roken
Bartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, hetzelfde rebelse, ik moest ook aan Bart denken.
met of zonder rook wolk?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Marrije het volgende:
Roel komt onder zijn deken vandaan.
Dat doet hij vrij vaak overigensquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef __dani het volgende:
menno zat net uit z'n neus te eten.. gadver
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat doet hij vrij vaak overigens![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef Zody het volgende:
ben ik de enige die het memory meesterlijk vind?
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tot 'ie geel ziet. Flink cashen.![]()
Ik zou het wel zo doen, zo gauw mogelijk dat pakje leeg, dan ben je eraf.
Hai wijfiequote:
Ik begin Ingrid steeds meer simpel te vinden, ze komt weer aardig in de buurt van het cliché wat ik van haar had toen BB net begon: zonnebanksloerie met siliconen, wat zo uit een woonwagenkamp had kunnen komen met haar tijgerprintquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Marrije het volgende:
Ingrid tegen Ralph: zo lijkt je pik echt niet groter hoor, als je zo staat.
![]()
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te roken
ja, zo had ik het ook begrepenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)
klopt, maar hij heeft dadelijk zijn sigaretten opquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)
Ik vind Ing ook simpel, de combi met Menno maakt haar nog een beetje leuk voor mij. Niet dat ik Menno bijzonder leuk vind, maar juist die combi. Zij wat oppervlakkig en hij zoooo geraffineerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik begin Ingrid steeds meer simpel te vinden, ze komt weer aardig in de buurt van het cliché wat ik van haar had toen BB net begon: zonnebanksloerie met siliconen, wat zo uit een woonwagenkamp had kunnen komen met haar tijgerprint
zwaait meequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga recalcitrant, bewust en volledig offtopic...
Dag André![]()
Ik vind Menno zo om tequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind Ing ook simpel, de combi met Menno maakt haar nog een beetje leuk voor mij. Niet dat ik Menno bijzonder leuk vind, maar juist die combi. Zij wat oppervlakkig en hij zoooo geraffineerd.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik Menno zo om teen dat domme beeld wat ik in het begin van Ingrid had (|en nu weer heb) klopt precies, zij is echt zo'n naïef meisje wat altijd op de verkeerde valt.
Menno neukt thuis z'n eigen vriendinnenkring af, vertelde hij in een van de eerste dagen.
De arrogantie die hij heeft, heb ik het dan nog niet eens over.![]()
1.70m![]()
Heerlijk, nu hebben we dus echt een slowchat topic gekregenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Dag André![]()
Nee! Nogmaals bedankt.quote:
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik Menno zo om teen dat domme beeld wat ik in het begin van Ingrid had (|en nu weer heb) klopt precies, zij is echt zo'n naïef meisje wat altijd op de verkeerde valt.
Menno neukt thuis z'n eigen vriendinnenkring af, vertelde hij in een van de eerste dagen.
1.70m![]()
lol zij kunnen ook niet tellen (net als Tanja en zo is het weer ontopic)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Rachel en de kids misten de laaste pijl![]()
Jawel toch? Hij heeft na de hint van Bridget een aantal pakjes achterover gedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te roken
Een laptop-afdruk in haar buik!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee! Nogmaals bedankt.
Ik heb alleen een laptop-afdruk in m'n buik staan, maar dat heb ik ervoor over.![]()
ik vind dat geklit van haar nou juist zo saai....quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)
Misschien is ze een tikkeltje aan de simpele kant, maar ik vind haar wel heel leuk om in huis bezig te zien. Ze zorgt voor vermaak.
Mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogantquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ben even weg geweest, maar zitten ze nu echt memory te spelen?
Ik vind haar echt alleen leuk als ze een "boeiend" gesprek voert met iemand in het huis en als ze met Menno zit/ligt schakel ik meteen van stream over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Misschien is ze een tikkeltje aan de simpele kant, maar ik vind haar wel heel leuk om in huis bezig te zien. Ze zorgt voor vermaak.
Loopt als een trein dat topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.
Dat heeft Joost bedachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ben even weg geweest, maar zitten ze nu echt memory te spelen?
Mee eens. Ze is iig niet zo nadrukkelijk aanwezig als die andere kakelkippen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)
Ik zie duidelijk verschil tussen zelfverzekerd en arrogant.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant)
![]()
2volgens mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jawel toch? Hij heeft na de hint van Bridget een aantal pakjes achterover gedrukt.
Menno heeft geluk gehad dat Roel hem niet heeft genomineerd. Anders was ie zeker de klos geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef mr2004 het volgende:
Waarom zit die lulloper Menno er niet bij terwijl hij toch een stem kreeg.
Zou me niks verbazen, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
2volgens mij
maar zou hij bij zn 21e peuk en betrapt worden niet alles kwijt zijn?
Roel is gewoon een beetje dom geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno heeft geluk gehad dat Roel hem niet heeft genomineerd. Anders was ie zeker de klos geweest.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk verschil tussen zelfverzekerd en arrogant.
Zoals Ralph al zei, hij speelt bepaalde spelletjes om te winnen.
Jammer, dat er zoveel mensen bakvissen Menno nog leuk vinden, puur door z'n volmaakte-koppie![]()
Vandaar ook dat veel vrouwen/meisjes voor hem altijd zullen stemmen, alleen om naar te kijken.
Das toch meestal zaterdags?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Normaal gesproken zouden ze nu strontlazerus in de tuin staan te dansen
Zeker niet alleen daarom. Ik geloof bij hem niet zo in de rol waar hij nu wordt ingedrukt, volgens mij heeft hij een grote bek-klein hartje. En is hij oprecht verliefd op Ingrid.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jammer, dat er zoveel mensen Menno nog leuk vinden, puur door z'n volmaakte-koppie![]()
Vandaar ook dat veel vrouwen/meisjes voor hem altijd zullen stemmen, alleen om naar te kijken.
Morgen pas toch? Ik meen dat de boodschappen vorige week op zaterdag kwamen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Normaal gesproken zouden ze nu strontlazerus in de tuin staan te dansen
Dank je voor de foto van Dido Scanman.quote:
Kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
2volgens mij
Ken dat maar heb sinds een tijdje een knieplankje eronder en dat is perfect!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee! Nogmaals bedankt.
Ik heb alleen een laptop-afdruk in m'n buik staan, maar dat heb ik ervoor over.![]()
Menno is zeker wat arrogant. Niets mis meequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou, zo'n leuk koppie heeft ie ook weer niet. Eerder gewoon een aardig koppie.quote:Jammer, dat er zoveel mensen Menno nog leuk vinden, puur door z'n volmaakte-koppie![]()
Jezus wat ziet Tanja er weer uit zeg, weken geen douche gepakt en niet geslapen?quote:
Duh, tis Ralph!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "Ja, die weet ik... kan niet missen"
en hij pakt een verkeerde
Ik hoop het niet. Ingrid moet Menno zo snel mogelijk dumpen. Daar hem gaat haar populariteit straks ook achteruit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker niet alleen daarom. Ik geloof bij hem niet zo in de rol waar hij nu wordt ingedrukt, volgens mij heeft hij een grote bek-klein hartje. En is hij oprecht verliefd op Ingrid.
Misschien is het naïeviteit van mijn kant, de tijd zal het leren.
Er komt vast veel eerder iets, ze zetten ze echt niet een week lang dit voedsel voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind het eik jammer, dat er niet een leuke weekopdracht is gekomen voor de hele groep, dat ze weer met z'n allen ergens aan werken, zoals met het fietsen.
Hopelijk komt dat volgende week weer...
Liefde overwint alles.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ingrid moet Menno zo snel mogelijk dumpen. Daar hem gaat haar populariteit straks ook achteruit.
Zou maar lekker verder gaan lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:28 schreef bemeall het volgende:
Zo ben er eindelijk weer even.
Was verdiept in een boek, en opvallend genoeg kom je daar niet zo snel vanaf
Nog spannende discussies gemist de afgelopen paar uur?
nee lijkt mij niet.. daarom betalen ze hem toch uit na 5 peuken, en daarna per peukquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
2volgens mij
Pijn in mijn buik van het lachen !!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
Nathalie kwam om dik kwart over 9 terug bij Rob. We zijn nu ongeveer een uur verder, en die twee hebben werkelijk NIETS verteld aan elkaar. Twee leeghoofden die een gesprek hebben over niets, het gecombineerde intellect van een potje pindakaas en een ui, liggen met zijn tweeën complete lege zinnen te debiteren. Wat een stumpers.
En ik zit al een uur naar ze te luisteren. Mongool dat ik ben![]()
Blijft raar dat Menno helemaal niet werd genoemd als mogelijke stopper.quote:
heeft ze waarschijnlijk te lang naar Ingrid gekeken.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef schatje het volgende:
Dido heeft het moeilijk zo te zien. Wat een kop heeft ze de hele avond lopen trekken.
![]()
![]()
500 euro per peuk ,en ze beginnen pas met uitbetalen na de 5 peuk,met een maximum van 10.000 dus dat zou de 20 peuk zijn ik vroeg me dit namelijk ook al afquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef Vaisha het volgende:
[..]
nee lijkt mij niet.. daarom betalen ze hem toch uit na 5 peuken, en daarna per peuk
wat ie heeft gerookt heeft ie binnen zou ik daaruit concluderen
Ingrid heeft daar ook een aparte uitdrukkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Natte Lie lekker ontsmakelijk te (vr)eten.
[afbeelding]
Nee je haalt de namen door elkaar.. Meisjes stemmen op Ralph, poor om dat 'knappe'quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jammer, dat er zoveel mensen Menno nog leuk vinden, puur door z'n volmaakte-koppie![]()
goeie tekst.. en als ze nog vrijwilligers zoekt meld ik me wel hoorquote:
Volgens mij mag hij zo veel roken als hij wil, maar is 20 sigaretten het maximum wat uitbetaald wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Roel mag inderdaad tot het maximale bedrag roken, dus 1 pakje.
Zag ik net in de herhaling van de live.
ok dus alles wat ie extra rookt kost hem geen geld als ie gepakt wordtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Roel mag inderdaad tot het maximale bedrag roken, dus 1 pakje.
Zag ik net in de herhaling van de live.
Er staat geen 'fuck me' op haar shirtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
goeie tekst.. en als ze nog vrijwilligers zoekt meld ik me wel hoor
Yep, kloptquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij zo veel roken als hij wil, maar is 20 sigaretten het maximum wat uitbetaald wordt.
nee de vraag was wat als ie gesnapt wordt met de 21e in zn giechel is ie dan ook zn geld kwijt? of is dan alleen de opdracht misluktquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij zo veel roken als hij wil, maar is 20 sigaretten het maximum wat uitbetaald wordt.
Het kost hem zowieso geen geld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ok dus alles wat ie extra rookt kost hem geen geld
ik vind helemaal niks knap ana dat koppie hoor z'n lichaam mag der best wezen maar daar houdt het mee op maar jah ik val ook niet meer in de catagorie meissje hequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee je haalt de namen door elkaar.. Meisjes stemmen op Ralph, poor om dat 'knappe'![]()
![]()
![]()
koppie
er moest nog achter als ie gepakt wordtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Het kost hem zowieso geen geld.
Allebeiquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee de vraag was wat als ie gesnapt wordt met de 21e in zn giechel is ie dan ook zn geld kwijt? of is dan alleen de opdracht mislukt
In het huis zelf is er ook niemand die Ralph knap vindt. De meiden vinden Roel en Menno de mooiste boys... Menno zei zelf dat dat ook niet zo moeilijk is, omdat de rest niets is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind helemaal niks knap ana dat koppie hoor z'n lichaam mag der best wezen maar daar houdt het mee op maar jah ik val ook niet meer in de catagorie meissje he
Ralph heeft geen knap koppie hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee je haalt de namen door elkaar.. Meisjes stemmen op Ralph, poor om dat 'knappe'![]()
![]()
![]()
koppie
Dan heeft Roel dat niet zo begrepen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij begrijpt het dan niet goed nee. Er werd duidelik gezegd dat 20 sigaretten het maximum is wat ze betalen. Met andere woorden: hij mag wel veel meer roken, maar dat levert geen geld meer op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan heeft Roel dat niet zo begrepen.
Hij vroeg het, kreeg geen antwoord, las de envelop nog even en constateerde: "ok, tot het maximum, duidelijk."
"Wreed, laterzzz !"![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het huis zelf is er ook niemand die Ralph knap vindt. De meiden vinden Roel en Menno de mooiste boys... Menno zei zelf dat dat ook niet zo moeilijk is, omdat de rest niets is.
Of Linda.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
Menno heb ik nog niks zinnigs zien doen, die zit alleen te sletten met Ingrid of Dido.
Of Lieske.
Hij is ook kleinquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno bijvoorbeeld helemaal niet aantrekkelijk...echt zo'n saaie player.
Is idd een kwestie van smaak, alhoewel sommige mensen gewoon echt niet knap zijn, maar mensen ze knap vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ralph wel een een lief karakter hebben. Alleen is hij zo saai in het Huis. Verder vind ik hem ook niet knap. Maar goed, dat is een kwestie van smaak.
moet hij dat geld ook in het huis bewaren??quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij begrijpt het dan niet goed nee. Er werd duidelik gezegd dat 20 sigaretten het maximum is wat ze betalen. Met andere woorden: hij mag wel veel meer roken, maar dat levert geen geld meer op.
Hij is weer het mooie voorbeeld hoe lelijk iemand kan worden, door z'n karakter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno bijvoorbeeld helemaal niet aantrekkelijk...echt zo'n saaie player.
Met BB weet je het nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef Sassefras het volgende:
[..]
moet hij dat geld ook in het huis bewaren??
Laat Chantal het maar niet horenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
Het dieptepunt is bereikt.
Rob heeft een 'spreekkamer' in de tuin, kaarsen eromheen, als ze branden mogen ze bij 'm komen als ze met hem willen praten.
Rob: "ik heb Joost en Nathalie vandaag al gehad."
En het is GEEN grapje.
![]()
![]()
![]()
Het was inderdaad een zeer lage .... en verschrikkelijk arrogante opmerking.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
de rekening krijgt hij nog wel
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
Rob heeft een 'spreekkamer' in de tuin, kaarsen eromheen, als ze branden mogen ze bij 'm komen als ze met hem willen praten.
En het is GEEN grapje.
![]()
![]()
![]()
Diequote:
Dat kán toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
En het is GEEN grapje.
daar kan ik maar een ding op zeggen NOMINEREN!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
En het is GEEN grapje.
![]()
![]()
![]()
Nee, de ras narcist zit nu naast hemquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Ik dacht al dat 'ie zoiets zei eerder vanavond, maar dacht aan een geintje.
Dit is echt het toppunt van eigenliefde, wat een ras-narcist is die man. Zielig.
Dat is de slechte invloed van Dido.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer lage .... en verschrikkelijk arrogante opmerking.
Volgens mij vind Linda nx vies die slikt echt alles door ......quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef Sassefras het volgende:
ze hebben het over snot?? linda vind het niet vies
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een enig stelletje
[afbeelding]
Zijn been gaat er van groeien denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een enig stelletje
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
En kan die schorre zeehond van een Linda even ophouden
pijpen vond ze niet lekker zei ze vanmiddagquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef kluivie het volgende:
[..]
Volgens mij vind Linda nx vies die slikt echt alles door ......![]()
Jawel, op de kussens.quote:
Dat had ik even gemist sorry moet ook wel is wat hier in huis doen of werkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
pijpen vond ze niet lekker zei ze vanmiddag
Dag flugeltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Dag André![]()
Lieske blijft denk ik wel. Ze doet het goed in de polls.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik denk dat ik het van de meeste bewoners helemaal niet erg vind als ze het huis uit zouden gaan, maar laat Lieske maar zitten.
Tenenkrommend inderdaad. Ik kan niet zelfingenomen smirk op zijn kop echt niet meer zién!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
En het is GEEN grapje.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |