quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
tis dat ie geen graf heeft anders zou hij zich er in omdraaien![]()
Nu slaapt hij volgens mij ook, maar in het begin lag hij volgens mij écht te roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is Roel aan het voorslapen, zodat die vannacht op gemakje het pakje kan leegroken
Uienbrood is best lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
Menno is uien aan het bakken. Eens kijken of ze nog een beetje creatief worden met het rantsoen!
hij draait zich om in zijn vuurpijlquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
tis dat ie geen graf heeft anders zou hij zich er in omdraaien![]()
zie bovenstaand berichtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
tsja, slow chat he...
Ze hebben extra brood gekregen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
Menno is uien aan het bakken. Eens kijken of ze nog een beetje creatief worden met het rantsoen!
Ing is brood aan het roosteren. Het zout is al op!!!![]()
Ze hebben allemaal al wel meer dan 2 boterhammen op zeggen ze.![]()
Jaaaa, een tijdje terug hebben ze even uitgezoomd, maar ik keek te laat en dacht dat ik het niet goed had gezien.. Ik heb ook van die kleine schermpjesquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.
was meer bedoeld richting mods:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Knurkie het volgende:
zie bovenstaand berichtje
Heerenveen tegen NEC is dan ook niet erg boeiendquote:
ik snap nog steeds die uien niet, waarom geven ze dan geen appels ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Ze hebben extra brood gekregen.
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef newsman het volgende:
Chantal""je moet me de zwarte piet niet toespelen", nee Chan je bent zwartepiet.
dat zei ze gisteren tegen Lieske (toen ze overstuur was in de tuin)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)
Ooh dat was vanavond op tv flugelquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)
voetbal in het algemeen is niet boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heerenveen tegen NEC is dan ook niet erg boeiend
Wat heb jij liever een appel of een ui? Precies, ze zitten op rantsoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap nog steeds die uien niet, waarom geven ze dan geen appels ofzo?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en toen zei Rob dat z'n been stil moest zijn?
[..]
maar pindakaas is wel lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat heb jij liever een appel of een ui? Precies, ze zitten op rantsoen![]()
[..]
Als er op de streams geen nieuws is kun je wellicht iets doen met de reacties in de topics....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef Flakkie01 het volgende:
offtopic: xander das al beter
op streams ist echt ruk geen nieuws voor BBlive
vandaag al een post in fake gezet maar ik moet wat te knutselen hebben ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er op de streams geen nieuws is kun je wellicht iets doen met de reacties in de topics....
Zie bijvoorbeeld de post boven die van jou eens... Zou je best iets leuks mee kunnen doen.
Kijk anders eens naar mijn reactie in Voer Voor Psychologen Misschien kun je de betreffende typetjes in elkaar knutselen op een leuke manier.... (Een klassenfoto ofzo)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
vandaag al een post in fake gezet maar ik moet wat te knutselen hebben ik ben verslaafd![]()
ik kan altijd wel wat verzinnen maar ze moeten wel goed zijn anders word het flauw![]()
??? wat zegt ze dan? (zit me te irriteren op NL2 ondertussen dus geluid staat uit)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Vaisha het volgende:
sorry post moest hier en niet in de streamverslagen
ik heb zo'n vermoeden dat tanja idd al precies weet wie er uit moet donderdag
zo komt het wel over iig...
laat maar heb streamverslagen gelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
??? wat zegt ze dan? (zit me te irriteren op NL2 ondertussen dus geluid staat uit)
Ik heb trouwens nóg wel een idee voor je.... Ik geef je alleen de titel, de rest kun je er zelf wel bij verzinnen denk ik zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef Flakkie01 het volgende:
het Fok gaat weer als slakken in remoliesaus![]()
lieske: weet je waar ik me op verheug als ik er uit moet donderdag? broodje frikandel speciaal!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
??? wat zegt ze dan? (zit me te irriteren op NL2 ondertussen dus geluid staat uit)
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef Vaisha het volgende:
[..]
lieske: weet je waar ik me op verheug als ik er uit moet donderdag? broodje frikandel speciaal!
tanja: dan moet ik je teleurstellen, jij gaat er niet uit, meer zeg ik niet
iemand anders: wie dan wel
tanja: roel.. tenminste dat denk ik
OEI! hoe durft ze Roel te noemen. Ik had nog sympathy voor haar, maar dat is nu dus ook verdwenen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef Vaisha het volgende:
[..]
lieske: weet je waar ik me op verheug als ik er uit moet donderdag? broodje frikandel speciaal!
tanja: dan moet ik je teleurstellen, jij gaat er niet uit, meer zeg ik niet
iemand anders: wie dan wel
tanja: roel.. tenminste dat denk ik
Nou ik hoop het toch niet zeg...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |