Ik ook wel, een hele week zou zwaar worden maar dat gaat niet gebeuren, BB is veel te bang voor gevalletjes vitamine-gebrek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En als er dan genoeg pindakaas is zou ik het zéker gaan redden...
* flugeltje houdt wel van pindakaas
Ik hou niet van slowchat, ik hou het erop dat SC voor StreamCommentaar staatquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.
Wanneer waren 3 en 4?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Roel die dus nu zijn VIJFDE sigaretje rookt....
De teller gaat nu echt lopen![]()
1 op de wc gisteren na 00:00 en net 1 denken Flugel en ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wanneer waren 3 en 4?
1. Vannacht
2. Onder de douche
1. Vannacht in toiletquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wanneer waren 3 en 4?
1. Vannacht
2. Onder de douche
Geef ze dan vitamine-pillen ernaastquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
BB is veel te bang voor gevalletjes vitamine-gebrek.
Whaaaaaahahahaha, dat meen je niet! Zit ie daar onder die deken te roken?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Roel die dus nu zijn VIJFDE sigaretje rookt....
De teller gaat nu echt lopen![]()
Dat kan bijna niet anders... Daarstraks lag hij daar ook... En als iemand maar ongeveer 10 minuten blijft liggen is dat volgens mij niet om een tukje te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Whaaaaaahahahaha, dat meen je niet! Zit ie daar onder die deken te roken?!![]()
Slecht hè.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
volledig offtopic maar dat concert voor Hazes : konden ze geen echte zanger/zangeressen vinden om die nummers te doen
Dan doen we het met deze TT.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hou niet van slowchat, ik hou het erop dat SC voor StreamCommentaar staat
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk niet dat Roel daar nu rookt, dat zou echt megaknap zijn zeker omdat ie volgens mij zeer vlakbij Rob en Nathalie zit dus die zouden dan iets kunnen ruiken lijkt me
Wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
volledig offtopic maar dat concert voor Hazes : konden ze geen echte zanger/zangeressen vinden om die nummers te doen
er zijn dus mensen die daar ¤ 38,00 voor betaald hebbenquote:
heel triest iddquote:
OKquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.
daar zijn idd andere topics voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
Ach extra potje pindakaas voor Dre juniorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er zijn dus mensen die daar ¤ 38,00 voor betaald hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |