quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
tis dat ie geen graf heeft anders zou hij zich er in omdraaien![]()
Nu slaapt hij volgens mij ook, maar in het begin lag hij volgens mij écht te roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is Roel aan het voorslapen, zodat die vannacht op gemakje het pakje kan leegroken
Uienbrood is best lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
Menno is uien aan het bakken. Eens kijken of ze nog een beetje creatief worden met het rantsoen!
hij draait zich om in zijn vuurpijlquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
tis dat ie geen graf heeft anders zou hij zich er in omdraaien![]()
zie bovenstaand berichtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
tsja, slow chat he...
Ze hebben extra brood gekregen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
Menno is uien aan het bakken. Eens kijken of ze nog een beetje creatief worden met het rantsoen!
Ing is brood aan het roosteren. Het zout is al op!!!![]()
Ze hebben allemaal al wel meer dan 2 boterhammen op zeggen ze.![]()
Jaaaa, een tijdje terug hebben ze even uitgezoomd, maar ik keek te laat en dacht dat ik het niet goed had gezien.. Ik heb ook van die kleine schermpjesquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt nu áchter het bubbelbad... Naat en Rob zitten aan de andere kant van de tuin.
was meer bedoeld richting mods:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Knurkie het volgende:
zie bovenstaand berichtje
Heerenveen tegen NEC is dan ook niet erg boeiendquote:
ik snap nog steeds die uien niet, waarom geven ze dan geen appels ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Ze hebben extra brood gekregen.
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef newsman het volgende:
Chantal""je moet me de zwarte piet niet toespelen", nee Chan je bent zwartepiet.
dat zei ze gisteren tegen Lieske (toen ze overstuur was in de tuin)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)
Ooh dat was vanavond op tv flugelquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit die kraai dan?? (heb jij andere streams dan ik?)
voetbal in het algemeen is niet boeiendquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heerenveen tegen NEC is dan ook niet erg boeiend
Wat heb jij liever een appel of een ui? Precies, ze zitten op rantsoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap nog steeds die uien niet, waarom geven ze dan geen appels ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |