ja ze is echt niet te volgen, een heleboel uhm.. snap je.. intens, en ander overbodig gebrabbel tussendoor; ik denk dat als iemand haar daar op een normale manier op wijst dat er nog wel wat aan te redden is:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
Als je er op let, het is idd zo dat Lieske langdradig is, ze herhaalt halve zinnen telkens door ze anders te formuleren
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef __dani het volgende:
[..]
OEI! hoe durft ze Roel te noemen. Ik had noog sympathy voor haar, maar dat is nu dus ook verdwenen.
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Hoe weet jij dat zo zeker???quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.
we zullen zien donderdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugeltje denk aan je hartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Lindaquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
Ralph staat nu onderaan in de pollquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeft![]()
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Linda
Fok Poll had het goed
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
o vanmiddag nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...
quote:
20x 500quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef mazaru het volgende:
Als Roel er echt uit moet, dan hoop ik dat die in ieder geval dat hele pakje kan leegroken.
25x500 euro, plus 4500 startgeld, plus 100 euro per dag.
Dat is bij elkaar een kleine 20.000 eurootjes
Lekker verdienen in een maand tijd
daarom denk ik ook dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Wup het volgende:
[..]
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees dat ik vanaf donderdag m'n lekkertje kwijtben.
maar dan vind ik de verhouding aantal mannen - aantal vrouwen in het huis toch een betere theorie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef Knurkie het volgende:
daarom denk ik ook dat hij eruit gaat
misschien is het een bammetje met ui?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Dacht dat ze allergisch was
[afbeelding]
Tja, maar "als zij fucking pindakaas wilt eten, dan eet zij fucking pindakaas"quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Ja.... heb zo'n gevoel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik verwacht Ralph eruit, duidelijk het minst in 'beeld'.
Roel is een relaxte gozer en Lieske een geile tiener.
Lijkt me een makkelijke keuze voor kijkers die de streams niet volgen. Helaas.
kan je vast wennen aan de live uitzending uitslagen:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ja.... heb zo'n gevoel.
Die peiling op de talpa-site is trouwens volkomen belachelijk.
Ralph stond vanochtend nog keurig tweede, en nu ineens derde, op maarliefst 10% van Roel.
Oeps.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat Lieske toch echt wieberen hoor.
Oh neeeequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.
Lieske gaat heel ver komen.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????
Leuk idee van Joost met dat bestek onder de kussens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
gezellig spelletje memory
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieske gaat ff een rondje lopen buiten.
NSB'en.![]()
ja dat zal wel bij mij was het over met de ik haat zwangere vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Precies, hetzelfde rebelse, ik moest ook aan Bart denken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.
Tot 'ie geel ziet. Flink cashen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef D.Rose het volgende:
Roel slaapt ff bij zodat ie vannacht flink kan gaan roken
Bartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, hetzelfde rebelse, ik moest ook aan Bart denken.
met of zonder rook wolk?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Marrije het volgende:
Roel komt onder zijn deken vandaan.
Dat doet hij vrij vaak overigensquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef __dani het volgende:
menno zat net uit z'n neus te eten.. gadver
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat doet hij vrij vaak overigens![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef Zody het volgende:
ben ik de enige die het memory meesterlijk vind?
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tot 'ie geel ziet. Flink cashen.![]()
Ik zou het wel zo doen, zo gauw mogelijk dat pakje leeg, dan ben je eraf.
Hai wijfiequote:
Ik begin Ingrid steeds meer simpel te vinden, ze komt weer aardig in de buurt van het cliché wat ik van haar had toen BB net begon: zonnebanksloerie met siliconen, wat zo uit een woonwagenkamp had kunnen komen met haar tijgerprintquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Marrije het volgende:
Ingrid tegen Ralph: zo lijkt je pik echt niet groter hoor, als je zo staat.
![]()
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te roken
ja, zo had ik het ook begrepenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)
klopt, maar hij heeft dadelijk zijn sigaretten opquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)
Ik vind Ing ook simpel, de combi met Menno maakt haar nog een beetje leuk voor mij. Niet dat ik Menno bijzonder leuk vind, maar juist die combi. Zij wat oppervlakkig en hij zoooo geraffineerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik begin Ingrid steeds meer simpel te vinden, ze komt weer aardig in de buurt van het cliché wat ik van haar had toen BB net begon: zonnebanksloerie met siliconen, wat zo uit een woonwagenkamp had kunnen komen met haar tijgerprint
zwaait meequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga recalcitrant, bewust en volledig offtopic...
Dag André![]()
Ik vind Menno zo om tequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind Ing ook simpel, de combi met Menno maakt haar nog een beetje leuk voor mij. Niet dat ik Menno bijzonder leuk vind, maar juist die combi. Zij wat oppervlakkig en hij zoooo geraffineerd.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik Menno zo om teen dat domme beeld wat ik in het begin van Ingrid had (|en nu weer heb) klopt precies, zij is echt zo'n naïef meisje wat altijd op de verkeerde valt.
Menno neukt thuis z'n eigen vriendinnenkring af, vertelde hij in een van de eerste dagen.
De arrogantie die hij heeft, heb ik het dan nog niet eens over.![]()
1.70m![]()
Heerlijk, nu hebben we dus echt een slowchat topic gekregenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga recalcitrant, bewust en volledig offtopic...
Dag André![]()
Nee! Nogmaals bedankt.quote:
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik Menno zo om teen dat domme beeld wat ik in het begin van Ingrid had (|en nu weer heb) klopt precies, zij is echt zo'n naïef meisje wat altijd op de verkeerde valt.
Menno neukt thuis z'n eigen vriendinnenkring af, vertelde hij in een van de eerste dagen.
1.70m![]()
lol zij kunnen ook niet tellen (net als Tanja en zo is het weer ontopic)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Rachel en de kids misten de laaste pijl![]()
Jawel toch? Hij heeft na de hint van Bridget een aantal pakjes achterover gedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te roken
Een laptop-afdruk in haar buik!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee! Nogmaals bedankt.
Ik heb alleen een laptop-afdruk in m'n buik staan, maar dat heb ik ervoor over.![]()
ik vind dat geklit van haar nou juist zo saai....quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)
Misschien is ze een tikkeltje aan de simpele kant, maar ik vind haar wel heel leuk om in huis bezig te zien. Ze zorgt voor vermaak.
Mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogantquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ben even weg geweest, maar zitten ze nu echt memory te spelen?
Ik vind haar echt alleen leuk als ze een "boeiend" gesprek voert met iemand in het huis en als ze met Menno zit/ligt schakel ik meteen van stream over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Misschien is ze een tikkeltje aan de simpele kant, maar ik vind haar wel heel leuk om in huis bezig te zien. Ze zorgt voor vermaak.
Loopt als een trein dat topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.
Dat heeft Joost bedachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ben even weg geweest, maar zitten ze nu echt memory te spelen?
Mee eens. Ze is iig niet zo nadrukkelijk aanwezig als die andere kakelkippen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)
Ik zie duidelijk verschil tussen zelfverzekerd en arrogant.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |