ja ze is echt niet te volgen, een heleboel uhm.. snap je.. intens, en ander overbodig gebrabbel tussendoor; ik denk dat als iemand haar daar op een normale manier op wijst dat er nog wel wat aan te redden is:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
Als je er op let, het is idd zo dat Lieske langdradig is, ze herhaalt halve zinnen telkens door ze anders te formuleren
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef __dani het volgende:
[..]
OEI! hoe durft ze Roel te noemen. Ik had noog sympathy voor haar, maar dat is nu dus ook verdwenen.
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Hoe weet jij dat zo zeker???quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.
we zullen zien donderdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugeltje denk aan je hartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Lindaquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
Ralph staat nu onderaan in de pollquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeft![]()
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Linda
Fok Poll had het goed
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
o vanmiddag nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...
quote:
20x 500quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef mazaru het volgende:
Als Roel er echt uit moet, dan hoop ik dat die in ieder geval dat hele pakje kan leegroken.
25x500 euro, plus 4500 startgeld, plus 100 euro per dag.
Dat is bij elkaar een kleine 20.000 eurootjes
Lekker verdienen in een maand tijd
daarom denk ik ook dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Wup het volgende:
[..]
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees dat ik vanaf donderdag m'n lekkertje kwijtben.
maar dan vind ik de verhouding aantal mannen - aantal vrouwen in het huis toch een betere theorie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef Knurkie het volgende:
daarom denk ik ook dat hij eruit gaat
misschien is het een bammetje met ui?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Dacht dat ze allergisch was
[afbeelding]
Tja, maar "als zij fucking pindakaas wilt eten, dan eet zij fucking pindakaas"quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Ja.... heb zo'n gevoel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik verwacht Ralph eruit, duidelijk het minst in 'beeld'.
Roel is een relaxte gozer en Lieske een geile tiener.
Lijkt me een makkelijke keuze voor kijkers die de streams niet volgen. Helaas.
kan je vast wennen aan de live uitzending uitslagen:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ja.... heb zo'n gevoel.
Die peiling op de talpa-site is trouwens volkomen belachelijk.
Ralph stond vanochtend nog keurig tweede, en nu ineens derde, op maarliefst 10% van Roel.
Oeps.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat Lieske toch echt wieberen hoor.
Oh neeeequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.
Lieske gaat heel ver komen.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????
Leuk idee van Joost met dat bestek onder de kussens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
gezellig spelletje memory
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieske gaat ff een rondje lopen buiten.
NSB'en.![]()
ja dat zal wel bij mij was het over met de ik haat zwangere vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |