Precies, hetzelfde rebelse, ik moest ook aan Bart denken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.
Tot 'ie geel ziet. Flink cashen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef D.Rose het volgende:
Roel slaapt ff bij zodat ie vannacht flink kan gaan roken
Bartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, hetzelfde rebelse, ik moest ook aan Bart denken.
met of zonder rook wolk?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Marrije het volgende:
Roel komt onder zijn deken vandaan.
Dat doet hij vrij vaak overigensquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef __dani het volgende:
menno zat net uit z'n neus te eten.. gadver
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat doet hij vrij vaak overigens![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef Zody het volgende:
ben ik de enige die het memory meesterlijk vind?
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tot 'ie geel ziet. Flink cashen.![]()
Ik zou het wel zo doen, zo gauw mogelijk dat pakje leeg, dan ben je eraf.
Hai wijfiequote:
Ik begin Ingrid steeds meer simpel te vinden, ze komt weer aardig in de buurt van het cliché wat ik van haar had toen BB net begon: zonnebanksloerie met siliconen, wat zo uit een woonwagenkamp had kunnen komen met haar tijgerprintquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Marrije het volgende:
Ingrid tegen Ralph: zo lijkt je pik echt niet groter hoor, als je zo staat.
![]()
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te roken
ja, zo had ik het ook begrepenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)
klopt, maar hij heeft dadelijk zijn sigaretten opquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn missie onbeperkt (hij mag dus gewoon roken stiekem alleen word hij qua prijs uitgekeerd tot max. 20 sigaretten= 10.000 ¤uro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |