Ik vind Ing ook simpel, de combi met Menno maakt haar nog een beetje leuk voor mij. Niet dat ik Menno bijzonder leuk vind, maar juist die combi. Zij wat oppervlakkig en hij zoooo geraffineerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik begin Ingrid steeds meer simpel te vinden, ze komt weer aardig in de buurt van het cliché wat ik van haar had toen BB net begon: zonnebanksloerie met siliconen, wat zo uit een woonwagenkamp had kunnen komen met haar tijgerprint
zwaait meequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga recalcitrant, bewust en volledig offtopic...
Dag André![]()
Ik vind Menno zo om tequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind Ing ook simpel, de combi met Menno maakt haar nog een beetje leuk voor mij. Niet dat ik Menno bijzonder leuk vind, maar juist die combi. Zij wat oppervlakkig en hij zoooo geraffineerd.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik Menno zo om teen dat domme beeld wat ik in het begin van Ingrid had (|en nu weer heb) klopt precies, zij is echt zo'n naïef meisje wat altijd op de verkeerde valt.
Menno neukt thuis z'n eigen vriendinnenkring af, vertelde hij in een van de eerste dagen.
De arrogantie die hij heeft, heb ik het dan nog niet eens over.![]()
1.70m![]()
Heerlijk, nu hebben we dus echt een slowchat topic gekregenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga recalcitrant, bewust en volledig offtopic...
Dag André![]()
Nee! Nogmaals bedankt.quote:
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik Menno zo om teen dat domme beeld wat ik in het begin van Ingrid had (|en nu weer heb) klopt precies, zij is echt zo'n naïef meisje wat altijd op de verkeerde valt.
Menno neukt thuis z'n eigen vriendinnenkring af, vertelde hij in een van de eerste dagen.
1.70m![]()
lol zij kunnen ook niet tellen (net als Tanja en zo is het weer ontopic)quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Rachel en de kids misten de laaste pijl![]()
Jawel toch? Hij heeft na de hint van Bridget een aantal pakjes achterover gedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dan heeft ie de rest van de week niets meer te roken
Een laptop-afdruk in haar buik!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee! Nogmaals bedankt.
Ik heb alleen een laptop-afdruk in m'n buik staan, maar dat heb ik ervoor over.![]()
ik vind dat geklit van haar nou juist zo saai....quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)
Misschien is ze een tikkeltje aan de simpele kant, maar ik vind haar wel heel leuk om in huis bezig te zien. Ze zorgt voor vermaak.
Mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogantquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ben even weg geweest, maar zitten ze nu echt memory te spelen?
Ik vind haar echt alleen leuk als ze een "boeiend" gesprek voert met iemand in het huis en als ze met Menno zit/ligt schakel ik meteen van stream over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Misschien is ze een tikkeltje aan de simpele kant, maar ik vind haar wel heel leuk om in huis bezig te zien. Ze zorgt voor vermaak.
Loopt als een trein dat topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.
Dat heeft Joost bedachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ben even weg geweest, maar zitten ze nu echt memory te spelen?
Mee eens. Ze is iig niet zo nadrukkelijk aanwezig als die andere kakelkippen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Ingrid Menno bij zich houdt om een maatje te hebben, maar ondertussen weet ze hem heel goed op een beetje afstand te houden. Beetje op de wang zoenen, maar meer niet (tenminste... de laatste paar weken doen ze toch niet meer dan dat?) Ze heeft zelf ook wel in de gaten dat Menno de hoer van het huis is (samen met Roel, maar die doet het sympathiek)
Ik zie duidelijk verschil tussen zelfverzekerd en arrogant.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |