quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
Het dieptepunt is bereikt.
Rob heeft een 'spreekkamer' in de tuin, kaarsen eromheen, als ze branden mogen ze bij 'm komen als ze met hem willen praten.
Rob: "ik heb Joost en Nathalie vandaag al gehad."
En het is GEEN grapje.
![]()
![]()
![]()
Diequote:
Dat kán toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
Rob heeft een 'spreekkamer' in de tuin, kaarsen eromheen, als ze branden mogen ze bij 'm komen als ze met hem willen praten.
En het is GEEN grapje.
daar kan ik maar een ding op zeggen NOMINEREN!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
En het is GEEN grapje.
![]()
![]()
![]()
Nee, de ras narcist zit nu naast hemquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Ik dacht al dat 'ie zoiets zei eerder vanavond, maar dacht aan een geintje.
Dit is echt het toppunt van eigenliefde, wat een ras-narcist is die man. Zielig.
Dat is de slechte invloed van Dido.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer lage .... en verschrikkelijk arrogante opmerking.
Volgens mij vind Linda nx vies die slikt echt alles door ......quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef Sassefras het volgende:
ze hebben het over snot?? linda vind het niet vies
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een enig stelletje
[afbeelding]
Zijn been gaat er van groeien denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een enig stelletje
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
En kan die schorre zeehond van een Linda even ophouden
pijpen vond ze niet lekker zei ze vanmiddagquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef kluivie het volgende:
[..]
Volgens mij vind Linda nx vies die slikt echt alles door ......![]()
Jawel, op de kussens.quote:
Dat had ik even gemist sorry moet ook wel is wat hier in huis doen of werkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
pijpen vond ze niet lekker zei ze vanmiddag
Dag flugeltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga recalcitrant, bewust en volledig offtopic...
Dag André![]()
Lieske blijft denk ik wel. Ze doet het goed in de polls.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik denk dat ik het van de meeste bewoners helemaal niet erg vind als ze het huis uit zouden gaan, maar laat Lieske maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |