Liefde overwint alles.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ingrid moet Menno zo snel mogelijk dumpen. Daar hem gaat haar populariteit straks ook achteruit.
Zou maar lekker verder gaan lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:28 schreef bemeall het volgende:
Zo ben er eindelijk weer even.
Was verdiept in een boek, en opvallend genoeg kom je daar niet zo snel vanaf
Nog spannende discussies gemist de afgelopen paar uur?
nee lijkt mij niet.. daarom betalen ze hem toch uit na 5 peuken, en daarna per peukquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
2volgens mij
maar zou hij bij zn 21e peuk en betrapt worden niet alles kwijt zijn?
Pijn in mijn buik van het lachen !!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
Nathalie kwam om dik kwart over 9 terug bij Rob. We zijn nu ongeveer een uur verder, en die twee hebben werkelijk NIETS verteld aan elkaar. Twee leeghoofden die een gesprek hebben over niets, het gecombineerde intellect van een potje pindakaas en een ui, liggen met zijn tweeën complete lege zinnen te debiteren. Wat een stumpers.
En ik zit al een uur naar ze te luisteren. Mongool dat ik ben![]()
Blijft raar dat Menno helemaal niet werd genoemd als mogelijke stopper.quote:
heeft ze waarschijnlijk te lang naar Ingrid gekeken.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef schatje het volgende:
Dido heeft het moeilijk zo te zien. Wat een kop heeft ze de hele avond lopen trekken.
![]()
![]()
500 euro per peuk ,en ze beginnen pas met uitbetalen na de 5 peuk,met een maximum van 10.000 dus dat zou de 20 peuk zijn ik vroeg me dit namelijk ook al afquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef Vaisha het volgende:
[..]
nee lijkt mij niet.. daarom betalen ze hem toch uit na 5 peuken, en daarna per peuk
wat ie heeft gerookt heeft ie binnen zou ik daaruit concluderen
Ingrid heeft daar ook een aparte uitdrukkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Natte Lie lekker ontsmakelijk te (vr)eten.
[afbeelding]
Nee je haalt de namen door elkaar.. Meisjes stemmen op Ralph, poor om dat 'knappe'quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk verschil tussen zelfverzekerd en arrogant.
Zoals Ralph al zei, hij speelt bepaalde spelletjes om te winnen.
Jammer, dat er zoveel mensen Menno nog leuk vinden, puur door z'n volmaakte-koppie![]()
Vandaar ook dat veel vrouwen/meisjes voor hem altijd zullen stemmen, alleen om naar te kijken.
goeie tekst.. en als ze nog vrijwilligers zoekt meld ik me wel hoorquote:
Volgens mij mag hij zo veel roken als hij wil, maar is 20 sigaretten het maximum wat uitbetaald wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Roel mag inderdaad tot het maximale bedrag roken, dus 1 pakje.
Zag ik net in de herhaling van de live.
ok dus alles wat ie extra rookt kost hem geen geld als ie gepakt wordtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Roel mag inderdaad tot het maximale bedrag roken, dus 1 pakje.
Zag ik net in de herhaling van de live.
Er staat geen 'fuck me' op haar shirtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
goeie tekst.. en als ze nog vrijwilligers zoekt meld ik me wel hoor
Yep, kloptquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij zo veel roken als hij wil, maar is 20 sigaretten het maximum wat uitbetaald wordt.
nee de vraag was wat als ie gesnapt wordt met de 21e in zn giechel is ie dan ook zn geld kwijt? of is dan alleen de opdracht misluktquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij zo veel roken als hij wil, maar is 20 sigaretten het maximum wat uitbetaald wordt.
Het kost hem zowieso geen geld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ok dus alles wat ie extra rookt kost hem geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |