quote:Kropje sla kost Hardenberger honderden euro's
ROOSENDAAL - Een krop sla komt een 32-jarige man uit Hardenberg voortaan de neus uit. De groente heeft hem woensdag 740 euro gekost. De man was in de veronderstelling dat hij drugs had gekocht. Hij bleek volgens een woordvoerder van het korps landelijke politiediensten 300 euro te hebben betaald voor een kropje vers gesneden sla.
De man kocht op het voorplein van het treinstation in Roosendaal onder verdachte omstandigheden een pakketje. Op het moment dat hij de trein in stapte, hield de spoorwegpolitie, die de transactie had gadegeslagen, hem aan. Het pakketje rook naar hasj, maar na onderzoek op het politiebureau bleek dat het om 1 ons vers gesneden sla ging.
De man bleek nog gesignaleerd te staan voor een boete van 440 euro. Die heeft hij betaald om gevangenisstraf te voorkomen. De spoorwegpolitie heeft de 'groenteman', die de sla overigens met bonuskorting bij een grote supermarkt had gekocht, niet kunnen achterhalen.
En ik douche regelmatig 2 keer per dagquote:Dagelijkse douche kan hersenschade veroorzaken
WASHINGTON - Een douche nemen is misschien toch niet zo fris als gedacht. Amerikaanse wetenschappers stellen namelijk dat magnesiumsporen in kraanwater hersenschade kunnen veroorzaken. Het inademen van de deeltjes kan op de lange termijn slecht zijn, schrijven zij in het Amerikaanse vakblad Medical Hypothesis.
"Als de deeltjes geïnhaleerd worden, gaan zij veel sneller naar de hersenen dan wanneer zij gegeten of gedronken worden.", aldus onderzoeker John Sprangler. De effecten zijn afhankelijk van de concentratie van het magnesium in het water en van de duur van de blootstelling. Magnesiumvergiftiging veroorzaakt trillingen die doen denken aan Parkinson.
Kost niets joh.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Kost dat, zo'n bupa?
Eeey jij hier?quote:
Een Bupa kan het volgende:quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
vraag 2: wat KAN een bupa allemaal?
Ik wist niet dat wij gingen minimeeten??quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:28 schreef timbob het volgende:
ik ga vandaag minimeeten met een sho-ster
jij bent niet vrouwelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij gingen minimeeten??
Dan ben ik een vrouwquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:42 schreef timbob het volgende:
'n vrouwelijke
Goh, wat een verassingquote:
1 euro... + een moorkopquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:12 schreef Skaai het volgende:
Als ik 50 eurocent betaal, mag ik dan ook op 'm stampen?
2 x 50 cent en een zak drop!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:19 schreef Skaai het volgende:
Puik, 2 x 50 cent en een extra grote zak Engelse drop. [afbeelding]
Met liefde???quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:22 schreef Skaai het volgende:
* Skaai stampt met liefde op Bupatih![]()
![]()
![]()
"Mijn Bupatih! Wat doe je?!"
"Jaa ik heb hem toch gekocht whehehe"
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:22 schreef Skaai het volgende:
* Skaai stampt met liefde op Bupatih![]()
![]()
![]()
"Mijn Bupatih! Wat doe je?!"
"Jaa ik heb hem toch gekocht geleend whehehe"
MissBliss kan je al pre-orderen. Alleen de kosten daarvoor zijn veel hoger...quote:
Hey!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBliss kan je al pre-orderen. Alleen de kosten daarvoor zijn veel hoger...![]()
5%quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:23 schreef MissBliss het volgende:
Hey!!
Krijg ik dan wel een deel van de opbrengst?
Jij hebt niks te zeggen, jij gaat binnenkort ook in de verkoop!quote:
Te laat, want ik heb je al tijdelijk verkocht aan skaai voor 2x 50 eurocent een een extragrote zak engelse dropquote:
Ja doeiquote:
Lekkere reeks is ditquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
5%
[..]
Jij hebt niks te zeggen, jij gaat binnenkort ook in de verkoop!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt niks te zeggen, jij gaat binnenkort ook in de verkoop!
Ja neequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te laat, want ik heb je al tijdelijk verkocht aan skaai voor 2x 50 eurocent een een extragrote zak engelse drop![]()
Geen hocuspocus in tijdens de veiling!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekkere reeks is dit.
Probeer maar eens te verkopen met gedelete posts.
En als ik jullie nou aan de zelfde koper verkoop?quote:
Wat moet die koper dan met ons?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik jullie nou aan de zelfde koper verkoop?
Huisje boompje beestje spelenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet die koper dan met ons?!
Op dit moment zitten jullie beiden in de pre-order. Op dit moment de geintersseerden zijn:quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Als de koper 356 dagen op reis is, erg rijk is en een groot huis in Australie heeft is het wel ok.
Daar hebben wij geen koper voor nodigquote:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef LeBeau het volgende:
Hey, ik dacht dat de Bupatih veiling pas sloot aan het einde van dit topic?
Klopt! Buupa is maar tijdelijk uitgeleend aan skaai! Maar ik heb hem inmiddels weer terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef LeBeau het volgende:
Hey, ik dacht dat de Bupatih veiling pas sloot aan het einde van dit topic?
En wie kleedt jullie om als barbie en ken dan???quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen koper voor nodig![]()
Jij werd toch al mijn huisdier?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik ga gratis mee als niksan, Tania of MB zich meldt.
Oh, ok. Dan gaat de deal helaas niet door met ene of andere Mevrouw K. Davis. Want die staat niet in jou lijstje. Helaas....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik ga gratis mee als niksan, Tania of MB zich meldt.
Genoteerd!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik bied vijf euro voor Bupatih.![]()
Ik kan wel iemand gebruiken om alles wat ik schrijf te spelchecken. Doet hij vast beter dan Word.![]()
Naja, op zich ben ik perfect in staat me om te kleden hoor.. en HeatWave ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wie kleedt jullie om als barbie en ken dan???
spellcheckenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik bied vijf euro voor Bupatih.![]()
Ik kan wel iemand gebruiken om alles wat ik schrijf te spelchecken. Doet hij vast beter dan Word.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan gaat de deal helaas niet door met ene of andere Mevrouw K. Davis. Want die staat niet in jou lijstje. Helaas....
Die kan dan nog steeds doorgaan.quote:Oh, ik ga gratis mee als niksan, Tania of MB zich meldt.
Dat kunnen jullie nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, op zich ben ik perfect in staat me om te kleden hoor.. en HeatWave ook
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kan dan nog steeds doorgaan.
Die moet alleen wel betalen
Ik kan allesquote:
Opa Steve Martin zul je bedoelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helaas, ze is er al vandoor met de heer D. Izer![]()
In principe wel ja, dus nu ben je van mij! Gratisquote:
Ze gaat tegenwoordig geloof ik met Damien Lewis (quote:
En niksan en Tania dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In principe wel ja, dus nu ben je van mij! Gratis
Dat bepaal ik nog altijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niksan en Tania dan?
Weet je wat? Ik ben gewoon van jullie alledrie.![]()
Ik ben geen hondquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
je kan veel trucjes inderdaad!!! Roll-Over!
Ik zag je editquote:
Zonde van de moeitequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Eens kijken wat een Dizer doet op Ebay, of ze in kleingeld handelen.
Zijn homo's geen mensen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
Wat een mensenhandel weer.
Deze keer tenminste geen homohandel, dat scheelt weer.
Ik bedoel meer dat het deze keer niet specifiek op homo's gericht is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zijn homo's geen mensen dan?
Je discrimineert jezelf Beau
Ik accepteer alleen PayPalquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Eens kijken wat een Dizer doet op Ebay, of ze in kleingeld handelen.
En ik de beste koop voor jullie proberen te regelen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zonde van de moeite
Een kaartje bij de supermarkt wil misschien nog een paar stuivers opleveren![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:35 schreef Bupatih het volgende:
*iets post om LB tegen te houden*
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:35 schreef Bupatih het volgende:
*iets post om LB tegen te houden*
Wat is er mis met mij?quote:
Wie wil je kopen dan? Bupa? Of pre-order je MB?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
* in jaszakken voel*
*achter de kussens van bank kijk*
*kleingeld tel*
3 euro, 28 cent, een knoop en een uitgedroogde kauwgom...
Das nie genoeg.
Ik ging eigenlijk voor Buup maar MB klinkt ook erg aanlokkelijk...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie wil je kopen dan? Bupa? Of pre-order je MB?
en natuurlijk ookquote:
Ik kreeg 5%quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik de beste koop voor jullie proberen te regelen!
Das oneerlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb na de afgelopen nacht toch al gewonnen voor vandaag.
In je dromen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
ik biedt 'n baby aan, moet nog wel even op de wereld worden gezet....![]()
Een jongentje of een meisje, of onbekend?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
ik biedt 'n baby aan, moet nog wel even op de wereld worden gezet....![]()
grapje, grapje!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
In je dromen!
*bookmark zet voor latere chantage*
onbekendquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef LeBeau het volgende:
Een jongentje of een meisje, of onbekend?![]()
Van mijn kind blijf je af! Wordt later een bekende en goede tennis(t)er of golf(st)erquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een jongentje of een meisje, of onbekend?![]()
Het kan een fles diep tot zijn keel krijgen. Beter dan Madonna iigquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
Zou 3 euro, 28 cent, een knoop en een stuk kauwgom genoeg zijn voor een LB?
Vast wel.
De vraag is alleen: wat krijg je er voor? Ik bedoel wat kan het eigenlijk behalve in het zand rollen?.
JIJ verkoopt MIJ en JIJ krijgt dan meer geld? Ik dacht het niet en ben bij deze niet meer te koopquote:
Hmmm. Nou ja, dat is natuurlijk wat minder waard. Ik ga natuurlijk niet blind iets kopen.quote:
Ja zeg, ik maak zowat geen winst hoor! Weet je wat het kost om jou te onderhouden??! Al dat eten... make-up, sieraden, kleding... POEFquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JIJ verkoopt MIJ en JIJ krijgt dan meer geld? Ik dacht het niet en ben bij deze niet meer te koop
Grapje?quote:
een Babette-baby is onbetaalbaar.......quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm. Nou ja, dat is natuurlijk wat minder waard. Ik ga natuurlijk niet blind iets kopen.![]()
Heb je een richtprijs?
Dat zou nog wel eens vies tegen kunnen vallen heb ik het idee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het kan een fles diep tot zijn keel krijgen. Beter dan Madonna iig
Die hebben elkaar gekochtquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef babette21 het volgende:
ik wil een homo-man kopen.... of zijn die reeds uitverkocht?!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
een Babette&Dizer-baby is onbetaalbaar.......
Hey waarom is het dan al maanden geleden dat ik nieuwe make-up en kleding gehad heb?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, ik maak zowat geen winst hoor! Weet je wat het kost om jou te onderhouden??! Al dat eten... make-up, sieraden, kleding... POEF![]()
Ik heb je nog een CreditCard gegeven met 10.000 euro erop.. is het nu al op?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey waarom is het dan al maanden geleden dat ik nieuwe make-up en kleding gehad heb?
Waar blijft dat geld Dizer
Die is dan denk ik niet goed aangekomen hoor, ik heb niks...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je nog een CreditCard gegeven met 10.000 euro erop.. is het nu al op?
Je zou niet de eerste zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik 9 maanden met een kind ga sjouwen om 't dan te verpatsen......
Ik ben nog haske niet gekocht. Maar ik ben dan ook een luxe die slechts weinigen zich kunnen veroorlovenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die hebben elkaar gekocht
Ik heb nog een Zhenar in de aanbieding? Die schijnt het van beide kanten te kunnen genieten
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is dan denk ik niet goed aangekomen hoor, ik heb niks...
*bookmarked post*quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je weer een. Maar als je hem krijtraakt dan krijg je niks meer!
![]()
oeeeeeehhhhhh: liefdequote:
hm nee dat moet ik juist niet..... 't gaat om 't shoppen en terrasje zitten [lees: mannen kijken]quote:Ik heb nog een Zhenar in de aanbieding? Die schijnt het van beide kanten te kunnen genieten
5 euro.quote:
Tot nu toe?quote:
Oh nee, 5 euro inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tot nu toe?
2x 50 cent en een extra grote zak Engelse drop
Wie klikt er nou op smileys?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom doen de afbeeldingen op Fok! 't zo beroerd?! merkte ik gisteren ook al...... nu zit ik op de gok smileys aan te klikken....
zeg, je denkt toch niet dat ik m'n persoonlijke harde schijf vol gooi met smileycodes?!quote:
Ligt aan jouquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, je denkt toch niet dat ik m'n persoonlijke harde schijf vol gooi met smileycodes?!
en daarnaast heb ik 't vooral over de pi's...
maar jullie hebben het niet?!?? ik ben ff serieus nu:
ik merkte gisteren dat afbeeldingen op fok 't niet deden, en vervolgens op andere sites ook niet meer
en nu ben ik op werk, dus compleet andere pc en gebeurt er precies hetzelfde...................
Nee, kan niet zeggen dat ik er hier last van heb.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, je denkt toch niet dat ik m'n persoonlijke harde schijf vol gooi met smileycodes?!
en daarnaast heb ik 't vooral over de pi's...
maar jullie hebben het niet?!?? ik ben ff serieus nu:
ik merkte gisteren dat afbeeldingen op fok 't niet deden, en vervolgens op andere sites ook niet meer
en nu ben ik op werk, dus compleet andere pc en gebeurt er precies hetzelfde...................
Die post staat er nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
*bookmarked post dat je de CC hebt ontvangen*
12 eurocentquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
vreemd hoor.....
anyway, Beaver was dus nog for sale.... moet ie kosten?!
Gaan we zo beginnen. Dan krijg je op je verjaardag je gouden CC niet met 100.000 eropquote:
Oh krijg ik hem dan pas? Zeg dat danquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen. Dan krijg je op je verjaardag je gouden CC niet met 100.000 erop
verkocht!!!!!!quote:
Ja man, ik ben dé slowchatter.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef Dizer het volgende:
Eeey jij hier?
Wacht maar, straks gaat Bupa opzichzelf bieden, kijk maar hoe duur die dan wordt
Mijn portomonnee bedoel jequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
verkocht!!!!!!
kan ik met creditcard betalen??
en waar gaan m'n 12 centen dan eigenlijk naar toe....??? [het SC-meeting-potje?!??]
Ik weet niet of een nieuwe SC-meeting een succes wordt hoor... vanwege de overweldigende belangstelling voor de vorigequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
verkocht!!!!!!
kan ik met creditcard betalen??
en waar gaan m'n 12 centen dan eigenlijk naar toe....??? [het SC-meeting-potje?!??]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja man, ik ben dé slowchatter.
Groetjes
vandaar dequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet of een nieuwe SC-meeting een succes wordt hoor... vanwege de overweldigende belangstelling voor de vorige
Lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaar de
en waarom zou het geld naar Diz gaan, is hij hier de Pimp ofzo?!
ik wil best 12 cent neerleggen, maar die zijn dan uiteraard gewoon voor Beaver............
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaar de
en waarom zou het geld naar Diz gaan, is hij hier de Pimp ofzo?!
hm wat biedt je?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, is babette eigenlijk te koop? Is lekker voordelig zo'n twee voor de prijs van één pakket.
Die is van mij, daar blijf je vanafquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, is babette eigenlijk te koop? Is lekker voordelig zo'n twee voor de prijs van één pakket.
2000 euro.quote:
Zeg! Heb al een miljoen geboden! Das wel voldoende lijkt me zoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja wat biedt jíj eigenlijk?????????????????/
Dat is dan wel weer lief.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil best 12 cent neerleggen, maar die zijn dan uiteraard gewoon voor Beaver............
Sorry, ik bedoel in plaats van eurocent, saudi-arabische cent. Das omgerekend, 14000 euroquote:
wanneer?!??! waar????quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:08 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Heb al een miljoen geboden! Das wel voldoende lijkt me zo
Prima, verhoog de bod met 2000 euro. Ik geef dus 4000 euro!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
wanneer?!??! waar????
en een miljoen is onrealistisch..... 2000 euro niet![]()
Ik geloof er geen moer van.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel in plaats van eurocent, saudi-arabische cent. Das omgerekend, 14000 euro
Nou dan niet hoor!! Hou ik het geld zelf welquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van..
.
* Bet noteert: Dizer - 4000 euroquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:11 schreef Dizer het volgende:
Prima, verhoog de bod met 2000 euro. Ik geef dus 4000 euro!
Is een knoop ook goed?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hebbie 'n halve cent terug???
Pimp Dizzyquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dan niet hoor!! Hou ik het geld zelf wel
Zwart.quote:
Oh wacht, bij Tania ging ik gratis mee.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, da's altijd handig..............
oh wat raar, nu ben jij dus van mij.......![]()
En..en... en dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik Beau, Zhenar en Iwan ook ga kopen.... dan heb ik 'n kwartet
oh ja, ik neem jou ipv Zhenar, dan heb ik alleen maar ho's en geen bi's...... nog beter!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, ik neem jou ipv Zhenar, dan heb ik alleen maar ho's en geen bi's...... nog beter!!!!!!
Knipoog MY ASS!! Je had gewoon een vuiltje in je oog! Dus je meende hetquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
er stond een knipoogje bij.................
aaaaaah dat is NIET waar!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef Dizer het volgende:
Knipoog MY ASS!! Je had gewoon een vuiltje in je oog! Dus je meende het
quote:
waarom lopen wij átijd binnen 5 min. te kibbelen.....quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik koop MissBliss! Ik bied een Gouden CreditCard met 500.000 Saoedi Arabische dinars![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht het niet en ben bij deze niet meer te koop
liefje, rustig!!! dat was een grapje!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
Babette, bitch! Een beetje mij inruilen voor Dizer!!!![]()
Van mij was ’t ook maar een geintje. Let’s never fight again!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
liefje, rustig!!! dat was een grapje!!!!!PI's enzo...
Let's not......quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Zhenar het volgende:
Van mij was ’t ook maar een geintje. Let’s never fight again!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat dan?? [zit op werk, geen tv ter beschikking]
www.nu.nlquote:Nieuwe ontploffingen in metrostations en bus Londen
Uitgegeven: 21 juli 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2005 15:12
LONDEN - In drie metrostations hebben zich donderdag explosies voorgedaan. Ook op een bus in oost-Londen zou een bom zijn afgegaan. Een persoon is bij de ontploffing op het station in Warren Street gewond geraakt. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd.
Hulpdiensten kregen vanaf 12.30 noodoproepen en zijn op weg naar de drie metrostations.
De incidenten vonden plaats op de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Bronnen maken melding van explosies en rook in de stations. De drie metrostations zijn ontruimd. De metrolijnen Victoria, Northern en de Hammersmith & City zijn stilgelegd.
Ook is er een incident bij een bus bij Hackney Road in oost-Londen. Daar zou ook een explosies zijn geweest. De ramen van de bus zouden uit de bus geslagen zijn.
De Londense politie behandelt de evacuaties nog niet als 'groot incident'. Bussen bij de Sint Paul's Cathedral zouden zijn geëvacueerd. Een ziekenhuis, bij het station Warren Street, heeft volgens de BBC haar noodplan ingeschakeld.
Premier Blair houdt om 15.15 een al eerder geplande persconferentie.
Ooggetuigen
Ooggetuige Sosiane Mohellavi zei tegen Sky News: "Iedereen raakte in paniek en de hulpdiensten werden gebeld. Ik ben nu nog steeds aan het trillen."
Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie had gezien. "Hij vertelde me dat hij een man zag met een rugzak die plotseling ontplofte. Het was een kleine explosie, maar genoeg om de rugzak uiteen te rijten. Daarna riep de man iets alsof er iets verkeerd ging. Op dat moment rende iedereen de wagon uit."
McCracken: "De mensen hebben snel zichzelf geëevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."
Volgens bronnen waren er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. Eén spijkerbom is ontploft op één van de stations, meldt Reuters.
De incidenten vinden plaats precies twee weken na de aanslagen in Londen van 7 juli. Toen overleden 56 mensen als gevolg van ontploffingen in metro's en een bus.
Dat zei je tegen mij ook alquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
liefje, rustig!!! dat was een grapje!!!!!PI's enzo...
Ik ben echt bang dat het hier in NL gebeurt. Ik ga dagelijks met de metro naar school (vanaf augustus weer) en uiteraard in Amsterdam...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
Ja, ik hoorde het net ook. Zou wel heeeeel raar (en naar!) zijn... Ben benieuwd wat het (uiteindelijk) blijkt te zijn...
denk eerder dat ze Den Haag pakken, vanwege politiek & ambasadesquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ben echt bang dat het hier in NL gebeurt. Ik ga dagelijks met de metro naar school (vanaf augustus weer) en uiteraard in Amsterdam...
Jah, Amsterdam. tijdens de jaarlijkse Sail..quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
denk eerder dat ze Den Haag pakken, vanwege politiek & ambasades
Nederland werd laatst ook ergens genoemd, op zo'n website van die terroristen..... eng hoor
Niet zulke grove woorden. Straks als onze dochter of zoon komt... Snappie?quote:
heb ik dus nog een maandje om het uit m'n systeem te krijgen........quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
Niet zulke grove woorden. Straks als onze dochter of zoon komt... Snappie?
Jawel, maar ik probeer er maar niet aan te denken. Je kunt er toch niks tegen doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Maar even serieus.. zijn jullie niet bang voor aanslagen in NL?? Ikke wel
ja wel, maar heb daarin wel dezelfde instelling als Zhenar....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Maar even serieus.. zijn jullie niet bang voor aanslagen in NL?? Ikke wel
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer er maar niet aan te denken. Je kunt er toch niks tegen doen.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:26 schreef Zhenar het volgende:
maar ik ga er mijn leven niet door laten leiden. Wat gebeurt, dat gebeurt.
Airelle gaat toch ook één deze dagen/weken???quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
Mijn broer had vandaag in Londen kunnen zitten. Ik ben toch wel blij dat ze hun vakantie geannuleerd hebben.
Ik weet het niet. Tegen m'n broer zeiden ze: 'Londen is nu de meest veilige plek om naartoe te gaan, er zal heus niet zo snel nog een aanslag zijn.'quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Airelle gaat toch ook één deze dagen/weken???
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
Mijn broer had vandaag in Londen kunnen zitten. Ik ben toch wel blij dat ze hun vakantie geannuleerd hebben.
Dat zei ik dus laatst ook al tegen mijnzelf. Dat ze London niet nog een keer gaan bombarderen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Tegen m'n broer zeiden ze: 'Londen is nu de meest veilige plek om naartoe te gaan, er zal heus niet zo snel nog een aanslag zijn.'
Ja dahaag![]()
Het is bijna een soort van droge humor dat Londen nu weer gebombardeerd is... Maar dan geen leuke humor natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zei ik dus laatst ook al tegen mijnzelf. Dat ze London niet nog een keer gaan bombarderen...
Tot dat het hier in NL gebeurtquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is bijna een soort van droge humor dat Londen nu weer gebombardeerd is... Maar dan geen leuke humor natuurlijk.
Jammer dat ie beweegt ... dat eerste plaatje isquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:01 schreef Dizer het volgende:
Mijn avatar is echt een blijvertje. Ik hou nog steeds van mijn avatar
mee eens, als ie stil zou blijven staan op 't eerste shot is ie perfectquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef mark_03 het volgende:
Jammer dat ie beweegt ... dat eerste plaatje is
Ja maar dat bewegende is toch leuk? Of moet ik hem langer laten stilstaan op plaatje #1??quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat ie beweegt ... dat eerste plaatje is
Serieus??quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mee eens, als ie stil zou blijven staan op 't eerste shot is ie perfect
absoluutquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef Dizer het volgende:
Serieus??
de jouwe is mooi ja, moet ik toegeven....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef mark_03 het volgende:
Bewegende avaters zijn ruk, tenzij het subtiel beweegt (zoals de mijne).
Als ik hem maar mooi vindquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
de jouwe is mooi ja, moet ik toegeven....
maar verder vind ik dat geknipper irritant
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef mark_03 het volgende:
Die van Beaverhausen is ook erg leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef mark_03 het volgende:
als pacifist vind ik deze stom...........quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
Jullie je zin
Maar ik vind deze ook erg mooi.. maar mijn huidige net iets mooier...
[afbeelding]
Ben jij een pacifist?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
als pacifist vind ik deze stom...........
maar die andere, die nu heerlijk stil staat, is
dat zouden nl net zo goed hobbits kunnen zijn..... of wat dan ook
1. Eén week en één dagquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:47 schreef LeBeau het volgende:
[nieuwsgierige bui]
- Hoe lang moet je nog, Dizer?
- Hoe lang heb je bij je stageplek gewerkt?
- Moet je naar school als je klaar bent of heb je vakantie?
- Hoe lang moet je nog naar school?
nog ongeveer een maand... exacte datum weten we niet, omdat we te dronken waren om uberhaupt nog te weten wanneer we 't gedaan hebben [ofzo]quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:47 schreef LeBeau het volgende:
En voor Babette:
- Hoe lang moet jij nog voordat je moet biggen bevallen?
- Heb je al namen bedacht?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
nee, nog geen idee: maar iig géén Jamie!!!!!![]()
quote:
New York.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog ongeveer een maand... exacte datum weten we niet, omdat we te dronken waren om uberhaupt nog te weten wanneer we 't gedaan hebben [ofzo]![]()
hebben wel wat namenopties: Paris voor 'n meisje, New York voor een jongen.....
nee, nog geen idee: maar iig géén Jamie!!!!!![]()
Oh, dank jequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
oh Tania, voor ik 't vergeet, ze zoeken weer iemand in Gouda!!
een Ambulant Hulpverlener Crisisinterventie voor 28 uur
Een ambulant hulpverwattes?quote:
Ik was zwaar bezopen, maar kreeg hem wel gewoon omhoog! En hij deed zijn taak ook nog eensquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
New York.Paris kan ook voor allebei.
En waarom verbaast het me niet dat je te dronken was om het je te kunnen herinneren?![]()
Ja maar wat moet je doen dan?quote:
Als hij dat ziet gaat hij nooit met je mee.quote:
Hulpverlenenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je doen dan?![]()
Ik kan verder wel lezen hoor Tania.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij dat ziet gaat hij nooit met je mee.
Fuckquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij dat ziet gaat hij nooit met je mee.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben jij intussen al afgestudeerd?
Wie zegt dat het vrijdag is dan?quote:
Ik dacht het, ik heb net een afspraak gemaakt voor zaterdag, omdat ik dacht dat het morgen zaterdag was. Ach, laat maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie zegt dat het vrijdag is dan?
Het is duidelijk donderdag, weer tijd voor ANTM.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik dacht het, ik heb net een afspraak gemaakt voor zaterdag, omdat ik dacht dat het morgen zaterdag was. Ach, laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |