Ligt aan jouquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, je denkt toch niet dat ik m'n persoonlijke harde schijf vol gooi met smileycodes?!
en daarnaast heb ik 't vooral over de pi's...
maar jullie hebben het niet?!?? ik ben ff serieus nu:
ik merkte gisteren dat afbeeldingen op fok 't niet deden, en vervolgens op andere sites ook niet meer
en nu ben ik op werk, dus compleet andere pc en gebeurt er precies hetzelfde...................
Nee, kan niet zeggen dat ik er hier last van heb.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, je denkt toch niet dat ik m'n persoonlijke harde schijf vol gooi met smileycodes?!
en daarnaast heb ik 't vooral over de pi's...
maar jullie hebben het niet?!?? ik ben ff serieus nu:
ik merkte gisteren dat afbeeldingen op fok 't niet deden, en vervolgens op andere sites ook niet meer
en nu ben ik op werk, dus compleet andere pc en gebeurt er precies hetzelfde...................
Die post staat er nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
*bookmarked post dat je de CC hebt ontvangen*
12 eurocentquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
vreemd hoor.....
anyway, Beaver was dus nog for sale.... moet ie kosten?!
Gaan we zo beginnen. Dan krijg je op je verjaardag je gouden CC niet met 100.000 eropquote:
Oh krijg ik hem dan pas? Zeg dat danquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen. Dan krijg je op je verjaardag je gouden CC niet met 100.000 erop
verkocht!!!!!!quote:
Ja man, ik ben dé slowchatter.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef Dizer het volgende:
Eeey jij hier?
Wacht maar, straks gaat Bupa opzichzelf bieden, kijk maar hoe duur die dan wordt
Mijn portomonnee bedoel jequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
verkocht!!!!!!
kan ik met creditcard betalen??
en waar gaan m'n 12 centen dan eigenlijk naar toe....??? [het SC-meeting-potje?!??]
Ik weet niet of een nieuwe SC-meeting een succes wordt hoor... vanwege de overweldigende belangstelling voor de vorigequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
verkocht!!!!!!
kan ik met creditcard betalen??
en waar gaan m'n 12 centen dan eigenlijk naar toe....??? [het SC-meeting-potje?!??]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja man, ik ben dé slowchatter.
Groetjes
vandaar dequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet of een nieuwe SC-meeting een succes wordt hoor... vanwege de overweldigende belangstelling voor de vorige
Lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaar de
en waarom zou het geld naar Diz gaan, is hij hier de Pimp ofzo?!
ik wil best 12 cent neerleggen, maar die zijn dan uiteraard gewoon voor Beaver............
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaar de
en waarom zou het geld naar Diz gaan, is hij hier de Pimp ofzo?!
hm wat biedt je?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, is babette eigenlijk te koop? Is lekker voordelig zo'n twee voor de prijs van één pakket.
Die is van mij, daar blijf je vanafquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, is babette eigenlijk te koop? Is lekker voordelig zo'n twee voor de prijs van één pakket.
2000 euro.quote:
Zeg! Heb al een miljoen geboden! Das wel voldoende lijkt me zoquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja wat biedt jíj eigenlijk?????????????????/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |