Heb hem al... is van Blondie.. one way or anotherquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:
one way or another, i'm gonna get you
dit zinnetje uit een coyote ugly nummer... welke is dat???
Coolquote:
Zoooo jaloersquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/mohammedsoundmixshow.html
Vooral die 2e is geniaal.
Toch nog iemand met gevoel voor humor in SHOquote:
Ja die is mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zoooo jaloers
Maar ik heb de DVD gelukkig (Staring at the sun ... zooooo mooi)
Ik ken alleen de grote hitsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
U2
Alleen de oude nummer zijn
Mysterious Girl
Zo hoort een goede grap te zijn, met de klapper op het eindequote:
Aphex Twinquote:
Wow... dat iemand daar zin heeft om zo iets te makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/mohammedsoundmixshow.html
Vooral die 2e is geniaal.
Mijn Tom Cruise, wat doe jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
U2 is de Tom Cruise van de muziekwereld.
Eigenlijk ben ik oranje.quote:
en U2 is een goeie bandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Tom Cruise, wat doe je
Tom Cruise is een goede acteur!
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Tom Cruise, wat doe je
Tom Cruise is een goede acteur!
Zoiets jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
U2 is de Tom Cruise van de muziekwereld.
Mysterious Waysquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
U2
Alleen de oude nummer zijn
Mysterious Girl
ach ja.. smaak enzo..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoiets ja
Niks mis met Tom Cruise ook
Mwoah, dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef timbob het volgende:
"U2 heeft langer in de studio gezeten dan een gemiddeld huisdier leeft, en ze zijn er zonder één fatsoenlijk nummer uitgekomen"
aldus een engels muziektijdschrift
Dat zeg ik toch niet? Alleen zeg ik dat TC best goed is!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef timbob het volgende:
"U2 heeft langer in de studio gezeten dan een gemiddeld huisdier leeft, en ze zijn er zonder één fatsoenlijk nummer uitgekomen"
aldus een engels muziektijdschrift
ik ben anders van meningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Alleen zeg ik dat TC best goed is!
Nee, dat is chemisch en fluoriserend oranje.quote:
Smaak enzo jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ach ja.. smaak enzo..
ik vind U2 en Tom cruise allebei het meest overschat in hun beroepsvlak
want veel stelt het eigenlijk niet voor. (naar mijn bescheide mening)
Deze foto is oudquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee, dat is chemisch en fluoriserend oranje.
Zo oranje:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze foto is oud
Ik wil een nieuwe zien![]()
]quote:
das maar goed ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah... Orbital...![]()
Dat heb ik niet gezegd
![]()
Omdat mijn tiet niet bloot was. Dus als ik 'm lager had genomen en je zag mijn shirtje, kon je niks meer erbij denken. Nu denkt iedereen dat mijn tiet bloot is.quote:
Dankjewelquote:
ja, verpest de illusie ffquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat mijn tiet niet bloot was. Dus als ik 'm lager had genomen en je zag mijn shirtje, kon je niks meer erbij denken. Nu denkt iedereen dat mijn tiet bloot is.
Je mag ze ook aan mij geven..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
anders moet ik 50 cd's en een stapel platen weggooien
quote:
Nou verpest je hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat mijn tiet niet bloot was. Dus als ik 'm lager had genomen en je zag mijn shirtje, kon je niks meer erbij denken. Nu denkt iedereen dat mijn tiet bloot is.
had dan een betere reden bedacht..quote:
Ruilen tegen mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twenty? Gesigneerd door Rob Thomas en Paul Doucette (Zanger en Drummer). Ingelijst in een zilveren lijst met een hele mooie zilveren laag als achtergrond? Tevens is het door Dizer himself aangeraakt en is dus erg kostbaarquote:
even denken..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twenty? Gesigneerd door Rob Thomas en Paul Doucette (Zanger en Drummer). Ingelijst in een zilveren lijst met een hele mooie zilveren laag als achtergrond? Tevens is het door Dizer himself aangeraakt en is dus erg kostbaar![]()
Tssk.. ik heb het laten taxeren... kan er wel tussen de 1000 tot 2000 euro voor krijgenquote:
Ik heb ook een gesigneerde cd van Maroon5 door Adam Levine himself!quote:
Whaddap girl?quote:
weetje hoelang ik erover gedaan heb deze collectie die ik nu heb bij elkaar te krijgen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. ik heb het laten taxeren... kan er wel tussen de 1000 tot 2000 euro voor krijgen
Ohquote:
in die combinatie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
In SEX is het gezellig
Leuke gesprekken over Sperma en zoennende vrouwen
Neeuh niet echt...quote:
fruitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh niet echt...
Eerder wat je moet eten om de smaak van Sperma te beinvloeden![]()
O ja, jij gaat niet op vakantie toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nee ik ook niet
Ik blijf dit jaar wit denk ik
Nee, geen vakantie dit jaar..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja, jij gaat niet op vakantie toch?![]()
Ik hoop in augustus wel bruin te worden![]()
Hoi.quote:
Een beetje... maar ik moe nog 2,5 weken stage lopen, dus ik zie weinig zon...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer, zijn jouw kadetten al bruin?
Hoiquote:
Dan verzin ik zelf iets erbijquote:
Verzin je wel iets realistisch?quote:
Iets met een tentquote:
We will see thenquote:
Ik heb gelukkig airco, maar al twee nachten achter elkaar wakker geworden van kramp in mijn kuit, gisternacht links en vannacht rechts.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 't warm
En ik heb een muggenbult op mijn hand.
Agossiequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 't warm
En ik heb een muggenbult op mijn hand.
Dan is het morgen over.... is altijd zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig airco, maar al twee nachten achter elkaar wakker geworden van kramp in mijn kuit, gisternacht links en vannacht rechts.
Zo!
Goedemorgen ook.
Ik had de ventilator de hele nacht wapperen, maar daar ga ik wel van niezen dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig airco, maar al twee nachten achter elkaar wakker geworden van kramp in mijn kuit, gisternacht links en vannacht rechts.
Zo!
Goedemorgen ook.
En op mijn schouder, pink en tietquote:
Oh... nu lijkt het net alsof ik airco in mijn slaapkamer heb... da's dus niet zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef Skaai het volgende:
Ik had de ventilator de hele nacht wapperen, maar daar ga ik wel van niezen dus
Jaquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
- Glas Karnemelk
Het gezondste en lekkerste wat een koe aan ons kan geven qua zuivelquote:
Zóóóó verschrikkelijk vies he.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gezondste en lekkerste wat een koe aan ons kan geven qua zuivel
Ik kende die serie al langer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
JaEn Duiveltja heb ik er ook op gewezen
.
Alleen begreep ik even niet waar ze nu met z'n allen naar toe zouden gaan met Steve...
Ik moest wel even een traantje wegpinken bij al dat verdriet van Fiona en Steve.
Ik vind melk sowieso niet lekker. Maar karnemelk... gatver.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Tis netals bier...
Ooh wacht, maar jij drinkt ook geen bier, toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Karnemelk is hemelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ijs en ijskoud! Het is ook een echte dorstlesser!!! En vervrissendquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Karnemelk is hemelsVooral als ie ijs en ijs koud is
rrrr
Volle melkquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bupatih het volgende:
Volle melk
Magere melk
Karnemelk
Joop Zoetemelk
Ik gooi d'r ook wel s ranja door heen ... dat is ook lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ijs en ijskoud! Het is ook een echte dorstlesser!!! En vervrissend
Dat meen je nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik gooi d'r ook wel s ranja door heen ... dat is ook lekker
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik gooi d'r ook wel s Tanja door heen ... dat is ook lekker
Ken je dat niet? Dat is lekker joh... echtquote:
Aanstellerquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef BVO het volgende:
Gatverdamme hou op, word er gewoon misselijk van..
Klinkt ranzigquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat is lekker joh... echt
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vandaag vrij van me stage vanwege diploma uitreiking
Geregeld met mijn toffe mentrixquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]Hoe kan je een dimploma krijgen als je je stage nog niet af hebt gerond?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het gister ook bij het eten![]()
Mooi weggegooid![]()
Ik heb maar één keer in mijn leven een half glas op, maar dat was voor mij genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
Tomatensap is ook goor.
Probeer maar s binnenkort ... is het net een milkshakequote:
Vooral vreemd..quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
Tomatensap is ook goor.
Tomaten zijn ook goorquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
Tomatensap is ook goor.
My thoughtsquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tomaten zijn ook goor
Maar tomatensoep is wel lekker![]()
Tss, toen lag er zeker een laag groene schuim opquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik heb het één keer op en was heel de dag misselijk.
.
Wat zonde!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het gister ook bij het eten![]()
Mooi weggegooid![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zonde!!!
Maandag op mijn stage, had al het karnemelk in de zon gestaan en werd het klonterig en zo, dus alles werd weggegooid.. moest ik aan de Yogi
Gatverdamme nu is het genoeg hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zonde!!!
Maandag op mijn stage, had al het karnemelk in de zon gestaan en werd het klonterig en zo, dus alles werd weggegooid.. moest ik aan de Yoki
Logisch.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tomaten zijn ook goor
Wat jij zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tomaten zijn ook goor
Die intens zure smaak gewoon.. bah, ik vind het echt walgelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, toen lag er zeker een laag groene schuim op![]()
Die intens zure smaak gewoon.. wow, ik vind het echt geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Die intens zure smaak gewoon.. bah, ik vind het echt walgelijk.
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef bar_rel het volgende:
Mijn muis doet raar![]()
Mijn computer doet raar
Ik vind tomaten door de sla ofzo niet vies hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tomaten zijn ook goor
Vind jij magere/volle melk vies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef Tania18 het volgende:
Laten we het er gewoon op houden dat al het drinken waar melk in zit goor is
Ik gooi de tomaat altijd uit de slaquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind tomaten door de sla ofzo niet vies hoor.
En tomatensoep is lekker ja.
Als dat mag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij nou hier zeg maar vast en zo... ??
Magere melk =quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef Tania18 het volgende:
Laten we het er gewoon op houden dat al het drinken waar melk in zit goor is
Omg that reminds mequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zonde!!!
Maandag op mijn stage, had al het karnemelk in de zon gestaan en werd het klonterig en zo, dus alles werd weggegooid.. moest ik aan de Yoki
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind tomaten door de sla ofzo niet vies hoor.
En tomatensoep is lekker ja.
Ben jij zo'n iemand die veel dingen niet lust?quote:
Ik drink alleen maar volle melkquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Magere melk =maar drinkbaar
Halfvolle melk =![]()
Volle melk =![]()
Karne melk =![]()
![]()
![]()
Al het opgewarmde melk = [afbeelding]
Nou ja zegquote:
Ik ja... van de bovenste dingen kan ik alleen spruitjes eten, de rest is goorquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die veel dingen niet lust?![]()
Tomaten? Asperges? Paprika? Spruitjes? ....? ....?
Ieeeeeeeeeuw.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg that reminds me
Ik was een keer bij mn exvriendje en het was knetterwarm al een paar dagen. Nou hij was even niet in de kamer en ik had dorst, dus ik zag een witte beker staan met (dacht ik) water. Ik pak de beker en neem een ferme slok........ WARME OUDE BEDORVEN MELK die er al een paar dagen stond... in de hitte dus he:r:r;:R:R;;r
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg that reminds me
Ik was een keer bij mn exvriendje en het was knetterwarm al een paar dagen. Nou hij was even niet in de kamer en ik had dorst, dus ik zag een witte beker staan met (dacht ik) water. Ik pak de beker en neem een ferme slok........ WARME OUDE BEDORVEN MELK die er al een paar dagen stond... in de hitte dus he:r:r;:R:R;;r
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het juist net andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ja... van de bovenste dingen kan ik alleen spruitjes eten, de rest is goor
En tomatensoep is ook lekker natuurlijk
En dat komt in een glas, hoe...?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
C. Wat nou als het een andere witte zuivelproduct was maar dan niet van een koe??![]()
Ik roddelen?!quote:
Aspergesquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die veel dingen niet lust?![]()
Tomaten? Asperges? Paprika? Spruitjes? ....? ....?
Ik gooi de Cherry totmaten uit mijn Bacon Ranch Salad van de McDonalds altijd wegquote:
A. Ik keek wel maar ik dacht dus dat het water was.. Het zat in een witte beker dus dan zou je water niet zien he (kleurloos enzo)quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeuw.....
Een paar vraagjes:
A. Kijk jij nooit eerst naar wat je drinkt?
B. Was het niet inmiddels groen?
C. Wat nou als het een andere witte zuivelproduct was maar dan niet van een koe??![]()
Tissues op? Gootsteen deed het niet? Geen toilet aanwezig? Geen handdoek?quote:
Waar is C ?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
A. Ik keek wel maar ik dacht dus dat het water was.. Het zat in een witte beker dus dan zou je water niet zien he (kleurloos enzo)maar het was dus melk..
B. Geen groene stukken, wel brokjes
B. Geitemelk?Dat andere is geen zuivelproduct lijkt me
Niet dat spruitjes nou heel lekker zijn hoor, maar dat gaat nog enigszinsquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het juist net andersom.
Ik eet volgens mij bijna alles, behalve spruitjes.
SEX is goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tissues op? Gootsteen deed het niet? Geen toilet aanwezig? Geen handdoek?
Ja sorry, heb vannacht in SEX zitten spammen
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
A. Ik keek wel maar ik dacht dus dat het water was.. Het zat in een witte beker dus dan zou je water niet zien he (kleurloos enzo)maar het was dus melk..
Zou ik ook zeggen
B. Geen groene stukken, wel brokjes
Ieeeeuw...
B. Geitemelk?Dat andere is geen zuivelproduct lijkt me
Waar ik B zei bedoelde ik C, stop.quote:
Mijn favoriete groenten:quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet dat spruitjes nou heel lekker zijn hoor, maar dat gaat nog enigszins
Ik dronk het niet voor mn lol neequote:
ik zet 3 jokers in?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar ik B zei bedoelde ik C, stop.
Aah, dan is het goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik roddelen?!.
En dan ook nog over jou?!
Ik zou niet durven.
Whehequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist Kees Driehuis.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dronk het niet voor mn lol nee
Ieuw, ik ben gewoon weer een beetje misselijk erdoor
Ik ga even douchen maar.
Iedereen lacht, maar ik snap hem nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:
Ik lachte.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Noouhooou... ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou meer tv moeten kijken, daat wordt je vast wel wijzer van
Dude, per seconde wijzerquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noouhooou... ik snap hem nog steeds niet
Zegt me nog niksquote:
Dat moet je gewoon kennen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zegt me nog niks
Zeker een NED1, 2 of 3 programma?
Ik kijk bijna nooit tvquote:
Gebruiken als onderzetter voor je glas kaquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit tv
Wat moet ik anders met mijn 150+ aan dvd's
150+?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit tv
Wat moet ik anders met mijn 150+ aan dvd's
niks mis met publieke omroepen.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:37 schreef Dizer het volgende:
Zeker een NED1, 2 of 3 programma?
Vandaag>??quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
niks mis met publieke omroepen.....
g'day, trouwens....
Volgens mij las hij "gay-day" en is hij zich nu aan het haasten om zijn roze pak te strijken.quote:
LOL, dan moet ie niet naar Australië gaan, daar is 't de hele dag G'day.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij las hij "gay-day" en is hij zich nu aan het haasten om zijn roze pak te strijken.
Ja, anders gaat het ook vervelen, hèquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morning Bupie.....
heb weer even 'n nieuw Bradje, moeten blijven switchen natuurlijk
Geeeeeeeeen idee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, hoe krijg je het toch voor elkaar, Airelle?
ik loop wat achter op schema vandaag..... gewoon niet op lettenquote:
Ik las idd Gay-dayquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL, dan moet ie niet naar Australië gaan, daar is 't de hele dag G'day.....
quote:
Hmmquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geeeeeeeeen idee.
Maar ik heb vanochtend zin in loungeradio, dus dan doe ik altijd zoeken, maar dat kan dus nou niet.
![]()
Hallo jongedamequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Airelle het volgende:
Dag heer!
Ik ga ook maar eens wat eten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik loop wat achter op schema vandaag..... gewoon niet op letten
zit nu lekker te ontbijten, zegt genoeg...
Bonjour Beavje.quote:
Beautjequote:
nee helaas, trek je leren pakje maar weer uit....quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
Ik las idd Gay-day, maar dat is het dus niet
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee helaas, trek je leren pakje maar weer uit....
G'day is gewoon 'n Ozzie afkorting voor Goodday....
Dat is oog voor detail hebben ... and I love itquote:
Eh okquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is oog voor detail hebben ... and I love it.
Komt vast van die pillen van zonet ...quote:
Oeh slik jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt vast van die pillen van zonet ...
Jij iig nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
Wie zet er nou punten achter smileys?.
.
Toch doe je het fout! Achter niet hoort ook een punt.quote:
quote:
Och dat puntjes-gezeikquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch doe je het fout! Achter niet hoort ook een punt.
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Och dat puntjes-gezeik
Voor mij telt een smiley gewoon als punt
Maar waarom zou er een punt achter niet moeten én een punt achter die smiley? Telt de smiley als zin ofzo..
Wat een bullshit, een zin moet afgesloten worden met een punt (of smiley dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
Ja nou... euh... achter een smiley hoort een punt. Punt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een bullshit, een zin moet afgesloten worden met een punt (of smiley dus) maar een smiley hoeft toch niet afgesloten te worden?
Naja, dan ben ik maar rebelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja nou... euh... achter een smiley hoort een punt. Punt!.
Ofzo..
quote:
Iddquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef mark_03 het volgende:
Een smiley hoort gewoon bij de zin, dus achter de smiley een punt. Maar niet achter de zin een punt en achter de smiley een punt... dan zie je de smiley als een aparte zin, en dat is dus niet zo
Het is ook niet op basis van ABN, aangezien er daar helemaal geen smilies gebruikt worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef mark_03 het volgende:
Een smiley hoort gewoon bij de zin, dus achter de smiley een punt. Maar niet achter de zin een punt en achter de smiley een punt... dan zie je de smiley als een aparte zin, en dat is dus niet zo.
Waarom ben je zo'n fan van die arrogante doos van een Sarah Michelle Gellar ofzo geworden? Die anorexia-doos vind ik maar dom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mij dissen betekend in vervreemde wateren vissen.
Pas op![]()
Arrogantquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom ben je zo'n fan van die arrogante doos van een Sarah Michelle Gellar ofzo geworden? Die anorexia-doos vind ik maar dom.
Kijk dan naar dit voorbeeld:quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is ook niet op basis van ABN, aangezien er daar helemaal geen smilies gebruikt worden.. ABF schrijft punten achter zowel de zin als de smilie voor, is mooi.
.
1-0.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dan naar dit voorbeeld:
Ik ga vanavond naar.. U2.
.
Ik pas daar het puntengebruik volgens jouw regels toe... 'Ik ga vanavond naar' is toch geen hele zin?
Ziet er inderdaad niet uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dan naar dit voorbeeld:
Ik ga vanavond naar.. U2.
.
Ik pas daar het puntengebruik volgens jouw regels toe... 'Ik ga vanavond naar' is toch geen hele zin?
quote:
Jezelf scherp houden hequote:Op woensdag 13 juli 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Is juist leuk!.
Zelf-reflectie.
Een bericht uit 1427 quoten is ook zo irritantquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
En jij vergeet altijd de shift-toets!.
Zoooooooooo domquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Bupa..
Die BMP-bestanden in .exe veranderen he.. hoe moet dat?
Ik heb ze opgeslagen maar als ik naam wijzigen doe staat er alleen keygen en niet keygen.bmp dus dan kan ik het ook niet veranderen...
Dit is vast heel dom maar ja
Wat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een bericht uit 1427 quoten is ook zo irritant.
Vanavond een bedrijfsuitje en vanmiddag heb ik nog niks op de planning... of wou je samen met me naar het strandquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Altijd scherp en attent!.
Wat ga je vandaag doen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |