Je mag ze ook aan mij geven..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
anders moet ik 50 cd's en een stapel platen weggooien
quote:
Nou verpest je hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat mijn tiet niet bloot was. Dus als ik 'm lager had genomen en je zag mijn shirtje, kon je niks meer erbij denken. Nu denkt iedereen dat mijn tiet bloot is.
had dan een betere reden bedacht..quote:
Ruilen tegen mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twenty? Gesigneerd door Rob Thomas en Paul Doucette (Zanger en Drummer). Ingelijst in een zilveren lijst met een hele mooie zilveren laag als achtergrond? Tevens is het door Dizer himself aangeraakt en is dus erg kostbaarquote:
even denken..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn gesigneerde 3 albums van Matchbox Twenty? Gesigneerd door Rob Thomas en Paul Doucette (Zanger en Drummer). Ingelijst in een zilveren lijst met een hele mooie zilveren laag als achtergrond? Tevens is het door Dizer himself aangeraakt en is dus erg kostbaar![]()
Tssk.. ik heb het laten taxeren... kan er wel tussen de 1000 tot 2000 euro voor krijgenquote:
Ik heb ook een gesigneerde cd van Maroon5 door Adam Levine himself!quote:
Whaddap girl?quote:
weetje hoelang ik erover gedaan heb deze collectie die ik nu heb bij elkaar te krijgen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. ik heb het laten taxeren... kan er wel tussen de 1000 tot 2000 euro voor krijgen
Ohquote:
in die combinatie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
In SEX is het gezellig
Leuke gesprekken over Sperma en zoennende vrouwen
Neeuh niet echt...quote:
fruitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh niet echt...
Eerder wat je moet eten om de smaak van Sperma te beinvloeden![]()
O ja, jij gaat niet op vakantie toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nee ik ook niet
Ik blijf dit jaar wit denk ik
Nee, geen vakantie dit jaar..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja, jij gaat niet op vakantie toch?![]()
Ik hoop in augustus wel bruin te worden![]()
Hoi.quote:
Een beetje... maar ik moe nog 2,5 weken stage lopen, dus ik zie weinig zon...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer, zijn jouw kadetten al bruin?
Hoiquote:
Dan verzin ik zelf iets erbijquote:
Verzin je wel iets realistisch?quote:
Iets met een tentquote:
We will see thenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |