Nee, geen vakantie dit jaar..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja, jij gaat niet op vakantie toch?![]()
Ik hoop in augustus wel bruin te worden![]()
Hoi.quote:
Een beetje... maar ik moe nog 2,5 weken stage lopen, dus ik zie weinig zon...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
Dizer, zijn jouw kadetten al bruin?
Hoiquote:
Dan verzin ik zelf iets erbijquote:
Verzin je wel iets realistisch?quote:
Iets met een tentquote:
We will see thenquote:
Ik heb gelukkig airco, maar al twee nachten achter elkaar wakker geworden van kramp in mijn kuit, gisternacht links en vannacht rechts.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 't warm
En ik heb een muggenbult op mijn hand.
Agossiequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 't warm
En ik heb een muggenbult op mijn hand.
Dan is het morgen over.... is altijd zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig airco, maar al twee nachten achter elkaar wakker geworden van kramp in mijn kuit, gisternacht links en vannacht rechts.
Zo!
Goedemorgen ook.
Ik had de ventilator de hele nacht wapperen, maar daar ga ik wel van niezen dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig airco, maar al twee nachten achter elkaar wakker geworden van kramp in mijn kuit, gisternacht links en vannacht rechts.
Zo!
Goedemorgen ook.
En op mijn schouder, pink en tietquote:
Oh... nu lijkt het net alsof ik airco in mijn slaapkamer heb... da's dus niet zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef Skaai het volgende:
Ik had de ventilator de hele nacht wapperen, maar daar ga ik wel van niezen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |