Was het zeker, maar ik ga nu naar huis! Ik laat het je weten Maik binnenkortquote:Ik las net dat queen geweldig was?
Waar zijn de foto's
Nee was het maar zoquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Airelle, je bent gister dus naar NSJ geweest? Heb je Róisín Murphy gezien?
Oh, ik heb er niks van gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
Nee was het maar zo.
Ik was zeilen.. maar zat aan de buis gekluisterd.
TV in een zeilboot ?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee was het maar zo.
Ik was zeilen.. maar zat aan de buis gekluisterd.
Ja, was weer tofquote:
Jij pimp jijquote:Op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, was weer tofHeb nog een telefoonnummer en een MSN van een meisje geronsold
Vanavond weer ff naar die plas toe![]()
Kwamen ineens op ons aflopenquote:
Kunstkamp? Klinkt leukquote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kwamen ineens op ons aflopenZe waren op kunstkamp ofzo, ... komen uit Zoetermeer
Das wel een end weg
![]()
Idd, ze waren ook wel een wazig ... echt van die kunsttypesquote:
Maar hoe zit het dan met die 'bijna-vriendin' van je?? Die ene waar je niks tegen wist te zeggenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ze waren ook wel een wazig ... echt van die kunsttypesMaar wel tof
Hihi, dat is bijna wat geworden maar toch nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met die 'bijna-vriendin' van je?? Die ene waar je niks tegen wist te zeggen
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ze waren ook wel een wazig ... echt van die kunsttypesMaar wel tof
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, dat is bijna wat geworden maar toch nietEn dat lag niet aan die autorit waar jij op doelt... maar dat ze paarden leuker vind dan mij
Nou, dat dacht ik soms welquote:
En toen was je al klaar met zeilenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Norts Sea Jazz word pas om kwart voor 12 uitgezonden.
Ey waar woon jij nou in Rhoon ?quote:
Ik ben er nog (5 minutenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan blijf ik hier wel in mijn eentje
Dan woon je niet bij die fok user in de buurt die er toen voor heeft gezorgt dat Rikman ging rukken over Yvonnequote:
Rikman.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan woon je niet bij die fok user in de buurt die er toen voor heeft gezorgt dat Rikman ging rukken over Yvonne![]()
Maar jij moet altijd al anders zijn/doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef BVO het volgende:
3!
Foutje, dat moet pagina zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nog op vagina 2.
"kom maar op msn" zegt ze tegen mijquote:Op maandag 11 juli 2005 21:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jep... maar je kunt het niet heeeeeeeel duidelijk zien.
Maar kom maar op msn ofzo.
De vraag of je blont bent is nu wel beantwoord.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh je was er al.
Maar ik stond op "Offline".
Dat was al heel lang geledenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De vraag of je blont bent is nu wel beantwoord.
Toen was ik er vast nog niet. Bij deze dus.quote:
Wat is dat voor cdquote:
freakquote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
komt eraan binnenkort
David gray + orbital
Vast vingerverven met d'r vriendinnen ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh![]()
Ze moest zeker kunstzinnige dingen doen enzo![]()
Ik ookquote:Op maandag 11 juli 2005 23:23 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga slapen
En dromen over karma enzo, daar heb ik wel iets over geleerd vandaag
Het lijkt er wel op jaquote:Op maandag 11 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
Is dit topic verplaatst naar het fotoboek?.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:45 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik heb Muse aangevraagd op de Box () maar hij komt maar niet...
hoogstandje nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:48 schreef MissBliss het volgende:
Ja godver Ali b en marco b :R:R:R:R;;:R;:;;r;;r;R;R
Al iets van 5 nummers...quote:
mod dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Al iets van 5 nummers...
Is er al een nieuwe mod?
Dat mod ja..quote:
Ja, maar ik zit in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef timbob het volgende:
je weet dat the box in rotterdam andere liedjes uitzend dan hier he
Ey Mark alles goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef mark_03 het volgende:
Hey ELM
Mowah, zo eerst weer ff naar de dokter (m'n lies weerquote:
Ooh leuk een vrouwquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
Verwelkom hier de nieuwe SHO-mod!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben voor!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:35 schreef LeBeau het volgende:
Gaan we haar dronken voeren?
Het wordt een bastaardkind, ik weet het nou al!quote:
Een dorkne SHO-mod?!quote:
Dork, dork... wie noem jij hier een dork???quote:
dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dork, dork... wie noem jij hier een dork???
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:03 schreef beaverhausen het volgende:
dronken.
kut, het inlikken gaat alweer meteen fout.
.
Flistend, flistend... wie noem jij hier flistend???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt bij mij wel een potje breken.
Maareh... komt mijn avator straks ook in de flistende Showchat OP?
![]()
Ik ben hier voor de spellingcheckquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik opteer voor een spellingcheck... Fuck the search!
Jij was toch van de mannenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:35 schreef LeBeau het volgende:
Gaan we haar dronken voeren?
Skaai had het over haar inwijden, en aangezien het grootste deel van de vrouwlijke ShowChatters om de andere dag dronken is leek het me toepasselijk.quote:
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat dit topic vol zit met toekomstige AA-bezoekers.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Skaai had het over haar inwijden, en aangezien het grootste deel van de vrouwlijke ShowChatters om de andere dag dronken is leek het me toepasselijk.
* checkt je avaterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat dit topic vol zit met toekomstige AA-bezoekers..
Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je haar wou dronken voeren om der vervolgens in zwakke toestand allemaal een keertje te....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Skaai had het over haar inwijden, en aangezien het grootste deel van de vrouwlijke ShowChatters om de andere dag dronken is leek het me toepasselijk.
oepsquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je haar wou dronken voeren om der vervolgens in zwakke toestand allemaal een keertje te....![]()
Jammer hequote:
Beautje niet, maar er zijn vast zat anderen die dat wel bedoelen hoor.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beautje niet, maar er zijn vast zat anderen die dat wel bedoelen hoor..
Tss, hou je hormonen ff onder controle johquote:
Inkoppertje.quote:
Het is Kopij katquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef The_Langolier het volgende:
Kopiërende kat... mij compleet onbekend.![]()
Stel je s voor danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Kopij kat.
Ik heb jou wel eens eerder gezien, maakt jou dat nu een meer opvallende user dan ik? Of ben ik gewoon een nietzeggend muurbloempje... of allebei...
Ja beetje wel hequote:
Geen idee. Volgens mij ben ik allerminst opvallend, enkele uitzonderingen in ONZ daar gelaten. Nietszeggende muurbloempjes zullen niet snel een mod-positie bemachtigen, lijkt me. Dus dat zal je niet zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
Het is Kopij kat.
Ik heb jou wel eens eerder gezien, maakt jou dat nu een meer opvallende user dan ik? Of ben ik gewoon een nietzeggend muurbloempje... of allebei...
Jij hier?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef Copycat het volgende:
Dank je wel!
Ze is hier om dronken gevoerd te worden en vervolgens ...quote:
Oh ja, en ze is onze nieuwe mod. Dat ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ja
Verwelkom hier de nieuwe SHO-mod!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ja
Verwelkom hier de nieuwe SHO-mod!!!!!!!!!!!!!!![]()
Als jij dat graag wilt, dan welquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, dan wel.
Ik ben namelijk een heel commercieel denkende Copycat.
ooh jah, jij spreekt mijn nick als Diezer uit he? terwijl het als Daaizer is!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Heb het bij de meeste users hoor, dat ik de namen heel anders uitspreek dan ze eigenlijk bedoeld zijn..
Is diser ook goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
ooh jah, jij spreekt mijn nick als Diezer uit he? terwijl het als Daaizer is!
Ja jammer dat ze kut muziek maaktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef mark_03 het volgende:
Belle Perez is best een lekker wijf .
Dizer komt van Grendizer.... google maar eensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Daaizer daar breek je toch je tong over man
je gaat nog wat meemaken hier in SCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:47 schreef Copycat het volgende:
![]()
Da´s een veel te groot plaatje, jonguh!!!
![]()
Je moet gewoon een paar keer CTRL + SHIFT indrukken totdat het weer goed isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik haar van kennen
Shit, ik moet mijn computer opnieuw opstarten... mijn leestekens zijn door de war. Ik wil een vraagteken en krijg dit = .
Daar kwam ik ook na jaren en jaren rebooten achterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
Je moet gewoon een paar keer CTRL + SHIFT indrukken totdat het weer goed is
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook na jaren en jaren rebooten achter
Dan weet ik dat voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
Je moet gewoon een paar keer CTRL + SHIFT indrukken totdat het weer goed is
Je gaat nog een hoop van ons leren hier in SCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan weet ik dat voor de volgende keer!
Geen idee, ik denk het niet. Het is gewoon één van de geheimen van Windows die sommige mensen toevallig wel kennen en anderen niet, of pas sinds kort.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:![]()
Ben ik nu een DIG neurd dat ik dat soort dingen weet?
Joh, ik wist 't ook en ben toch ook geen neurdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ben ik nu een DIG neurd dat ik dat soort dingen weet?
Tss, SHO modquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik haar van kennen
Satestokjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, mijn kwaliteiten liggen elders
En sla me niet met die rietstengel
Lijkt op de dunne knappe versie van Monica Blow-me-skiquote:
Ze heeft ook een DVDquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Ik zag pas een concert van haar met allerlei Spaanse muziek, was wel leuk.
Dat ligt er maar net aan wie hem opent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel inmiddels begrijpt wat de nieuwe TT wordt?
Gooi gelijk je cupmaat erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg CC.... vertel eens wat over jezelf.... welke TV proggies kijk je? Series? Wie zijn je favo BN'ers? Of Holywooders? Wat voor muziek luister je? En wat vind je van Charisma Carpenter?
Vervorm het newbie-vragenlijstje eens niet zo.quote:
Ik neem daan dat we weer op 1 lijn zitten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie hem opent..
Weer?!? Zitten wij nooit toch?!?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik neem daan dat we weer op 1 lijn zitten?
En jij bent?quote:
Ooh jah, ik heb je verward met Svenniepenniequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
En jij bent?
nog zo'n 1,5 maand.......quote:Oh jah.. de moeder van mijn ongeboren dochter/zoon... hoe lang nog? 2 maanden toch?
Ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:11 schreef babette21 het volgende:
nog zo'n 1,5 maand.......en nog steeds geen verlof
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg CC.... vertel eens wat over jezelf.... welke TV proggies kijk je? Series? Wie zijn je favo BN'ers? Of Holywooders? Wat voor muziek luister je? En wat vind je van Charisma Carpenter?
stage klaar??quote:
get lostquote:Wanneer kom je thuis, kan je gaan koken voor me... en mijn biertje naar me brengen en mijn voeten masseren![]()
Daar zal je alleen maar van schrikken... deed ik nl ook toen ik het eindelijk eens liet opmetenquote:
Nee nog 2.5 weekquote:
Sorry schat, mijn grammatica is niet zo sterk, ik bedoel:quote:get lost
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef Copycat het volgende:
Daar zal je alleen maar van schrikken... deed ik nl ook toen ik het eindelijk eens liet opmeten.
DD???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal je alleen maar van schrikken... deed ik nl ook toen ik het eindelijk eens liet opmeten.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.
Van Desperate Housewives tot Shameless (vanavond weer!!!) en van Het Uur van de Wolf tot America's Next Top Model.
Favo BN-ers heb ik niet echt, hoewel ik Ali B. wel erg graag mag. Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford en Bette Davis, maar ook Sean Penn enJohnny Depp
.
Muziek: heel divers ook, met een beetje voorkeur voor hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan). Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wu Tang Clan
Ali B
Volgens mij ga jij het oed vinden met Miakel
jij durft niet te mini-meeten, maar wel mijn voeten te masseren.... dapperquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Sorry schat, mijn grammatica is niet zo sterk, ik bedoel:
wanneer kom jij thuis zodat ik voor je kan koken, je wijntje voor je pak en je voeten masseren..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij durft niet te mini-meeten, maar wel mijn voeten te masseren.... dapper
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
Wu Tang Clan
Ali B
Volgens mij ga jij het goed vinden met Miakel
Nerd vindt Airelle wel fijn, toch??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:![]()
N*E*R*D, RHCP, Chet Baker, Massive Attack, John Legend, UDS betere dwarsdoorsnedes uit mijn cd-kast?
Ey ik vind Ali B niet tofquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wu Tang Clan
Ali B
Volgens mij ga jij het goed vinden met Miakel
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
N*E*R*D, RHCP, Chet Baker, Massive Attack, John Legend, UDS betere dwarsdoorsnedes uit mijn cd-kast?
echt zo'n jongen die geen keuze's kan makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:26 schreef Dizer het volgende:
Mijn muzieklijst:
Massive attackquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt zo'n jongen die geen keuze's kan maken
[inside info]heeft ie met vrouwen ook last van, pas maar op[/inside info]
Keuzes makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:28 schreef babette21 het volgende:
echt zo'n jongen die geen keuze's kan maken
[inside info]heeft ie met vrouwen ook last van, pas maar op[/inside info]
Dat is een meisjes naamquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh 't is met Brad... zeg dat dan
plot klinkt wel leuk........ samen gaan!?
Ik heb dus nog steeds JOUW cd niet ontvangenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
kleine woorden, grote daden..........![]()
Nee hoor.. zij kreunt inderdaad niet.. zij schreeuwt eerder (Sharapova niets bij te vergelijken..)quote:
ha!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds JOUW cd niet ontvangen
En ik heb nog steeds geen Lilian Hak
Lilian hak moet je zelf maar halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds JOUW cd niet ontvangen
En ik heb nog steeds geen Lilian Hak
Kan ik me niet meer herinneren....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:38 schreef babette21 het volgende:
schreeuwen is voor boeren [die hebben geen buren....]
gezien de hoeveelheid genuttigde drank die avond denk ik eerder de slappe lach te hebben gehad
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:38 schreef babette21 het volgende:
schreeuwen is voor boeren [die hebben geen buren....]
Ik open vanavond een msn dan maar....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ha!
doe 's op msn komen
dan msn ik 'm wel door [afbeelding]
je bent wel meer details vergeten [en ze dus maar zelf gaan verzinnen]...quote:
Oiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:42 schreef babette21 het volgende:
je bent wel meer details vergeten [en ze dus maar zelf gaan verzinnen]...
goed, ik laat de puberheren weer alleen.......... lekker naar huis
1.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent wel meer details vergeten [en ze dus maar zelf gaan verzinnen]...
goed, ik laat de puberheren weer alleen.......... lekker naar huis
sorry, dat moet natuurlijk enkelvoud zijn...quote:
Laat er maar... ze zit in een midlife crisis! Ze wordt 27quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:44 schreef babette21 het volgende:
is er tenslotte maar 1 die meteen weer over seks begint.......
26quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:44 schreef Dizer het volgende:
Laat er maar... ze zit in een midlife crisis! Ze wordt 27
da's dan wel weer waar.....quote:Vandaar dat ze een jonge God als ik wil![]()
![]()
ja je kan wel leuk lachen, maar ondertussen laat je me wél wachten.....quote:
Wachten?? Wachten?? je weet toch dat ik een no-woman man ben...?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je kan wel leuk lachen, maar ondertussen laat je me wél wachten.....
al die tijd al...... omdat jij zo'n schijtebroek bent......... [wat zie ik eigenlijk in je????]
Ik bedoel een no-one-woman manquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
een no-woman man???? dus.... je bent een man man.....?!??!?!?
ik dacht dat Beev dat al was......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik echt.... ben jullie helemaal zat.................
doeg
Niet hoor.. hij is er bijnaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bijna vol dat duurt nog wel even hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |