Inkoppertje.quote:
Het is Kopij katquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef The_Langolier het volgende:
Kopiërende kat... mij compleet onbekend.![]()
Stel je s voor danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Kopij kat.
Ik heb jou wel eens eerder gezien, maakt jou dat nu een meer opvallende user dan ik? Of ben ik gewoon een nietzeggend muurbloempje... of allebei...
Ja beetje wel hequote:
Geen idee. Volgens mij ben ik allerminst opvallend, enkele uitzonderingen in ONZ daar gelaten. Nietszeggende muurbloempjes zullen niet snel een mod-positie bemachtigen, lijkt me. Dus dat zal je niet zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
Het is Kopij kat.
Ik heb jou wel eens eerder gezien, maakt jou dat nu een meer opvallende user dan ik? Of ben ik gewoon een nietzeggend muurbloempje... of allebei...
Jij hier?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef Copycat het volgende:
Dank je wel!
Ze is hier om dronken gevoerd te worden en vervolgens ...quote:
Oh ja, en ze is onze nieuwe mod. Dat ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ja
Verwelkom hier de nieuwe SHO-mod!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ja
Verwelkom hier de nieuwe SHO-mod!!!!!!!!!!!!!!![]()
Als jij dat graag wilt, dan welquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, dan wel.
Ik ben namelijk een heel commercieel denkende Copycat.
ooh jah, jij spreekt mijn nick als Diezer uit he? terwijl het als Daaizer is!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Heb het bij de meeste users hoor, dat ik de namen heel anders uitspreek dan ze eigenlijk bedoeld zijn..
Is diser ook goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
ooh jah, jij spreekt mijn nick als Diezer uit he? terwijl het als Daaizer is!
Ja jammer dat ze kut muziek maaktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef mark_03 het volgende:
Belle Perez is best een lekker wijf .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |