Ja, maar ik zit in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef timbob het volgende:
je weet dat the box in rotterdam andere liedjes uitzend dan hier he
Ey Mark alles goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef mark_03 het volgende:
Hey ELM
Mowah, zo eerst weer ff naar de dokter (m'n lies weerquote:
Ooh leuk een vrouwquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
Verwelkom hier de nieuwe SHO-mod!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben voor!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:35 schreef LeBeau het volgende:
Gaan we haar dronken voeren?
Het wordt een bastaardkind, ik weet het nou al!quote:
Een dorkne SHO-mod?!quote:
Dork, dork... wie noem jij hier een dork???quote:
dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dork, dork... wie noem jij hier een dork???
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:03 schreef beaverhausen het volgende:
dronken.
kut, het inlikken gaat alweer meteen fout.
.
Flistend, flistend... wie noem jij hier flistend???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt bij mij wel een potje breken.
Maareh... komt mijn avator straks ook in de flistende Showchat OP?
![]()
Ik ben hier voor de spellingcheckquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik opteer voor een spellingcheck... Fuck the search!
Jij was toch van de mannenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:35 schreef LeBeau het volgende:
Gaan we haar dronken voeren?
Skaai had het over haar inwijden, en aangezien het grootste deel van de vrouwlijke ShowChatters om de andere dag dronken is leek het me toepasselijk.quote:
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat dit topic vol zit met toekomstige AA-bezoekers.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Skaai had het over haar inwijden, en aangezien het grootste deel van de vrouwlijke ShowChatters om de andere dag dronken is leek het me toepasselijk.
* checkt je avaterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat dit topic vol zit met toekomstige AA-bezoekers..
Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je haar wou dronken voeren om der vervolgens in zwakke toestand allemaal een keertje te....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Skaai had het over haar inwijden, en aangezien het grootste deel van de vrouwlijke ShowChatters om de andere dag dronken is leek het me toepasselijk.
oepsquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh ik dacht dat je bedoelde dat je haar wou dronken voeren om der vervolgens in zwakke toestand allemaal een keertje te....![]()
Jammer hequote:
Beautje niet, maar er zijn vast zat anderen die dat wel bedoelen hoor.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beautje niet, maar er zijn vast zat anderen die dat wel bedoelen hoor..
Tss, hou je hormonen ff onder controle johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |