Gooi gelijk je cupmaat erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg CC.... vertel eens wat over jezelf.... welke TV proggies kijk je? Series? Wie zijn je favo BN'ers? Of Holywooders? Wat voor muziek luister je? En wat vind je van Charisma Carpenter?
Vervorm het newbie-vragenlijstje eens niet zo.quote:
Ik neem daan dat we weer op 1 lijn zitten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie hem opent..
Weer?!? Zitten wij nooit toch?!?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik neem daan dat we weer op 1 lijn zitten?
En jij bent?quote:
Ooh jah, ik heb je verward met Svenniepenniequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
En jij bent?
nog zo'n 1,5 maand.......quote:Oh jah.. de moeder van mijn ongeboren dochter/zoon... hoe lang nog? 2 maanden toch?
Ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:11 schreef babette21 het volgende:
nog zo'n 1,5 maand.......en nog steeds geen verlof
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
Zeg CC.... vertel eens wat over jezelf.... welke TV proggies kijk je? Series? Wie zijn je favo BN'ers? Of Holywooders? Wat voor muziek luister je? En wat vind je van Charisma Carpenter?
stage klaar??quote:
get lostquote:Wanneer kom je thuis, kan je gaan koken voor me... en mijn biertje naar me brengen en mijn voeten masseren![]()
Daar zal je alleen maar van schrikken... deed ik nl ook toen ik het eindelijk eens liet opmetenquote:
Nee nog 2.5 weekquote:
Sorry schat, mijn grammatica is niet zo sterk, ik bedoel:quote:get lost
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef Copycat het volgende:
Daar zal je alleen maar van schrikken... deed ik nl ook toen ik het eindelijk eens liet opmeten.
DD???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal je alleen maar van schrikken... deed ik nl ook toen ik het eindelijk eens liet opmeten.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.
Van Desperate Housewives tot Shameless (vanavond weer!!!) en van Het Uur van de Wolf tot America's Next Top Model.
Favo BN-ers heb ik niet echt, hoewel ik Ali B. wel erg graag mag. Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford en Bette Davis, maar ook Sean Penn enJohnny Depp
.
Muziek: heel divers ook, met een beetje voorkeur voor hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan). Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wu Tang Clan
Ali B
Volgens mij ga jij het oed vinden met Miakel
jij durft niet te mini-meeten, maar wel mijn voeten te masseren.... dapperquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Sorry schat, mijn grammatica is niet zo sterk, ik bedoel:
wanneer kom jij thuis zodat ik voor je kan koken, je wijntje voor je pak en je voeten masseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |