Dizer komt van Grendizer.... google maar eensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Daaizer daar breek je toch je tong over man
je gaat nog wat meemaken hier in SCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:47 schreef Copycat het volgende:
![]()
Da´s een veel te groot plaatje, jonguh!!!
![]()
Je moet gewoon een paar keer CTRL + SHIFT indrukken totdat het weer goed isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik haar van kennen
Shit, ik moet mijn computer opnieuw opstarten... mijn leestekens zijn door de war. Ik wil een vraagteken en krijg dit = .
Daar kwam ik ook na jaren en jaren rebooten achterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
Je moet gewoon een paar keer CTRL + SHIFT indrukken totdat het weer goed is
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook na jaren en jaren rebooten achter
Dan weet ik dat voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
Je moet gewoon een paar keer CTRL + SHIFT indrukken totdat het weer goed is
Je gaat nog een hoop van ons leren hier in SCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan weet ik dat voor de volgende keer!
Geen idee, ik denk het niet. Het is gewoon één van de geheimen van Windows die sommige mensen toevallig wel kennen en anderen niet, of pas sinds kort.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:![]()
Ben ik nu een DIG neurd dat ik dat soort dingen weet?
Joh, ik wist 't ook en ben toch ook geen neurdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ben ik nu een DIG neurd dat ik dat soort dingen weet?
Tss, SHO modquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Waar moet ik haar van kennen
Satestokjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, mijn kwaliteiten liggen elders
En sla me niet met die rietstengel
Lijkt op de dunne knappe versie van Monica Blow-me-skiquote:
Ze heeft ook een DVDquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Ik zag pas een concert van haar met allerlei Spaanse muziek, was wel leuk.
Dat ligt er maar net aan wie hem opent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel inmiddels begrijpt wat de nieuwe TT wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |