Was het zeker, maar ik ga nu naar huis! Ik laat het je weten Maik binnenkortquote:Ik las net dat queen geweldig was?
Waar zijn de foto's
Nee was het maar zoquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Airelle, je bent gister dus naar NSJ geweest? Heb je Róisín Murphy gezien?
Oh, ik heb er niks van gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
Nee was het maar zo.
Ik was zeilen.. maar zat aan de buis gekluisterd.
TV in een zeilboot ?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee was het maar zo.
Ik was zeilen.. maar zat aan de buis gekluisterd.
Ja, was weer tofquote:
Jij pimp jijquote:Op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, was weer tofHeb nog een telefoonnummer en een MSN van een meisje geronsold
Vanavond weer ff naar die plas toe![]()
Kwamen ineens op ons aflopenquote:
Kunstkamp? Klinkt leukquote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kwamen ineens op ons aflopenZe waren op kunstkamp ofzo, ... komen uit Zoetermeer
Das wel een end weg
![]()
Idd, ze waren ook wel een wazig ... echt van die kunsttypesquote:
Maar hoe zit het dan met die 'bijna-vriendin' van je?? Die ene waar je niks tegen wist te zeggenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ze waren ook wel een wazig ... echt van die kunsttypesMaar wel tof
Hihi, dat is bijna wat geworden maar toch nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met die 'bijna-vriendin' van je?? Die ene waar je niks tegen wist te zeggen
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ze waren ook wel een wazig ... echt van die kunsttypesMaar wel tof
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, dat is bijna wat geworden maar toch nietEn dat lag niet aan die autorit waar jij op doelt... maar dat ze paarden leuker vind dan mij
Nou, dat dacht ik soms welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |