ik denk het wel, want Jack is de enige rechercheur in Meerdijkquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Jack zal ook wel z'n eigen zusje gaan verhoren
Huisarts, Chirurg.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
WAAAAAAAAAA anton in een doktersjas
Nee hoor, toen met de moord op die vent van Laura had ie een andere waar ie tegenaan lulde. Maar die zei niet zoveel.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk het wel, want Jack is de enige rechercheur in Meerdijk
En toch zou ik d'r doenquote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet zo vaak te doen met Nina maar nu is ze wel sneu.
Maar ze ziet er zo ook best goed uit, dar haar in elk geval.quote:
Die dikke? Die vind ik wel coolquote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee hoor, toen met de moord op die vent van Laura had ie een andere waar ie tegenaan lulde. Maar die zei niet zoveel.
Lijkt inderdaad alsof dat 5 a 10 minuten te vroeg komt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MissJ het volgende:
beetje een hele erge domper die reclame dan ineens
Komt nog wel denkquote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat ze niet hebben laten zien hoe die anderen uit de tent zijn gekomen.
Nog een voordeel aan RTL Lounge, geen reclamequote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MissJ het volgende:
beetje een hele erge domper die reclame dan ineens
inderdaad zo een sprong naar het ziekenhuis .quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat ze niet hebben laten zien hoe die anderen uit de tent zijn gekomen.
Viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
inderdaad zo een sprong naar het ziekenhuis .
Tja hij heeft eigenlijk geen keus lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef Murmeli het volgende:
uhuh ja jack gaat zn zusje meenemen naar het bureau
ook dat ze doen actie en heel de gebeurtenis te snel .Om maar aan het janken te slaan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja.
Opzich wel jammer dat Wiet zich snel over gaf aan Jack en Sjors.
Had het wel leuk gevonden als ze nog even op de vlucht was.
snap ik, maar het is wel onrealistischquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja hij heeft eigenlijk geen keus lijkt me.
Je moet de OP nog aanpassen, Proper staat er niet voor niets.quote:
Ik vind het wel fijn, die vaart erinquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja.
Opzich wel jammer dat Wiet zich snel over gaf aan Jack en Sjors.
Had het wel leuk gevonden als ze nog even op de vlucht was.
mensen die tijdens GTST bellenquote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Arrrrghhhh, werd gebeld om 20.05u en ik moest opnemennou moet ik het vanavond weer op internet gaan kijken.
Wat heb je gemist?quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
snap ik, maar het is wel onrealistisch
ik geloof trouwens dat ik echt heel veel gemist heb voor de zomerstopeen maand ofzo
ja viel mij ook op, erg uhh apartquote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Janine zit nog perfect in de make-up!
en hoe kan het dat hij op de castfoto staatquote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef Frey het volgende:
Tineke ook slachtoffer en ze moet nog vertellen waar Jef is.
jawel tuurlijk wel .quote:
ik wou het net zeggen.. die ziet er goed uit voor iemand die geopereerd isquote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Janine zit nog perfect in de make-up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |