Komt hij niet pas tijdens de bruiloft?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag toch ... , Ik ben er voor van af de bus naar huis toe gerent .
Was dat niet met die verhaallijn met die vage ex van Nick die een kind van hem wou, Valentijn heeft ontvoerd wat de liefde van de vlieg en Jack tot stand heeft gebracht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
Nick![]()
en ik bedacht me ineens: waarom en sinds wanneer is het uit tussen Nick en Charlie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, die shortie van morgen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he had jij dat ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
Nick![]()
en ik bedacht me ineens: waarom en sinds wanneer is het uit tussen Nick en Charlie?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
En ik ga mn verjaardagscadeautje bekijken zo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
De shortie voor morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
De shortie voor morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Het lijkt er wel op, maar ik weet het niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus Frederik = exit?
Jammer.
Had meer ingezeten, in die verhaallijn.
Het zou een verrassing zijn als hij alsnog verschijnt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nick is inderdaad niks veranderd.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.![]()
Dit vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus Frederik = exit?
Jammer.
Had meer ingezeten, in die verhaallijn.
Hij laat zich eigenlijk toch wel makkelijk afbluffen door Ludo en Maxime.
Maar ik denk na deze aflevering niet, dat hij de schutter zal zijn vrijdag.![]()
Op wikipedia staat hij (Frederik) nog steeds bij de recurring personages:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_exits_van_castleden
Dus wellicht was dit toch niet het einde van Frederik?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Morgen wordt meer een stilte voor de storm aflevering aan de shortie te zien.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zo actueel, zal wikipedia ook wel niet zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Op wikipedia staat hij (Frederik) nog steeds bij de recurring personages:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_exits_van_castleden
Dus wellicht was dit toch niet het einde van Frederik?![]()
![]()
Er staat best vaak actuele informatie op die pagina die ook nog eens klopt, dus ik verwacht dat dit toch niet de exit van Frederik was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo actueel, zal wikipedia ook wel niet zijn.There's a lesson that you always have to learn
Okeej. We zullen het wel zien. Maar ik denk/verwacht niet dat hij niet terugkomt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er staat best vaak actuele informatie op die pagina die ook nog eens klopt, dus ik verwacht dat dit toch niet de exit van Frederik was.
Bovendien zou ik het toch raar vinden, als hij nou de schutter is op de bruiloft.![]()
Zo te zien wordt de pagina regelmatig aangepast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo actueel, zal wikipedia ook wel niet zijn.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo te zien wordt de pagina regelmatig aangepast.
Maar, zou zoiets binnen een paar uur aangepast worden? ik weet het niet.
Bovendien, voor de persoon die dat bijhoudt, is het waarschijnlijk ook nog niet duidelijk of Frederik er al wel/ of niet uit is.![]()
Zijn meerdere mensen, maar er kan er altijd 1 tussenzitten die inside-information heeft, alhoewel ik me afvraag of ze dat dan bekend mogen maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt.
Maar, zou zoiets binnen een paar uur aangepast worden? ik weet het niet.
Bovendien, voor de persoon die dat bijhoudt, is het waarschijnlijk ook nog niet duidelijk of Frederik er al wel/ of niet uit is.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik heb de cliff-foto nog niet gezien, wel de promo. Ik ben alleen een beetje bang dat Nick dadelijk neergeschoten gaat worden, dat hij een kogel voor Nina opvangt ofzo. Dan is het wel een erg korte rentree geweest..![]()
Dan kan Wiet dus meteen de vrijgekomen plek van Nick opvullen in de kliniekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:46 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik heb de cliff-foto nog niet gezien, wel de promo. Ik ben alleen een beetje bang dat Nick dadelijk neergeschoten gaat worden, dat hij een kogel voor Nina opvangt ofzo. Dan is het wel een erg korte rentree geweest..![]()
![]()
OMG inderdaad.. Zo gemist... Heeft iemand trouwens de interview gezien die op RTL XL staat?quote:
ZOO leuk!!![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
ooh dat ga ik nu kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
OMG inderdaad.. Zo gemist... Heeft iemand trouwens de interview gezien die op RTL XL staat?
ZOO leuk!!![]()
![]()
![]()
Als Frederik de schutter zou zijn, vind ik dat heel erg jammer..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej. We zullen het wel zien. Maar ik denk/verwacht niet dat hij niet terugkomt.
Bovendien zou ik het toch raar vinden, als hij nou de schutter is op de bruiloft.
Frederik weet waar Ludo tot in staat is en zal uit zijn buurt blijven.
Moord past niet bij Frederik, het is een intelligente zakenman, geen moordenaar.
Ze doen wel eens rare dingen in GTST, maar gelukkig blijft b.v. Ludo Sanders altijd in karakter.
Vond het leuk om te zien dat Lorena weer eens geen partij was, voor de sluwe & immer beheerste Ludo Sanders![]()
Frederik zei het ook nog tegen haar, bij zijn afscheid.
Nick Sanders is weer terug en wie is er opeens ook weer?
Valentijn, al seizoenen lang op zijn slaapkamer opgesloten of bij een vriendje thuis aan het spelen.
Valt me nog mee dat hij niet opeens 16 jaar oud is
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Frey het volgende:
Morgen wordt meer een stilte voor de storm aflevering aan de shortie te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik denk juist dat we nog iets van hem zullen horen, alhoewel met de huidige scrhrijvers : )quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dit vind ik ook.
Hij laat zich eigenlijk toch wel makkelijk afbluffen door Ludo en Maxime.
Maar ik denk na deze aflevering niet, dat hij de schutter zal zijn vrijdag.
Hiervoor zouden ze hem wel terug laten komen voor een goede, strakgeplande wraakactie
Een heer met stijl![]()
Nee, daar hebben deze schrijvers de capaciteiten niet voor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze hem wel terug laten komen voor een goede, strakgeplande wraakactie
edit: Net even de shortie bekeken. Heerlijk om Nick weer terug te zien. Ook mooi om te zien hoe de interactie met Rik is.
[ Bericht 9% gewijzigd door James1988 op 06-07-2011 03:54:29 ]![]()
Erik zal vanavond wel op het laatst komen en dat kan ik niet zien, dus het zal wel een latertje worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ditquote:
Zo ik ben weer bij, vanochtend even snel de laatste afleveringen gekeken. Ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan de laatste week van vorig seizoen![]()
![]()
heel veel slechter kan het ook niet wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ik ben weer bij, vanochtend even snel de laatste afleveringen gekeken. Ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan de laatste week van vorig seizoen![]()
![]()
Zijn stem past echt perfect bij zijn karakter. Een tikje fout, niet een doorsnee Nederlands accent maar toch heeft het wat. Vergelijk zijn stem maar eens met die van Rik, als ze Charlie zeggen. Daar zit al zoveel verschil in, vooral als het aankomt op de emotie in een scene.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
OMG inderdaad.. Zo gemist... Heeft iemand trouwens de interview gezien die op RTL XL staat?
ZOO leuk!!![]()
![]()
Je weet maar nooit met de schrijversquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
heel veel slechter kan het ook niet worden![]()
![]()
Ik hoop trouwens dat Nick meer is als een Joker voor het Rik en Charlie gedoe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij is dit seizoen vreselijker dan ooit.quote:![]()
![]()
![]()
Rik steeds de grond in trappen en dan tegenover de rest doen alsof hij zo zijn best doet.
En maar geforceerd grappig doen tegen iedereen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik heb het ook verkeerd geformuleerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als Frederik de schutter zou zijn, vind ik dat heel erg jammer..
Frederik weet waar Ludo tot in staat is en zal uit zijn buurt blijven.
Moord past niet bij Frederik, het is een intelligente zakenman, geen moordenaar.
Ze doen wel eens rare dingen in GTST, maar gelukkig blijft b.v. Ludo Sanders altijd in karakter.
Vond het leuk om te zien dat Lorena weer eens geen partij was, voor de sluwe & immer beheerste Ludo Sanders![]()
Frederik zei het ook nog tegen haar, bij zijn afscheid.
Nick Sanders is weer terug en wie is er opeens ook weer?
Valentijn, al seizoenen lang op zijn slaapkamer opgesloten of bij een vriendje thuis aan het spelen.
Valt me nog mee dat hij niet opeens 16 jaar oud is( zie ik nu)
Ik verwacht dat hij niet terugkomt! En dus ook niet de schutter zal zijn.![]()
Ik vind trouwens dat Maxime is familie uit Ludo´s mond heel geforceerd en vies overkomen. Ben het er nog niet zo mee eens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vraag me af wat er gebeurd tijdens het wederzien van Maxime en Nick...Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
"Nog nooit is het begin van een nieuw seizoen zo heftig geweest."quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)omercliff_column.xml
De helden.
Nog nooit in twee jaar zekerBen benieuwd..
![]()
Dat zijn helden op sokken, dit zijn ware helden:quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)omercliff_column.xml
De helden.
Rogier Proper
Olga Madsen
En natuurlijk Cobi Peelen
Een heer met stijl![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit in twee jaar zekerBen benieuwd..
![]()
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
For the love of god, maak haar gewoon af. Ze gaan sowieso voor 'verlaten met een groot geheim'.quote:Maar goed. Voor ons is dit al een gepasseerd station. Wij zijn zelf net verrast door het vertrek van Lieke. Ontzettend balen natuurlijk, dat zo’n goede actrice vertrekt. Maar ook heel dapper dat ze deze keuze maakt. Dus haar afscheid zit er aan te komen. Zelf wil ze niet dat Charlie sterft. Dat is te begrijpen als je zo lang met zoveel plezier zo’n rol hebt gespeeld. Toen Aukje wegging, de eerste Charlie, lag er nog zo’n groot verhaal met haar, dat we het zonde vonden om het karakter al uit de serie te schrijven. Charlie was toen net aangereden door Robert, wat nog niemand wist, en zij moest nog horen dat niet Barbara maar Valerie haar biologische moeder was. Door Aukjes vertrek moesten we dat ineens in een paar weken afvertellen. En dat vonden we niet mooi. Dus werd er besloten de rol te recasten. De rol werd toen overgenomen door Lieke, die een tijdje daarvoor al voor Aukje had ingevallen. En met succes.
Nu aan de schrijvers de opdracht om over Liekes vertrek na te denken: wordt Charlie gerecast? Is het voor het verhaal toch spannender en emotioneler om Charlie te laten sterven? Of laten we haar met een groot geheim Meerdijk verlaten?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the love of god, maak haar gewoon af.![]()
Uit dat stuk blijken 2 dingen vind ik, allereerst dat ze zichzelf echt steen en steengoed vindenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the love of god, maak haar gewoon af. Ze gaan sowieso voor 'verlaten met een groot geheim'.![]()
Ten tweede dat Lieke en het personage Charlie inderdaad een van hun lievelingetjes is
Een heer met stijl![]()
Nou is Danny nooit een sterk personage geweest maar ze hebben hem ook wel erg verpest de laatste tijd. Eerst was het de romantische schrijver die niet op types als Charlie viel maar juist op naturelle types als Sjors en Ronja. Had altijd een goede band met zijn broer en ze waren belangrijk voor elkaar. Ineens ligt hij een tijd later met Charlie in bed. Dat vond ik wel een beetje out of character voor de oude Danny. Eenmalig okee, maar zijn hele affaire maakt het alleen nog maar ongeloofwaardiger. Ook dat hij nu niet zijn best doet om het goed te maken vind ik niet passen.![]()
Rogier Properquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zijn helden op sokken, dit zijn ware helden:
[ afbeelding ]
Rogier Proper
[ afbeelding ]
Olga Madsen
En natuurlijk Cobi Peelen
Ik ben momenteel bezig in zijn boek Kill Your Darlings, erg leuk boek om te lezenEr staan ook leuke quotes in over zijn tijd bij GTST (ietwat verkeerde casting, een verhaallijn die opeens helemaal moest worden herschreven e.d.). Ik zal ze binnenkort wel even hier neerzetten
![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
Er staan ook leuke quotes in over zijn tijd bij GTST (ietwat verkeerde casting, een verhaallijn die opeens helemaal moest worden herschreven e.d.). Ik zal ze binnenkort wel even hier neerzetten
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik zal ze er zo even opzettenquote:
Overigens zie ik net het interview met Rohan in RTL Boulevard terug. Hij is precies zoals ik hem had voorgesteld![]()
![]()
![]()
Vooral dat half jaar geleden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zal ze er zo even opzetten
Overigens zie ik net het interview met Rohan in RTL Boulevard terug. Hij is precies zoals ik hem had voorgesteld![]()
Nee, langer. Januari al.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral dat half jaar geleden.
Nee, langer. Januari al.
Hier overigens de eerste quote van Rogier Proper uit Kill Your Darlings. Het betreft hier over de casting van Arthur Peters:Ofwel, het was niet de bedoeling dat Arthur van Surinaamse afkomst zou zijnquote:Ik herinner me dat we in een soap eens een nieuw karakter hadden geïntroduceerd, een wat zachtaardige intellectuele jongen, type concertpianist, Arthur geheten, een krullenbol met mooie lange vingers – en dat de afdeling casting waarschijnlijk alleen het woord krullenbol had gelezen, want de betreffende scènes werden opeens gespeeld door een grote stevige macho Surinamer, type honkbalspeler.![]()
![]()
Heeft uiteindelijk toch goed uitgepakt. Maar ze deden er dan ook goede dingen mee, zoals met die knokploeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ofwel, het was niet de bedoeling dat Arthur van Surinaamse afkomst zou zijnJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Yups, dus eigenlijk een geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk toch goed uitgepakt. Maar ze deden er dan ook goede dingen mee, zoals met die knokploeg.
Hier de tweede. Het betreft hier de verhaallijn rondom Dr. Peer:quote:Zo heb ik weleens met een uitvoerend producent van een soap moeten werken die nogal slordig was met z’n informatie aan acteurs. De acteur waar het hier om gaat was met enige moeite gestrikt voor een bijrol van enkele weken. Hij zou een arts spelen, een arts van een patiënte die al langere tijd in coma lag. En het was gebleken dat de comateuze patiënte zwanger was. Bovendien bleek daarna ook nog eens dat de patiënte alleen maar zwanger geworden kon zijn in dit ziekenhuis, gedurende haar coma. Wie was de schuldige? Een andere patient? Iemand van het verplegend personeel? Tja, wij wisten het natuurlijk wel: het was natuurlijk die bijrolarts. Maar de uitvoerend producent had verzuimd dat tegen de acteur te vertellen. We vermoedden dat hij het gewoon niet had durven zeggen om de man niet af te schrikken en dat hij het er gewoon op aan liet komen. En zo geschiedde het. De acteur had zijn scripts voor die week nog niet uit zijn vakje gehaald of hij stond al briesend in het kantoor van de producent. Hij dacht toch niet dat hij dat ging spelen, een arts die een comateuze patiënt had verkracht, wel? Toch? Nee, natuurlijk had de producent dat niet. Wat een misverstand, hoe had hij het over het hoofd kunnen zien.
En het eind van het liedje was dat er in allerijl een schrijver vrijgemaakt moest worden, die met terugwerkende kracht het gehele verhaallijntje wat hier achteraan bungelde moest herzien en alle betreffende scènes moest herschrijven.![]()
En dus werd het meneer Brama.
Dom om het niet te vertellen, maar ook wel flauw van de acteur.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Tja, inderdaad dom om te vertellen. Bij vaste acteurs doen ze dat meestal niet: de verhaallijn van tevoren verklappen (want ze zijn bang dat de acteurs dit dan in hun spel meenemen en da's niet de bedoeling).quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:42 schreef Frey het volgende:
Dom om het niet te vertellen, maar ook wel flauw van de acteur.
Van Claude De Burie begrijp ik het aan de ene kant wel, want mensen kunnen je dan alleen nog maar zien als een arts die patiënten verkracht. Maar toch is het ook wel flauw, ja.
Hier de derde quote: het betreffende de rol van Meneer Harmsen:Het is ze goed gelukt, moet ik zeggen. Al zit ik, vooral in seizoen 3, toch vaak te lachen bij scènes met Harmsenquote:Het karakter van Meneer Harmsen in GTST hebben we ooit wel als een grappig karakter geïntroduceerd, heel bewust om met zijn verhaallijnen een soort 'lucht' te brengen in onze nationale tearjerker. Maar echte comedy mocht het nooit worden, omdat je dan een botsing van stijlen zou creëren. Als het lachen-gieren-brullen zou zijn met Harmsen in de ene scène, zou je dan het pathetische liefdesverdriet van Linda in een volgende scène nog wel serieus nemen?![]()
![]()
Inderdaad. Het is toch maar de verhaallijn van een rol die je speelt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:42 schreef Frey het volgende:
Dom om het niet te vertellen, maar ook wel flauw van de acteur.![]()
Yups, maar dat kan soms wel schade aan je carrière toebrengen. Dat klinkt misschien vreemd, maar hierdoor kunnen sommige mensen je alleen nog maar als dat ene karakter zien, terwijl veel producenten en regisseurs mensen willen hebben die geen stempel op zich hebben kleven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is toch maar de verhaallijn van een rol die je speelt?![]()
Mark van Eeuwen werkt trouwens aan een eigen dramaserie:Tja, klinkt opzich wel leuk. Hopen dat het iets wordt, en niet zoals met die serie van Everon (waarvan de trailer er erg goed uitzag!)quote:Mark van Eeuwen werkt aan eigen dramaserie
Levi van Kempen en Mark van Eeuwen doen samen een sprong in het diepe. De acteurs varen vijf dagen mee op een onderzeeër van Defensie.
De twee zijn al een jaar mee bezig met een eigen dramaserie. Samen met scenarioschrijver Steven R. Thé (schrijver van Gooische Vrouwen en Baantjes) hebben zij een format ontwikkeld voor een nieuwe Nederlandse serie. Deze gaat over de bemanning van een onderzeeër.![]()
Baantjes, de opvolger van Baantjer maar dan met Rechercheur Jack.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Baantjes, de opvolger van Baantjer maar dan met Rechercheur Jack.![]()
Ik zou echt in de lach schieten als Rechercheur Jack voor mijn neus zou staan. "Ik ben rechercheur Jack, met J-A-C-K."![]()
![]()
![]()
![]()
"En dit is mijn collega Rem. We willen u graag een paar vragen stellen in verband met de verdwenen rol pepermunt."Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:12 schreef Frey het volgende:
![]()
"En dit is mijn collega Rem. We willen u graag een paar vragen stellen in verband met de verdwenen rol pepermunt."
De aflevering is getiteld: "Jack en de verdwijning van de rol pepermunt"
Overigens is de pepermunt wel van een bepaald merk, net als de koffie, de auto waar ze in rijden, de kleding die ze aan hebben etc., want ja, wat is een politieserie zonder Product Placement?![]()
En dan ook steeds dat merk noemen als het over de rol pepermunt gaat.
Verdachte: "Ehm... U bedoelt de rol King pepermunt?"quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:21 schreef Frey het volgende:
En dan ook steeds dat merk noemen als het over de rol pepermunt gaat.
Jack: "Ja, inderdaad, de rol King pepermunt."
Rem: "Het viel ons op dat u altijd een rol King pepermunt koopt, klopt dat?"
Verdachte: "Ja, dat klopt. King pepermunt is namelijk de beste, althans dat vind ik."
etc.![]()
![]()
Dat vind ik eerlijk gezegd ook van Rik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen vreselijker dan ooit.![]()
![]()
![]()
Rik steeds de grond in trappen en dan tegenover de rest doen alsof hij zo zijn best doet.
En maar geforceerd grappig doen tegen iedereen.
Dat personage zijn ze ook behoorlijk aan het verpesten.There's a lesson that you always have to learn
Personages als Charlie en Danny halen hem flink naar beneden helaas. Zij zijn de lieverdjes van de schrijvers en Rik hangt erbij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat vind ik eerlijk gezegd ook van Rik.
Dat personage zijn ze ook behoorlijk aan het verpesten.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat is zo'n beetje met iedereen van de oude garde, alleen Ludo lijkt weer enigszins op wie hij ooit was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook van Rik.
Dat personage zijn ze ook behoorlijk aan het verpesten.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is zo'n beetje met iedereen van de oude garde, alleen Ludo lijkt weer enigszins op wie hij ooit was.
![]()
![]()
Dat dusquote:
Al hoop ik toch van harte dat Frederik aanstaande vrijdag de boel effe flink komt verstoren
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 06-07-2011 19:04:13 ]![]()
Ik heb net even de shortie van maandag gekeken, ga nu op RTL Lounge de aflevering van gister kijken en om 8 uur loop ik weer gelijk.Ik ga de boel eens analyseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor de aflevering van vandaag.
[ Bericht 19% gewijzigd door ArnieAlberts op 06-07-2011 19:54:08 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: