quote:Dan heb je deze week wel training gehad, maar geen stijgersOp vrijdag 29 oktober 2010 08:21 schreef DutchieBre het volgende:
Hey, dat is gek, mijn laatste trainingsrapport is nog gewoon die van 22 oktober. Hij is niet aangepast ?
quote:FF positief gezegd, dus ook geen dalersOp vrijdag 29 oktober 2010 08:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je deze week wel training gehad, maar geen stijgers
quote:Dalers heb je eigenlijk alleen op maandag en/of donderdag (op vorm en conditie na, die krijg je op vrijdag)Op vrijdag 29 oktober 2010 08:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
FF positief gezegd, dus ook geen dalers
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dalers heb je eigenlijk alleen op maandagen/of donderdag(op vorm en conditie na, die krijg je op vrijdag)
quote:Nog meer goed prent nieuws :Op vrijdag 29 oktober 2010 09:02 schreef Drassss het volgende:
Morguhhh
Gied Prent
Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van uitstekend naar formidabel.
Ik zie ook dat mijn TSI totaal flink is gestegen. Bijna de magische grens van 300.000..
quote:Barend Prent: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog meer goed prent nieuws :
[..]
quote:Reinder van Groningen: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Anthony van Groningen: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig.
Jozua van Groningen: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
quote:Vaardigheidsniveau gestegen! Dércio Cardoso Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Zvezdin Yosifov Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Elpidio Vaglio Bianco Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
quote:Ja leuk he die nieuwe training!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Twee stijgers naar uitstekend en goed verdedigen... het is echt elke week feest
quote:Mwoah. Met gemiddeld 6/7 stijgers per week raak je er wel snel aan gewend. En het steeds zoeken naar nieuwe spelers vergt aardig wat tijd...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Twee stijgers naar uitstekend en goed verdedigen... het is echt elke week feest
quote:Vandaag wederom naar je zin gehad?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Xummon het volgende:
de etterbakjes van diepFries in een 3 uur huilende busreis naar huis gestuurd, door ze met 5-1 af te drogen
quote:ja het was gezellig,Op vrijdag 29 oktober 2010 12:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vandaag wederom naar je zin gehad?
quote:Dat is altijd fijn om te horen. Ik hoop dat de limonade in de rust ondanks de achterstand goed gesmaakt heeft. Die koude douche na afloop moet je ons maar vergeven
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn om te horen. Ik hoop dat de limonade in de rust ondanks de achterstand goed gesmaakt heeft. Die koude douche na afloop moet je ons maar vergeven
quote:Gaat de TL opDaniël Schaaf
23 years and 68 days, TSI = 46 340
In solid form, excellent stamina. [Head]
Has inadequate experience and weak leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: world class
Playmaking: weak
Winger: poor
Passing: formidable
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
quote:Dat eerste kan niet dus dan moet t wel t tweede zijn!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:09 schreef Drassss het volgende:
Vaag ik ontdek opeens een 30 jarige Prent met 60k TSI. Hij is september 1x verkocht en voor de rest heeft hij geen andere club gehad.
Het vage is dat ik hem nog nooit heb opgemerkt dus wat klopt er niet? Is hij spontaan in het systeem gekomen met 60k TSI? Of ben ik gewoon maanden blind geweest.
quote:Ongelofelijk.. Nou hopelijk wil die Duitser hem verkopen, want dan heb ik enigszins ( 30j )Op vrijdag 29 oktober 2010 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat eerste kan niet dus dan moet t wel t tweede zijn!
quote:zondagavond heb ik een 21-jarige middenvelderOp vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ongelofelijk.. Nou hopelijk wil die Duitser hem verkopen, want dan heb ik enigszins ( 30j )verjonging op mijn middenveld.
quote:Dat hoop je maarOp vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zondagavond heb ik een 21-jarige middenvelder
quote:Misschien moet ik maar eens gaan testen tot hoe ver je wilt gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 15:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geld genoeg en al boven tv geboden.
quote:Ik ga geen flauwe grappen makenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat duitsers het meest en snelst bereid zijn om mee te werken..
quote:nee, dat moet maar niet..Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens gaan testen tot hoe ver je wilt gaan
quote:jeeeeuujj, Mijn eerste van Dongen is een feit !Andreas Van Dongen (285605143)
Belgium 21 jaar en 20 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 29-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 3 740
Loon: 3 156 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
quote:Nou, vooruit dan maarOp vrijdag 29 oktober 2010 17:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerlijk gezegd niet meer dan ik er nu op geboden heb..
quote:Jeeuj!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
jeeeeuujj, Mijn eerste van Dongen is een feit !
quote:Details
quote:Hier is toch niets mis mee voor je B team?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Details![]()
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 3/20 slecht
Maargoed, hij is voor mijn B-team, daarnaast is mijn 2de keeper goed geblesseerd, dus had hem nog echt nodig ook.
quote:Wout van den Bosch (R)
31 jaar en 94 dagen, TSI = 1 480
goed in vorm, conditie redelijk [Technisch]
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: matig
quote:Faas van den Bosch
19 jaar en 105 dagen, TSI = 590
goed in vorm, conditie goed
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Die van Dongens zijn gewoon gierigOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef DutchieBre het volgende:
ik vind zijn loon zo hoog voor zo'n jonge speler
quote:Heb je toevallig een snorretje?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat duitsers het meest en snelst bereid zijn om mee te werken..
quote:Check ..Op vrijdag 29 oktober 2010 17:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van Dongens zijn gewoon gierig
quote:KeepertOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef DutchieBre het volgende:
ik vind zijn loon zo hoog voor zo'n jonge speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Beide kopen is geen optie? Wat zijn de leeftijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:08 schreef MrMoon het volgende:
Heb ik eindelijk een keeper (uitstekend) kunnen regelen voor op de transferlijst.. stuurt een andere manager die eerst zn keeper (formidabel) niet wilde verkopen een bericht of ik die keeper nog steeds wil kopen..
quote:20 en 22 jaar, ik ga beide maar kopen denk ik.. dan train ik even keepen tot die 20 jarige ook formidabel is..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beide kopen is geen optie? Wat zijn de leeftijden.
quote:Ohh dan zou ik ze beide pakken? Helemaal niet erg lijkt me.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
20 en 22 jaar, ik ga beide maar kopen denk ik.. dan train ik even keepen tot die 20 jarige ook formidabel is..
quote:nee, maar het is een beetje tegen mn principe om 2 gelijkwaardige keepers te hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohh dan zou ik ze beide pakken? Helemaal niet erg lijkt me.
quote:Totdat je straks een blessure krijgt en je blij bent dat je geen natte krant in de goal hebt staanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, maar het is een beetje tegen mn principe om 2 gelijkwaardige keepers te hebben
quote:hehe ja dat is waar.. ik kan dan niet even snel en gemakkelijk een andere kopen..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Totdat je straks een blessure krijgt en je blij bent dat je geen natte krant in de goal hebt staan
quote:Daarom.. je wissels zullen toch wel iets moeten kunnen straks, want bij schorsingen/blessures moet je het toch kunnen opvangen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe ja dat is waar.. ik kan dan niet even snel en gemakkelijk een andere kopen..
quote:absoluut waarOp vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom.. je wissels zullen toch wel iets moeten kunnen straks, want bij schorsingen/blessures moet je het toch kunnen opvangen.
quote:Gewoon prijsje afspreken en maar zien... Hopelijk naait hij je nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
absoluut waar![]()
hmmz hij wil mn spits Tenzin van Koppen voor de keeper, maar dat is niet mogelijk in HT.. ben benieuwd met wat voor oplossing hij komt..
quote:die spits staat/stond al op de TLOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon prijsje afspreken en maar zien... Hopelijk naait hij je niet
quote:vooralsnog niet..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Drassss het volgende:
Geen geld problemen? Ik kan namelijk nog wat helpen.
quote:Gekocht voor 200k, goede koop?Artur Lykin (303535059)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 09-11-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Net Geraakt (sinds 29-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 564 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: zwak
Positiespel: goed
Vleugelspel: waardeloos
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
quote:Gezien zijn leeftijd zit je wel redelijk goed. Maar er had wel een 50k af kunnen gaan. Je zult hem nu een stuk langer moeten doortrainen om er genoeg geld mee te verdienen.
quote:Ik hoop dat hij snel popt naar uitstekend, en in de pauze ga ik 2-4 weekjes passen trainen dus dan ligt hij hopelijk al snel lekker in de markt.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd zit je wel redelijk goed. Maar er had wel een 50k af kunnen gaan. Je zult hem nu een stuk langer moeten doortrainen om er genoeg geld mee te verdienen.
quote:zit er een van Groningen tussen?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de geīntereseerden, ik heb 9 jonge spelers op de TL gezet die als trainee gebruikt kunnen worden. Het zijn met name vleugelspelers en verdedigers.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit zijn de betere namen:
http://www75.hattrick.org(...)px?playerId=72238356
quote:hehe das wel cool..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Drassss. Je team heeft het forum behaald.
Edit: Link werkt niet, ik zal er even een plaatje van maken...
Edit2: Plaatje
[ afbeelding ]
quote:HumorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Drassss. Je team heeft het forum behaald.
Edit: Link werkt niet, ik zal er even een plaatje van maken...
Edit2: Plaatje
[ afbeelding ]
quote:dat is idd wel handig..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Drassss het volgende:
Is soms ook leuk dat ik mailtjes van mensen krijg met tips etc van nieuwe spelersErg handig.
quote:Gratis gekregen, misschien hapt hijOp vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is idd wel handig..
de manager van die formidabele keeper van 22, wil weten hoe ik aan mn andere van Groningen spelers kom..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gratis gekregen, misschien hapt hij
quote:Wat dacht je van op het openbare forum "Vragen (Nederlands)" in het topic 'grappige namen' en dan ergens rond post #560Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
@Real, kan ik dat topic nog ergens terug vinden?
quote:Die volgde ik uiteraard nog, maar het specifieke topic zoeken is nogal lastig in HT?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dacht je van op het openbare forum "Vragen (Nederlands)" in het topic 'grappige namen' en dan ergens rond post #560
quote:Ehmm, valt ook wel mee toch? Staat op de eerste pagina van de AT in "Vragen (Nederlands)". Voor zover je 'm nog niet had gevonden: [13963068.560]Op zaterdag 30 oktober 2010 09:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die volgde ik uiteraard nog, maar het specifieke topic zoeken is nogal lastig in HT?
quote:Hmm raar hier niet.. Doe ik toch iets foutOp zaterdag 30 oktober 2010 09:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ehmm, valt ook wel mee toch? Staat op de eerste pagina van de AT in "Vragen (Nederlands)". Voor zover je 'm nog niet had gevonden: [13963068.560]
quote:Ach joh, zal wel aan t HT forum liggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm raar hier niet.. Doe ik toch iets foutToch bedankt!
quote:ja dat forum daar zouden ze wel eens iets aan mogen verbeteren..Op zaterdag 30 oktober 2010 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach joh, zal wel aan t HT forum liggen.Echt daar hebben ze niet eens een bagger layout nodig, het is al bagger van zich zelf.
quote:Dat vind ik nou flauw van je...Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef MrMoon het volgende:
damn die gast wil 7,5 miljoen voor zn formidabele keeperlaat maar hangen
quote:Je hebt ook niks over voor je familie he.....Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef MrMoon het volgende:
quote:er zijn grenzen.. hoe graag ik hem ook wil.. slecht ervaring en hij heeft goed leiderschapOp zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt ook niks over voor je familie he.....Nondejuu 7.5 miljoen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanochtend een 15-jarige matig allrounder met huidig slecht en potentie zwak Verdedigen aangenomen. Je zou zeggen dat 'ie dan iets anders moet kunnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar mag je eigenlijk wel van uit gaan dan ja.
quote:30-10-2010 12:00
Ik ha Balthasar Steenman folge tidens de wedstriid en neffens my kin hy bęst berikke yn Posysjespul.
quote:De tering sommige sporen ook echt niet he!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef MrMoon het volgende:
quote:Hahahahaha ja en nu.... Ik heb nog niet echt trainies die ik verkopen kan. Tenminste niet zonder er verlies op te draaien.
quote:Wat betekend bést vertaald naar Nederlands? Goed?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Volgende week eens zien of 'ie misschien ook nog matig-goed kan worden in Passen of Vleugelspel. Voor de rest op 2 min of meer verwachte pops (16j-keeper naar zwak def, 17j-IM naar redelijk PM) na niet veel bijzonders in de jeugd-TU
quote:aangezien Possie geen plek heeft, ik kan hem wel halve pm-trainingen geven denk ik
quote:Misschien een optie om samen met die andere Prent die net gepopt is naar matig te trainen? Ik begin namelijk een plan uit te stippelen om binnen 2 seizoenen te switchen van training. Misschien kan ik dan die verdedigers van je overnemen? Ik lap dan gewoon iets meer dan de TV, omdat je nu niet ideaal gaat trainen ( ALS je deze ook gaat/wil kopenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering sommige sporen ook echt niet he!
[..]
Hahahahaha ja en nu.... Ik heb nog niet echt trainies die ik verkopen kan. Tenminste niet zonder er verlies op te draaien.Kan m wel kopen en dan voorlopig 45 minuten laten trainen?
[..]
Wat betekend bést vertaald naar Nederlands? Goed?
quote:Ohh ik had je post nog niet gezien.. Uhmm dat mag/kan natuurlijk ookOp zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
aangezien Possie geen plek heeft, ik kan hem wel halve pm-trainingen geven denk ik
quote:YupOp zaterdag 30 oktober 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat betekend bést vertaald naar Nederlands? Goed?
quote:In principe wel, maar ik weet niet of ik dan nog pm train. Plus dat hij bij mij echt behandeld zal worden als een C-traineeOp zaterdag 30 oktober 2010 12:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohh ik had je post nog niet gezien.. Uhmm dat mag/kan natuurlijk ook![]()
Is het een optie om hem dan cq 1.5 seizoen Pm te geven ( 50% ) plek en dat ik hem daarna van je koop?
quote:Laat ik het zo zeggen. Ik wil niet je trainings plekken lastig vallenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik weet niet of ik dan nog pm train. Plus dat hij bij mij echt behandeld zal worden als een C-trainee
quote:Ik weet toch niet wat ik met die 50%-plekken aan moet, kan ik er net zo goed een Prent neerprentenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik wil niet je trainings plekken lastig vallenAls je ergens een gaatje over hebt zou dat prima zijn.
Ik train momenteel nog even scoren, want ik wil mijn spitsen van 18/19 nog 2.5 level laten stijgen, daarna ga ik switchen van training. Even uit mijn hoofd kan ik dus eind volgend seizoen deze gast weer van je terugkopen.
quote:Ik train m wel 45 minuten.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
aangezien Possie geen plek heeft, ik kan hem wel halve pm-trainingen geven denk ik
quote:Op hem doelde ik ook. Al zullen ze dan niet echt goed gaan stijgen natuurlijk.....Op zaterdag 30 oktober 2010 12:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien een optie om samen met die andere Prent die net gepopt is naar matig te trainen? Ik begin namelijk een plan uit te stippelen om binnen 2 seizoenen te switchen van training. Misschien kan ik dan die verdedigers van je overnemen? Ik lap dan gewoon iets meer dan de TV, omdat je nu niet ideaal gaat trainen ( ALS je deze ook gaat/wil kopen![]()
Ik zal er niet eens van opkijken als straks weer 3 Prent verdedigers op de TL staan
quote:Lekkel!!
quote:OkeOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik met die 50%-plekken aan moet, kan ik er net zo goed een Prent neerprenten
quote:Ook goed.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat ik met die 50%-plekken aan moet, kan ik er net zo goed een Prent neerprenten
quote:Ja het is dramatisch dat er opeens allemaal gasten op de TL komenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train m wel 45 minuten.
[..]
Op hem doelde ik ook. Al zullen ze dan niet echt goed gaan stijgen natuurlijk.....
Ja daar zit ik ook een beetje mee!Straks staat er ineens een echt leuke prent op de tl en heb ik geen plek meer door dat ik van die halve zolen aan t trainen ben voor je.
[..]
Lekkel!!![]()
quote:Nou idd en nog redelijk jong ook!Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het is dramatisch dat er opeens allemaal gasten op de TL komen
quote:Ja allemaal 17 jarige gasten die geweldig zijn om te trainen, waanzin. Beter kan bijna niet hehe.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou idd en nog redelijk jong ook!
quote:Nouja geweldig geweldig.... Barend is nou niet echt geweldig om te trainen.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja allemaal 17 jarige gasten die geweldig zijn om te trainen, waanzin. Beter kan bijna niet hehe.
Achterlijke is ook nog dat de manager van Storm Prent beloofd had om hem naar briljant te trainen
quote:Ja oke, die is wat minderOp zaterdag 30 oktober 2010 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja geweldig geweldig.... Barend is nou niet echt geweldig om te trainen.Tis dat ik jou er een plezier mee kan doen maar een toppertje is t natuurlijk niet.
quote:Pascal is met zn 18j 70d en all1 uitstekend verdedigen ook (nog) geen toppert hoor.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pascal is met zn 18j 70d en all1 uitstekend verdedigen ook (nog) geen toppert hoor.
Ze hebben wel alle 2 redelijk leiderschap.(Das trouwens met zn conditie meteen de hoogste skill van Barend.
)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
ik schoot in de lach. Tja ellende
quote:Die was gelukkig net op hehe, anders ging hij zeker door mijn neusOp zaterdag 30 oktober 2010 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verslik je niet in je koffie!
Ellende is weer wat anders. Ze hebben gewoon ff tijd nodig om een toppertje te worden.
quote:ik heb dan ook nog wel een van Groningen voor jeOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Hahahaha ik was er al bang voor.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die was gelukkig net op hehe, anders ging hij zeker door mijn neus
quote:Ik ook dus t kompt echt wel goe met die prentjes.Ja tijd.. gelukkig heb ik dat wel
quote:Koek wilde toch de passen training op zich nemen?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog wel een van Groningen voor je
Nand van Groningen (280390239)
die mag ook nog wel passen trainen krijgen.. indien dat niet uitkomt, dan ga ik dat zelf wel een periode doen
quote:ja, maar ik wil deze eigenlijk ook nog wat positiespel getraind hebben en passen ga ik zelf sowieso nog wel trainen denk ik.. voor mn verdedigers... maar als daar zich ook andere kandidaten voor aanbieden mag dat ook natuurlijkOp zaterdag 30 oktober 2010 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koek wilde toch de passen training op zich nemen?
quote:Hmmz, voor 1,5M vind ik het eeuwig zonde om die speler maar 50% training te geven.... en de investering is mij te groot, sorryOp zaterdag 30 oktober 2010 13:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog wel een van Groningen voor je
Nand van Groningen (280390239)
die mag ook nog wel passen trainen krijgen.. indien dat niet uitkomt, dan ga ik dat zelf wel een periode doen
quote:geen probleemOp zaterdag 30 oktober 2010 13:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz, voor 1,5M vind ik het eeuwig zonde om die speler maar 50% training te geven.... en de investering is mij te groot, sorry
quote:bij zonnetje gooed voor 12,5*9. Henkjan Braaksma
26 years and 4 days, TSI = 82 840
In solid form, solid stamina. [Technical]
Has solid experience and inadequate leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: poor
Winger: weak
Passing: outstanding
Scoring: supernatural
Set pieces: poor
quote:Dat begreep ik ik dacht misschien kan Koek m 1 niveau hoger krijgen tussen door.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, maar ik wil deze eigenlijk ook nog wat positiespel getraind hebben en passen ga ik zelf sowieso nog wel trainen denk ik.. voor mn verdedigers... maar als daar zich ook andere kandidaten voor aanbieden mag dat ook natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Goffer erug lekkah!!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:19 schreef ScudRaket het volgende:
ff pochen met mijn nieuwe speler:
[..]
bij zonnetje gooed voor 12,5*
quote:Voor 1 spelert ga ik all1 niet van training veranderen....Reggie van Randwijck
17 jaar en 44 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: zwak (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
quote:Ochja 17j en 44 dagen? Dat is bijna niet de moeite meer.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat ik een aardig positiespel tallentje aan t verkwanselen ben!
[..]
Voor 1 spelert ga ik all1 niet van training veranderen....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja 17j en 44 dagen? Dat is bijna niet de moeite meer.
quote:Arriveerde bij de club: 04-07-2010 11:40 (118 dagen geleden)
quote:Ja idd. Ik had all1 niet mee gekregen dat ie ook goed in passen kon worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke, dan had het wel iets kunnen wordenAchja soms moet je een keuze maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schitterende reeks trouwens waar deze uit komt! Ok dr zijn er tussen die veul te ver gaan maar er zitten veel leuke tussen zeg!!
[/offtopic]
quote:Waarschijnlijk een potentiële voetbalplaatjes wisselaar bij de lokale supermarkt (ontslaan dusTobias Maat (86421985)
15 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 05-11-2010
Speler kan pas gepromoveerd worden over 118 dagen.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 26-10-2010 17:48 (3 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden:
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend
Ah crap je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef Drassss het volgende:
Bij spelhervatten doet hij bij mij helemaal niks?
Hehe, ja bij leiderschap wel. Moet zeggen dat het mij niet zoveel uitmaakt. Dat die kiddo's maar trainen en beter worden. Meer hoeven ze niet te doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah crap je hebt gelijk.![]()
Nouja dan iig wel qua leiderschap. Ook dat is handig om de aanvoerder te selecteren.
Toch is er bij de meeste van mijn spelers niets bekend daar over.....
quote:Adriaan Van Dongen (208681951)
Belgium 25 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 17-11-2010
zwak in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 29-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 468 ¤/week inclusief 20% bonus
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
Ja ok dat is zo. Ik verveel me all1 stierlijk en was dus mn jeugd maar weer eens aan t uitspitten. Dr zijn er teveel al uitgetraint op verdedigen zonder dat ik wat veranderd had de laatste weken. Dood zonde eigenlijk. Mja kiezen wat je moet trainen....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, ja bij leiderschap wel. Moet zeggen dat het mij niet zoveel uitmaakt. Dat die kiddo's maar trainen en beter worden. Meer hoeven ze niet te doen
Moest trouwens ook een goede opstelling maken om te winnen van Vullie komende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij hem wil ik toch wel eens wat meer weten over zn vleugelspel. Ook al heb ik niet lang meer (23d)Hij kan wel passen gebruiken natuurlijk maar ook van hem wil ik zn vleugelspel wel eens weten. Ook heb ik met hem nog tijd zat.quote:Olger Brunott
15 jaar en 103 dagen [Krachtig]
Verdedigen: matig (max. matig) (uitgetraint)
Positiespel: onbekend
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: zwak (max. zwak)
Spelhervatting: onbekendOok hij kan nog wel wat passen gebruiken eigenlijk maar hij is al redelijk.quote:Job Hellendoorn
16 jaar en 95 dagen
Verdedigen: goed (max. goed) (uitgetraint)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: slecht (max. slecht) (uitgetraint)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: slecht (max. zwak)
Spelhervatting: onbekendWeet nog veul te weinig van hem maar heb nog even en wil dus ook zijn vleugelspel wel eens weten.quote:Adri Pelleboer
16 jaar en 12 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. onbekend)
Passen: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekendLeuke speler natuurlijk en voor mij mede de rede dat ik voorlopig nog even verdedigen blijf trainen. Ook bij hem wil ik weten wat hij kan qua vleugelspel.quote:Thys van der Wulp
15 jaar en 84 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekendHij kan dus nog vleugelspel en passen gebruiken... Jammer dat zn main skills max allemaal zo laag zijn.quote:Matthias van Slooten
16 jaar en 48 dagen
[Onvoorspelbaar]
Verdedigen: matig (max. matig) (uitgetraint)
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: redelijk (max. goed)
Scoren: onbekend (max. zwak)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef Drassss het volgende:
Krijg ik een tipje van iemand op het ht forum:
(196575653)
(203910327)
(182572486)
Een drieling!![]()
Gelukkig niet. Dan had ik 3x een Jannes achterinquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer dat ze niet alle 3 t zelfde zijn opgetraint.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dan had ik 3x een Jannes achterinNu heb ik gelukkig een reden om ze niet te kopen hehe.
Hattrick down![]()
quote:17:15 Mr_Prent heeft ingelogd
zulke tips wil ik ook welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef Drassss het volgende:
Krijg ik een tipje van iemand op het ht forum:
(196575653)
(203910327)
(182572486)
Een drieling!![]()
Ik heb ze toch maar gelist en kijk het wel even aan... Het zijn beide vleugelspelers en daar heb ik momenteel weinig aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?Als je de andere managers had weten overtuigen dat ze m verkopen moesten natuurlijk.
Nee hoor!
[..]
Wat moet jij nou met een prent 3ling??quote:
Tja als je er niet veel aan hebt moet je ze niet halen ook. Zonde van je geld. Eind volgend seizoen zijn ze al weer 28 en dan kunnen ze al gaan dalen in stats.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb ze toch maar gelist en kijk het wel even aan... Het zijn beide vleugelspelers en daar heb ik momenteel weinig aan.
Ht doet wel vreemd dit laatste uurtje..
Das wel klote.... Mijn eigen naam (op 1 na) zit all1 maar bij bots.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Edit: Verdomd! 1 team is een bot
Ja strakkies besta ik nog maar 1x in Hattrickquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:38 schreef Drassss het volgende:
Blijf het jammer vinden die spelers bij bots.. en dus uit het systeem gaan.
ik neem aan dat je wel snapt dat ik zulke tips over van Groningen spelers wilquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een prent 3ling??![]()
Ah zo! Ik vond t al zo raar!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je wel snapt dat ik zulke tips over van Groningen spelers wil
Een verontwaardigd mailtje? Die andere gek weet toch niet beter dan dat jij hem kopen wil?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry Moon, Bekkers heb ik nog op 700k kunnen krijgen (kreeg al verontwaardigd mailtje van de koper), dat Van Koppen voor 'slechts' 1,326 mln weg gaat komt door het gekut waar ik net last van had. Gek genoeg is dat dan 2 minuten na verlopen deadlines over, maar afijn.. 't Is in ieder geval meer dan de 514k en 1021k die er stond voordat ik ging pielen..
hartelijk dank voor het opdrijven van de prijsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iets in de richting dat 'ie altijd op het laatste moment overboden werd en zo nooit aan een nieuwe middenvelder kwam... Ik heb 'm maar geantwoord dat Bekkers minimaal een 700k waard was, gezien de transfervergelijking. Nouja, dat is 't dus ook geworden
Morguhquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hartelijk dank voor het opdrijven van de prijs
Ik heb weer een 15-jarige kunnen pullen, met matig positiespel maar bij die jonkies kan er soms wel wat leuk verborgen talent zittenquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:48 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens, geen nieuw jeugdtalent kunnen vinden helaas
Wel voor het eerst een speler met mijn eigen achternaam in mijn team!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vorige week zaterdag hier gevraagd of ik mn dokters zou moeten houden of ontslaan.
Deze week vergeten.
Hulp nodig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:03 schreef MrMoon het volgende:
Zo... zo staat er niks op de tl en zo staan er 2 keepers en 2 middenvelders op.. nu nog het geld zien te vinden voor 2 keepers en 1 van de 2 middenvelders..
Je hebt minstens goed opstellingservaring in 2-5-3 mag ik hopen? Zo nee, niet aan beginnen, de verwarring die je gaat krijgen kost je absoluut het middenveld (ik spreek uit ervaring) en dus de wedstrijd..quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:05 schreef Drassss het volgende:
Vanavond een pot tegen de nummer 7 ( ik ben nummer 8.. ). Tegenstander balt altijd 5-4-1 met 1 sterke aanvalskant. Ik ga de gok nemen en 2-5-3 ballen en zet beide verdedigers aan 1 kant.. Hopelijk gok ik goed en pak ik het middenveld met mijn mots. Zo niet ga ik met 5-0 verliezen
ik heb even zitten kijken en ik denk dat ik het wel ga redden.. ik zag dat ik nog een trainee op de transferlijst heb staan. Die moet wel voldoende geld op gaan leveren.. maar ja met de huidige transfermarkt weet je maar nooit.. ik ga echter uit van het goede..quote:
Ja ik twijfelde al heel erg.. zucht. Ik ga wat anders verzinnen. Misschien de laatste 10 min alles of niks met wat wissels...quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt minstens goed opstellingservaring in 2-5-3 mag ik hopen? Zo nee, niet aan beginnen, de verwarring die je gaat krijgen kost je absoluut het middenveld (ik spreek uit ervaring) en dus de wedstrijd..
Geef een gil als het net/wel niet gaat lukken. Ik kan namelijk gewoon helpen op dit moment.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb even zitten kijken en ik denk dat ik het wel ga redden.. ik zag dat ik nog een trainee op de transferlijst heb staan. Die moet wel voldoende geld op gaan leveren.. maar ja met de huidige transfermarkt weet je maar nooit.. ik ga echter uit van het goede..
je mag het bod wel verhogenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geef een gil als het net/wel niet gaat lukken. Ik kan namelijk gewoon helpen op dit moment.
ik heb nog 25 uitdagingen uitstaan in Taiwan.. ben benieuwdquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:18 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb midden Amerika maar gelaten voor wat t is..... Woensdag naar Vietnam!
maar het is uiteindelijk Thailand geworden via de oefenpotquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog 25 uitdagingen uitstaan in Taiwan.. ben benieuwd
Jah ik ook. Ik heb taiwan ook nog nodig dus mocht t lukken moet ik er woensdonderdag wel aan denken om snel jou tegenstander uit te dagen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog 25 uitdagingen uitstaan in Taiwan.. ben benieuwd
Ow okquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar het is uiteindelijk Thailand geworden via de oefenpot
Als ik hem zou promoveren en verkopen, wat zou zoiets opleveren denken jullie ?quote:Aard Zweerus
17 jaar en 72 dagen
Verdedigen:
8/86/8
redelijk (max. uitstekend)
Positiespel:
3/?
slecht (max. onbekend)
Passen: onbekend
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef Drassss het volgende:
Ali Benkirane (CV)
15 jaar en 100 dagen
Verdedigen: goed (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: slecht (max. onbekend)
Men toppertje
Nu met redelijk verdedigen of wanneer hij uit getraind is en dus/bijna 18 jaar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Als ik hem zou promoveren en verkopen, wat zou zoiets opleveren denken jullie ?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef Drassss het volgende:
Ali Benkirane (CV)
15 jaar en 100 dagen
Men toppertje
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
Zo nog even de jeugdtraining.. en dan om 8u maar vlammen.
Waarschijnlijk sta ik binnen 10 minuten 0-2 achter
De laatste optiequote:Op zondag 31 oktober 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu met redelijk verdedigen of wanneer hij uit getraind is en dus/bijna 18 jaar?
Goffer zou bijna jaloers worden!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef Drassss het volgende:
Ali Benkirane (CV)
15 jaar en 100 dagen
Men toppertje
Mag ook wel als je echt 5 seizoenen lang amper iets krijgtquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer zou bijna jaloers worden!
Erg lekker talentje!
Dan mag dat idd wel eens jâh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mag ook wel als je echt 5 seizoenen lang amper iets krijgt
Waardeloos Keepenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:43 schreef Drassss het volgende:
Ali Benkirane (CV)
15 jaar en 100 dagen
Men toppertje
quote:Een goed geplaatste corner van Irineos Pantelas belandde op het hoofd van Lennard Adelaar, die de bal hard inkopte en DEO een doelpunt bezorgde: 0-1.
Hahahahahahahaha net alsof je dat anders niet was geweest.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Drassss het volgende:
Verdomme balt mijn tegenstander opeens met 2 spitsen... Nu ben ik de sjaak.
Nouja dan misschien ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahahaha net alsof je dat anders niet was geweest.
Of gewoon ff wachten met t lezen van Fok! als je een slokje hebt genomen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dan misschien ook, maar nu kan die ene spits rechtsvoor in zijn eentje naar de keep lopen.. niet echt ideaal.
Edit: Even oppassen met mijn koffie wanneer iemand weer een briljante tekst hier neerzet hehe.
Gelukkig alsnog de 1-0 erin gelegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef NelisZ het volgende:
Shit, onderschatting
Ik was er al enigzins bang voor aangezien ik met overdreven zelfvertrouwen tegen de nummer laatst moet
Godver dan moet ik in de rust maar ff mn spelers opzwepen want zo ga jij er met de kop positie vandoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Xummon het volgende:
lol in de 25e minuut moet mijn tegenstander na een blessure wisselen, nog geen minuut later moet ook die wisselspeler geblesseerd het veld verlaten
Jij en fanatiek?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef -J-D- het volgende:
Vorige week 8-0 gewonnen zie ik
Speelde hier ooit heeeeel fanatiek... Speelde V en had de Fok!-Cup gewonnen.
Daarna teamnaam veranderd van Hoolieganzen in FokCup-winnaar en toen gestopt
Neuh, die tijd is geweestquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij en fanatiek?
Toch kan je t niet loslaten!Gewoon weer eens wat meer tijd in steken zeg ikke!
Jammer. We hebben al meer helden van toen terug zien komen. T zou dus ook leuk zijn als jij weer wat actiever wordt.quote:
quote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Agim Muhaxheri van DEO in de 56e minuut helemaal vrij om te scoren. 1-2 voor de bezoekers.
Volg je t nog wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef Drassss het volgende:
Een blunder in de verdediging leidde in de 54e minuut tot een overname op rechts, die Watervogelenbuurt op 0-4 zette. Doelpuntenmaker was Allen Pearce.
Knap, want er staat helemaal niemand te verdedigen op rechts
Edit: Oh die kant juist wel, dan is het dubbel![]()
Ik goffer ook....quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
Ach ja moet iets![]()
Maar ik sta nog wel op een -3 bij VJ/GL.. nog iets positiefs.
Nu al?quote:
Waarom gaan die hufters niet eens schoppen zoals in de rust besproken??? Ik hoef niet te winnen en dus is een paar rode kaarten bij mij en blessures bij mn tegenstander acceptabel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand 2-2
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
Hier had toch meer in gezeten imo.....
Voor je tegenstander jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand 2-2![]()
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Imo dus echt niet. Op t middenveld na ben ik m overal de baas en dus had ik met counter moeten winnen.
Blijf dat toch lastig vinden. Wanneer je eigen verdediging vergeleken met andermans aanval NET iets sterker is ben je gewoon 9 van de 10x de lul. Ik denk dat je redelijk blij mag zijn dat je er 2 gescoord heb met het % aan balbezit wat je hebt gehaald.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Imo dus echt niet. Op t middenveld na ben ik m overal de baas en dus had ik met counter moeten winnen.
Je aanval heeft op maar 1 plek scoringskans, hij pakt het gros van de kansen, dus het was op zich niet onlogisch geweest dat hij vaker scoort dan jijquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Daan Verhoek gaf de fans van Geraakt nog meer reden tot juichen toen hij in de 81e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 6-0.quote:
After 56 minutes a combination in the middle resulted in a through ball for Konrad Bogner who increased Mattheus's lead to 2 - 4.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik wacht nog steeds op de bevrijdende 2-4, tegen de nummer 7![]()
Wel nog -3
ik hoop dat ze beide tellenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Godver dan moet ik in de rust maar ff mn spelers opzwepen want zo ga jij er met de kop positie vandoor.
uiteindelijk 3 - 2 geworden.. de blessure van mn spits valt mee, +1..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke zeg.. ik sta 3 - 1 achter en al een spits eraf en mn vleugelspeler met een pleister..
Toch een vage combinatiequote:Teamgeest: woedend
Zelfvertrouwen: overdreven
ik heb dit:quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Toch een vage combinatie.. Nog 1 wedstrijd winnen (of concurrentie punten verspelen) und ich bin meister
Niet echt de beste tijd donderdagochtend maar goed tegenwoordig maakt t geloof ik niet veel meer uit.....quote:Lennaert Toorenaar (303888179)
17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 13-02-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-11-2010 (13/43), )
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤ / seizoen
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 04-11-2010 10:25 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 250 000 ¤
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: sterk
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ferdinand Veth heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar (35d) en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Geven we hem een contract, baas?
nee, elk moment is bagger tegenwoordig..quote:Op maandag 1 november 2010 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
Eindelijk kon ik vandaag mn jeugd spelert promoveren.![]()
[..]
Niet echt de beste tijd donderdagochtend maar goed tegenwoordig maakt t geloof ik niet veel meer uit.....
Daarom ook maar gewoon 250k als vraagprijs gezet. Door zn waardeloos passen al het all1 de vraag zijn of ze dat er voor willen dokken.quote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, elk moment is bagger tegenwoordig..
Mijn spelers staan vanaf 21.00 te koop vandaag in plaats vanaf 20.00. Eens zien of dat verschil brengt.quote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, elk moment is bagger tegenwoordig..
Mja om nou nog langer te wachten met de verkoop van deze speler is ook zonde dus m maar meteen op de tl gezet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn spelers staan vanaf 21.00 te koop vandaag in plaats vanaf 20.00. Eens zien of dat verschil brengt.
Ja, gewoon verpatsen en hopen. Meer kan je niet doen...quote:Op maandag 1 november 2010 10:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja om nou nog langer te wachten met de verkoop van deze speler is ook zonde dus m maar meteen op de tl gezet.
2 spelers zaterdagavond rond 21:00 af laten lopen.. maar het bracht eigenlijk te weinig op..quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn spelers staan vanaf 21.00 te koop vandaag in plaats vanaf 20.00. Eens zien of dat verschil brengt.
Dat dacht ik ook. Als ie niet verpatst wordt kan ik m altijd nog op een beter tijdstip verkopen. Door zn blessure kon ik m helaas niet met 17j 0d op de tl knikkeren....quote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, gewoon verpatsen en hopen. Meer kan je niet doen...
Hehehehe deze vraag hebben we inm de afgelopen 2 weken al 2x beantwoord geloof ik.quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ga eens zien of ik het kan weerstaan om te verkopen en gewoon verder te bouwen aan dit team zodat ik een jaartje lekker kan sparen mocht ik promoveren naar VII ..
Wat ik me afvraag, mijn stadion was gister uitverkocht (20,000 man) voor de topper. Mijn gemiddelde laat zien dat het niet altijd is uitverkocht, moet ik dan toch denken om uit te breiden ?
21.00 is ook laat voor een zaterdag. Dan zitten de meeste al te zuipen ergens en hebben ze echt geen tijd om te bieden op een speler. Ook zijn er dan eredivisie wedstrijden bezig dus is de kans nog eens kleiner.quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
2 spelers zaterdagavond rond 21:00 af laten lopen.. maar het bracht eigenlijk te weinig op..
Daar gaat t niet om. Zodra je stadion een keer is uitverkocht ben je al te laat. Uitverkocht betekend dat er nog een berg mensen buiten hebben gestaan omdat ze geen kaartje konden krijgen en dus loop je inkomsten mis.quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef DutchieBre het volgende:
Weet ik, heb het ook gelezen .. Maar mijn stadion is niet altijd uitverkocht .. Soms maar ..
Je had altijd tot 's avonds kunnen wachten, ongeacht de dag.quote:Op maandag 1 november 2010 10:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja om nou nog langer te wachten met de verkoop van deze speler is ook zonde dus m maar meteen op de tl gezet.
Hattrick kent meer landen als deelnemerquote:Op maandag 1 november 2010 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
21.00 is ook laat voor een zaterdag. Dan zitten de meeste al te zuipen ergens en hebben ze echt geen tijd om te bieden op een speler. Ook zijn er dan eredivisie wedstrijden bezig dus is de kans nog eens kleiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ dat hij vanzelf voller raakt.quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om. Zodra je stadion een keer is uitverkocht ben je al te laat. Uitverkocht betekend dat er nog een berg mensen buiten hebben gestaan omdat ze geen kaartje konden krijgen en dus loop je inkomsten mis.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hattrick kent meer landen als deelnemerDat is zo maar ook in heet buitenland lusten ze wel een biertje oid dus ook daar zitten er veul in de kroeg oid op dat tijdstip. Zaterdagavond is nou eenmaal een stapavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt had gekund. Grote kans dat ik dat weer vergeet dus maar meteen gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had altijd tot 's avonds kunnen wachten, ongeacht de dag.
Ook dat.quote:Op maandag 1 november 2010 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
+ dat hij vanzelf voller raakt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 11:05 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je spoiler sloeg op t verbouwen van je stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zo maar ook in heet buitenland lusten ze wel een biertje oid dus ook daar zitten er veul in de kroeg oid op dat tijdstip. Zaterdagavond is nou eenmaal een stapavond.het is alleen niet overal op hetzelfde moment zaterdagavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond op 12-11-2010.
Staanplaatsen: 5000
Gewone zitplaatsen: 500
Overdekte zitplaatsen: 0
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 0
Dat is zo maar je begreep wat ik bedoelde.quote:Op maandag 1 november 2010 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is alleen niet overal op hetzelfde moment zaterdagavond
quote:
Lijkt me geen goede uitbreiding inderdaad. De verhouding moeten namelijk kloppen, anders loop je ook inkomsten mis.quote:
eigenlijk nietquote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zo maar je begreep wat ik bedoelde.
Nou kijk de meeste hattrickers bevinden zich imo in Europa en die hebben bijna allemaal de zelfde tijden als wij hier. Ok soms scheelt t een uur maar veel meer niet. Dus dan is 21.00 een tijdstip waar er maar weinig Europeanen online zijn en dus is de kans kleiner op een goede verkoop. Maar dat is mijn visie. Betekend niet dat t zo is.quote:
Ik heb zelf maar iets gedaan inderdaad ! ik wist niet eens dat daar een tool voor bestond. Ik heb gewoon gekeken waar het gemiddelde aantal toeschouwers bijna tot aan de max zat en daar uitgebreid.quote:
Ik sta tweede, en wil juist derde worden. Of vierde.quote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
3-1 verloren gisteren.... hopelijk de komende weken nog wat punten binnenharken om 2e te blijven
Daar heb ik gelukkig geen tijd voorquote:Op maandag 1 november 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Efe crossposten... leuk spel
Het Kleinste FOK! Maffiaspel #42: Raaawwwr !
aha...quote:Op maandag 1 november 2010 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou kijk de meeste hattrickers bevinden zich imo in Europa en die hebben bijna allemaal de zelfde tijden als wij hier. Ok soms scheelt t een uur maar veel meer niet. Dus dan is 21.00 een tijdstip waar er maar weinig Europeanen online zijn en dus is de kans kleiner op een goede verkoop. Maar dat is mijn visie. Betekend niet dat t zo is.
Nee, nooit je trainingsintensiteit verlagen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen, ik wil heel graag kampioen worden, mijn teamgeest is content, zal ik de trainingsintensiteit verlagen zodat ik met een betere teamgeest tegen de #1 kom? De hatstats in mijn laatste thuiswedstrijd (met PIN) was van mij 134, mijn tegenstander had in zijn laatste uitwedstrijd 136 (en afgelopen zondag 134).
Ik speel thuis en ga uiteraard MOTSen
Want die ene keer trainingsverlies weegt niet op tegen je teamgeest?quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, nooit je trainingsintensiteit verlagen.
De TI verlagen boost alleen een beetje de vorm van je team, gevolgt door een gigantische vormdaling in je gehele team.quote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Want die ene keer trainingsverlies weegt niet op tegen je teamgeest?
Het heeft een langslepender negatief effect, ook op je teamgeest volgens mij.quote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Want die ene keer trainingsverlies weegt niet op tegen je teamgeest?
Zo kan je t idd ook doen. Slim is t imo niet maar ieder zn eigen keuze natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 12:09 schreef DutchieBre het volgende:
Als ik eens kijk op dat tooltje is het niet eens een rare verbouwing voor me, ik heb niet het geld om alles in eens te doen, dus als ik het in stappen ga doen dan ben ik op de goede weg eigenlijk
quote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha...![]()
ik had gedacht dat je wel in de gaten zou hebben, dat ik het natuurlijk wel snapte
Ik weet niet of dat echt veel invloed heeft. Ik heb ook een berg transvers gehad en bij mij is t vertrouwen sterk. Winnen of verliezen heeft er meer invloed op dacht ik.quote:Op maandag 1 november 2010 09:44 schreef DutchieBre het volgende:
Bij mij is het ook wel logisch ergens, ik heb zo ontzettend veel mutaties gehad dit seizoen, dat wekt ook geen vertrouwen. Daarom wil ik komend seizoen graag proberen alles bij elkaar te houden.
Ik heb 11 van de 12 wedstrijden gewonnenquote:Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt veel invloed heeft. Ik heb ook een berg transvers gehad en bij mij is t vertrouwen sterk. Winnen of verliezen heeft er meer invloed op dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |