Nu al?quote:
Waarom gaan die hufters niet eens schoppen zoals in de rust besproken??? Ik hoef niet te winnen en dus is een paar rode kaarten bij mij en blessures bij mn tegenstander acceptabel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand 2-2
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
Hier had toch meer in gezeten imo.....
Voor je tegenstander jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand 2-2![]()
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Imo dus echt niet. Op t middenveld na ben ik m overal de baas en dus had ik met counter moeten winnen.
Blijf dat toch lastig vinden. Wanneer je eigen verdediging vergeleken met andermans aanval NET iets sterker is ben je gewoon 9 van de 10x de lul. Ik denk dat je redelijk blij mag zijn dat je er 2 gescoord heb met het % aan balbezit wat je hebt gehaald.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Imo dus echt niet. Op t middenveld na ben ik m overal de baas en dus had ik met counter moeten winnen.
Je aanval heeft op maar 1 plek scoringskans, hij pakt het gros van de kansen, dus het was op zich niet onlogisch geweest dat hij vaker scoort dan jijquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Daan Verhoek gaf de fans van Geraakt nog meer reden tot juichen toen hij in de 81e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 6-0.quote:
After 56 minutes a combination in the middle resulted in a through ball for Konrad Bogner who increased Mattheus's lead to 2 - 4.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik wacht nog steeds op de bevrijdende 2-4, tegen de nummer 7![]()
Wel nog -3
ik hoop dat ze beide tellenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Godver dan moet ik in de rust maar ff mn spelers opzwepen want zo ga jij er met de kop positie vandoor.
uiteindelijk 3 - 2 geworden.. de blessure van mn spits valt mee, +1..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke zeg.. ik sta 3 - 1 achter en al een spits eraf en mn vleugelspeler met een pleister..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |