quote:KeepertOp vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef DutchieBre het volgende:
ik vind zijn loon zo hoog voor zo'n jonge speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Beide kopen is geen optie? Wat zijn de leeftijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:08 schreef MrMoon het volgende:
Heb ik eindelijk een keeper (uitstekend) kunnen regelen voor op de transferlijst.. stuurt een andere manager die eerst zn keeper (formidabel) niet wilde verkopen een bericht of ik die keeper nog steeds wil kopen..
quote:20 en 22 jaar, ik ga beide maar kopen denk ik.. dan train ik even keepen tot die 20 jarige ook formidabel is..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beide kopen is geen optie? Wat zijn de leeftijden.
quote:Ohh dan zou ik ze beide pakken? Helemaal niet erg lijkt me.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
20 en 22 jaar, ik ga beide maar kopen denk ik.. dan train ik even keepen tot die 20 jarige ook formidabel is..
quote:nee, maar het is een beetje tegen mn principe om 2 gelijkwaardige keepers te hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohh dan zou ik ze beide pakken? Helemaal niet erg lijkt me.
quote:Totdat je straks een blessure krijgt en je blij bent dat je geen natte krant in de goal hebt staanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, maar het is een beetje tegen mn principe om 2 gelijkwaardige keepers te hebben
quote:hehe ja dat is waar.. ik kan dan niet even snel en gemakkelijk een andere kopen..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Totdat je straks een blessure krijgt en je blij bent dat je geen natte krant in de goal hebt staan
quote:Daarom.. je wissels zullen toch wel iets moeten kunnen straks, want bij schorsingen/blessures moet je het toch kunnen opvangen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe ja dat is waar.. ik kan dan niet even snel en gemakkelijk een andere kopen..
quote:absoluut waarOp vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom.. je wissels zullen toch wel iets moeten kunnen straks, want bij schorsingen/blessures moet je het toch kunnen opvangen.
quote:Gewoon prijsje afspreken en maar zien... Hopelijk naait hij je nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
absoluut waar![]()
hmmz hij wil mn spits Tenzin van Koppen voor de keeper, maar dat is niet mogelijk in HT.. ben benieuwd met wat voor oplossing hij komt..
quote:die spits staat/stond al op de TLOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon prijsje afspreken en maar zien... Hopelijk naait hij je niet
quote:vooralsnog niet..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Drassss het volgende:
Geen geld problemen? Ik kan namelijk nog wat helpen.
quote:Gekocht voor 200k, goede koop?Artur Lykin (303535059)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 09-11-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Net Geraakt (sinds 29-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 564 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: zwak
Positiespel: goed
Vleugelspel: waardeloos
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
quote:Gezien zijn leeftijd zit je wel redelijk goed. Maar er had wel een 50k af kunnen gaan. Je zult hem nu een stuk langer moeten doortrainen om er genoeg geld mee te verdienen.
quote:Ik hoop dat hij snel popt naar uitstekend, en in de pauze ga ik 2-4 weekjes passen trainen dus dan ligt hij hopelijk al snel lekker in de markt.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd zit je wel redelijk goed. Maar er had wel een 50k af kunnen gaan. Je zult hem nu een stuk langer moeten doortrainen om er genoeg geld mee te verdienen.
quote:zit er een van Groningen tussen?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de geïntereseerden, ik heb 9 jonge spelers op de TL gezet die als trainee gebruikt kunnen worden. Het zijn met name vleugelspelers en verdedigers.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit zijn de betere namen:
http://www75.hattrick.org(...)px?playerId=72238356
quote:hehe das wel cool..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Drassss. Je team heeft het forum behaald.
Edit: Link werkt niet, ik zal er even een plaatje van maken...
Edit2: Plaatje
[ afbeelding ]
quote:HumorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Drassss. Je team heeft het forum behaald.
Edit: Link werkt niet, ik zal er even een plaatje van maken...
Edit2: Plaatje
[ afbeelding ]
quote:dat is idd wel handig..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Drassss het volgende:
Is soms ook leuk dat ik mailtjes van mensen krijg met tips etc van nieuwe spelersErg handig.
quote:Gratis gekregen, misschien hapt hijOp vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is idd wel handig..
de manager van die formidabele keeper van 22, wil weten hoe ik aan mn andere van Groningen spelers kom..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gratis gekregen, misschien hapt hij
quote:Wat dacht je van op het openbare forum "Vragen (Nederlands)" in het topic 'grappige namen' en dan ergens rond post #560Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
@Real, kan ik dat topic nog ergens terug vinden?
quote:Die volgde ik uiteraard nog, maar het specifieke topic zoeken is nogal lastig in HT?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dacht je van op het openbare forum "Vragen (Nederlands)" in het topic 'grappige namen' en dan ergens rond post #560
quote:Ehmm, valt ook wel mee toch? Staat op de eerste pagina van de AT in "Vragen (Nederlands)". Voor zover je 'm nog niet had gevonden: [13963068.560]Op zaterdag 30 oktober 2010 09:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die volgde ik uiteraard nog, maar het specifieke topic zoeken is nogal lastig in HT?
quote:Hmm raar hier niet.. Doe ik toch iets foutOp zaterdag 30 oktober 2010 09:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ehmm, valt ook wel mee toch? Staat op de eerste pagina van de AT in "Vragen (Nederlands)". Voor zover je 'm nog niet had gevonden: [13963068.560]
quote:Ach joh, zal wel aan t HT forum liggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm raar hier niet.. Doe ik toch iets foutToch bedankt!
quote:ja dat forum daar zouden ze wel eens iets aan mogen verbeteren..Op zaterdag 30 oktober 2010 10:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach joh, zal wel aan t HT forum liggen.Echt daar hebben ze niet eens een bagger layout nodig, het is al bagger van zich zelf.
quote:Dat vind ik nou flauw van je...Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef MrMoon het volgende:
damn die gast wil 7,5 miljoen voor zn formidabele keeperlaat maar hangen
quote:Je hebt ook niks over voor je familie he.....Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef MrMoon het volgende:
quote:er zijn grenzen.. hoe graag ik hem ook wil.. slecht ervaring en hij heeft goed leiderschapOp zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt ook niks over voor je familie he.....Nondejuu 7.5 miljoen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanochtend een 15-jarige matig allrounder met huidig slecht en potentie zwak Verdedigen aangenomen. Je zou zeggen dat 'ie dan iets anders moet kunnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar mag je eigenlijk wel van uit gaan dan ja.
quote:30-10-2010 12:00
Ik ha Balthasar Steenman folge tidens de wedstriid en neffens my kin hy bêst berikke yn Posysjespul.
quote:De tering sommige sporen ook echt niet he!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef MrMoon het volgende:
quote:Hahahahaha ja en nu.... Ik heb nog niet echt trainies die ik verkopen kan. Tenminste niet zonder er verlies op te draaien.
quote:Wat betekend bést vertaald naar Nederlands? Goed?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Volgende week eens zien of 'ie misschien ook nog matig-goed kan worden in Passen of Vleugelspel. Voor de rest op 2 min of meer verwachte pops (16j-keeper naar zwak def, 17j-IM naar redelijk PM) na niet veel bijzonders in de jeugd-TU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |