Was hem al aant zoeken ... maar als je de TT spellingcorrect zou willen makenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:48 schreef Dagonet het volgende:
Gooi jij de OP erin of zal ik dat doen?
als het half 4 is geweest, mag je lettertjes weglaten:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:49 schreef Speedski het volgende:
Was hem al aant zoeken ... maar als je de TT spellingcorrect zou willen maken
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
[..]
als het half 4 is geweest, mag je lettertjes weglaten:)
volgens mij deed ze chantal na???quote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Ingrid zit Dido belachelijk te maken
Nee, maar zo bedoel ik dat niet, dat zegt Dido dus vaak
Maar die denken dat het een uur of 2 is, zullen wel lekker brak wakker worden morgen
Stelletje nicotinejunks, ben blij dat ik er vanaf ben...
Ik zou bijna Verboden te roken ! gewoon open voor je gooienquote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stelletje nicotinejunks, ben blij dat ik er vanaf ben...
Laat maar dicht, ik open zelf wel een nieuwequote:Op donderdag 29 september 2005 03:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou bijna Verboden te roken ! gewoon open voor je gooien
ik zie Tanja ineens ook niet meer..........quote:Op donderdag 29 september 2005 03:53 schreef Coraatje het volgende:
tanja heeft het ook gehad met Chantal ,want ze gaat weg??
Dat was een compleet forum.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laat maar dicht, ik open zelf wel een nieuwe
Zo, het nachtelijk roddeluurtje is begonnen!
Doe niet zo engquote:Op donderdag 29 september 2005 03:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie Tanja ineens ook niet meer..........
de moeder van Tanja belt of ze nog moet komen?quote:Op donderdag 29 september 2005 03:55 schreef Speedski het volgende:
WTF was dat voorn telefoondeuntje ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:56 schreef Wup het volgende:
[..]
de moeder van Tanja belt of ze nog moet komen?
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal s...oww amtwoord was is NORMAAL !quote:nee joh ze werkt in een wietshop the glory
wb, helaas, geen meer pitquote:Op donderdag 29 september 2005 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapen
Chantal, Ingrid zitten er nu ook bij, hopelijk wat meer pit dan Menno alleen.
Stoelendans rond Roel, en dan moet je Roel zien als de stoel, zegt Chantal netquote:Op donderdag 29 september 2005 03:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was een compleet forum.
En hou me op de hoogte, ik krijg de streams niet aan de praat op m'n werk.
1e kindje.....live.....de bevalling komt óók nog eens op televisie nml...quote:Op donderdag 29 september 2005 04:05 schreef Wup het volgende:
waarom is Tanja toch zo bang voor die bevalling?
ja dat tweede begrijp ik, maar dat eerste.....nou ja, ik heb er ook geen verstand van.....quote:Op donderdag 29 september 2005 04:06 schreef Loedertje het volgende:
1e kindje.....live.....de bevalling komt óók nog eens op televisie nml...
Nope, totaal nietsquote:Op donderdag 29 september 2005 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
En deze doet het dus niet? http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera2.html
ik hoorde doos ipv lieve schat?quote:Op donderdag 29 september 2005 04:07 schreef Loedertje het volgende:
Tanja * ik ben gewoon op...*
Chantal * ja je had ook allang in bed moeten liggen lieve schat *
Ik krijg bij Chantal altijd een acute vorm van doofheid lieverdquote:
Truste beebquote:Op donderdag 29 september 2005 04:08 schreef Loedertje het volgende:
http://vkmag.com/media/indexbigbrother.html dan.
* Loedertje gaat ook slapen
ik ga met je meequote:Op donderdag 29 september 2005 04:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook slapen, maar nu echt hoor, ja, en niemand kan me ervan weerhouden!
Deze ook niet? http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 29 september 2005 04:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, totaal niets
Slaap lekker
Jaquote:
Fok! Dat heb ik gemist!quote:Op donderdag 29 september 2005 04:32 schreef Rica het volgende:
Ze hebben elkaar afgelopen avond de liefde verklaard.![]()
Nou ongeveer dan, met de nodige reserves en mitsen en misschiens.
Heb je de hele avond gemist?quote:
Ja ho! Blijven en woord voor woord doortypen wat er gebeurt!quote:Op donderdag 29 september 2005 04:47 schreef Kimsomnia het volgende:
Zei Dido nou: "Roel, weet je waarom ik niet kan slapen? Het is heel erg.... ik zit te denken om sex met je te hebben." ???
Oh men, ik ben al 3 uur bezig met naar bed gaan....
quote:Op donderdag 29 september 2005 04:47 schreef Kimsomnia het volgende:
Zei Dido nou: "Roel, weet je waarom ik niet kan slapen? Het is heel erg.... ik zit te denken om sex met je te hebben." ???
Oh men, ik ben al 3 uur bezig met naar bed gaan....
Volgens mij hoorde ik het echt, maar de reactie van Roel doet anders vermoeden. Die heeft het dekbed namelijk wat verder over zich heen getrokken en lijkt nu te slapen. Of het komt door Ralf die seconden na Dido's opmerking begon te snurken... partypooper.quote:Op donderdag 29 september 2005 04:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja ho! Blijven en woord voor woord doortypen wat er gebeurt!
En dit was nog maar een klein stukje. Hij brak echt volledig. Heeft daarna nog een kwartier in de badkamer staan grienen en toen nog een tijdje zitten snikken in de slaapkamer voor hij zichzelf weer wat in de hand kreeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 04:52 schreef ChantalC het volgende:
Ah thanks! Dat had ik dus gemist... Best heftig moment voor Rob...
Ja toen viel ik er weer in...quote:Op donderdag 29 september 2005 04:53 schreef Rica het volgende:
En dit was nog maar een klein stukje. Hij brak echt volledig. Heeft daarna nog een kwartier in de badkamer staan grienen en toen nog een tijdje zitten snikken in de slaapkamer voor hij zichzelf weer wat in de hand kreeg.
quote:Op donderdag 29 september 2005 04:53 schreef ChantalC het volgende:
Nah Roel begon wel Dido te wrijven enzo... mja Ralluf weer he?
Streamverslag!quote:Op donderdag 29 september 2005 04:52 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik het echt, maar de reactie van Roel doet anders vermoeden. Die heeft het dekbed namelijk wat verder over zich heen getrokken en lijkt nu te slapen. Of het komt door Ralf die seconden na Dido's opmerking begon te snurken... partypooper.
Uhhhhhhhhh?quote:Op donderdag 29 september 2005 05:21 schreef riri het volgende:
ooooooh...mijn hemel....Tanja met een groot mes in d'r hand
En dat wil rechten gaan studerenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:25 schreef teun911 het volgende:
Uit de streamverslagen van BusWatcher (thnx!)
Tjanja: "Na het uitzoeken bleek dat hij sekslijnen e.d. had gebeld. Toen ik de specificatie van de rekening kreeg wist ik het. Ik heb de rechtszaak afgezegd. "
Een rechtszaak afgezegd, handig![]()
![]()
Tanja is sowieso geen doorzetter... Ik voorspel dat ze het eerste jaar van de studie niet zal afmaken...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:03 schreef twentemeisje het volgende:
En dat wil rechten gaan studerenZe wint geen zaken, ze zegt ze gewoon af!
Volgens mij is dat een vaststaand feitquote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tanja is sowieso geen doorzetter... Ik voorspel dat ze het eerste jaar van de studie niet zal afmaken...
Die vertrekt echt niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef johanvonnie het volgende:
nou, kom op met die haan, dan kan Tanja gaan inpakken!!!!
Ze liggen lekker te slapenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:34 schreef ChantalC het volgende:
Roel ligt ergens onder denk ik...
Aan die hele Tanja zit gewoon een steekie los. Misschien denkt ze wel ik zit toch al tot aan mijn strot in de schulden, kunnen die 20.000 euries wegens contractbreuk er ook nog wel bijquote:
Of in...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:34 schreef ChantalC het volgende:
Roel ligt ergens onder denk ik...
Dan zou Dido wel een andere gelaatsuitdrukking hebben!quote:
Dido heeft een paar blauwtjes opgelopen bij de jongens.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:39 schreef Cherryman het volgende:
Haha ik hoop het, ik vind ondanks haar nukken Dido wel positief leven in de brouwerij brengen.
Wel valt me dit op: Haar verstand wil Menno! Die past in haar "Heemstede" plaatje. Haar gevoel wil Roel, dat is de Rebel, en daar gaat haar lust en gevoel naar toe, maar dat past niet in haar beeld van hoe het moet zijn ;-)
Gisteren toen Lieske vertelde dat haar studiegenoten waarschijnlijk allemaal dol zouden zijn op Menno, kon je aan het gezicht van Dido zien dat ze plots even met andere ogen naar hem keek.
Ik denk dat ze het niet eens expres doet. Het is een type dat alles onder controle wil hebben en beredeneren, alleen komt ze nu hier in botsing met haar gevoel.. en waar ze normaal kan weglopen zit ze nu plots tussen 4 muren en 80 camera's.
Ik vind het wel amusante TV.. (eeeh bij vlagen dan... ;-)
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan zou Dido wel een andere gelaatsuitdrukking hebben!![]()
![]()
![]()
Het gedrag van Dido past precies in het plaatje wat ze gisterenavond vertelde.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:59 schreef Cherryman het volgende:
Verliefd niet, maar aantrekkingskracht des te meer.. Ook omdat Roel het "Cool" speelt.
Nu afwachten wat de ochtend brengt.. grote kans dat Dido plots weer bij haar positieven komt en afstand neemt, dan draait Roel weer door, die is het type die dat niet begrijpt..
Gaan ze wel kleffen.. dan wordt het erg, en gaat de rest zich eraan storen..
Dus.. de story continues....
mwoah, misschien voelt ze nietsquote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef ChantalC het volgende:
Dan zou Dido wel een andere gelaatsuitdrukking hebben!![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik nu ook. maar voor roel is dit lastig,quote:Op donderdag 29 september 2005 10:06 schreef Cherryman het volgende:
Ja, ze speelt geen spelletje, ze weet gewoon niet wat ze ermee (zichzelf) aan moet.
Ik vind dat je dat goed kan zien aan haar gezicht.
Nah, vandaag krijgt Tanja weer bezoek van mams en kan ze weer geld beschrijven op haar rekening omdat BB/Hummie haar weer wat zal toestoppen om toch vooral maar te blijven.quote:
Welk eerste jaar? Ze heeft de HAVO niet afgemaakt. Ik ben benieuwd waar zij ergens rechten wil gaan studeren (LOI?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tanja is sowieso geen doorzetter... Ik voorspel dat ze het eerste jaar van de studie niet zal afmaken...
Precies, ze heeft de HAVO niet eens afgemaakt en dan wil ze studerenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Welk eerste jaar? Ze heeft de HAVO niet afgemaakt. Ik ben benieuwd waar zij ergens rechten wil gaan studeren (LOI?)?? En haar oom die vast en zeker een serieus advocatenkantoor heeft (en tot voor kort niets wist van haar juridische aspiraties) zal ook vast en zeker smalend haar ridicule plannen aanhoren. Sure, als ik een goedlopend bedrijf had, dan zou ik dat ook laten overnemen door een labiele alleenstaande bijstandsmoeder annex ex-hoer annex ex-junk zonder enige vorm van opleiding.
Dat is ook geen slecht idee. Maar ik zie het helaas ook niet gebeuren. Ik vrees zelfs dat ze vandaag nog even overgehaald wordt door de bewoners om toch maar te blijven en de live-uitzending af te wachten. Erg sneu maar jaquote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Nah, vandaag krijgt Tanja weer bezoek van mams en kan ze weer geld beschrijven op haar rekening omdat BB/Hummie haar weer wat zal toestoppen om toch vooral maar te blijven.
Ze moeten die gore walrusjunk gewoon over hek smijten en dan het liefst in een distel/brandnetel/berenklauw-woud
denk dat ze niet echt serieus genomen wordt meer nu ze het wekelijks zegt (als ik dit of dat niet dan ga ik weg enz)quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Tanja heeft er zelf geen reet aan om in het huis te blijven. Ze zal never nooit winnen. Na de geboorte dan is ze voor de kijker waardeloos geworden. Als ik Tanja was zou ik de DBK ingaan, 50.000 euro eisen en anders opstappen. Talpa MOET hieraan wel tegemoet komen want de geboorte in het huis is veel meer waard dan dat.
Ik denk dat achter de schermen enkele mensen stevig zitten te zweten elke keer als Tanja roept naar huis te gaan.
Dido kroop nog even iets meer naar hem toequote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Falco het volgende:
Wat een verrassing. Komt zomaar Roel achter Dido vandaan!
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Dido kroop nog even iets meer naar hem toe![]()
Arme Lieske. Die is toch veel leuker dan die lege huls uit Heemstede-Aerdenhout.. Waarom zit Dildo uberhaupt in dat huis, geld kan ze toch aan pappie vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Dido kroop nog even iets meer naar hem toe![]()
Dido heeft een paar blauwtjes opgelopen bij de jongens.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:33 schreef Falco het volgende:
Dido en Roel zijn een leuk stelletje, mits Dido niet vervelend uit de hoogte doet.
God god god, wat schokkend zeg. Paar blauwtjes gelopen.. jeetjequote:Op donderdag 29 september 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido heeft een paar blauwtjes opgelopen bij de jongens.
Daar is ze goed ziek van geworden, en heeft besloten haar eigen weg te gaan.
Zij wil de controle houden over de mannen en niet anders om.
Op deze manier is de kans kleiner dat ze blauwtje loopt.
Stom stom stom stom stom stom van die Roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:42 schreef kwakveense het volgende:
pfff ik kijk en lees een avondje niks en ik mis meteen een heel drama, een mislkte weekopdracht en roel en dido...tsjongejonge...
ik denk dat roel trouwens gewoon weer is gaan roken omdat hij dentk dat hij zijn geld toch neit zou krijgen nu tanja de weekopdracht heeft laten mislukken...daarom had hij het ook over op wat voor goeie manier hij gerookt had...
DAt vind ik nou weer een wat vreemde opmerking ... in de geld-aan-pappie-vragen competitie speelt toch ook Lieske mee in Eredivisie ...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef teun911 het volgende:
[..]
Arme Lieske. Die is toch veel leuker dan die lege huls uit Heemstede-Aerdenhout.. Waarom zit Dildo uberhaupt in dat huis, geld kan ze toch aan pappie vragen
Heemstede-Aerdenhout wonen de meeste miljonairs van Nederland. Go figure zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
DAt vind ik nou weer een wat vreemde opmerking ... in de geld-aan-pappie-vragen competitie speelt toch ook Lieske mee in Eredivisie ...
1. Dat is een algemene misvatting: niet heemstede maar Bloemendaal staat bovenaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
Heemstede-Aerdenhout wonen de meeste miljonairs van Nederland. Go figure zou ik zeggen
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zo werkt dat bij bijvoorbeeld Idols ook niet, uiteindelijk bepaalt de beller/ sms-ser.
Je hebt misschien wel een punt. Ik heb ergens ooit een link gezien naar het huis van de ouders Lieske, was wel aardig. maar zo huge nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
1. Dat is een algemene misvatting: niet heemstede maar Bloemendaal staat bovenaan.
2. Ik hoor Lieske vaker over wat ze allemaal van mammie/pappie heeft gekregen dan Dido.
Dat gezegd hebbende: ik heb 10x liever Lieske dan Dido. De zilveren lepel lijkt me echter niet een punt waarop je de een kunt aanvallen zonder impliciet ook de ander schade te doen ...
ik ken het wel een beetje en het is inderdaad redelijk elitair, maar de bewonders zijn wat meer van het kunstzinnige (zie Dido's moeder) soort dan het echte poenerige, PC-Hoofttractorrijdende, parelkettingdragende volk in bv Bloemendaal ...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Darklight het volgende:
Ben 1x door Aerdehout gereden, staan leuke huisjes
Tsja, als je niet wilt geloven dat die tellingen gewoon kloppen houdt het gewoon op natuurlijk.quote:
Natuurlijk kloppen die tellingen! Een notaris checkt de uitslag toch!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja, als je niet wilt geloven dat die tellingen gewoon kloppen houdt het gewoon op natuurlijk.
Nee dat geloof ik ook niet. Het is meer make it up as you go along en dan heb ik het zowel over de zogenaamde 'regels' die zo rigide zijn als een elastiekje, als de manipulatie. Het is allemaal niet met voorbedachte rade gericht op het laten winnen van een specifieke bewoner, maar wel op het halen van kijkcijfers en niet op het eerlijk laten verlopen van het proces.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Peter6000 het volgende:Wat mij op Fok verbaast, zijn die opmerkingen dat Hummie zo`n grote invloed heeft op wie er vertrekt en wie er niet vertrekt.
Hoe moet ik dat zien. Iedereen die een aanname van elkaar aanpraat, naar mijn mening. Er is wel enige invloed in selectie wat men uitzendt in de reguliere uitzendingen natuurlijk, en ook de inhoud van de altijd suggestieve commentaarstem. Maar ik geloof echt niet dat men een vaste winnaar in het oog heeft, die koste wat het kost moet winnen.
Er zit veel oud-geld daar...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik ken het wel een beetje en het is inderdaad redelijk elitair, maar de bewonders zijn wat meer van het kunstzinnige (zie Dido's moeder) soort dan het echte poenerige, PC-Hoofttractorrijdende, parelkettingdragende volk in bv Bloemendaal ...
Welke stream zit je te kijken?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef Falco het volgende:
Hoorden we even Dido kreunen zeg, poepoe!
Dat was stream 3!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welke stream zit je te kijken?
Lieske is maar pas 19 jaar. Dido is al ouder (volgens eigen zeggen) en heeft al ervaren dat ook pappies nee kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
1. Dat is een algemene misvatting: niet heemstede maar Bloemendaal staat bovenaan.
2. Ik hoor Lieske vaker over wat ze allemaal van mammie/pappie heeft gekregen dan Dido.
Dat gezegd hebbende: ik heb 10x liever Lieske dan Dido. De zilveren lepel lijkt me echter niet een punt waarop je de een kunt aanvallen zonder impliciet ook de ander schade te doen ...
Hormonenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Dido gaf gister aan niet verliefd te zien op Roel en nu ligt ze wel in zijn bed....
Vrouwen![]()
helemaal mee eens, maar mijn punt dat de zilveren lepel geen geschikt aanvalspunt is blijft staan ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef CGJung het volgende:
[..]
Lieske is maar pas 19 jaar. Dido is al ouder (volgens eigen zeggen) en heeft al ervaren dat ook pappies nee kunnen zeggen![]()
je bedoelt ... ze is een beetje geil ??quote:
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef FlowKey het volgende:
[..]
je bedoelt ... ze is een beetje geil ??![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Goedemorgen verslaafden...
Tijd voor koffie.... ook zo'n verslaving
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Dido gaf gister aan niet verliefd te zien op Roel en nu ligt ze wel in zijn bed....
Vrouwen![]()
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of dido er zo ook overdenkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..
Ook goedemorgen medeverslaafde...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat vrouwen altijd eerst verliefd moesten zijn om verder te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..
Ben ik weer met je eens. Voor Lieske is BB één groot leerproces, voor Dido gaat dat nog komen (op het moment dat ze zich realiseert dat niet iedereen haar leuk vind)quote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef FlowKey het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar mijn punt dat de zilveren lepel geen geschikt aanvalspunt is blijft staan ...
Das waar, ietsje subtieler dan..om elkaar een beetje op te geilen hoef je niet verliefd te zijn...zo dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet niet of dido er zo ook overdenkt.
Maar ik denk niet zat ze voor de tv gaat liggen neuken met roel.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Hier kan iedereen even koffie halen. Gewoon het muntje in het apparaat gooien
http://www.lachmee.nl/animaties/koffieapparaat.htm
lekker bakje koffie zeg...ik wist niet dat apen ook koffie konden zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Nah krijg je een rondje tuin te zienquote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat schakelde stream 3 op een irritant moment over![]()
Hihi die blijft leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, het mag natuurlijk niet té leuk worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Cherryman het volgende:
Geweldig die regie.. 5 uur slapende dido en roel.. Worden ze wakker krijgen we de tuin!
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat schakelde stream 3 op een irritant moment over![]()
Goedemorgen !quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat ROEL eruit gaat vanavond. Hij is denk ik de enige van de drie die Tanja misschien wel nomineert in de studio. En dat moeten we natuurlijk net hebbenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef BtheBest het volgende:
Lullig hoor die laatste dag voor Ralph in het huis... NOT !
Oe....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ROEL eruit gaat vanavond. Hij is denk ik de enige van de drie die Tanja misschien wel nomineert in de studio. En dat moeten we natuurlijk net hebben
Hij krijgt die 10.000 euro wel, dus gaat niet met niets naar huis.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe....
Ja, alleen dan zou ik Roel eruit willen zien gaan.
Hij kan het nog doen ook, want hij heeft normaal ook geen inkomen als student zijnde, dus die dagvergoeding heeft hij ook absoluut niet nodig.
Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef NG het volgende:
Maar dan zul je zien dat de bewoner die eruit gaat deze keer niet iemand mag nomineren.
Volgens mij krijgt 'ie helemaal niks als Hummie niet wil dat ie iets krijgtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij krijgt die 10.000 euro wel, dus gaat niet met niets naar huis.
De wereld is niet zo eerlijk....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn.
Zou Ralph trouwens Tanja misschien ook nomineren? Op blijft hij bij Menno.
hij heeft gisteren gewoon gerookt, waar de rest bij was... krijgt hij het dan nog wel?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
plus 4500 euro startgeld,quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, ze kan er onderuit. Maar dat zegt ze al als hij nog in het huis zit. Dus Roel krijgt gewoon die 10.000 euro. Daarna de exit.... en als dank nomineert hij Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt 'ie helemaal niks als Hummie niet wil dat ie iets krijgt
Het zou wat mij betreft ook niet helemaal kloppen, maar ze zullen het er wel op gooien dat de weekopdracht en dus ook zijjn missie was geeindigd op het moment dat Tanja dat trekkie nam.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hij heeft gisteren gewoon gerookt, waar de rest bij was... krijgt hij het dan nog wel?
We zullen vanavond wel zien wie het gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, ze kan er onderuit. Maar dat zegt ze al als hij nog in het huis zit. Dus Roel krijgt gewoon die 10.000 euro. Daarna de exit.... en als dank nomineert hij Tanja
Maar goed, Roel gaat er niet uit natuurlijk.
Dat was ook wat voorbarig, want stel je voor dat Roel gistermorgen zo veel zin had aan een sigaret, dat hij er toch weer een had gerookt... en toen betrapt was. Dan was hij zijn geld dus ook kwijt. Dus die opmerking op talpa was veel te snel.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef NG het volgende:
In de opdracht stond iig niet dat Roel zijn geld niet krijgt als hij gepakt wordt.. Alleen dat BB begint met utibetalen na 5 sigaretten... en dat heeft Roel dus wel gehaald.
Daarnaast: op de website van Talpa staat al dat Roel zijn geheime opdracht gehaald heeft. Dus dat was al definitief. Ik betwijfel echter of Roel zelf wel doorheeft dat de opdracht gelukt is, anders heeft ie vanavond nog een aangename verrassing..
Mooie zinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef Falco het volgende:
Ralph is wakker geworden en heeft even de jacuzzi gecheckt. Verder staan alle streams weer op een saai beeld. Dido en Roel liggen nog steeds samen bij elkaar in één bed en de haan heeft nog steeds niet gekraaid!
Na Ralph is het uiteraard Rob die wakker wordt en die beent nu ook richting tuin.
Wie zegt dat hij al zijn verdiende geld kwijt is zodra hij rookt? Ik zie het zo... na 5 sigaretten wordt elke gerookte sigaret uitbetaald.. Dus als hij na zijn 5e sigaret gepakt zou zijn, zou hij toch nog 5 x 500 euro krijgen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook wat voorbarig, want stel je voor dat Roel gistermorgen zo veel zin had aan een sigaret, dat hij er toch weer een had gerookt... en toen betrapt was. Dat was hij zijn geld dus ook kwijt. Dus die opmerking op talpa was veel te snel.
En hij mocht dus wél niet gepakt worden en ook niet gezien worden!
Zelfs de weergoden zijn bedroefd dat Ralph of Lieske of Roel weggaat vanavond.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Falco het volgende:
Het regent verschrikkelijk opeens!
Ja, zo las ik het ook. Vanaf peuk 5 betaalt big brother uit.. eenmaal binnen is binnen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef NG het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij al zijn verdiende geld kwijt is zodra hij rookt? Ik zie het zo... na 5 sigaretten wordt elke gerookte sigaret uitbetaald.. Dus als hij na zijn 5e sigaret gepakt zou zijn, zou hij toch nog 5 x 500 euro krijgen...
Zie liever wat er in de slaapkamer gebeurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Falco het volgende:
Het regent verschrikkelijk opeens!
Dank u regiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zie liever wat er in de slaapkamer gebeurt.
Dat zal Lieske een zorg zijn, werkelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij heeft Lieske zich er overigens ook al bij neergelegd dat Roel voor Dido kiest. Net een Pokemon.
[afbeelding]
2 weken gel;eden toen Rikkert eruit ging regende het ook alquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs de weergoden zijn bedroefd dat Ralph of Lieske of Roel weggaat vanavond.
Toen waren de weergoden aan het pissenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
2 weken gel;eden toen Rikkert eruit ging regende het ook al
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat had die geluidsman voor krokodillenlullenleer?![]()
![]()
Ik dacht dat Joost t wasquote:
De kus is zelfs op de BB-site te vinden.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef __dani het volgende:
Heeft er niemand foto's van Roel en Dido zoenend? Of werd dat onder de deken gedaan?
Ik hoop niet dat Roel er vanavond uit gaat.. er kan nog wat gebeuren tussen die twee. Vooral wanneer ze vrijdag/zaterdag een feestje hebben.
of is het zijn haagse spraakgebrek?quote:
Makkelijke vrouwen nuecken is zoooo 1960quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Als Roel slim was geweest was hij iets met Lieske begonnen en niet met miss Icequeen mannenbespeelster Dido.
Heeft Ralph nu de hik??
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Makkelijke vrouwen nuecken is zoooo 1960
Ik dacht meer: Roel wat doe je?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef bemeall het volgende:
Nee, niet Dido bij Roel in bed, meis wat doe je![]()
Enorme fake actie van Dido.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:54 schreef BtheBest het volgende:
Dido: "Uhhh..?? O ja, ik sliep bij jou..."![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_3.6.jpg]afbeelding][/URL]
Lieske wilde alleen niets met hem. Hij heeft het meerdere keren wel geprobeeerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Als Roel slim was geweest was hij iets met Lieske begonnen en niet met miss Icequeen mannenbespeelster Dido.
Heeft Ralph nu de hik??
Dat zei het jongetje wat wij vroeger pestten ook altijd, als we hem weer eens buitensloten van een spelletje. "Pfff. Ik wílde ook helemaal niet meedoen."quote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske wilde alleen niets met hem. Hij heeft het meerdere keren wel geprobeeerd.
Maar die wisten ook zéker dat 1 van hen eruit moest aangezien ze beiden alleen stonden genomineerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Dit lijkt wel erg op het Bart/Sabine verhaal, waar Sabine ook de laatste nacht voor de exit bij Bart in bed kroop. Alleen hebben zij wel iets meer gedaan in die laatste nacht.
Bedoel je dat Lieske wél wilde? Geintje hoop ik. Hij heeft haar meerdere keren gevraagd en zij heeft meerdere keren jaar hoofd weggedraaid als hij wilde zoenen. Lieske heeft ook geen enkele keer jaloersheid laten blijken als hij met Dido aan het kroelen was of met Linda aan het vrijen. Dat kunnen we van Dido toch niet zeggen als het andersom was.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei het jongetje wat wij vroeger pestten ook altijd, als we hem weer eens buitensloten van een spelletje. "Pfff. Ik wílde ook helemaal niet meedoen."![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef Cherryman het volgende:
Volgens mij ligt Joost ook te wachten op actie ;-) ;-) Al uren wakker tussen zijn oogleden aan het gluren.
Dido is ook zo lekker een vrouw van haar woord.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:19 schreef Djoj het volgende:
Getuigt niet echt van pasionele sex hoor...![]()
Joost moet ook een tijdje oppleuren!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef Cherryman het volgende:
Volgens mij ligt Joost ook te wachten op actie ;-) ;-) Al uren wakker tussen zijn oogleden aan het gluren.
En Dido heeft de andere meiden nodig om haar bij hem in bed te leggen. Hoe triest kun je zijn. Maar dan kan ze later natuurlijk altijd nog zeggen dat ze het niet zelf heeft gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Ess het volgende:
Lieske houdt gewoon de EER aan haarzelf! Verstandig meisje![]()
Komt nog wel... Roel gaat echt niet weg vanavond!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:19 schreef Djoj het volgende:
Getuigt niet echt van pasionele sex hoor...![]()
Volgens mij weet Dido niet helemaal zeker wat ze zelf wil, en laat ze zich dingen door de anderen aanpraten. Da's een beetje jammerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Dido heeft de andere meiden nodig om haar bij hem in bed te leggen. Hoe triest kun je zijn. Maar dan kan ze later natuurlijk altijd nog zeggen dat ze het niet zelf heeft gedaan
Ik denk echt dat Dido voor Roel weer een nummer in zijn damesboekje is. Net als Bart is hij Dido vergeten zodra hij uit het huis is.quote:
Fingers crost!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Als Lieske wel blijft vanavond, ben ik benieuwd of Roel ooit nog gaat liggen kroelen met haar. Dan heb je wel de poppen aan het dansen denk ik... Lieske blijven dus
Ja ja en nu een beetje vertellen dat ze het gedaan heeft voor die andere meiden....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Dido heeft de andere meiden nodig om haar bij hem in bed te leggen. Hoe triest kun je zijn. Maar dan kan ze later natuurlijk altijd nog zeggen dat ze het niet zelf heeft gedaan
Hoe sneuquote:Op donderdag 29 september 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dido voor Roel weer een nummer in zijn damesboekje is. Net als Bart is hij Dido vergeten zodra hij uit het huis is.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Als hij echt meer voor haar had gevoeld, had hij die dingen met Lieske en vooral Linda niet geflikt lijkt me.quote:
Da's dan wel weer humorquote:Op donderdag 29 september 2005 12:32 schreef Bocaj het volgende:
Chantal tegen Roel: En ben je man geworden vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |