je bedoelt ... ze is een beetje geil ??quote:
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef FlowKey het volgende:
[..]
je bedoelt ... ze is een beetje geil ??![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Goedemorgen verslaafden...
Tijd voor koffie.... ook zo'n verslaving
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Dido gaf gister aan niet verliefd te zien op Roel en nu ligt ze wel in zijn bed....
Vrouwen![]()
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of dido er zo ook overdenkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..
Ook goedemorgen medeverslaafde...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat vrouwen altijd eerst verliefd moesten zijn om verder te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..
Ben ik weer met je eens. Voor Lieske is BB één groot leerproces, voor Dido gaat dat nog komen (op het moment dat ze zich realiseert dat niet iedereen haar leuk vind)quote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef FlowKey het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar mijn punt dat de zilveren lepel geen geschikt aanvalspunt is blijft staan ...
Das waar, ietsje subtieler dan..om elkaar een beetje op te geilen hoef je niet verliefd te zijn...zo dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet niet of dido er zo ook overdenkt.
Maar ik denk niet zat ze voor de tv gaat liggen neuken met roel.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Hier kan iedereen even koffie halen. Gewoon het muntje in het apparaat gooien
http://www.lachmee.nl/animaties/koffieapparaat.htm
lekker bakje koffie zeg...ik wist niet dat apen ook koffie konden zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Nah krijg je een rondje tuin te zienquote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat schakelde stream 3 op een irritant moment over![]()
Hihi die blijft leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, het mag natuurlijk niet té leuk worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Cherryman het volgende:
Geweldig die regie.. 5 uur slapende dido en roel.. Worden ze wakker krijgen we de tuin!
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat schakelde stream 3 op een irritant moment over![]()
Goedemorgen !quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat ROEL eruit gaat vanavond. Hij is denk ik de enige van de drie die Tanja misschien wel nomineert in de studio. En dat moeten we natuurlijk net hebbenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef BtheBest het volgende:
Lullig hoor die laatste dag voor Ralph in het huis... NOT !
Oe....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ROEL eruit gaat vanavond. Hij is denk ik de enige van de drie die Tanja misschien wel nomineert in de studio. En dat moeten we natuurlijk net hebben
Hij krijgt die 10.000 euro wel, dus gaat niet met niets naar huis.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe....
Ja, alleen dan zou ik Roel eruit willen zien gaan.
Hij kan het nog doen ook, want hij heeft normaal ook geen inkomen als student zijnde, dus die dagvergoeding heeft hij ook absoluut niet nodig.
Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef NG het volgende:
Maar dan zul je zien dat de bewoner die eruit gaat deze keer niet iemand mag nomineren.
Volgens mij krijgt 'ie helemaal niks als Hummie niet wil dat ie iets krijgtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij krijgt die 10.000 euro wel, dus gaat niet met niets naar huis.
De wereld is niet zo eerlijk....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn.
Zou Ralph trouwens Tanja misschien ook nomineren? Op blijft hij bij Menno.
hij heeft gisteren gewoon gerookt, waar de rest bij was... krijgt hij het dan nog wel?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
plus 4500 euro startgeld,quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, ze kan er onderuit. Maar dat zegt ze al als hij nog in het huis zit. Dus Roel krijgt gewoon die 10.000 euro. Daarna de exit.... en als dank nomineert hij Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt 'ie helemaal niks als Hummie niet wil dat ie iets krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |