Dat was stream 3!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welke stream zit je te kijken?
Lieske is maar pas 19 jaar. Dido is al ouder (volgens eigen zeggen) en heeft al ervaren dat ook pappies nee kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
1. Dat is een algemene misvatting: niet heemstede maar Bloemendaal staat bovenaan.
2. Ik hoor Lieske vaker over wat ze allemaal van mammie/pappie heeft gekregen dan Dido.
Dat gezegd hebbende: ik heb 10x liever Lieske dan Dido. De zilveren lepel lijkt me echter niet een punt waarop je de een kunt aanvallen zonder impliciet ook de ander schade te doen ...
Hormonenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Dido gaf gister aan niet verliefd te zien op Roel en nu ligt ze wel in zijn bed....
Vrouwen![]()
helemaal mee eens, maar mijn punt dat de zilveren lepel geen geschikt aanvalspunt is blijft staan ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef CGJung het volgende:
[..]
Lieske is maar pas 19 jaar. Dido is al ouder (volgens eigen zeggen) en heeft al ervaren dat ook pappies nee kunnen zeggen![]()
je bedoelt ... ze is een beetje geil ??quote:
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef FlowKey het volgende:
[..]
je bedoelt ... ze is een beetje geil ??![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Goedemorgen verslaafden...
Tijd voor koffie.... ook zo'n verslaving
Kom kom zeg, niet zo naief, om te neuken hoef je echt niet verliefd te zijn hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Dido gaf gister aan niet verliefd te zien op Roel en nu ligt ze wel in zijn bed....
Vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |